Alsof een cupfinal representatief is voor een hele competitie..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef NickRooz het volgende:
WAt een spannende pot zeg.![]()
En dan noemen ze het Engelse voetbal het spannendst in heel de wereld.....![]()

niks, maar die spelen ook zo enorm slaapverwekkend achterinquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat hebben AZ en het NL elftal met deze wedstrijd te maken.. Of met mijn opmerking..
Ik ben niet voor AZ noch voor Oranje..

Maar dat zijn beide ook geen teams van het niveau ManU of Chelsea.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
niks, maar die spelen ook zo enorm slaapverwekkend achterin

De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Alsof een cupfinal representatief is voor een hele competitie...

quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef NickRooz het volgende:
[..]
De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).
Geef mij maar de Spaanse en Italliaanse competitie.![]()

Het Nederlands Elftal hoort dat wel te zijnquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar dat zijn beide ook geen teams van het niveau ManU of Chelsea.
Anyway, teleurstellende wedstrijd tot nu toe.

Ac Milan-Machester United 3-0quote:

Italiaans is idd superspannend.. Inter al in April kampioen ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef NickRooz het volgende:
[..]
De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).
Geef mij maar de Spaanse en Itilliaanse competitie.![]()

quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Kaka, Pirlo, Seedorf zouden zich met gemaakt staande houden in Engeland.
En zulke spelers vind je nergens in de Engelse competitie.

Bullshit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Italiaans is idd superspannend.. Inter al in April kampioen ofzo..
Spanje is spannend omdat de topclubs lopen te stuntelen, niet zozeer dat de competitie zo dicht bij elkaar ligt.
Engelse competitie is absoluut niet overschat.. Onderschat eerder, kijk maar naar de opmerkingen van Sheva die zegt dat het veel en veel zwaarder is om in Engeland te spelen.

Ik vind eigenlijk mijn hele leven Duits voetbal leuker om naar te kijken dan Engels voetbal. Mooi countervoetbal daar kan ik echt van genieten. En die schwalbes prachtig.quote:

AC Milan is een prachtclub idd. Maar dit seizoen in de competitie gewoon kut. Tuurlijk kwam dat ook door de straf, maar das dan ook gewoon kut van de serie A. Zo corrupt als een bananenrepubliekquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Bullshit.
Inter is een saai team jah, maar kijk naar Ac Milan wat een verrukkelijk team is dat om naar te kijken qua voetbal. Vooral qua middenveld. Dat overklast toch duidelijk Man United en Chelsea moet ik zeggen.

Hee Flip, je laat 't wel vaak van 1 wedstrijd afhangen he? Zoals al genoemd Man U - AS Roma en ook Man U - Milan waren hele andere wedstrijden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Ac Milan-Machester United 3-0
En dan is Manchester United zogenaamd het beste team van Engeland.![]()
Kaka, Pirlo, Seedorf zouden zich met gemaakt staande houden in Engeland.
En zulke spelers vind je nergens in de Engelse competitie.
En dan heb ik het niet eens over de Spaanse competitie.

Tsja de laatste gedeelte van een wedstrijd in een finale is ook helemaal niet spannend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien

Dan hoop ik niet voor je dat ineens de hel losbarst in Wembley (halverwege) de tweede helftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien

Het....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja de laatste gedeelte van een wedstrijd in een finale is ook helemaal niet spannend.

Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...quote:

waar lul jij nou overquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:38 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk mijn hele leven Duits voetbal leuker om naar te kijken dan Engels voetbal. Mooi countervoetbal daar kan ik echt van genieten. En die schwalbes prachtig.

Manchester Unitedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...

quote:

Ze zijn allebei kutquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...

En Chelsea heeft nog geen uitgespeelde kans gehad..quote:

Het.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef Flashwin het volgende:
de of het sarcasme trouwens?

Aanval Chelseaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Chelsea heeft nog geen uitgespeelde kans gehad..
Wat zegt dat dan over de aanval van Chelsea.

Da_Sarcasme?quote:

FOUT maar ik vergeef je want je doet ictquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |