Tsja de laatste gedeelte van een wedstrijd in een finale is ook helemaal niet spannend.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien
Dan hoop ik niet voor je dat ineens de hel losbarst in Wembley (halverwege) de tweede helftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien
Het....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja de laatste gedeelte van een wedstrijd in een finale is ook helemaal niet spannend.
Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...quote:
waar lul jij nou overquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:38 schreef jakees het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk mijn hele leven Duits voetbal leuker om naar te kijken dan Engels voetbal. Mooi countervoetbal daar kan ik echt van genieten. En die schwalbes prachtig.
Manchester Unitedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...
quote:
Ze zijn allebei kutquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...
En Chelsea heeft nog geen uitgespeelde kans gehad..quote:
Het.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef Flashwin het volgende:
de of het sarcasme trouwens?
Aanval Chelseaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En Chelsea heeft nog geen uitgespeelde kans gehad..
Wat zegt dat dan over de aanval van Chelsea.
Da_Sarcasme?quote:
FOUT maar ik vergeef je want je doet ictquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |