Dat was de finale van 2005.quote:Op maandag 16 april 2007 00:10 schreef mcyodogg het volgende:
Op papier de mooiste finale sinds jaren.
En dat was dan weer 1 van de mooiste, geen finale sindsdien die daar aan kan tippen, misschien komt die van 2001 in de buurt volgens de neutrale kijker.quote:
Yup, deze welquote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Gaat dit nog live uitgezonden worden op BBC? Ik kon Chelsea vandaag niet vinden...
Qua historie wel, maar als je dit ziet: Twee clubs vlak bij elkaar aan kop in the premiership, met een gapend gat erachter, twee clubs in de halve finale CL, en dan ook nog eens een FA Cup final, dat had je in 2005 niet. Toen was Chelsea veruit de beste in de competitie en won Liverpool de CL, nu komt het allemaal samen.quote:
Je hebt het over "mooiste" dan denk ik aan attractief/aanvallend voetbal.quote:Op maandag 16 april 2007 00:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Qua historie wel, maar als je dit ziet: Twee clubs vlak bij elkaar aan kop in the premiership, met een gapend gat erachter, twee clubs in de halve finale CL, en dan ook nog eens een FA Cup final, dat had je in 2005 niet. Toen was Chelsea veruit de beste in de competitie en won Liverpool de CL, nu komt het allemaal samen.
Vanaf 2008 pasquote:Op maandag 16 april 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
Helaas heeft de BBC de rechten voor de FA cup verloren aan een commerciële zender.
Oke, ja qua attractief voetbal zou Arsenal-Manchester nog steeds de ideale finale zijn. Die spelen inderdaad het leukste voetbal van Engeland. Maar bedoelde dat er waarschijnlijk zelden zoveel klasse op 1 veld stond, wat op 19 mei gaat gebeureen.quote:Op maandag 16 april 2007 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je hebt het over "mooiste" dan denk ik aan attractief/aanvallend voetbal.
Manchester en Arsenal spelen al jaren het meest attractieve voetbal van Engeland, daar veranderd een eventuele "Treble" van Chelsea niets aan.
Dat het wsl 1 van de saaiste finales ooit werd kan ik alleen maar om lachen achteraf gezien het resultaat
Zou kunnen maar "klasse" is een relatief begrip.quote:Op maandag 16 april 2007 00:43 schreef mcyodogg het volgende:
. Maar bedoelde dat er waarschijnlijk zelden zoveel klasse op 1 veld stond, wat op 19 mei gaat gebeureen.
Je omschrijft het pcies goed, iig niet van harte.quote:Op maandag 16 april 2007 00:44 schreef dndiek het volgende:
Hup Chelsea dan maar
Deze laat ik ook aan me voorbij gaan.quote:Op maandag 16 april 2007 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je omschrijft het pcies goed, iig niet van harte.
Zal de finale dit jaar denk ik dan ook niet zien voor het eerst sinds ik me kan heugen.
quote:The event returns to Wembley after the stadium was rebuilt and tickets will be £35, £60, £80 and £95, with a limited number at £17.50 for under-16s.
"It was important to set ticket prices at a sensible and affordable level," said FA chief executive Brian Barwick
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea moet verliezen
Bij gebrek aan beterquote:Op maandag 16 april 2007 23:56 schreef borisz het volgende:
hup Man U dan maar
Vind je? en dat in combinatie dat ze het "affordable" vinden?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:14 schreef Dos37 het volgende:
Come on United.
Dat zijn toch redelijke prijzen DG?
Nog ff de CL-finale halen en dan wel ja. En vervolgens na de zomer weer voor de Community Shieldquote:Op woensdag 18 april 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
De 3e Chelsea - Man Utd in 3 weken waarschijnlijk. Toch?
Mwah voor een finale FA cup in het nieuwe wembley. Vind ik prijzen van 50 euro nog wel redelijk. Affordable is een relatief begrip natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vind je? en dat in combinatie dat ze het "affordable" vinden?
regel ie fkes kaartenquote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mwah voor een finale FA cup in het nieuwe wembley. Vind ik prijzen van 50 euro nog wel redelijk. Affordable is een relatief begrip natuurlijk.
Prima goaj metquote:
regel maarquote:
Ik zal het terecht maken.quote:
Op papier misschien, maar voor de neutrale toeschouwer niet echt de leukste wedstrijd. Dat in tegenstelling tot die van vorig jaar.quote:
Ik denk dat ik redelijk objectief kan stellen dat de FA Cup finale van 2006, de CL finale van 2005 en de UEFA cup finale van 2001 tot de interessantere (ik zeg niets eens "de interessantste"quote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Op papier misschien, maar voor de neutrale toeschouwer niet echt de leukste wedstrijd. Dat in tegenstelling tot die van vorig jaar.
LFC kan op weg naar finales nog wel eens een "tactische" (lees: voor de neutrale toeschouwer, saaie) wedstrijd spelen, maar ls ze eenmaal in de finale staan maken ze er altijd wel wat van
hahaquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk objectief kan stellen dat de FA Cup finale van 2006, de CL finale van 2005 en de UEFA cup finale van 2001 tot de interessantere finales van die drie toernooien gerekend kunnen worden.
ja toch - niet dan?quote:
Het waren in ieder geval leuke wedstrijden met veel doelpunten en een leuk scoreverloop etcquote:Op woensdag 18 april 2007 21:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk objectief kan stellen dat de FA Cup finale van 2006, de CL finale van 2005 en de UEFA cup finale van 2001 tot de interessantere (ik zeg niets eens "de interessantste") finales van die drie toernooien gerekend kunnen worden.
Dat staat er natuurlijk helemaal los vanquote:Op woensdag 18 april 2007 15:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mwah voor een finale FA cup in het nieuwe wembley.
ja, 35 pond, ze vertellen er alleen niet bij dat dat wsl maar iets van 4000 kaartjes per club betreftquote:Vind ik prijzen van 50 euro nog wel redelijk.
Klopt, maar ik hoef je niet te vertellen dat 100 euro veel is.quote:Affordable is een relatief begrip natuurlijk.
Dat zeg ik er toch bij kut, op papier kon het niet mooier, na afloop mocht je spreken over 1 van de grootste baggerfinales ooit met een geweldige ontknopingquote:Op woensdag 18 april 2007 21:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Op papier misschien, maar voor de neutrale toeschouwer niet echt de leukste wedstrijd. Dat in tegenstelling tot die van vorig jaar.
In principe boeit me de winnaar eigenlijk niet zoquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea moet winnen
Minimaal 35.000 per club denk ikquote:Op donderdag 19 april 2007 00:59 schreef mcyodogg het volgende:
Krijgen de clubs zo weinig kaarten dan?
Met zo'n 25.000 is dat dus minder te zijn blijkt dus ...quote:Op donderdag 19 april 2007 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Minimaal 35.000 per club denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |