abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49541806
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ja jammer dat Cole niet fit genoeg is, die had Ronaldo echt in de pocket op Old Trafford.
Ik had hem wel weer eens tegen Boula willen zien
pi_49541809
Jammer dat Robben niet 100% is
pi_49541849
Boooooooeee
pi_49542010
Ik heb steeds sneeuw, ligt dit aan mijn tv of heeft iedereen dit?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_49542057
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb steeds sneeuw, ligt dit aan mijn tv of heeft iedereen dit?
Aan jou.
pi_49542141
Leuk liedje in het stadion

Meck feat Dino - Feels Like Home
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:42:59 #157
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49542142
CMON UNITED!!
pi_49542268
Dat was erg lelijk .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49542307
Tik tak tik tak tik tak....
pi_49542314
10 minuutjes
pi_49542353
Spelers staan al klaar
pi_49542361
weet iemand hoe ik op de BBC die irritante ondertitelingen voor doven wegkrijg?
pi_49542368
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:52 schreef koekjesmonstertje het volgende:
weet iemand hoe ik op de BBC die irritante ondertitelingen voor doven wegkrijg?
Teletekst op 100 zetten ?
pi_49542377
*tv gereed zet
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:53:39 #165
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542389
Fuck you Chelsea FC; YOU AIN'T GOT NO HISTORY!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:53:39 #166
99343 SixtY
Even-Gaan
pi_49542390
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:59 schreef NickRooz het volgende:
Ben ik de enige die het nieuwe Wembley niks vindt ?

Ik vind het maar een dertien in een dozijn stadion die tegenwoordig uit de grond wordt gestampt.

Het lijkt of architecten tegenwoordig geen orginele ideen meer hebben want ik kan niet geloven dat veel fans dit soort stadion nou echt geweldig vindt.
Nee hoor, ben het ook met je eens. Stadion van Arsenal, Bayern en Benfica vind ik er veel op lijken.
Zonde.

Het begint
NBA -- 1. Bundesliga -- Primera Division -- Premier League -- Eredivisie -- FEB Eredivisie
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:53:41 #167
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49542391
Leuk, de managers mee het terrein op ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49542397
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Fuck you Chelsea FC; YOU AIN'T GOT NO HISTORY!
pi_49542398
Prins William weer

Is die commentator van fifa 98 of zo ?
pi_49542403
Nou ja, spreek jullie wel in de rust, tot die tijd

Come on Blues!!!

Caaaaaaaaaarefree whereever you may be, we're the famous CFC! And we don't give a fuck whoever you may be 'Cos we are the famous CFC
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:54:18 #171
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49542405
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Fuck you Chelsea FC; YOU AIN'T GOT NO HISTORY!
En toch is Chelsea het laatste team dat op Wembley de cup won ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:54:24 #172
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49542407
Dat kereltje voor Ferguson lijkt wel een beetje op hem..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:54:25 #173
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542409
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef SixtY het volgende:

[..]

Nee hoor, ben het ook met je eens. Stadion van Arsenal, Bayern en Benfica vind ik er veel op lijken.
Zonde.

Het begint
Kijk dan naar AZ. Dat is toch ook gebaseerd op andere Nederlandse stadions. Dak van de Kuip, lichtmasten van Roda...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:54:38 #174
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_49542417
Engelse volkslied .
pi_49542431
Is het nog ergens te volgen in Nederland afgezien van de BBC en Sport 1?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49542439
"God s(h)ave the Queen"
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:55:32 #177
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542450
The Anthem
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49542451
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Is het nog ergens te volgen in Nederland afgezien van de BBC en Sport 1?
volgens mij niet...
pi_49542452
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef DarkShine het volgende:
Kijk dan naar AZ. Dat is toch ook gebaseerd op andere Nederlandse stadions. Dak van de Kuip, lichtmasten van Roda...
Dude, care Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken ?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:55:45 #180
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542456
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Is het nog ergens te volgen in Nederland afgezien van de BBC en Sport 1?
NOS TT
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:56:20 #181
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542469
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Dude, care Wat heeft dat met deze wedstrijd te maken ?
Reageerde misschien op architecten zonder id'en? 13 in een dozijn stadions?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49542472
no boulahrouz
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:56:37 #183
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49542478
precies op tijd weer thuis
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:56:49 #184
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49542486
Leuk dat ze die rode loper er gelegd hebben , maar William loopt er doodleuk gewoon naast ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49542487
schitterende ambiance zo, zo hoort een finale te zijn!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_49542488
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Reageerde misschien op architecten zonder id'en? 13 in een dozijn stadions?
Aan je FoBo te zien heb je een stadion fetisch.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:57:06 #187
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_49542493
Dat was overtuigender dan Willem Alexander gedaan zou hebben, .
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
pi_49542504
Schijtzooi ik heb KPN digitenne en dan heb je geen BBC1/2 Iemand nog een online locatie waar je kan kijken?
pi_49542526
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef jakees het volgende:
Schijtzooi ik heb KPN digitenne en dan heb je geen BBC1/2 Iemand nog een online locatie waar je kan kijken?
Zelfde probleem dus hier
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:58:54 #190
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542551
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef jakees het volgende:
Schijtzooi ik heb KPN digitenne en dan heb je geen BBC1/2 Iemand nog een online locatie waar je kan kijken?
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zelfde probleem dus hier
Wat een schijtpakket is dat dan
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:59:07 #191
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_49542558
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef jakees het volgende:
Schijtzooi ik heb KPN digitenne en dan heb je geen BBC1/2 Iemand nog een online locatie waar je kan kijken?
Dé reden om dat niet aan te schaffen.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:59:16 #192
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49542566
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Reageerde misschien op architecten zonder id'en? 13 in een dozijn stadions?
Op dat vlak vind ik dan bv het Stade de France een véél véél mooier modern ontwerp. Of zelfs dat nieuwe stadion van Bayern. Die architecten zijn tenminste origineel geweest.

Maar ik vind het jammer dat ze het oude Wembley niet konden of wilden opknappen. Uiteindelijk hebben ze dat in bv Berlijn wél gedaan met het oude Hitlerstadion én die indrukwekkende eretribune behouden.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49542574
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zelfde probleem dus hier
Dan kunnen we samen huilen, maar er is geen chinese zender die het uitzendt?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:59:52 #194
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49542583
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Aan je FoBo te zien heb je een stadion fetisch.
Groundhoppen noemen ze het.

Het grote FOK! Groundhoppers-topic, deel 11
Groundhopping.logt.nu
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:00:12 #195
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49542597
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:58 schreef DarkShine het volgende:

[..]


[..]

Wat een schijtpakket is dat dan
Lach maar, als het aan de BBC ligt is over een paar jaar BBC 1 & 2 overal in Europa van de kabel verdwenen en vervangen door BBC Prime en World ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49542599
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:59 schreef bolivian het volgende:

[..]

Dé reden om dat niet aan te schaffen.
we hebben wel spice
pi_49542601
Geen BBC??? Wat een stom pakket heb je dan!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:00:27 #199
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49542605
en we zijn onderweg
pi_49542611
En we zijn begonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')