quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:52 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is niet gek dat ze zo weinig van zich laten horen..
Precies, ik hoop echt dat het luktquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
The plot thickens.
Zoals ik het begrijp is inderdaad Jaap de target om er donderdag uit te vliegen.
- Woensdag is getest hoe gevoelig de groep is voor opzwepende retoriek om iemand er uit te stemmen. Ze gingen bijna allemaal automatisch mee op het argument "je hebt je misdragen, nu moet je weg".
- Iedereen wordt ingepeperd "er moet iemand weg"
- Nu wordt Jaap aangemoedigd om te gaan "knallen". Jaaps idee daarvan is door boeren te laten en ander onbeschoft gedrag.
Tja, we hebben allemaal gezien hoe goed Jaap is in het zich afschuwelijk gedragen (remember goldstrike avond). Als Nicolaas Jaap zover krijgt om maandag/dinsdag te knallen, ligt hij er donderdag uit.
Ik hoor Jaap al gaan en dan graag tijdens een bezoek van Diane:" Typhus, ik krijg die kankerschoenen niet meer aan, omdat de veters naar de tering zijn, wat een kenkerlijers en pleurishonden, ze zorgen niet eens dat er nieuwe veters klaarliggen. Redaktie, krijg allemaal een vet hart, amateurs!"quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:54 schreef mootie het volgende:
Dus dan mag je alle gebruiksvoorwerpen wel met kanker aanduiden?
Huub heeft er oog voor...dikke vette reten...quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een reet ......
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:00 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoor Jaap al gaan en dan graag tijdens een bezoek van Diane:" Typhus, ik krijg die kankerschoenen niet meer aan, omdat de veters naar de tering zijn, wat een kenkerlijers en pleurishonden, ze zorgen niet eens dat er nieuwe veters klaarliggen. Redaktie, krijg allemaal een vet hart, amateurs!"
Mag dat? Nou, dat mag!![]()
[..]
Ik hoor Jaap al gaan en dan graag tijdens een bezoek van Diane:" Typhus, ik krijg die kankerschoenen niet meer aan, omdat de veters naar de tering zijn, wat een kenkerlijers en pleurishonden, ze zorgen niet eens dat er nieuwe veters klaarliggen. Redaktie, krijg allemaal een vet hart, amateurs!"
[..]
Daar teken ik voor!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
The plot thickens.
Zoals ik het begrijp is inderdaad Jaap de target om er donderdag uit te vliegen.
- Woensdag is getest hoe gevoelig de groep is voor opzwepende retoriek om iemand er uit te stemmen. Ze gingen bijna allemaal automatisch mee op het argument "je hebt je misdragen, nu moet je weg".
- Nu wordt Jaap aangemoedigd om te gaan "knallen". Jaaps idee daarvan is door boeren te laten en ander onbeschoft gedrag.
Tja, we hebben allemaal gezien hoe goed Jaap is in het zich afschuwelijk gedragen (remember goldstrike avond). Als Nicolaas Jaap zover krijgt om maandag/dinsdag te knallen, ligt hij er donderdag uit.
hhahahahahahahahaquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef Dark het volgende:
Brian had een webhostingregistratiebedrijf en dat was een enorm avontuur.
Het enige wat ik mooi vind aan die man zijn zijn ogen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Goed gevuld .... of helemaal vol ?
[afbeelding]
Een mega avontuur zelfs. Deurwaarders hebben inmiddels al bij zijn moeder en zijn broer voor de deur gestaan. Twee of drie ex-klanten van hem hebben een rechtzaak aangespannen omdat de domeinnaam-registratie niet betaald was en de domeinen uit de lucht waren gehaald.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef Dark het volgende:
Brian had een webhostingregistratiebedrijf en dat was een enorm avontuur.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Het enige wat ik mooi vind aan die man zijn zijn ogen.
Ze denkt omdat Brian haar neukt, dat hij om haar geeft.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik snap het niet, ik snap het niet, ik snap het niet. Wat ziet A'Del in godsnaam toch in die enge gozer???
Zou het nou puur speltactisch zijn? Kan ik me niet voorstellen met haar IQ.
Ze zijn meestal nogal waterig.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:07 schreef Mokum020 het volgende:
Waar is Jaap? Dat schort staat hem wel goed...![]()
Oke de kleur van zijn ogen. haha, stelletje mierenneukers.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ze zijn meestal nogal waterig.....
Alleen als ze doordrenkt zijn van drank zeker...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef Sug4r het volgende:
Het enige wat ik aan Nicolaas mooi vind nu is zijn shirt
He he! Ik ben dus niet de enige! En Nicolaas heeft Jaap gezegd dat hij hem gaat backen maar dat kan hij niet omdat hij immuun is. Hij kan niet wegstemmen en kan niet een stem tegenhouden en ook mag hij niet weggestemd worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:56 schreef avonne het volgende:
The plot thickens.
Dat geloof ik gelijk, toen zag ze er waarschijnlijk al uit alsof ze 25 wasquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda (13 jaar) ging met haar zus (15 jaar) al alleen op vakantie naar Spanje (Loret)
omg wat voorn moeder hebbe die?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda (13 jaar) ging met haar zus (15 jaar) al alleen op vakantie naar Spanje (Loret)
Ff serieus 13 jaar en dan alleen in Lloret de Mar en stappen en zuipen ?????????quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:09 schreef yellowfirst het volgende:
Met 13 jaar in Lloret de Mar..aldus Amanda..en dan ben je dus snel volwassen....tja..de benen wijd ..............
Te triest voor woorden eigenlijk...........................quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ff serieus 13 jaar en dan alleen in Lloret de Mar en stappen en zuipen ?????????
Ja en nu is het verhaal dat ze met 15 jaar al 4 dagen per week bij haar vriendje Danny sliep. (OK, hij woonde aan de overkant, dus dat telt eigenlijk niet .....)quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ff serieus 13 jaar en dan alleen in Lloret de Mar en stappen en zuipen ?????????
Heel normaal toch op die leeftijd....?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Die moeder komt ook van een andere planeet volgens mij...... zo creeer je dus van die typetjes als Amanda.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Keep on dreaming!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heel normaal toch op die leeftijd....?![]()
Ik wil met me kids naar Turkije maar hebben daar alleen maar 3 persoonsbungalow, heb geprobeerd 2 bungalows naast elkaar, maar dat gaat echt niet lukken, want me oudste dochter is 15 en niet meerderjarig dus mag niet alleen in de bungalow.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heel normaal toch op die leeftijd....?![]()
Als je dit hoort valt het nog mee van wat er van haar geworden is. Maar die moeder moeten ze alsnog oppakken, wel nu!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:12 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Te triest voor woorden eigenlijk...........................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |