4 uurquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef SCH het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd?
Wel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Voorbeschouwing op BBC1 is begonnen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:47 schreef Blupp het volgende:
gary lineker geweldig,
jammer dat Schmeichel er zit, wat n eikeltje.
waar is Hansen? komt die nog?
quote:Expert analysis is provided by Alan Hansen, Alan Shearer and Mark Hughes, an FA Cup winner with both United and Chelsea.
Peter Schmeichel and Marcel Desailly, FA Cup winners with Man Utd and Chelsea respectively, will also be popping into the Match of the Day studio.
John Motson and Mark Lawrenson will be in the commentary box at Wembley.
Had het topic niet doorgelezen zag alleen pagina 3, dacht post het ff wist niet hoelaat het begonnen was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wel?![]()
Waarom denk je dat we al 40 minuten "posten" met wat namen, etc?![]()
Ja 4uur begint de wedstrijd(NL tijd)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zit al bijna de hele middag de voorbeschouwingen te kijken op BBC 1.
Zenden zij de wedstrijd ook live uit?
Neu, laten we dat niet doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:36 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Had het topic niet doorgelezen zag alleen pagina 3, dacht post het ff wist niet hoelaat het begonnen was.so kill me
[..]
Ja 4uur begint de wedstrijd(NL tijd)
Ik ga kijken als een neutrale voetbalsupporter vanmiddag, hopelijk wordt het een leuke werdstrijd!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:38 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Neu, laten we dat niet doen![]()
Of je moet voor Chelsea zijn natuurlijk![]()
Ja, nu een 'reportage' over hem op BBC1.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ronaldo ? De overschatte speler ?
Ik kijk ook hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:42 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja, nu een 'reportage' over hem op BBC1.![]()
Gezelligquote:
Hij is ook goed.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaan we dit topic nou ook omdopen tot Ronaldo-bash topic?Die jongen heeft dit seizoen wel bewezen dat ie 'n verdomd goeie voetballer is en dat vallen behoorlijk achterwege heeft gelaten.
Hadden ze toch ook gedaan ? 2 uur ervoorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef jakkop het volgende:
wat maken die engelsen zo'n finale toch mooi zeg! Een middagvullend programma. Daar moet je in Nederland eens mee aankomen.
En als Talpa zoiets doet kots iedereen erover heenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef jakkop het volgende:
wat maken die engelsen zo'n finale toch mooi zeg! Een middagvullend programma. Daar moet je in Nederland eens mee aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |