abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49542613
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:00:46 #202
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542614
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:59 schreef jakees het volgende:

[..]

Dan kunnen we samen huilen, maar er is geen chinese zender die het uitzendt?
Live wedstrijden via Internet streams #18 Met de play offs
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49542617
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef jakees het volgende:

[..]

we hebben wel spice
En voetbalkanaal
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49542635
Jammer van die schaduw zo onderin het beeld
pi_49542637
U-NI-TED, U-NI-TED!
pi_49542641
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
Jammer van die schaduw zo onderin het beeld
Tsja we duwen ff de zon weg
pi_49542647
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:01 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Tsja we duwen ff de zon weg


2-1 united btw
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:02:09 #208
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542650
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Lach maar, als het aan de BBC ligt is over een paar jaar BBC 1 & 2 overal in Europa van de kabel verdwenen en vervangen door BBC Prime en World ...
Heb ik ook hier.

Lang leve TVHome
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49542659
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:02 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]



2-1 united btw
Nog 0-0 hier.

pi_49542663
Ik denk overigens 3-0
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:03:14 #211
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49542681
Lastig.. FA Cupfinal of de ontknoping in de Bundesliga volgen .
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:03:20 #212
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542687
Als United maar wint.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49542690
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:02 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nog 0-0 hier.

pi_49542692
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lastig.. FA Cupfinal of de ontknoping in de Bundesliga volgen .
Lijkt me duidelijk...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:03:39 #215
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542695
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Lastig.. FA Cupfinal of de ontknoping in de Bundesliga volgen .
Of allebei op hebben staan.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49542698
Go Chelsea!
pi_49542753
Wordt wel een flinke schoppartij denk. Altijd gezellig Chelsea tegen Manchester.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:07:24 #218
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542797
Come on you reds!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49542853
Had een lekker schot kunnen zijn van scholes
pi_49542890
Wat een lelijk stadion van onderen trouwens, je ziet amper publiek
pi_49542966
Robben was hun allemaal voorbij gelopen
pi_49542968
That's what I call a battle
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:14:21 #223
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49542972
Dit wordt gegarandeerd knokken .
-
pi_49542974
Goed de zon weggejaagd, trouwens...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49542983
Ronaldo weer met zn onnodige bewegingen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:15:13 #226
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49542993
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ronaldo weer met zn onnodige bewegingen.
Robben daarentegen , , .
-
pi_49542998
Jammer Rooney
pi_49542999
Buitenspel en dan nog zo'n kans missen
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:15:34 #229
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49543006
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robben was hun allemaal voorbij gelopen
Robben was bij de laatsta man theatraal neergegaan
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49543010
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Robben daarentegen , , .
Die niet nee
pi_49543020
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Robben was bij de laatsta man theatraal neergegaan
ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEG
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:16:19 #232
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543027
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Die niet nee
Beetje moeilijk ook als je al op de grond ligt.
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:16:52 #233
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49543039
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEG
Je caps hangt vast
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49543042
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je caps hangt vast
HEUL NIET !!!!?!?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:17:24 #235
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543049
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEG
Hij heeft wel gewoon gelijk. Je kan zeggen wat je wil over Ronaldo, hij blijft wat vaker gewoon staan dan onze stervende zwaan Robben.
-
pi_49543064
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij heeft wel gewoon gelijk. Je kan zeggen wat je wil over Ronaldo, hij blijft wat vaker gewoon staan dan onze stervende zwaan Robben.
Ronaldo maakt ook nooit schwalbes



http://www.youtube.com/watch?v=5tYZf2ZeFi4
http://www.youtube.com/watch?v=AnG7odvPywc
pi_49543099
Gaan we het nou anderhalf uur hebben over schwalbes?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:19:51 #238
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543106
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ronaldo maakt ook nooit schwalbes



http://www.youtube.com/watch?v=5tYZf2ZeFi4
Of je leert eens lezen voor je zo'n domme reply geeft.
Waar zeg ik dat Ronaldo geen schwalbes maakt?
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

hij blijft wat vaker gewoon staan
.
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:20:27 #239
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543126
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we het nou anderhalf uur hebben over schwalbes?
.
-
pi_49543144
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we het nou anderhalf uur hebben over schwalbes?
Blijkbaar Sommige mensen zijn volgens mij jaloers op de manier zoals die 2 kunnen toneelspelen of zo
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49543146
Wat een draak van een wedstrijd tot nu toe
Brett Holman
pi_49543160
Hup Man U
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49543172
OEEEEEEEEEEEEEEI
pi_49543196
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:21 schreef endr0me het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd tot nu toe
Hangt ook belabberd weinig sfeer...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49543220
Wat een verdediging

Volgend jaar Alex erbij.
pi_49543246
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een verdediging

Volgend jaar Alex erbij.
is die ferreira echt zo goed dan?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:25:14 #247
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543254
Wat speelt Chelsea ongelooflijk terughoudend zeg... Net ff 4x balletje heen en weer tussen Essien en Terry. Spannend .
-
pi_49543282
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat speelt Chelsea ongelooflijk terughoudend zeg... Net ff 4x balletje heen en weer tussen Essien en Terry. Spannend .
*kuch* az *kuch*

*kuch* Nederlands Elftal *kuch*
pi_49543324
Scholes de beste tackler in de competitie, op zich ook wel 'n eer om die benoeming te krijgen
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:27:51 #250
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543336
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

*kuch* az *kuch*

*kuch* Nederlands Elftal *kuch*
Wat hebben AZ en het NL elftal met deze wedstrijd te maken.. Of met mijn opmerking..
Ik ben niet voor AZ noch voor Oranje. .
-
pi_49543397
WAt een spannende pot zeg.

En dan noemen ze het Engelse voetbal het spannendst in heel de wereld.....
pi_49543418
Blame it on Chelsea
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49543420
OEEEI

v d Sar
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:31:24 #254
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543443
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:30 schreef NickRooz het volgende:
WAt een spannende pot zeg.

En dan noemen ze het Engelse voetbal het spannendst in heel de wereld.....
Alsof een cupfinal representatief is voor een hele competitie.. .
-
pi_49543447
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat hebben AZ en het NL elftal met deze wedstrijd te maken.. Of met mijn opmerking..
Ik ben niet voor AZ noch voor Oranje. .
niks, maar die spelen ook zo enorm slaapverwekkend achterin
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:32:39 #256
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543481
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

niks, maar die spelen ook zo enorm slaapverwekkend achterin
Maar dat zijn beide ook geen teams van het niveau ManU of Chelsea.
Anyway, teleurstellende wedstrijd tot nu toe.
-
pi_49543503
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Alsof een cupfinal representatief is voor een hele competitie.. .
De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).
Geef mij maar de Spaanse en Itilliaanse competitie.
pi_49543522
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef NickRooz het volgende:

[..]

De Engelse competitie is overschat.
pi_49543524
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef NickRooz het volgende:

[..]

De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).
Geef mij maar de Spaanse en Italliaanse competitie.
pi_49543530
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:32 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar dat zijn beide ook geen teams van het niveau ManU of Chelsea.
Anyway, teleurstellende wedstrijd tot nu toe.
Het Nederlands Elftal hoort dat wel te zijn
pi_49543533
Terry
pi_49543547
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:34 schreef NickRooz het volgende:

[..]
pi_49543561
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ac Milan-Machester United 3-0

En dan is Manchester United zogenaamd het beste team van Engeland.

Kaka, Pirlo, Seedorf zouden zich met gemaakt staande houden in Engeland.

En zulke spelers vind je nergens in de Engelse competitie.

En dan heb ik het niet eens over de Spaanse competitie.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:35:30 #264
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543565
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:33 schreef NickRooz het volgende:

[..]

De Engelse competitie is overschat.Zo goed en spannend is het niet dat wat eromheen is maakt het spannend(De entourage).
Geef mij maar de Spaanse en Itilliaanse competitie.
Italiaans is idd superspannend.. Inter al in April kampioen ofzo. .
Spanje is spannend omdat de topclubs lopen te stuntelen, niet zozeer dat de competitie zo dicht bij elkaar ligt.
Engelse competitie is absoluut niet overschat.. Onderschat eerder, kijk maar naar de opmerkingen van Sheva die zegt dat het veel en veel zwaarder is om in Engeland te spelen.
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:36:11 #265
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543584
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Ac Milan-Machester United 3-0
ManU - AS Roma (de nummer 2 in Italie) 7-1
You were saying? .
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:36:35 #266
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_49543594
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Kaka, Pirlo, Seedorf zouden zich met gemaakt staande houden in Engeland.
En zulke spelers vind je nergens in de Engelse competitie.
pi_49543597
Mooi schot
pi_49543607
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Italiaans is idd superspannend.. Inter al in April kampioen ofzo. .
Spanje is spannend omdat de topclubs lopen te stuntelen, niet zozeer dat de competitie zo dicht bij elkaar ligt.
Engelse competitie is absoluut niet overschat.. Onderschat eerder, kijk maar naar de opmerkingen van Sheva die zegt dat het veel en veel zwaarder is om in Engeland te spelen.
Bullshit.

Inter is een saai team jah, maar kijk naar Ac Milan wat een verrukkelijk team is dat om naar te kijken qua voetbal. Vooral qua middenveld. Dat overklast toch duidelijk Man United en Chelsea moet ik zeggen.
pi_49543629
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:34 schreef NickRooz het volgende:

[..]
Ik vind eigenlijk mijn hele leven Duits voetbal leuker om naar te kijken dan Engels voetbal. Mooi countervoetbal daar kan ik echt van genieten. En die schwalbes prachtig.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:38:53 #270
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543644
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Bullshit.

Inter is een saai team jah, maar kijk naar Ac Milan wat een verrukkelijk team is dat om naar te kijken qua voetbal. Vooral qua middenveld. Dat overklast toch duidelijk Man United en Chelsea moet ik zeggen.
AC Milan is een prachtclub idd. Maar dit seizoen in de competitie gewoon kut. Tuurlijk kwam dat ook door de straf, maar das dan ook gewoon kut van de serie A. Zo corrupt als een bananenrepubliek .
Maar voorin loopt er in Engeland beduidend meer klasse dan in Italie hoor . En het Engelse voetbal is imo ook vele maler spectaculairder dan de Serie A.
Maar als Italie zo superieur is, waarom krijgt de nummer 2 dan zo'n pak slaag van ManU?
-
pi_49543651
Mooie aanval. Maarja, verdediging
pi_49543652
Wow, zowaar een mooie aanval..
Brett Holman
pi_49543662
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:35 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Ac Milan-Machester United 3-0

En dan is Manchester United zogenaamd het beste team van Engeland.

Kaka, Pirlo, Seedorf zouden zich met gemaakt staande houden in Engeland.

En zulke spelers vind je nergens in de Engelse competitie.

En dan heb ik het niet eens over de Spaanse competitie.
Hee Flip, je laat 't wel vaak van 1 wedstrijd afhangen he? Zoals al genoemd Man U - AS Roma en ook Man U - Milan waren hele andere wedstrijden.

Als je niet van Engels voetbal houdt, dan ga heel gauw in 'n ander topic lopen stinken.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49543687
Rooney 3de keer buitenspel. En weer mis
pi_49543697
Paas van Drogba
pi_49543705
Verdediging Manchester
pi_49543716
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien
pi_49543745
Godverdomme zeg, wat een KUTWEDSTRIJD
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49543752
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien
Tsja de laatste gedeelte van een wedstrijd in een finale is ook helemaal niet spannend.
pi_49543766
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien
Dan hoop ik niet voor je dat ineens de hel losbarst in Wembley (halverwege) de tweede helft
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:43:40 #281
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543772
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Tsja de laatste gedeelte van een wedstrijd in een finale is ook helemaal niet spannend.
Het....
-
pi_49543788
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het....
pi_49543795
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verdediging Manchester
Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49543797
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:38 schreef jakees het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk mijn hele leven Duits voetbal leuker om naar te kijken dan Engels voetbal. Mooi countervoetbal daar kan ik echt van genieten. En die schwalbes prachtig.
waar lul jij nou over
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49543807
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...
Manchester United Manchester United Manchester United
pi_49543812
pi_49543822
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Flashwin het volgende:

[..]

waar lul jij nou over
Zoiets noemen ze sarcasme.
pi_49543863
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zoiets noemen ze sarcasme.
daar was geen reden toe
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49543870
Tis in ieder geval wel lekker weer in Engeland
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:46:28 #290
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49543871
en rust.
pi_49543877
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...
Ze zijn allebei kut
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49543878
de of het sarcasme trouwens?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:47:00 #293
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543888
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verdediging Manchester
En Chelsea heeft nog geen uitgespeelde kans gehad..
Wat zegt dat dan over de aanval van Chelsea .
-
pi_49543894
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef Flashwin het volgende:
de of het sarcasme trouwens?
Da.
pi_49543905
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef Flashwin het volgende:
de of het sarcasme trouwens?
Het.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49543907
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En Chelsea heeft nog geen uitgespeelde kans gehad..
Wat zegt dat dan over de aanval van Chelsea .
Aanval Chelsea

Nu blij ?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:47:33 #297
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543910
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ze zijn allebei kut
Whehe, inderdaad.
Maar ManU net iets minder kut.
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:47:36 #298
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_49543912
Ik vond de voorbeschouwing het mooiste tot nu toe .
pi_49543914
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Da.
Da_Sarcasme?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49543920
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Da.
FOUT maar ik vergeef je want je doet ict
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')