dit meen je niet he houtspeerquote:Op donderdag 26 april 2007 18:36 schreef Boterlepel het volgende:
Na een aantal topics over FOK!mail werd ik nieuwsgierig en probeerde iets uit.
Blijkbaar moet je dan jouw e-mail in 'wijzig profiel' veranderen in username@fok.nl.
Ik had niet mijn username gedaan, maar het begin van mijn e-mail. Dus ik veranderde hotmail.com in fok.nl.
Ik kan nu op FOK! niet meer inloggen, want mijn wachtwoord deed het nietNa een tijdje stond er dat er een nieuwe wachtwoord naar mijn e-mail is gestuurd (die illegale e-mail dus) en daar kan ik niet bj komen.
Kan iemand van de crew mijn e-mail veranderen of is mijn account nu weg?
Dit is een kloon, mijn echte account is Houtspeer.
Edit: Alleen de laatste gedeelte van mijn e-mail moet veranderen, dus de @fok.nl moet veranderen in @hotmail.com. Wat ervoor staat is goed.
quote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Houtspeer het volgende:
Jawel... Gelukkig heb ik Houtspeer terug anders moest ik met Boterlepel voortaan posten
1 woord.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:32 schreef Noodly het volgende:
Aargh. Ze hebben onze facultatieve lessen van volgende week afgeschaft omdat ze anders niet aan het aantal verplichte contacturen kwamen. Lompe school
Had ik met examentraining ook ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:59 schreef zquing het volgende:
bij ons ook, maar volgens mij zijn er weinig leraren die het iets kan schelen of we wel of niet komen
Boehoequote:Op donderdag 26 april 2007 19:52 schreef Houtspeer het volgende:
Jawel... Gelukkig heb ik Houtspeer terug anders moest ik met Boterlepel voortaan posten
Gaat veelste snelquote:
Precies hetzelfde. Join the clubquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vind het een grof schandaal dat ze bij ons op school het woord examentraining durven te gebruiken, laat staan veplicht stellen.
...............
Hoe is het bij jullie geregeld? Toch wel beter mag ik hopen...
Gooi die samenvatting hier eens neerquote:Op zaterdag 28 april 2007 20:50 schreef Urquhart het volgende:
Goedeavond
Vandaag maar eens begonnen met leren. Ik heb "Politiek & Ruime" en "Vervoer & ruimtelijke inrichting" van Aardrijkskunde geleerd/samengevat
tof, wat gaan jullie doen? en wel foto's maken hequote:
Als je gemiddeld een 6 staat had ik ook boos geweest als pa...maar ik weet niet wat je resultaten zijn xDquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:43 schreef no1uknow het volgende:
M'n pa liep gister trouwens heel hard te zeiken toen ik savonds laat nog weg wilde.
"Je zet je veel te weinig in en je leert veel te weinig"
Hij ziet me niet eens leren omdat hij 5 dagen per week naar zn werk isEn dan durft 'ie dat te beweren terwijl ik (ja echt, geen grapje) al flink geleerd heb
M'n cijfers zijn niet zo boeiend maar geen onvoldoendes.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:44 schreef EricT het volgende:
[..]
Als je gemiddeld een 6 staat had ik ook boos geweest als pa...maar ik weet niet wat je resultaten zijn xD
ahhaha, oh ja ik ben van die 20%quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
M'n cijfers zijn niet zo boeiend maar geen onvoldoendes.
Maar kom op zeg, hoeveel % van de examenklassers is nu al begonnen met leren? 20% ofzo?
Heb al best lang zitten leren, en dan nog gaat ie zo zeiken
Kom waarschijnlijk doordat hij zelf 6 jaar over z'n mavo heeft gedaan![]()
![]()
Ik ben ook al begonnen hoor en eigenlijk bijna iedereen uit mijn klas wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
M'n cijfers zijn niet zo boeiend maar geen onvoldoendes.
Maar kom op zeg, hoeveel % van de examenklassers is nu al begonnen met leren? 20% ofzo?
Heb al best lang zitten leren, en dan nog gaat ie zo zeiken
Kom waarschijnlijk doordat hij zelf 6 jaar over z'n mavo heeft gedaan![]()
![]()
idem hier, msn is verlaten,...iedereen leertquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:50 schreef Fhm het volgende:
[..]
Ik ben ook al begonnen hoor en eigenlijk bijna iedereen uit mijn klas wel.
Ja precies, ik moet wel iets meer gaan doen, maar ik denk wel dat ik het red.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef EricT het volgende:
[..]
ahhaha, oh ja ik ben van die 20%. Maar als je van jezelf wel weet hoeveel je doet/of je genoeg doet, dan hoef je je er niets van aan te trekken, dat denk ik tenminste altijd
ik heb mn eerste 2 uurtjes leren er ook weer opzitten, morgen weer leuke dingen doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef no1uknow het volgende:
Whehe ongeveer 4 gasten (excl. ik) zijn pas begonnen met leren, de andere 20 mensen moeten nog beginnen, en als ik zo de meeste posts hier lees moet iedereen bij wijze van spreken nog beginnen
Klopt, af en toe doe ik wel wat, maar dan ben ik het na een halfuurtje al weer zat. Dus ik heb tot nu toe alleen nog gedeeltes van vakken geleerd en gemaakt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef no1uknow het volgende:
Whehe ongeveer 4 gasten (excl. ik) zijn pas begonnen met leren, de andere 20 mensen moeten nog beginnen, en als ik zo de meeste posts hier lees moet iedereen bij wijze van spreken nog beginnen
Was by far een makkelijk examenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:56 schreef MrManiak het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om NL over 6 dagen te maken...![]()
Stelt ook niks voor volgens mij, vragen over een tekst en samenvatting maken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was by far een makkelijk examenVond ik persoonlijk
'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:46 schreef MrManiak het volgende:
Grappig, maar wel een beetje kiddy...
owjah, die mag je overal mee naartoe nemen toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:55 schreef MrManiak het volgende:
*heeft een van Dale woordenboek uit 2005 van de bieb*
Olé!quote:I.1.7 Toegestane hulpmiddelen
a. Met ingang van 2007 is bij alle schriftelijke examens een woordenboek Nederlands toegestaan. Het gebruik van het woordenboek is niet toegestaan bij de praktische examens (cspe’s en cpe’s beeldend GL/TL en vwo). Zie toelichting hulpmiddelen, en zie voor bruikbaarheid oudere woordenboeken in 2007 ook de regeling omtrent de spelling.
nog maar 1,7 punt meer en je hebt al een voldoende, je bent er bijnaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:51 schreef icebliss het volgende:
Ik had een 3.8 voor een examen wiskunde wat ik net heb gemaakt![]()
whehehehequote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:22 schreef icebliss het volgende:
Ja jij ook. Lees overal dat je moet beginnen, dus je zal het nodig hebben![]()
Blokken is sowieso fout.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef nVincible het volgende:
Damn, mensen leren 2,5 week vóór hun examen al? Dan vergeet je het zowat weer als je gaat blokken voor een ander examen
NEE, HEB AL GEPOST TOCH?!!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:02 schreef Renesite het volgende:
VERGETEN WIJ ALLEMAAL DE PRIJSVRAAG NIEHIET?![]()
Hoe heb je economie geleerd?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het leren voor Economie nu afgesloten. Op naar Wiskunde!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |