quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:05 schreef Prosac het volgende:
en alle andere loverboys van de keilerweg zijn er ook.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef U96 het volgende:
iets met vooroordelen en bevestigen......
Eerder verstikkendquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het alom blokkerend verbond ......
[afbeelding]
Idd, alle ratten schijnen ook uitgenodigd te zijn. Helaas is moeder rat er niet.......quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:05 schreef Prosac het volgende:
en alle andere loverboys van de keilerweg zijn er ook.
Idem....quote:
Thx nick voor het plaatsen in het cos kwijt hoekje.quote:
We zijn het, aan de caps te zien, heel erg met elkaar eens ....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Jaap zit heel enthousiast aan tafel om de verjaardag van zijn Allerbeste vriend Brian te vieren.
Ian-Nick heeft het wat moeilijk met zijn groupiesquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Thx nick voor het plaatsen in het cos kwijt hoekje.![]()
Anytime!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Thx nick voor het plaatsen in het cos kwijt hoekje.![]()
Leuk ook voor Carlosquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef Black_king het volgende:
Lekker sfeertje aan ed tafel.... Verplicht nummer....
"Friday night, a night to party," moet die denken....quote:
Dat gaat echt niet werken zonder Huub's support. Zonder huub is erik gewoon een irritante maar makkelijk weg te wimpelen dramaqueen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
Het gaat nog wel knallen vanavond. Eric is nog niet klaar over de hondjes en de uitlaatservice.
Daarom moet Carlos weg, dan kunnen ze gaan rellenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef ruby het volgende:
Ze proberen Amanda en Eric rustig te houden.
Ja hoor, genoeg zatlappen vanavond.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
Het gaat nog wel knallen vanavond. Eric is nog niet klaar over de hondjes en de uitlaatservice.
Is dat de eerste belofte die de FEBO niet nakomt......quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Maar ff serieuze vraag. Ik hoop niet dat jullie me blont vinden.
De afspraak was toch dat de hondjes alleen mochten blijven als ze 2 uur per dag worden uitgelaten door een uitlaatservice ???
Dus dat kan toch niets anders betekenen dat als die niet komen, die hondjes weg moeten ?
Jij bent geniaal.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
De afspraak was toch dat de hondjes alleen mochten blijven als ze 2 uur per dag worden uitgelaten door een uitlaatservice ???
Dus dat kan toch niets anders betekenen dat als die niet komen, die hondjes weg moeten ?
Dat zou je wel denken ja!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Nee dus ........ Wat meer moet ik je nog uitleggen ? De afspraak was gisteren en nu hebben we vandaag ......quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Daarom is Eric zo narrig. Hij begint er steeds over, maar Snollie zegt dus dat het niks uitmaakt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Ach het zal wel niet gebeuren.quote:
Dan moet Amanda nodig eens op haar nummer gezet worden!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom is Eric zo narrig. Hij begint er steeds over, maar Snollie zegt dus dat het niks uitmaakt.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet Amanda nodig eens op haar nummer gezet worden!
Dierenvriend.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach het zal wel niet gebeuren.Ik wil die KUT hondjes weg
![]()
Jawel, ik heb een grote duitse herder, maar die is niet zo irritant als die klein kut beftekels van Amandaquote:
Geen taart gezien daar. O ja wel Jaap!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:23 schreef demins het volgende:
Iemand nog taart? Nou graag dan maar...
Ik snap ook niet waarom ze dat allemaal goed hebben gekeurd, ik vind het ook mormelsquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach het zal wel niet gebeuren.Ik wil die KUT hondjes weg
![]()
Daarom wordt het tijd dat Carlos uitgezwaaid worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:24 schreef Dark het volgende:
De spanning hangt als een dikke mist boven de eetkamertafel. Af en toe vallen er ongemakkelijke stiltes en alle gesprekken gaan over trainen, aquajoggen, dieet, en zo meer.
Als men Carlos straks heeft uitgezwaaid..........gaat men vermoeid naar bed, of barst de bom!
De meeste nummertjes worden door Amanda zelf gemaakt .....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet Amanda nodig eens op haar nummer gezet worden!
Ja..ik ook van jou..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een grote duitse herder, maar die is niet zo irritant als die klein kut beftekels van Amanda![]()
Ik zie echt alleen een gebit. M'n beeldscherm is wat donkerder.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Smile, je bent nu op TV ........
[afbeelding]
Megasaai, Carlos moet Opzouten ik wil rellen zien en die gaan zeker komen als hij weg is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja..ik ook van jou..![]()
is het saai of vergis ik me...?
Ik zit al een uur te wachtenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Daarom wordt het tijd dat Carlos uitgezwaaid worden.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Megasaai, Carlos moet Opzouten ik wil rellen zien en die gaan zeker komen als hij weg is.![]()
Neuh, laat Natas maar glijdenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:29 schreef ruby het volgende:
Redactie: Zouden jullie Carlos naar huis willen sturen? Het is nu wel weer mooi geweest.
Nog heel ff en Japio gaat jankenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:34 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap staat er nu met een verslagen blik...alleen door dat gesprekje met Nicolaas...........![]()
Natasia kennende wel... Dan krijgt ze weer aandacht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:34 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd of natasia blijft koken als Nicolaas geen keukendienst doet.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:39 schreef Black_king het volgende:
Nicolaas had dominee moeten worden....
Die stripper zag ik vandaag in een tijdschrift staan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:07 schreef Prosac het volgende:
zouden ze die stripper ook weer besteld hebben?
Nicolaas Bruinsma.....De Dominee....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:39 schreef Black_king het volgende:
Nicolaas had dominee moeten worden....
Wie niet, hij is lekker bezig de boel uit te spelenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:43 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap raakt aardig de draad kwijt door Nicolaas.........![]()
niClaas Bruinsmaquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nicolaas Bruinsma.....De Dominee....![]()
Onvoorstelbaar ..... Vanmorgen huishoudster Helma, vanmiddag de pianoleraar en nu Carlos ...... Tassen vol eten, shampoo, cosmetica, sigaretten, kleding.... Alles sleurt dat mens de villa uit.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:45 schreef mootie het volgende:
Natasja: Houd je tasje recht he?
Carlos heeft ook weer een survivalpakketje meegekregen?
Die was echt helemaal ge-wel-dig ......quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef demins het volgende:
Schitterend die "pep-talk-scene" van Nicolaas!
Moet ik komen meevechten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Als de mods nou even in HOOLIGANS kijken zien ze meteen welke users ze moeten bannen om de COS leuker te houden...![]()
Over de rug van anderen populair willen doen....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar ..... Vanmorgen huishoudster Helma, vanmiddag de pianoleraar en nu Carlos ...... Tassen vol eten, shampoo, cosmetica, sigaretten, kleding.... Alles sleurt dat mens de villa uit.
Ze dacht ook dat ze nog maagd was zekerquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef Black_king het volgende:
De moeder van Amanda wist niet dat Amanda rookte.... Die heeft een aardige shock gekregen om haar dochter in de kooi te zien....
Welke sanctie staat er ook weer op scheldwoorden met ziektes?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:44 schreef Yollie het volgende:
ja typhus uit dE mond van Jaap
20 cp.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Welke sanctie staat er ook weer op scheldwoorden met ziektes?
Ze is echt een kindje van God he, zo vrijgevigquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar ..... Vanmorgen huishoudster Helma, vanmiddag de pianoleraar en nu Carlos ...... Tassen vol eten, shampoo, cosmetica, sigaretten, kleding.... Alles sleurt dat mens de villa uit.
Ze kreeg ter plaatse een hartverzakking, denk ik ....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze dacht ook dat ze nog maagd was zeker![]()
Ik denk dat oldbies als jij geen moeite hoeven te doen om kutnewbies als dát weg te krijgen, beste Demins!quote:
Ik vind dat dat ook niet moet kunnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef Black_king het volgende:
Jaap neemt het woord typhus in de mond.....maar niet tegen iemand gericht...Dan mag het...
Het is toch een beetje als discussieren met Amanda, dus als Demins een poging wil wagen..... hij is gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat oldbies als jij geen moeite hoeven te doen om kutnewbies als dát weg te krijgen, beste Demins!![]()
Bleef er eigenlijk wel wat te serveren over, krijg zo mijn twijfels bij het aanschouwen van deze pica!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En toen bleef Japio achter ...... met een heeeeel erg klein beetje twijfel
[afbeelding]
Serieus?quote:
Het is niet gek dat ze zo weinig van zich laten horen..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze kreeg ter plaatse een hartverzakking, denk ik ....![]()
Dan is Jaap binnen een mum van tijd cp-loos, die scheldt de hele dag in zichzelf. Ik zeg: doorvoeren die regel!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat dat ook niet moet kunnen.![]()
Wat is dat nou weer voor onzin? Staat dat echt zo in die brief? Laat alle ziektes maar uit je mond rollen als je het maar niet tegen een persoon gebruikt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef Black_king het volgende:
Jaap neemt het woord typhus in de mond.....maar niet tegen iemand gericht...Dan mag het...
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is niet gek dat ze zo weinig van zich laten horen..
Precies, ik hoop echt dat het luktquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
The plot thickens.
Zoals ik het begrijp is inderdaad Jaap de target om er donderdag uit te vliegen.
- Woensdag is getest hoe gevoelig de groep is voor opzwepende retoriek om iemand er uit te stemmen. Ze gingen bijna allemaal automatisch mee op het argument "je hebt je misdragen, nu moet je weg".
- Iedereen wordt ingepeperd "er moet iemand weg"
- Nu wordt Jaap aangemoedigd om te gaan "knallen". Jaaps idee daarvan is door boeren te laten en ander onbeschoft gedrag.
Tja, we hebben allemaal gezien hoe goed Jaap is in het zich afschuwelijk gedragen (remember goldstrike avond). Als Nicolaas Jaap zover krijgt om maandag/dinsdag te knallen, ligt hij er donderdag uit.
Ik hoor Jaap al gaan en dan graag tijdens een bezoek van Diane:" Typhus, ik krijg die kankerschoenen niet meer aan, omdat de veters naar de tering zijn, wat een kenkerlijers en pleurishonden, ze zorgen niet eens dat er nieuwe veters klaarliggen. Redaktie, krijg allemaal een vet hart, amateurs!"quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
Dus dan mag je alle gebruiksvoorwerpen wel met kanker aanduiden?
Huub heeft er oog voor...dikke vette reten...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een reet ......
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoor Jaap al gaan en dan graag tijdens een bezoek van Diane:" Typhus, ik krijg die kankerschoenen niet meer aan, omdat de veters naar de tering zijn, wat een kenkerlijers en pleurishonden, ze zorgen niet eens dat er nieuwe veters klaarliggen. Redaktie, krijg allemaal een vet hart, amateurs!"
Mag dat? Nou, dat mag!![]()
[..]
Ik hoor Jaap al gaan en dan graag tijdens een bezoek van Diane:" Typhus, ik krijg die kankerschoenen niet meer aan, omdat de veters naar de tering zijn, wat een kenkerlijers en pleurishonden, ze zorgen niet eens dat er nieuwe veters klaarliggen. Redaktie, krijg allemaal een vet hart, amateurs!"
[..]
Daar teken ik voor!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
The plot thickens.
Zoals ik het begrijp is inderdaad Jaap de target om er donderdag uit te vliegen.
- Woensdag is getest hoe gevoelig de groep is voor opzwepende retoriek om iemand er uit te stemmen. Ze gingen bijna allemaal automatisch mee op het argument "je hebt je misdragen, nu moet je weg".
- Nu wordt Jaap aangemoedigd om te gaan "knallen". Jaaps idee daarvan is door boeren te laten en ander onbeschoft gedrag.
Tja, we hebben allemaal gezien hoe goed Jaap is in het zich afschuwelijk gedragen (remember goldstrike avond). Als Nicolaas Jaap zover krijgt om maandag/dinsdag te knallen, ligt hij er donderdag uit.
hhahahahahahahahaquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef Dark het volgende:
Brian had een webhostingregistratiebedrijf en dat was een enorm avontuur.
Het enige wat ik mooi vind aan die man zijn zijn ogen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goed gevuld .... of helemaal vol ?
[afbeelding]
Een mega avontuur zelfs. Deurwaarders hebben inmiddels al bij zijn moeder en zijn broer voor de deur gestaan. Twee of drie ex-klanten van hem hebben een rechtzaak aangespannen omdat de domeinnaam-registratie niet betaald was en de domeinen uit de lucht waren gehaald.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef Dark het volgende:
Brian had een webhostingregistratiebedrijf en dat was een enorm avontuur.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Het enige wat ik mooi vind aan die man zijn zijn ogen.
Ze denkt omdat Brian haar neukt, dat hij om haar geeft.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik snap het niet, ik snap het niet, ik snap het niet. Wat ziet A'Del in godsnaam toch in die enge gozer???
Zou het nou puur speltactisch zijn? Kan ik me niet voorstellen met haar IQ.
Ze zijn meestal nogal waterig.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:07 schreef Mokum020 het volgende:
Waar is Jaap? Dat schort staat hem wel goed...![]()
Oke de kleur van zijn ogen. haha, stelletje mierenneukers.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ze zijn meestal nogal waterig.....
Alleen als ze doordrenkt zijn van drank zeker...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef Sug4r het volgende:
Het enige wat ik aan Nicolaas mooi vind nu is zijn shirt
He he! Ik ben dus niet de enige! En Nicolaas heeft Jaap gezegd dat hij hem gaat backen maar dat kan hij niet omdat hij immuun is. Hij kan niet wegstemmen en kan niet een stem tegenhouden en ook mag hij niet weggestemd worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
The plot thickens.
Dat geloof ik gelijk, toen zag ze er waarschijnlijk al uit alsof ze 25 wasquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda (13 jaar) ging met haar zus (15 jaar) al alleen op vakantie naar Spanje (Loret)
omg wat voorn moeder hebbe die?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda (13 jaar) ging met haar zus (15 jaar) al alleen op vakantie naar Spanje (Loret)
Ff serieus 13 jaar en dan alleen in Lloret de Mar en stappen en zuipen ?????????quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
Met 13 jaar in Lloret de Mar..aldus Amanda..en dan ben je dus snel volwassen....tja..de benen wijd ..............
Te triest voor woorden eigenlijk...........................quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ff serieus 13 jaar en dan alleen in Lloret de Mar en stappen en zuipen ?????????
Ja en nu is het verhaal dat ze met 15 jaar al 4 dagen per week bij haar vriendje Danny sliep. (OK, hij woonde aan de overkant, dus dat telt eigenlijk niet .....)quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ff serieus 13 jaar en dan alleen in Lloret de Mar en stappen en zuipen ?????????
Heel normaal toch op die leeftijd....?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Die moeder komt ook van een andere planeet volgens mij...... zo creeer je dus van die typetjes als Amanda.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Keep on dreaming!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heel normaal toch op die leeftijd....?![]()
Ik wil met me kids naar Turkije maar hebben daar alleen maar 3 persoonsbungalow, heb geprobeerd 2 bungalows naast elkaar, maar dat gaat echt niet lukken, want me oudste dochter is 15 en niet meerderjarig dus mag niet alleen in de bungalow.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als je dit hoort valt het nog mee van wat er van haar geworden is. Maar die moeder moeten ze alsnog oppakken, wel nu!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Te triest voor woorden eigenlijk...........................
Dan hoop ik dat ik nooit een dochtertje krijg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op je 13e ga je net met je vriendinnen een beetje winkelen in de grote stad.......quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik zou ze een kuisheidsgordel om doen als ze zo zouden zijn. IK heb gelukkig 2 lieve en vooral Nette Pubers.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik nooit een dochtertje krijg.
Mijn oudste dochter is 15 en is vrijdag voor het eerst alleen met vriendinnen Rotterdam in geweest. Pffff vond het al heel wat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Op je 13e ga je net met je vriendinnen een beetje winkelen in de grote stad.......
Die moeder had het te druk met haarzelf waarschijnlijk, ze heeft die kinderen helemaal niks geleerd behalve ze alles geven wat ze wilden...zoals borstvergroting op 15 jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Die moeder komt ook van een andere planeet volgens mij...... zo creeer je dus van die typetjes als Amanda.![]()
Als Amoebe 1 hersencel heeft, betekent dat dus dat één ouder geen.... etcetera...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Die moeder komt ook van een andere planeet volgens mij...... zo creeer je dus van die typetjes als Amanda.![]()
Volgens mij ging ik ook zo rond 14/15 voor het eerst met vriendinnen naar Utrecht om te shoppen, 10 minuten met de trein.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter is 15 en is vrijdag voor het eerst alleen met vriendinnen Rotterdam in geweest. Pffff vond het al heel wat.
Brian zag de hondjes naar buiten lopen. oid.
Zelfs dat is nog te jong wat mij betreft...ik heb ook een dochter hoor...(ja,,ik!)quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Op je 13e ga je net met je vriendinnen een beetje winkelen in de grote stad.......
Wel een beetje veel gevraagd, zee EN water! De hebberd!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wil ergens wonen met "Strand EN Zee EN Water EN Golven" ......... Wel een beetje veel !
Hij zal zich thuis voelen in NY dat is dé stad van de rattenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
Brian wil niet in Nederland blijven. Hij heeft 2 jaar in Amerika gezeten. Hij is meer strand, zee type.
Me bek valt open van verbazing !!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog te jong wat mij betreft...ik heb ook een dochter hoor...(ja,,ik!)
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een beetje veel gevraagd, zee EN water! De hebberd!![]()
EN bergen EN landschappenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wil ergens wonen met "Strand EN Zee EN Water EN Golven" ......... Wel een beetje veel !
Wat deed Lieke op dr 13e?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:22 schreef demins het volgende:
Klopt het dat ik me een beetje begin te vervelen?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:22 schreef demins het volgende:
zij geeft hem sex, hij geeft haar dekking, simpel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik snap het niet, ik snap het niet, ik snap het niet. Wat ziet A'Del in godsnaam toch in die enge gozer???
Zou het nou puur speltactisch zijn? Kan ik me niet voorstellen met haar IQ.
Nicolaas de Dominee ergerde zich al aan de muziek net....dus ik zou ff blijvenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:22 schreef demins het volgende:
Ja klopt ik ook,quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:22 schreef demins het volgende:
Ik geef hem één baco...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nicolaas de Dominee ergerde zich al aan de muziek net....dus ik zou ff blijven
ach een mooie dochter van een jaar of 25 zou niet verkeerd zijn...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik nooit een dochtertje krijg.
Dat intrigeert me dan weer wel...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Amanda is echt negentien, ook al oogt ze veel ouder. voor haar leeftijdDat van die borstvergroting op haar vijftiende is grote onzin. Dat heeft ze ongeveer een jaar geleden laten doen, dus op haar achttiende. Ik weet dit, doordat ik enkele van haar voormalige vriendinnen ken.
voormalige?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Amanda is echt negentien, ook al oogt ze veel ouder. voor haar leeftijdDat van die borstvergroting op haar vijftiende is grote onzin. Dat heeft ze ongeveer een jaar geleden laten doen, dus op haar achttiende. Ik weet dit, doordat ik enkele van haar voormalige vriendinnen ken.
Dat is de meest bekende bron op ieder forum ..........quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Ja, toenmaligequote:
ze had anale sex met heel de hockey clubquote:
Tsja, meer kan ik er niet van maken. De naam van de chirurg die haar heeft geopereerd ken ik helaas niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is de meest bekende bron op ieder forum ..........
More Juicy Details Pleazzzquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Amanda is echt negentien, ook al oogt ze veel ouder voor haar leeftijdDat van die borstvergroting op haar vijftiende is grote onzin. Dat heeft ze ongeveer een jaar geleden laten doen, dus op haar achttiende. Ik weet dit, doordat ik enkele van haar voormalige vriendinnen ken.
Fijne vent dat je die kutusers uit de COS houdt...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutusers die mij van de COS af houden..![]()
![]()
![]()
Dan denk ik toch eerder dat de hondjes eruit gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Sylvia hoest nogal, ze denkt allergisch te zijn voor de hondjes
natasia "Nicolaas ook, he"
hmmm.... ben ik paranoia, of kan het zomaar zijn dat Sylvia en Nicolaas, gezellig naast elkaar in bed, hebben liggen smoezen dat ze "allergisch" zijn en daarom "dringend" de masterbedroom nodig hebben?
Nicolaas kan misschien Huub en Eric er niet uitkrijgen, maar Sylvia WEL![]()
![]()
mooie tijd om te gaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef Mokum020 het volgende:
Shit.............Brainless gaat draaien voordat ie gaat slapen....![]()
Goed antwoord, je volgt het patroon van de gemiddelde reller en geruchten-verspreider.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:44 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Tsja, meer kan ik er niet van maken. De naam van de chirurg die haar heeft geopereerd ken ik helaas niet.
Als je zatte middlelbare kerels sexy vindt...... dan wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:47 schreef obezzi het volgende:
nico is sexy
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:44 schreef demins het volgende:
[..]
Fijne vent dat je die kutusers uit de COS houdt...![]()
![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je zatte middlelbare kerels sexy vindt...... dan wel.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:52 schreef demins het volgende:
Dat wordt weer hand-werken voor Brian...
En Huub niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:54 schreef Hanekrooi het volgende:
Nicolaas is één van die vele vervelende dronken loetjes, die ook in de kroeg oeverloos slap gaat ouwehoeren tegen mensen![]()
Welke voormalige vrienden van Nicolaas ken je, die dat hebben bevestigd ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:54 schreef Hanekrooi het volgende:
Nicolaas is één van die vele vervelende dronken loetjes, die ook in de kroeg oeverloos slap gaat ouwehoeren tegen mensen![]()
Huub kan soms goed dronken zijn, maar ik kan hem altjd nog wel volgen. Nicolaas bralt.quote:
Het lijkt er een beetje opquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Amanda nu Brian weer gaat fucken ...... ( is dit valse hoop ? )
Leuk geprobeerd. Kom je wel eens in kroegen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welke voormalige vrienden van Nicolaas ken je, die dat hebben bevestigd ?
Het leek er even op.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Amanda nu Brian weer gaat fucken ...... ( is dit valse hoop ? )
Meid, dat was niet mijn vraag ....... geef gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:00 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Kom je wel eens in kroegen?
Als zij ze inderdaad op haar 15e heeft laten vergroten, zouden ze er al veel natuurlijker uitgezien hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Amanda is echt negentien, ook al oogt ze veel ouder voor haar leeftijdDat van die borstvergroting op haar vijftiende is grote onzin. Dat heeft ze ongeveer een jaar geleden laten doen, dus op haar achttiende. Ik weet dit, doordat ik enkele van haar voormalige vriendinnen ken.
Je gunt hem wel wat op zijn verjaardag...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:59 schreef Canisfire het volgende:
Gaat Brian niet gewoon dood
Ik kan hem altijd prima volgen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:58 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Huub kan soms goed dronken zijn, maar ik kan hem altjd nog wel volgen. Nicolaas bralt.
quote:
Ik heb er ook geen moeite mee om Nicolaas te volgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik kan hem altijd prima volgen.
Maar ik geef toe dat Nicolaas er de voorkeur voor heeft te praten op een m anier die op meerdere manieren uit te leggen is.
Je moet bij hem niet letten op de toon of de houding, maar op zijn letterlijke woorden.
26 jaar is voor sommige mensen lang genoeg toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je gunt hem wel wat op zijn verjaardag...
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je gunt hem wel wat op zijn verjaardag...
Ja hoor....en jij bent?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
26 jaar is voor sommige mensen lang genoeg toch?![]()
voorbeeldquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:03 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee om Nicolaas te volgen
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt. Ik probeerde juist het gerucht te ontkrachten dat Amanda géén 15 was toen ze haar borsten liet vergroten, maar meerderjarig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Goed antwoord, je volgt het patroon van de gemiddelde reller en geruchten-verspreider.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |