abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 mei 2007 @ 14:01:26 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49540055
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:55 schreef Grimm het volgende:

[..]

Gaat 't ook al naar sky of itv?
ITV voor een hoop centen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 19 mei 2007 @ 14:01:40 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49540061
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef SCH het volgende:
Hoe laat Nederlandse tijd?
4 uur
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49540283
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:01 schreef borisz het volgende:

[..]

ITV voor een hoop centen
Dus ik heb nog een paar jaar om mijn satelliet goed te zetten
pi_49540309
John Motson
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:15:44 #105
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49540364
Glory, Glory Man. United
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_49540375
Motson

Boulahrouz ook al geblesseerd, dat betekent 1 centrale verdediger over
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49540414
Voorbeschouwing op BBC1 is begonnen.
-AJAX AMSTERDAM-
pi_49540503
Vanavond is het helemaal niets in Manchester
pi_49540517
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Voorbeschouwing op BBC1 is begonnen.
Wel?

Waarom denk je dat we al 40 minuten "posten" met wat namen, etc?
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:24:23 #110
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49540550
ik zit er klaar voor.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_49540654
Dat stadion ook
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:29:23 #112
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49540656
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:47 schreef Blupp het volgende:
gary lineker geweldig,
jammer dat Schmeichel er zit, wat n eikeltje.
waar is Hansen? komt die nog?
quote:
Expert analysis is provided by Alan Hansen, Alan Shearer and Mark Hughes, an FA Cup winner with both United and Chelsea.

Peter Schmeichel and Marcel Desailly, FA Cup winners with Man Utd and Chelsea respectively, will also be popping into the Match of the Day studio.

John Motson and Mark Lawrenson will be in the commentary box at Wembley.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:30:47 #113
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49540687
De tijd dat dit de enige match was die live op tv kwam ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49540696
Lelijke mensen vroeger
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:31:33 #115
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49540698
It's easy to laugh at fasions from years ago ... ... and we will !
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49540807
Ik zit al bijna de hele middag de voorbeschouwingen te kijken op BBC 1.

Zenden zij de wedstrijd ook live uit?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49540809
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:23 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]


Wel?

Waarom denk je dat we al 40 minuten "posten" met wat namen, etc?
Had het topic niet doorgelezen zag alleen pagina 3, dacht post het ff wist niet hoelaat het begonnen was. so kill me
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zit al bijna de hele middag de voorbeschouwingen te kijken op BBC 1.

Zenden zij de wedstrijd ook live uit?
Ja 4uur begint de wedstrijd(NL tijd)
-AJAX AMSTERDAM-
pi_49540838
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:36 schreef MakaveliTheDon het volgende:

[..]

Had het topic niet doorgelezen zag alleen pagina 3, dacht post het ff wist niet hoelaat het begonnen was. so kill me
[..]

Ja 4uur begint de wedstrijd(NL tijd)
Neu, laten we dat niet doen

Of je moet voor Chelsea zijn natuurlijk
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49540896
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:38 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Neu, laten we dat niet doen

Of je moet voor Chelsea zijn natuurlijk
Ik ga kijken als een neutrale voetbalsupporter vanmiddag, hopelijk wordt het een leuke werdstrijd!

C. Ronaldo
-AJAX AMSTERDAM-
pi_49540910
Ronaldo ? De overschatte speler ?
pi_49540916
Ze citeerden George Boateng

Wel mooi om te zien allemaal btw. die tradities, de supporters, de sfeer, het stadion

Eigenlijk hoe voetbal altijd zou moeten zijn!
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49540925
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ronaldo ? De overschatte speler ?
Ja, nu een 'reportage' over hem op BBC1.
-AJAX AMSTERDAM-
pi_49540938
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:42 schreef MakaveliTheDon het volgende:

[..]

Ja, nu een 'reportage' over hem op BBC1.
Ik kijk ook hoor
pi_49540973
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik kijk ook hoor
Gezellig ff snel wat te eten pakken dit hoef ik toch niet te zien, beelden van vroeger waarin ie op straat opeens omvalt
-AJAX AMSTERDAM-
pi_49541029
Deze voorbeschouwing doet me terug verlangen naar de tijd dat Studio Sport elke zondagmiddag rond 12.00 uur plaatsnam in een stadion om de wedstrijd van die dag te gaan bespreken.

Nostalgie man
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49541045
Gaan we dit topic nou ook omdopen tot Ronaldo-bash topic? Die jongen heeft dit seizoen wel bewezen dat ie 'n verdomd goeie voetballer is en dat vallen behoorlijk achterwege heeft gelaten.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49541067
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaan we dit topic nou ook omdopen tot Ronaldo-bash topic? Die jongen heeft dit seizoen wel bewezen dat ie 'n verdomd goeie voetballer is en dat vallen behoorlijk achterwege heeft gelaten.
Hij is ook goed.

maar niet 1 van de beste
pi_49541131
Mourinho
pi_49541158
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mourinho
Mooi accent toch
pi_49541169
Jose
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49541170
You're laughing but I'm serieus is geloof ik wel z'n stopzinnetje, zojuist al 4x voorbij gekomen
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:55:43 #132
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49541251
Die Mourinho ziet er nu toch echt uit alsof hij twee weken niet geslapen heeft. Die ogen ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_49541306
Ben ik de enige die het nieuwe Wembley niks vindt ?

Ik vind het maar een dertien in een dozijn stadion die tegenwoordig uit de grond wordt gestampt.

Het lijkt of architecten tegenwoordig geen orginele ideen meer hebben want ik kan niet geloven dat veel fans dit soort stadion nou echt geweldig vindt.
pi_49541331
Dennis Wise

Held
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49541341
"I Tsjhink"
pi_49541349
Nog 1 uur
pi_49541383
Ik hoop Chelsea al is het alleen maar omdat de tranen van C.ronaldo een helende gave schijnen te hebben!
pi_49541389
Ik snap sowieso niet waarom het oude Wembley zonodig gesloopt moest worden.

Was er geen mogelijkheid het aan te passen aan de moderne eisen en uit te breiden, maar met behoud van het karakter van het oude Wembley, dat wat Wembley, Wembley maakte?

Dacht toch altijd dat ze in Engeland zo gesteld waren op traditie en het in stand houden van cultuur.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_49541516
Fok deed het hier niet meer ?
pi_49541521
wat maken die engelsen zo'n finale toch mooi zeg! Een middagvullend programma. Daar moet je in Nederland eens mee aankomen.
Eins, zwei, hoeplakai.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:12:23 #141
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49541527
Ryan Giggs
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_49541540
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef jakkop het volgende:
wat maken die engelsen zo'n finale toch mooi zeg! Een middagvullend programma. Daar moet je in Nederland eens mee aankomen.
Hadden ze toch ook gedaan ? 2 uur ervoor
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:13:07 #143
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_49541542
BBC .
pi_49541547
Giggs, wat is 't ook 'n geweldenaar (geweest), jammer dat ie voor Wales uitkwam en daardoor nooit op 't hoogste podium heeft kunnen acteren..
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49541570
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 15:12 schreef jakkop het volgende:
wat maken die engelsen zo'n finale toch mooi zeg! Een middagvullend programma. Daar moet je in Nederland eens mee aankomen.
En als Talpa zoiets doet kots iedereen erover heen
Hypocrieten
pi_49541577
Seizoen Club Wedstrijden Doelpunten Competitie
1990/1991 Manchester United 2 1 Premiership
1991/1992 Manchester United 38 4 Premiership
1992/1993 Manchester United 41 9 Premiership
1993/1994 Manchester United 38 13 Premiership
1994/1995 Manchester United 29 1 Premiership
1995/1996 Manchester United 33 11 Premiership
1996/1997 Manchester United 26 3 Premiership
1997/1998 Manchester United 29 8 Premiership
1998/1999 Manchester United 24 3 Premiership
1999/2000 Manchester United 30 6 Premiership
2000/2001 Manchester United 31 5 Premiership
2001/2002 Manchester United 25 7 Premiership
2002/2003 Manchester United 36 8 Premiership
2003/2004 Manchester United 34 7 Premiership
2004/2005 Manchester United 33 6 Premiership
2005/2006 Manchester United 27 2 Premiership
2006/2007 Manchester United 21 4 Premiership
Totaal Tot 02-03-2007 497 98 17e seizoen

Zo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:20:13 #147
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49541661
Leuk dingetje dat stadion..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:21:49 #148
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_49541686
heeeeujjj
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_49541697
ff voor de volledigheid de opstellingen

Chelsea: Petr Cech, Paulo Ferreira, Michael Essien, John Terry, Wayne Bridge, John Mikel Obi, Claude Makelele, Frank Lampard, Shaun Wright-Phillips, Didier Drogba, Joe Cole

Substitutes: Carlo Cudicini, Lassana Diarra, Ashley Cole, Arjen Robben, Salomon Kalou.

Manchester United: Van der Sar; Brown, Ferdinand, Vidic, Evra; Fletcher, Carrick, Scholes; Ronaldo, Rooney, Giggs.

Subs: Kuszczak, O'Shea,Evra, Smith, Solskjaer.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_49541733
Ja jammer dat Cole niet fit genoeg is, die had Ronaldo echt in de pocket op Old Trafford.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')