abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49543397
WAt een spannende pot zeg.

En dan noemen ze het Engelse voetbal het spannendst in heel de wereld.....
pi_49543418
Blame it on Chelsea
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49543420
OEEEI

v d Sar
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:31:24 #254
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543443
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef NickRooz het volgende:
WAt een spannende pot zeg.

En dan noemen ze het Engelse voetbal het spannendst in heel de wereld.....
Alsof een cupfinal representatief is voor een hele competitie.. .
-
pi_49543447
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat hebben AZ en het NL elftal met deze wedstrijd te maken.. Of met mijn opmerking..
Ik ben niet voor AZ noch voor Oranje. .
niks, maar die spelen ook zo enorm slaapverwekkend achterin
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:32:39 #256
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543481
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

niks, maar die spelen ook zo enorm slaapverwekkend achterin
Maar dat zijn beide ook geen teams van het niveau ManU of Chelsea.
Anyway, teleurstellende wedstrijd tot nu toe.
-
pi_49543503
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Alsof een cupfinal representatief is voor een hele competitie.. .
De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).
Geef mij maar de Spaanse en Itilliaanse competitie.
pi_49543522
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef NickRooz het volgende:

[..]

De Engelse competitie is overschat.
pi_49543524
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef NickRooz het volgende:

[..]

De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).
Geef mij maar de Spaanse en Italliaanse competitie.
pi_49543530
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar dat zijn beide ook geen teams van het niveau ManU of Chelsea.
Anyway, teleurstellende wedstrijd tot nu toe.
Het Nederlands Elftal hoort dat wel te zijn
pi_49543533
Terry
pi_49543547
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:34 schreef NickRooz het volgende:

[..]
pi_49543561
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ac Milan-Machester United 3-0

En dan is Manchester United zogenaamd het beste team van Engeland.

Kaka, Pirlo, Seedorf zouden zich met gemaakt staande houden in Engeland.

En zulke spelers vind je nergens in de Engelse competitie.

En dan heb ik het niet eens over de Spaanse competitie.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:35:30 #264
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543565
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef NickRooz het volgende:

[..]

De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).
Geef mij maar de Spaanse en Itilliaanse competitie.
Italiaans is idd superspannend.. Inter al in April kampioen ofzo. .
Spanje is spannend omdat de topclubs lopen te stuntelen, niet zozeer dat de competitie zo dicht bij elkaar ligt.
Engelse competitie is absoluut niet overschat.. Onderschat eerder, kijk maar naar de opmerkingen van Sheva die zegt dat het veel en veel zwaarder is om in Engeland te spelen.
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:36:11 #265
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543584
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Ac Milan-Machester United 3-0
ManU - AS Roma (de nummer 2 in Italie) 7-1
You were saying? .
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:36:35 #266
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_49543594
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Kaka, Pirlo, Seedorf zouden zich met gemaakt staande houden in Engeland.
En zulke spelers vind je nergens in de Engelse competitie.
pi_49543597
Mooi schot
pi_49543607
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Italiaans is idd superspannend.. Inter al in April kampioen ofzo. .
Spanje is spannend omdat de topclubs lopen te stuntelen, niet zozeer dat de competitie zo dicht bij elkaar ligt.
Engelse competitie is absoluut niet overschat.. Onderschat eerder, kijk maar naar de opmerkingen van Sheva die zegt dat het veel en veel zwaarder is om in Engeland te spelen.
Bullshit.

Inter is een saai team jah, maar kijk naar Ac Milan wat een verrukkelijk team is dat om naar te kijken qua voetbal. Vooral qua middenveld. Dat overklast toch duidelijk Man United en Chelsea moet ik zeggen.
pi_49543629
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:34 schreef NickRooz het volgende:

[..]
Ik vind eigenlijk mijn hele leven Duits voetbal leuker om naar te kijken dan Engels voetbal. Mooi countervoetbal daar kan ik echt van genieten. En die schwalbes prachtig.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:38:53 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543644
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Bullshit.

Inter is een saai team jah, maar kijk naar Ac Milan wat een verrukkelijk team is dat om naar te kijken qua voetbal. Vooral qua middenveld. Dat overklast toch duidelijk Man United en Chelsea moet ik zeggen.
AC Milan is een prachtclub idd. Maar dit seizoen in de competitie gewoon kut. Tuurlijk kwam dat ook door de straf, maar das dan ook gewoon kut van de serie A. Zo corrupt als een bananenrepubliek .
Maar voorin loopt er in Engeland beduidend meer klasse dan in Italie hoor . En het Engelse voetbal is imo ook vele maler spectaculairder dan de Serie A.
Maar als Italie zo superieur is, waarom krijgt de nummer 2 dan zo'n pak slaag van ManU?
-
pi_49543651
Mooie aanval. Maarja, verdediging
pi_49543652
Wow, zowaar een mooie aanval..
Brett Holman
pi_49543662
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Ac Milan-Machester United 3-0

En dan is Manchester United zogenaamd het beste team van Engeland.

Kaka, Pirlo, Seedorf zouden zich met gemaakt staande houden in Engeland.

En zulke spelers vind je nergens in de Engelse competitie.

En dan heb ik het niet eens over de Spaanse competitie.
Hee Flip, je laat 't wel vaak van 1 wedstrijd afhangen he? Zoals al genoemd Man U - AS Roma en ook Man U - Milan waren hele andere wedstrijden.

Als je niet van Engels voetbal houdt, dan ga heel gauw in 'n ander topic lopen stinken.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49543687
Rooney 3de keer buitenspel. En weer mis
pi_49543697
Paas van Drogba
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')