'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:46 schreef MrManiak het volgende:
Grappig, maar wel een beetje kiddy...
owjah, die mag je overal mee naartoe nemen toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:55 schreef MrManiak het volgende:
*heeft een van Dale woordenboek uit 2005 van de bieb*
Olé!quote:I.1.7 Toegestane hulpmiddelen
a. Met ingang van 2007 is bij alle schriftelijke examens een woordenboek Nederlands toegestaan. Het gebruik van het woordenboek is niet toegestaan bij de praktische examens (cspe’s en cpe’s beeldend GL/TL en vwo). Zie toelichting hulpmiddelen, en zie voor bruikbaarheid oudere woordenboeken in 2007 ook de regeling omtrent de spelling.
nog maar 1,7 punt meer en je hebt al een voldoende, je bent er bijnaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:51 schreef icebliss het volgende:
Ik had een 3.8 voor een examen wiskunde wat ik net heb gemaakt![]()
whehehehequote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:22 schreef icebliss het volgende:
Ja jij ook. Lees overal dat je moet beginnen, dus je zal het nodig hebben![]()
Blokken is sowieso fout.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:40 schreef nVincible het volgende:
Damn, mensen leren 2,5 week vóór hun examen al? Dan vergeet je het zowat weer als je gaat blokken voor een ander examen
NEE, HEB AL GEPOST TOCH?!!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:02 schreef Renesite het volgende:
VERGETEN WIJ ALLEMAAL DE PRIJSVRAAG NIEHIET?![]()
Hoe heb je economie geleerd?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb het leren voor Economie nu afgesloten. Op naar Wiskunde!![]()
3 oude examens, 2 orientatietoetsen, en 14 blokken met elk ca. 35 opgaven gemaakt.quote:
Oude examens: Check, heb ik hier, ga ik morgen mee aan de slagquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
3 oude examens, 2 orientatietoetsen, en 14 blokken met elk ca. 35 opgaven gemaakt.![]()
Ik heb de theorieboek niet eens opengeslagen dus ik ben benieuwd hoe ik het ervan af ga brengen
Examenbundelquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:15 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Oude examens: Check, heb ik hier, ga ik morgen mee aan de slag
Orientatietoetsen: Heb je die gekregen van je leraar ofzo?
Enne, 35 opgaves zonder het boek open te doen... Hoe?
Lucky you, heb ik nietquote:
Als dat zo is, heb ik dat ook meteen meegepikt. Dan moet ik gebakken zitten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:08 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Lucky you, heb ik niet.
Maar dat zijn toch gewoon de opgaves van de afgelopen zoveel examens? Die heb ik dan wél weer
Dat mag ik hopen ja. Het wordt dan een stuk makkelijker. Bij Wiskunde hoef je dan bijna niets te leren, gewoon formules in de GR stoppen en je bent er.quote:Op zondag 13 mei 2007 12:22 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, het is toch toegestaan om samenvattingen etc in je rekenmachine te zetten voor Wiskunde en Economie?
Ja, is moeilijk te controleren hequote:Op zondag 13 mei 2007 12:22 schreef MrManiak het volgende:
Trouwens, het is toch toegestaan om samenvattingen etc in je rekenmachine te zetten voor Wiskunde en Economie?
"He jij daar, wat zit jij zo intensief te lezen in je rekenmachine?"quote:
Maar als zon pauper surveillant erachter komt dat jouw hele GR volgeplempt staat met Wi formules enz. mag ie dan iets, maar dan ook echt IETS, doen?quote:Op zondag 13 mei 2007 14:07 schreef MrManiak het volgende:
[..]
"He jij daar, wat zit jij zo intensief te lezen in je rekenmachine?"
- Ik heb de LOTR-trilogy erin gedaan voor als ik klaar ben
Ze mogen er wél naar vragen, maar NIET resetten, ik heb het nagevraagd.
En natuurlijk mag je het alleen gebruiken bij de vakken waarbij je het écht nodig hebt, niet bij AK ofzo
Maak je niet druk, mijn scheikunde leraar zegt zelf dat ik zoveel mogelijk dingen, die niet in de BINAS zitten, in mijn rekenmachine moet proppen. Hij geeft al 30 jaar les dus hij is geen pauper en weet erg veel.quote:Op zondag 13 mei 2007 22:28 schreef Cinch het volgende:
Maar als zon pauper surveillant erachter komt dat jouw hele GR volgeplempt staat met Wi formules enz. mag ie dan iets, maar dan ook echt IETS, doen?
Bij WI krijg je geen BINAS....quote:Op zondag 13 mei 2007 23:39 schreef Houtspeer het volgende:
Hoi eindexamenkandidaten, ik ben weer terug van mijn ban
[..]
Maak je niet druk, mijn scheikunde leraar zegt zelf dat ik zoveel mogelijk dingen, die niet in de BINAS zitten, in mijn rekenmachine moet proppen. Hij geeft al 30 jaar les dus hij is geen pauper en weet erg veel.
Bij WI (quote:
Dus je hebt ook FOK! geblokkeerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |