abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49543705
Verdediging Manchester
pi_49543716
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien
pi_49543745
Godverdomme zeg, wat een KUTWEDSTRIJD
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49543752
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien
Tsja de laatste gedeelte van een wedstrijd in een finale is ook helemaal niet spannend.
pi_49543766
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Zjakkie het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de 2e helft niet helemaal kan zien
Dan hoop ik niet voor je dat ineens de hel losbarst in Wembley (halverwege) de tweede helft
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:43:40 #281
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543772
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Tsja de laatste gedeelte van een wedstrijd in een finale is ook helemaal niet spannend.
Het....
-
pi_49543788
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het....
pi_49543795
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verdediging Manchester
Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49543797
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:38 schreef jakees het volgende:

[..]

Ik vind eigenlijk mijn hele leven Duits voetbal leuker om naar te kijken dan Engels voetbal. Mooi countervoetbal daar kan ik echt van genieten. En die schwalbes prachtig.
waar lul jij nou over
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49543807
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...
Manchester United Manchester United Manchester United
pi_49543812
pi_49543822
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Flashwin het volgende:

[..]

waar lul jij nou over
Zoiets noemen ze sarcasme.
pi_49543863
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Zoiets noemen ze sarcasme.
daar was geen reden toe
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49543870
Tis in ieder geval wel lekker weer in Engeland
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:46:28 #290
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_49543871
en rust.
pi_49543877
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jaja, chelsea is goddelijk en manu is kut. We weten het nu wel...
Ze zijn allebei kut
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49543878
de of het sarcasme trouwens?
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:47:00 #293
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543888
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Verdediging Manchester
En Chelsea heeft nog geen uitgespeelde kans gehad..
Wat zegt dat dan over de aanval van Chelsea .
-
pi_49543894
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef Flashwin het volgende:
de of het sarcasme trouwens?
Da.
pi_49543905
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef Flashwin het volgende:
de of het sarcasme trouwens?
Het.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_49543907
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En Chelsea heeft nog geen uitgespeelde kans gehad..
Wat zegt dat dan over de aanval van Chelsea .
Aanval Chelsea

Nu blij ?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:47:33 #297
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543910
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:46 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ze zijn allebei kut
Whehe, inderdaad.
Maar ManU net iets minder kut.
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:47:36 #298
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_49543912
Ik vond de voorbeschouwing het mooiste tot nu toe .
pi_49543914
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Da.
Da_Sarcasme?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49543920
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Da.
FOUT maar ik vergeef je want je doet ict
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')