abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:15:13 #226
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49542993
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ronaldo weer met zn onnodige bewegingen.
Robben daarentegen , , .
-
pi_49542998
Jammer Rooney
pi_49542999
Buitenspel en dan nog zo'n kans missen
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:15:34 #229
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49543006
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Robben was hun allemaal voorbij gelopen
Robben was bij de laatsta man theatraal neergegaan
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49543010
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Robben daarentegen , , .
Die niet nee
pi_49543020
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Robben was bij de laatsta man theatraal neergegaan
ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEG
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:16:19 #232
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543027
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Die niet nee
Beetje moeilijk ook als je al op de grond ligt.
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:16:52 #233
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49543039
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEG
Je caps hangt vast
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49543042
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Je caps hangt vast
HEUL NIET !!!!?!?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:17:24 #235
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543049
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEG
Hij heeft wel gewoon gelijk. Je kan zeggen wat je wil over Ronaldo, hij blijft wat vaker gewoon staan dan onze stervende zwaan Robben.
-
pi_49543064
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij heeft wel gewoon gelijk. Je kan zeggen wat je wil over Ronaldo, hij blijft wat vaker gewoon staan dan onze stervende zwaan Robben.
Ronaldo maakt ook nooit schwalbes



http://www.youtube.com/watch?v=5tYZf2ZeFi4
http://www.youtube.com/watch?v=AnG7odvPywc
pi_49543099
Gaan we het nou anderhalf uur hebben over schwalbes?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:19:51 #238
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543106
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ronaldo maakt ook nooit schwalbes



http://www.youtube.com/watch?v=5tYZf2ZeFi4
Of je leert eens lezen voor je zo'n domme reply geeft.
Waar zeg ik dat Ronaldo geen schwalbes maakt?
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:

hij blijft wat vaker gewoon staan
.
-
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:20:27 #239
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543126
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we het nou anderhalf uur hebben over schwalbes?
.
-
pi_49543144
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we het nou anderhalf uur hebben over schwalbes?
Blijkbaar Sommige mensen zijn volgens mij jaloers op de manier zoals die 2 kunnen toneelspelen of zo
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_49543146
Wat een draak van een wedstrijd tot nu toe
Brett Holman
pi_49543160
Hup Man U
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49543172
OEEEEEEEEEEEEEEI
pi_49543196
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:21 schreef endr0me het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd tot nu toe
Hangt ook belabberd weinig sfeer...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_49543220
Wat een verdediging

Volgend jaar Alex erbij.
pi_49543246
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een verdediging

Volgend jaar Alex erbij.
is die ferreira echt zo goed dan?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:25:14 #247
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543254
Wat speelt Chelsea ongelooflijk terughoudend zeg... Net ff 4x balletje heen en weer tussen Essien en Terry. Spannend .
-
pi_49543282
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat speelt Chelsea ongelooflijk terughoudend zeg... Net ff 4x balletje heen en weer tussen Essien en Terry. Spannend .
*kuch* az *kuch*

*kuch* Nederlands Elftal *kuch*
pi_49543324
Scholes de beste tackler in de competitie, op zich ook wel 'n eer om die benoeming te krijgen
"If you're not a manc, you're a wank"
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:27:51 #250
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_49543336
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

*kuch* az *kuch*

*kuch* Nederlands Elftal *kuch*
Wat hebben AZ en het NL elftal met deze wedstrijd te maken.. Of met mijn opmerking..
Ik ben niet voor AZ noch voor Oranje. .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')