Robben daarentegenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ronaldo weer met zn onnodige bewegingen.
Robben was bij de laatsta man theatraal neergegaanquote:
ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEGquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Robben was bij de laatsta man theatraal neergegaan![]()
Je caps hangt vastquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEG
Hij heeft wel gewoon gelijk. Je kan zeggen wat je wil over Ronaldo, hij blijft wat vaker gewoon staan dan onze stervende zwaan Robben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
ZO DIE IS ORGINEEL NOG NOOIT EERDER GEZIEN WAT BEN JE STOER ZEG
Ronaldo maakt ook nooit schwalbesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk. Je kan zeggen wat je wil over Ronaldo, hij blijft wat vaker gewoon staan dan onze stervende zwaan Robben.
Of je leert eens lezen voor je zo'n domme reply geeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ronaldo maakt ook nooit schwalbes
http://www.youtube.com/watch?v=5tYZf2ZeFi4
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we het nou anderhalf uur hebben over schwalbes?
Blijkbaarquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan we het nou anderhalf uur hebben over schwalbes?
Hangt ook belabberd weinig sfeer...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:21 schreef endr0me het volgende:
Wat een draak van een wedstrijd tot nu toe
is die ferreira echt zo goed dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat een verdediging
Volgend jaar Alex erbij.
*kuch* az *kuch*quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat speelt Chelsea ongelooflijk terughoudend zeg... Net ff 4x balletje heen en weer tussen Essien en Terry. Spannend.
Wat hebben AZ en het NL elftal met deze wedstrijd te maken.. Of met mijn opmerking..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
*kuch* az *kuch*
*kuch* Nederlands Elftal *kuch*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |