quote:Op zondag 15 april 2007 19:20 schreef PieterBas het volgende:
Net terug uit Rotterdam. Mijn vader heeft 4.30 gedaan over de marathon...maar moest van af de 35km al verplicht wandelen van de organisatie. Een eindsprint of een snel tempo werd afgeraden.
In mijn ogen ook de meeste logische besluit. Op Teletekst en van omstanders gehoord dat er al 19 mensen naar het ziekenhuis moesten vanwege de hitte.. en dat waren niet alleen lopers.
wat een timing, ik wou net reageren, maar het "oude" topic was vol. dus gelijk maar een nieuwe aangemaaktquote:
offtopic.. Ik dacht.. ik heb de laatste post, dan ben je toch wel een beetje verplicht om een nieuwe aan te makenquote:Op zondag 15 april 2007 19:27 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
wat een timing, ik wou net reageren, maar het "oude" topic was vol. dus gelijk maar een nieuwe aangemaakt![]()
Aan de ene kant vond mijn vader het verstandig.. aan de andere kant baalde hij verschrikkelijk want na maanden trainen.. en dan op 35 km punt te horen krijgen dat je alle nog maar mag wandelenquote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef Grumpey het volgende:
wel wijs besluit van Rotterdam, alleen ergens denk ik wel dat je er als recreant ook zelf bij bent. Ergens ontneem je als organisatie ook mensen de kans om de marathon te kunnen lopen na maandenlange trainingen vaak.
Ga zelf overigens volgende week waarschijnlijk meelopen met de Geinloop in Amsterdam, 10 km.
sterkte met je beenquote:Op zondag 15 april 2007 23:00 schreef annoh het volgende:
Ik vind het echt zielig van voor de mensen die maandenlang getraint hebben voor rotterdam. Wie verwacht nou zulk weer in april? Ik hoorde van een vriend (die de marathon zelf wel uit heeft kunnen lopen) dat er na 6 km al mensen neergingen, waar de EHBO dan bij moest komen. Dan denk ik wel: tsja, als het na 6km al mis gaat... Maargoed, er vallen natuurlijk ook bij een temperatuur van 18 graden mensen uit.
Over mijn eigen hardlopen: mijn been doet nog steeds pijn, en ik denk echt dat ik me verstapt heb in Utrecht. Vandaag heb ik wel een flink stuk gefietst, maar ik hoop snel weer te kunnen lopen.
Klopt, wat dat betreft heeft Nijmegen ook een precedent geschapen natuurlijk. Een mens kan heel diep gaan en zijn eigen grenzen ver overschrijden, dan moet je als organisatie soms ingrijpen, hoe jammer dat ook is voor diegenen die zichzelf wel goed kennen en weten hoe ver ze kunnen gaan.quote:Op zondag 15 april 2007 23:27 schreef p-etr-a het volgende:
Het is inderdaad balen voor degenen die lang en hard hebben getraind! Ik denk dat het bij een kleiner evenement niet was gebeurd, maar dat een marathon met de naam als die van Rotterdam zich geen 'ongelukjes' als bij de Nijmeegse vierdaagse kan veroorloven. En de kans erop is bij zoiets groots, waaraan denk ik meer slecht getrainde mensen meedoen, natuurlijk ook hoger.
Woon je in Rotterdam (Feyenoord)? Daar is het op dit moment juist koud, dus ideaal weer om te lopen.quote:Op maandag 16 april 2007 19:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Wou eigenlijk vanavond lopen, maar wat te warm.
morgen om 6.30 lopenwat heb ik voor tijd afgesproken zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |