Dat was de finale van 2005.quote:Op maandag 16 april 2007 00:10 schreef mcyodogg het volgende:
Op papier de mooiste finale sinds jaren.
En dat was dan weer 1 van de mooiste, geen finale sindsdien die daar aan kan tippen, misschien komt die van 2001 in de buurt volgens de neutrale kijker.quote:
Yup, deze welquote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Gaat dit nog live uitgezonden worden op BBC? Ik kon Chelsea vandaag niet vinden...
Qua historie wel, maar als je dit ziet: Twee clubs vlak bij elkaar aan kop in the premiership, met een gapend gat erachter, twee clubs in de halve finale CL, en dan ook nog eens een FA Cup final, dat had je in 2005 niet. Toen was Chelsea veruit de beste in de competitie en won Liverpool de CL, nu komt het allemaal samen.quote:
Je hebt het over "mooiste" dan denk ik aan attractief/aanvallend voetbal.quote:Op maandag 16 april 2007 00:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Qua historie wel, maar als je dit ziet: Twee clubs vlak bij elkaar aan kop in the premiership, met een gapend gat erachter, twee clubs in de halve finale CL, en dan ook nog eens een FA Cup final, dat had je in 2005 niet. Toen was Chelsea veruit de beste in de competitie en won Liverpool de CL, nu komt het allemaal samen.
Vanaf 2008 pasquote:Op maandag 16 april 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
Helaas heeft de BBC de rechten voor de FA cup verloren aan een commerciële zender.
Oke, ja qua attractief voetbal zou Arsenal-Manchester nog steeds de ideale finale zijn. Die spelen inderdaad het leukste voetbal van Engeland. Maar bedoelde dat er waarschijnlijk zelden zoveel klasse op 1 veld stond, wat op 19 mei gaat gebeureen.quote:Op maandag 16 april 2007 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hebt het over "mooiste" dan denk ik aan attractief/aanvallend voetbal.
Manchester en Arsenal spelen al jaren het meest attractieve voetbal van Engeland, daar veranderd een eventuele "Treble" van Chelsea niets aan.
Dat het wsl 1 van de saaiste finales ooit werd kan ik alleen maar om lachen achteraf gezien het resultaat
Zou kunnen maar "klasse" is een relatief begrip.quote:Op maandag 16 april 2007 00:43 schreef mcyodogg het volgende:
. Maar bedoelde dat er waarschijnlijk zelden zoveel klasse op 1 veld stond, wat op 19 mei gaat gebeureen.
Je omschrijft het pcies goed, iig niet van harte.quote:Op maandag 16 april 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
Hup Chelsea dan maar
Deze laat ik ook aan me voorbij gaan.quote:Op maandag 16 april 2007 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je omschrijft het pcies goed, iig niet van harte.
Zal de finale dit jaar denk ik dan ook niet zien voor het eerst sinds ik me kan heugen.
quote:The event returns to Wembley after the stadium was rebuilt and tickets will be £35, £60, £80 and £95, with a limited number at £17.50 for under-16s.
"It was important to set ticket prices at a sensible and affordable level," said FA chief executive Brian Barwick
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea moet verliezen
Bij gebrek aan beterquote:Op maandag 16 april 2007 23:56 schreef borisz het volgende:
hup Man U dan maar
Vind je? en dat in combinatie dat ze het "affordable" vinden?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Come on United.
Dat zijn toch redelijke prijzen DG?
Nog ff de CL-finale halen en dan wel ja. En vervolgens na de zomer weer voor de Community Shieldquote:Op woensdag 18 april 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
De 3e Chelsea - Man Utd in 3 weken waarschijnlijk. Toch?
Mwah voor een finale FA cup in het nieuwe wembley. Vind ik prijzen van 50 euro nog wel redelijk. Affordable is een relatief begrip natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind je? en dat in combinatie dat ze het "affordable" vinden?
regel ie fkes kaartenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mwah voor een finale FA cup in het nieuwe wembley. Vind ik prijzen van 50 euro nog wel redelijk. Affordable is een relatief begrip natuurlijk.
Prima goaj metquote:
regel maarquote:
Ik zal het terecht maken.quote:
Op papier misschien, maar voor de neutrale toeschouwer niet echt de leukste wedstrijd. Dat in tegenstelling tot die van vorig jaar.quote:
Ik denk dat ik redelijk objectief kan stellen dat de FA Cup finale van 2006, de CL finale van 2005 en de UEFA cup finale van 2001 tot de interessantere (ik zeg niets eens "de interessantste"quote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Op papier misschien, maar voor de neutrale toeschouwer niet echt de leukste wedstrijd. Dat in tegenstelling tot die van vorig jaar.
LFC kan op weg naar finales nog wel eens een "tactische" (lees: voor de neutrale toeschouwer, saaie) wedstrijd spelen, maar ls ze eenmaal in de finale staan maken ze er altijd wel wat van
hahaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk objectief kan stellen dat de FA Cup finale van 2006, de CL finale van 2005 en de UEFA cup finale van 2001 tot de interessantere finales van die drie toernooien gerekend kunnen worden.
ja toch - niet dan?quote:
Het waren in ieder geval leuke wedstrijden met veel doelpunten en een leuk scoreverloop etcquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk objectief kan stellen dat de FA Cup finale van 2006, de CL finale van 2005 en de UEFA cup finale van 2001 tot de interessantere (ik zeg niets eens "de interessantste") finales van die drie toernooien gerekend kunnen worden.
Dat staat er natuurlijk helemaal los vanquote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mwah voor een finale FA cup in het nieuwe wembley.
ja, 35 pond, ze vertellen er alleen niet bij dat dat wsl maar iets van 4000 kaartjes per club betreftquote:Vind ik prijzen van 50 euro nog wel redelijk.
Klopt, maar ik hoef je niet te vertellen dat 100 euro veel is.quote:Affordable is een relatief begrip natuurlijk.
Dat zeg ik er toch bij kut, op papier kon het niet mooier, na afloop mocht je spreken over 1 van de grootste baggerfinales ooit met een geweldige ontknopingquote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Op papier misschien, maar voor de neutrale toeschouwer niet echt de leukste wedstrijd. Dat in tegenstelling tot die van vorig jaar.
In principe boeit me de winnaar eigenlijk niet zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea moet winnen
Minimaal 35.000 per club denk ikquote:Op donderdag 19 april 2007 00:59 schreef mcyodogg het volgende:
Krijgen de clubs zo weinig kaarten dan?
Met zo'n 25.000 is dat dus minder te zijn blijkt dus ...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Minimaal 35.000 per club denk ik
CFC vs SCUM is op papier groter dan AFC vs SCUMquote:Op donderdag 19 april 2007 00:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zeg ik er toch bij kut, op papier kon het niet mooier, na afloop mocht je spreken over 1 van de grootste baggerfinales ooit met een geweldige ontknoping
Zwaar belachelijk! Dat is het aantal wat beide teams kregen in Cardiff en dat stadion heeft 20.000 plaatsen minderquote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Met zo'n 25.000 is dat dus minder te zijn blijkt dus ...
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/fa_cup/6571255.stm
Hopelijk niet!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:17 schreef JlGSAW het volgende:
Schitterend affiche, misschien de woensdag daarop ook de CL-finale?
iddquote:
Die kan dan alleen maar tegenvallenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Milan v Pool lijkt me idd wel wat.
Dat kan nooit saaier zijn dan Chelsea in de finalequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Die kan dan alleen maar tegenvallen![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 10:12 schreef Smeich het volgende:
Ga je nog?
Kan iemand trouwens de TT veranderen? Dit is namelijk gewoon de kleine finale van de Champions League die nu plots de FA Cup finale wordt genoemd.
" Uefa have announced plans for a third place play-off in the Champions League - to be held at the new Wembley Stadium on Saturday May 19."quote:Op maandag 7 mei 2007 10:12 schreef Smeich het volgende:
Ga je nog?
Kan iemand trouwens de TT veranderen? Dit is namelijk gewoon de kleine finale van de Champions League die nu plots de FA Cup finale wordt genoemd.
De FA Cup finale is op papier een betere finale dan de CL-finalequote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef Doc het volgende:
[..]
" Uefa have announced plans for a third place play-off in the Champions League - to be held at the new Wembley Stadium on Saturday May 19."
Gelukkig wordt voetbal niet op papier maar op gras gespeeld - maar het verklaart dan wel waarom beide teams verloren in de halve finale van de finalisten natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De FA Cup finale is op papier een betere finale dan de CL-finale![]()
Geniaalquote:Hilario 'could get striker role'
Jose Mourinho claims Chelsea's injuries are so bad he will consider playing keeper Hilario as a substitute striker in the FA Cup final.
Mourinho says Chelsea could have just 15 senior players fit for the clash with Manchester United at Wembley.
Ashley Cole is facing a fitness race and Mourinho told Chelsea TV: "If he is fit we'll have 15 players.
"I'll have to choose between Hilario, because he isn't bad playing forward, or bring in a kid to make the 16."
Andriy Shevchenko, Michael Ballack, Ricardo Carvalho and Arjen Robben are undergoing treatment and almost certainly out.
Mikel John Obi is the latest casualty and is expected to miss out after limping out of Chelsea's last game of the season against Everton with a muscle injury.
Mourinho said: "We will see but I think he is out of the game."
Michael Essien and Claude Makelele were rested against Everton, with Mourinho using youngsters Sam Hutchinson, Ben Sahar and Nuno Morais off the bench.
Mourinho signed Hilario from Portuguese side Nacional in June 2006, having played for the Chelsea boss at Porto.
Op Engelse voetbalfora wordt opgeroepen om alles wat er tijdens de finale in het stadion wordt verkocht te boycotten. Mensen zijn furieus vanwege de hoge prijzen en weinig beschikbare kaarten.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat vooropgesteld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hopelijk wordt de wedstrijd 'n mooi spektakel
quote:Cup final referee wary of diving
Referee Steve Bennett admits it will be a difficult task to spot incidents of diving in the FA Cup final. Chelsea boss Jose Mourinho has already expressed his concern that diving could spoil the final. Bennett said: "There are some very clever players who instigate contact and make it difficult for the referee. Sometimes there's contact but an exaggerated reaction to try to deceive the referee. It's nigh-on impossible to be sure. I hope we keep on top of it."
Mourinho stepped up the pressure on Bennett with his remarks about diving. He said: "I would be disappointed if some of the players were diving or trying to get others red-carded, I would be very disappointed with that."
Bennett, who is preparing for his first Cup final as a referee, has been involved in high-profile incidents with both Mourinho and Manchester United boss Sir Alex Ferguson. In the 2005 Carling Cup final, the 46-year-old sent Mourinho to the stands after the Chelsea boss put his finger on his lips to Liverpool fans during their 3-2 victory. And in January last year, he sent off Ronaldo after the Portuguese midfielder lunged at Andy Cole in United's 3-1 defeat to Manchester City. But Ferguson hit out at Bennett for not giving enough protection to his players.
Bennett said history will not have a bearing on how he officiates Saturday's game - the first FA Cup final at the new Wembley.
"You move on," he said. "Sometimes players put you in positions where you have to react. "That was a situation where Ronaldo launched himself through the air and the intentions were clear. The laws of the game are clear and I have to apply them. When the boot is on the other foot, would they expect the opposite to happen if somebody did it to one of their players?
Whatever the managers' characters, they have a job to do. We shouldn't have contact, but I respect them, they do a brilliant job given what they have achieved. They are both excellent coaches."
Om 16:00 is de aftrap.quote:MATCH OF THE DAY'S FA CUP FINAL COVERAGE
Expert analysis from guests including Alan Hansen, Alan Shearer, Mark Hughes, Marcel Desailly and Peter Schmeichel
Cristiano Ronaldo and Didier Drogba features
Tour of the new Wembley stadium with architect Lord Foster
Wayne Rooney's 1995 FA Cup final memories
Adrian Chiles's FA Cup funnies
FA Cup past winners' parade
Echt fantastisch inderdaad. Sowieso vind ik de tradities rondom de Cup Final altijd erg mooi. Het 'Abide with me', het voorstellen aan de Hertog van Kent...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:24 schreef sanni het volgende:
Ik ben i.i.g. erg benieuwd hoe het er morgen allemaal gaat uitzien. De BBC kennende zullen ze er weer een hele happening van maken zodat je al vanaf 's ochtend vroeg sfeer kan proeven via de beeldbuis. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:18 schreef RayMania het volgende:
Dat het maar op penalties mag uitlopen, waarbij The Reds zegevieren!
quote:
Zeg ik iets fout?quote:
en de finalisten van de PO finals uit de lagere divisies krijgen wel 35.000...kut FAquote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef Doc het volgende:
[..]
de voorbeschouwing is langer dan bij talpa jaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:49 schreef Devrim_ het volgende:
Zometeen op BBC1 toch?
-edit-
Pas om 16:00 dus![]()
Gaat 't ook al naar sky of itv?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:54 schreef borisz het volgende:
[..]
de voorbeschouwing is langer dan bij talpa ja![]()
trouwens dit is de een na laatste beker finale bij de BBC![]()
4 uurquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef SCH het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd?
Wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Voorbeschouwing op BBC1 is begonnen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:47 schreef Blupp het volgende:
gary lineker geweldig,
jammer dat Schmeichel er zit, wat n eikeltje.
waar is Hansen? komt die nog?
quote:Expert analysis is provided by Alan Hansen, Alan Shearer and Mark Hughes, an FA Cup winner with both United and Chelsea.
Peter Schmeichel and Marcel Desailly, FA Cup winners with Man Utd and Chelsea respectively, will also be popping into the Match of the Day studio.
John Motson and Mark Lawrenson will be in the commentary box at Wembley.
Had het topic niet doorgelezen zag alleen pagina 3, dacht post het ff wist niet hoelaat het begonnen was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wel?![]()
Waarom denk je dat we al 40 minuten "posten" met wat namen, etc?![]()
Ja 4uur begint de wedstrijd(NL tijd)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zit al bijna de hele middag de voorbeschouwingen te kijken op BBC 1.
Zenden zij de wedstrijd ook live uit?
Neu, laten we dat niet doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:36 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Had het topic niet doorgelezen zag alleen pagina 3, dacht post het ff wist niet hoelaat het begonnen was.so kill me
[..]
Ja 4uur begint de wedstrijd(NL tijd)
Ik ga kijken als een neutrale voetbalsupporter vanmiddag, hopelijk wordt het een leuke werdstrijd!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Neu, laten we dat niet doen![]()
Of je moet voor Chelsea zijn natuurlijk![]()
Ja, nu een 'reportage' over hem op BBC1.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ronaldo ? De overschatte speler ?
Ik kijk ook hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:42 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja, nu een 'reportage' over hem op BBC1.![]()
Gezelligquote:
Hij is ook goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaan we dit topic nou ook omdopen tot Ronaldo-bash topic?Die jongen heeft dit seizoen wel bewezen dat ie 'n verdomd goeie voetballer is en dat vallen behoorlijk achterwege heeft gelaten.
Hadden ze toch ook gedaan ? 2 uur ervoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef jakkop het volgende:
wat maken die engelsen zo'n finale toch mooi zeg! Een middagvullend programma. Daar moet je in Nederland eens mee aankomen.
En als Talpa zoiets doet kots iedereen erover heenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef jakkop het volgende:
wat maken die engelsen zo'n finale toch mooi zeg! Een middagvullend programma. Daar moet je in Nederland eens mee aankomen.
Ik had hem wel weer eens tegen Boula willen zienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ja jammer dat Cole niet fit genoeg is, die had Ronaldo echt in de pocket op Old Trafford.
Aan jou.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb steeds sneeuw, ligt dit aan mijn tv of heeft iedereen dit?
Teletekst op 100 zetten ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:52 schreef koekjesmonstertje het volgende:
weet iemand hoe ik op de BBC die irritante ondertitelingen voor doven wegkrijg?
Nee hoor, ben het ook met je eens. Stadion van Arsenal, Bayern en Benfica vind ik er veel op lijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:59 schreef NickRooz het volgende:
Ben ik de enige die het nieuwe Wembley niks vindt ?
Ik vind het maar een dertien in een dozijn stadion die tegenwoordig uit de grond wordt gestampt.
Het lijkt of architecten tegenwoordig geen orginele ideen meer hebben want ik kan niet geloven dat veel fans dit soort stadion nou echt geweldig vindt.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Fuck you Chelsea FC; YOU AIN'T GOT NO HISTORY!
En toch is Chelsea het laatste team dat op Wembley de cup won ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Fuck you Chelsea FC; YOU AIN'T GOT NO HISTORY!
Kijk dan naar AZ. Dat is toch ook gebaseerd op andere Nederlandse stadions. Dak van de Kuip, lichtmasten van Roda...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef SixtY het volgende:
[..]
Nee hoor, ben het ook met je eens. Stadion van Arsenal, Bayern en Benfica vind ik er veel op lijken.
Zonde.![]()
Het begint![]()
volgens mij niet...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Is het nog ergens te volgen in Nederland afgezien van de BBC en Sport 1?
Dude, carequote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef DarkShine het volgende:
Kijk dan naar AZ. Dat is toch ook gebaseerd op andere Nederlandse stadions. Dak van de Kuip, lichtmasten van Roda...
NOS TTquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Is het nog ergens te volgen in Nederland afgezien van de BBC en Sport 1?
Reageerde misschien op architecten zonder id'en? 13 in een dozijn stadions?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dude, careWat heeft dat met deze wedstrijd te maken ?
Aan je FoBo te zien heb je een stadion fetisch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Reageerde misschien op architecten zonder id'en? 13 in een dozijn stadions?
Zelfde probleem dus hierquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef jakees het volgende:
Schijtzooi ik heb KPN digitenne en dan heb je geen BBC1/2 Iemand nog een online locatie waar je kan kijken?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef jakees het volgende:
Schijtzooi ik heb KPN digitenne en dan heb je geen BBC1/2 Iemand nog een online locatie waar je kan kijken?
quote:
Dé reden om dat niet aan te schaffen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef jakees het volgende:
Op dat vlak vind ik dan bv het Stade de France een véél véél mooier modern ontwerp. Of zelfs dat nieuwe stadion van Bayern. Die architecten zijn tenminste origineel geweest.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Reageerde misschien op architecten zonder id'en? 13 in een dozijn stadions?
Groundhoppen noemen ze het.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan je FoBo te zien heb je een stadion fetisch.
Lach maar, als het aan de BBC ligt is over een paar jaar BBC 1 & 2 overal in Europa van de kabel verdwenen en vervangen door BBC Prime en World ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]Wat een schijtpakket is dat dan
we hebben wel spicequote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dé reden om dat niet aan te schaffen.
Live wedstrijden via Internet streams #18 Met de play offsquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:59 schreef jakees het volgende:
[..]
Dan kunnen we samen huilen, maar er is geen chinese zender die het uitzendt?
En voetbalkanaalquote:
Tsja we duwen ff de zon wegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jammer van die schaduw zo onderin het beeld![]()
Heb ik ook hier.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Lach maar, als het aan de BBC ligt is over een paar jaar BBC 1 & 2 overal in Europa van de kabel verdwenen en vervangen door BBC Prime en World ...
Lijkt me duidelijk...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lastig.. FA Cupfinal of de ontknoping in de Bundesliga volgen.
Of allebei op hebben staan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lastig.. FA Cupfinal of de ontknoping in de Bundesliga volgen.
Robben daarentegenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ronaldo weer met zn onnodige bewegingen.
Robben was bij de laatsta man theatraal neergegaanquote:
ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEGquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Robben was bij de laatsta man theatraal neergegaan![]()
Je caps hangt vastquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEG
Hij heeft wel gewoon gelijk. Je kan zeggen wat je wil over Ronaldo, hij blijft wat vaker gewoon staan dan onze stervende zwaan Robben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEG
Ronaldo maakt ook nooit schwalbesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk. Je kan zeggen wat je wil over Ronaldo, hij blijft wat vaker gewoon staan dan onze stervende zwaan Robben.
Of je leert eens lezen voor je zo'n domme reply geeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ronaldo maakt ook nooit schwalbes
http://www.youtube.com/watch?v=5tYZf2ZeFi4
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we het nou anderhalf uur hebben over schwalbes?
Blijkbaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we het nou anderhalf uur hebben over schwalbes?
Hangt ook belabberd weinig sfeer...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:21 schreef endr0me het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd tot nu toe
is die ferreira echt zo goed dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een verdediging
Volgend jaar Alex erbij.
*kuch* az *kuch*quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat speelt Chelsea ongelooflijk terughoudend zeg... Net ff 4x balletje heen en weer tussen Essien en Terry. Spannend.
Wat hebben AZ en het NL elftal met deze wedstrijd te maken.. Of met mijn opmerking..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
*kuch* az *kuch*
*kuch* Nederlands Elftal *kuch*
Alsof een cupfinal representatief is voor een hele competitie..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef NickRooz het volgende:
WAt een spannende pot zeg.![]()
En dan noemen ze het Engelse voetbal het spannendst in heel de wereld.....![]()
niks, maar die spelen ook zo enorm slaapverwekkend achterinquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat hebben AZ en het NL elftal met deze wedstrijd te maken.. Of met mijn opmerking..
Ik ben niet voor AZ noch voor Oranje..
Maar dat zijn beide ook geen teams van het niveau ManU of Chelsea.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
niks, maar die spelen ook zo enorm slaapverwekkend achterin
De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsof een cupfinal representatief is voor een hele competitie...
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef NickRooz het volgende:
[..]
De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).
Geef mij maar de Spaanse en Italliaanse competitie.![]()
Het Nederlands Elftal hoort dat wel te zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar dat zijn beide ook geen teams van het niveau ManU of Chelsea.
Anyway, teleurstellende wedstrijd tot nu toe.
Ac Milan-Machester United 3-0quote:
Italiaans is idd superspannend.. Inter al in April kampioen ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef NickRooz het volgende:
[..]
De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).
Geef mij maar de Spaanse en Itilliaanse competitie.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Kaka, Pirlo, Seedorf zouden zich met gemaakt staande houden in Engeland.
En zulke spelers vind je nergens in de Engelse competitie.
Bullshit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Italiaans is idd superspannend.. Inter al in April kampioen ofzo..
Spanje is spannend omdat de topclubs lopen te stuntelen, niet zozeer dat de competitie zo dicht bij elkaar ligt.
Engelse competitie is absoluut niet overschat.. Onderschat eerder, kijk maar naar de opmerkingen van Sheva die zegt dat het veel en veel zwaarder is om in Engeland te spelen.
Ik vind eigenlijk mijn hele leven Duits voetbal leuker om naar te kijken dan Engels voetbal. Mooi countervoetbal daar kan ik echt van genieten. En die schwalbes prachtig.quote:
AC Milan is een prachtclub idd. Maar dit seizoen in de competitie gewoon kut. Tuurlijk kwam dat ook door de straf, maar das dan ook gewoon kut van de serie A. Zo corrupt als een bananenrepubliekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Bullshit.
Inter is een saai team jah, maar kijk naar Ac Milan wat een verrukkelijk team is dat om naar te kijken qua voetbal. Vooral qua middenveld. Dat overklast toch duidelijk Man United en Chelsea moet ik zeggen.
Hee Flip, je laat 't wel vaak van 1 wedstrijd afhangen he? Zoals al genoemd Man U - AS Roma en ook Man U - Milan waren hele andere wedstrijden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Ac Milan-Machester United 3-0
En dan is Manchester United zogenaamd het beste team van Engeland.![]()
Kaka, Pirlo, Seedorf zouden zich met gemaakt staande houden in Engeland.
En zulke spelers vind je nergens in de Engelse competitie.
En dan heb ik het niet eens over de Spaanse competitie.
Tsja de laatste gedeelte van een wedstrijd in een finale is ook helemaal niet spannend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien
Dan hoop ik niet voor je dat ineens de hel losbarst in Wembley (halverwege) de tweede helftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien
Het....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja de laatste gedeelte van een wedstrijd in een finale is ook helemaal niet spannend.
Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...quote:
waar lul jij nou overquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:38 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk mijn hele leven Duits voetbal leuker om naar te kijken dan Engels voetbal. Mooi countervoetbal daar kan ik echt van genieten. En die schwalbes prachtig.
Manchester Unitedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...
quote:
Ze zijn allebei kutquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...
En Chelsea heeft nog geen uitgespeelde kans gehad..quote:
Het.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef Flashwin het volgende:
de of het sarcasme trouwens?
Aanval Chelseaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Chelsea heeft nog geen uitgespeelde kans gehad..
Wat zegt dat dan over de aanval van Chelsea.
Da_Sarcasme?quote:
FOUT maar ik vergeef je want je doet ictquote:
Een prima samenvatting van de eerste 45 minuten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:42 schreef Flashwin het volgende:
Godverdomme zeg, wat een KUTWEDSTRIJD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |