4 uurquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef SCH het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd?
Wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Voorbeschouwing op BBC1 is begonnen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:47 schreef Blupp het volgende:
gary lineker geweldig,
jammer dat Schmeichel er zit, wat n eikeltje.
waar is Hansen? komt die nog?
quote:Expert analysis is provided by Alan Hansen, Alan Shearer and Mark Hughes, an FA Cup winner with both United and Chelsea.
Peter Schmeichel and Marcel Desailly, FA Cup winners with Man Utd and Chelsea respectively, will also be popping into the Match of the Day studio.
John Motson and Mark Lawrenson will be in the commentary box at Wembley.
Had het topic niet doorgelezen zag alleen pagina 3, dacht post het ff wist niet hoelaat het begonnen was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wel?![]()
Waarom denk je dat we al 40 minuten "posten" met wat namen, etc?![]()
Ja 4uur begint de wedstrijd(NL tijd)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zit al bijna de hele middag de voorbeschouwingen te kijken op BBC 1.
Zenden zij de wedstrijd ook live uit?
Neu, laten we dat niet doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:36 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Had het topic niet doorgelezen zag alleen pagina 3, dacht post het ff wist niet hoelaat het begonnen was.so kill me
[..]
Ja 4uur begint de wedstrijd(NL tijd)
Ik ga kijken als een neutrale voetbalsupporter vanmiddag, hopelijk wordt het een leuke werdstrijd!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Neu, laten we dat niet doen![]()
Of je moet voor Chelsea zijn natuurlijk![]()
Ja, nu een 'reportage' over hem op BBC1.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ronaldo ? De overschatte speler ?
Ik kijk ook hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:42 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja, nu een 'reportage' over hem op BBC1.![]()
Gezelligquote:
Hij is ook goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaan we dit topic nou ook omdopen tot Ronaldo-bash topic?Die jongen heeft dit seizoen wel bewezen dat ie 'n verdomd goeie voetballer is en dat vallen behoorlijk achterwege heeft gelaten.
Hadden ze toch ook gedaan ? 2 uur ervoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef jakkop het volgende:
wat maken die engelsen zo'n finale toch mooi zeg! Een middagvullend programma. Daar moet je in Nederland eens mee aankomen.
En als Talpa zoiets doet kots iedereen erover heenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef jakkop het volgende:
wat maken die engelsen zo'n finale toch mooi zeg! Een middagvullend programma. Daar moet je in Nederland eens mee aankomen.
Ik had hem wel weer eens tegen Boula willen zienquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ja jammer dat Cole niet fit genoeg is, die had Ronaldo echt in de pocket op Old Trafford.
Aan jou.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb steeds sneeuw, ligt dit aan mijn tv of heeft iedereen dit?
Teletekst op 100 zetten ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:52 schreef koekjesmonstertje het volgende:
weet iemand hoe ik op de BBC die irritante ondertitelingen voor doven wegkrijg?
Nee hoor, ben het ook met je eens. Stadion van Arsenal, Bayern en Benfica vind ik er veel op lijken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:59 schreef NickRooz het volgende:
Ben ik de enige die het nieuwe Wembley niks vindt ?
Ik vind het maar een dertien in een dozijn stadion die tegenwoordig uit de grond wordt gestampt.
Het lijkt of architecten tegenwoordig geen orginele ideen meer hebben want ik kan niet geloven dat veel fans dit soort stadion nou echt geweldig vindt.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Fuck you Chelsea FC; YOU AIN'T GOT NO HISTORY!
En toch is Chelsea het laatste team dat op Wembley de cup won ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef DarkShine het volgende:
Fuck you Chelsea FC; YOU AIN'T GOT NO HISTORY!
Kijk dan naar AZ. Dat is toch ook gebaseerd op andere Nederlandse stadions. Dak van de Kuip, lichtmasten van Roda...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:53 schreef SixtY het volgende:
[..]
Nee hoor, ben het ook met je eens. Stadion van Arsenal, Bayern en Benfica vind ik er veel op lijken.
Zonde.![]()
Het begint![]()
volgens mij niet...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Is het nog ergens te volgen in Nederland afgezien van de BBC en Sport 1?
Dude, carequote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef DarkShine het volgende:
Kijk dan naar AZ. Dat is toch ook gebaseerd op andere Nederlandse stadions. Dak van de Kuip, lichtmasten van Roda...
NOS TTquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Is het nog ergens te volgen in Nederland afgezien van de BBC en Sport 1?
Reageerde misschien op architecten zonder id'en? 13 in een dozijn stadions?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dude, careWat heeft dat met deze wedstrijd te maken ?
Aan je FoBo te zien heb je een stadion fetisch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Reageerde misschien op architecten zonder id'en? 13 in een dozijn stadions?
Zelfde probleem dus hierquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef jakees het volgende:
Schijtzooi ik heb KPN digitenne en dan heb je geen BBC1/2 Iemand nog een online locatie waar je kan kijken?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef jakees het volgende:
Schijtzooi ik heb KPN digitenne en dan heb je geen BBC1/2 Iemand nog een online locatie waar je kan kijken?
quote:
Dé reden om dat niet aan te schaffen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:57 schreef jakees het volgende:
Op dat vlak vind ik dan bv het Stade de France een véél véél mooier modern ontwerp. Of zelfs dat nieuwe stadion van Bayern. Die architecten zijn tenminste origineel geweest.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Reageerde misschien op architecten zonder id'en? 13 in een dozijn stadions?
Groundhoppen noemen ze het.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aan je FoBo te zien heb je een stadion fetisch.
Lach maar, als het aan de BBC ligt is over een paar jaar BBC 1 & 2 overal in Europa van de kabel verdwenen en vervangen door BBC Prime en World ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]Wat een schijtpakket is dat dan
we hebben wel spicequote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:59 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dé reden om dat niet aan te schaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |