Die was echt helemaal ge-wel-dig ......quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:46 schreef demins het volgende:
Schitterend die "pep-talk-scene" van Nicolaas!
Moet ik komen meevechten?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Als de mods nou even in HOOLIGANS kijken zien ze meteen welke users ze moeten bannen om de COS leuker te houden...![]()
Over de rug van anderen populair willen doen....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar ..... Vanmorgen huishoudster Helma, vanmiddag de pianoleraar en nu Carlos ...... Tassen vol eten, shampoo, cosmetica, sigaretten, kleding.... Alles sleurt dat mens de villa uit.
Ze dacht ook dat ze nog maagd was zekerquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:48 schreef Black_king het volgende:
De moeder van Amanda wist niet dat Amanda rookte.... Die heeft een aardige shock gekregen om haar dochter in de kooi te zien....
Welke sanctie staat er ook weer op scheldwoorden met ziektes?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:44 schreef Yollie het volgende:
ja typhus uit dE mond van Jaap
20 cp.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:49 schreef Dark het volgende:
[..]
Welke sanctie staat er ook weer op scheldwoorden met ziektes?
Ze is echt een kindje van God he, zo vrijgevigquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar ..... Vanmorgen huishoudster Helma, vanmiddag de pianoleraar en nu Carlos ...... Tassen vol eten, shampoo, cosmetica, sigaretten, kleding.... Alles sleurt dat mens de villa uit.
Ze kreeg ter plaatse een hartverzakking, denk ik ....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:49 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze dacht ook dat ze nog maagd was zeker![]()
Ik denk dat oldbies als jij geen moeite hoeven te doen om kutnewbies als dát weg te krijgen, beste Demins!quote:
Ik vind dat dat ook niet moet kunnen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef Black_king het volgende:
Jaap neemt het woord typhus in de mond.....maar niet tegen iemand gericht...Dan mag het...
Het is toch een beetje als discussieren met Amanda, dus als Demins een poging wil wagen..... hij is gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat oldbies als jij geen moeite hoeven te doen om kutnewbies als dát weg te krijgen, beste Demins!![]()
Bleef er eigenlijk wel wat te serveren over, krijg zo mijn twijfels bij het aanschouwen van deze pica!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En toen bleef Japio achter ...... met een heeeeel erg klein beetje twijfel
[afbeelding]
Serieus?quote:
Het is niet gek dat ze zo weinig van zich laten horen..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze kreeg ter plaatse een hartverzakking, denk ik ....![]()
Dan is Jaap binnen een mum van tijd cp-loos, die scheldt de hele dag in zichzelf. Ik zeg: doorvoeren die regel!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind dat dat ook niet moet kunnen.![]()
Wat is dat nou weer voor onzin? Staat dat echt zo in die brief? Laat alle ziektes maar uit je mond rollen als je het maar niet tegen een persoon gebruikt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:50 schreef Black_king het volgende:
Jaap neemt het woord typhus in de mond.....maar niet tegen iemand gericht...Dan mag het...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |