quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:05 schreef Prosac het volgende:
en alle andere loverboys van de keilerweg zijn er ook.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef U96 het volgende:
iets met vooroordelen en bevestigen......
Eerder verstikkendquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het alom blokkerend verbond ......
[afbeelding]
Idd, alle ratten schijnen ook uitgenodigd te zijn. Helaas is moeder rat er niet.......quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:05 schreef Prosac het volgende:
en alle andere loverboys van de keilerweg zijn er ook.
Idem....quote:
Thx nick voor het plaatsen in het cos kwijt hoekje.quote:
We zijn het, aan de caps te zien, heel erg met elkaar eens ....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Jaap zit heel enthousiast aan tafel om de verjaardag van zijn Allerbeste vriend Brian te vieren.
Ian-Nick heeft het wat moeilijk met zijn groupiesquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Thx nick voor het plaatsen in het cos kwijt hoekje.![]()
Anytime!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Thx nick voor het plaatsen in het cos kwijt hoekje.![]()
Leuk ook voor Carlosquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:14 schreef Black_king het volgende:
Lekker sfeertje aan ed tafel.... Verplicht nummer....
"Friday night, a night to party," moet die denken....quote:
Dat gaat echt niet werken zonder Huub's support. Zonder huub is erik gewoon een irritante maar makkelijk weg te wimpelen dramaqueen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
Het gaat nog wel knallen vanavond. Eric is nog niet klaar over de hondjes en de uitlaatservice.
Daarom moet Carlos weg, dan kunnen ze gaan rellenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef ruby het volgende:
Ze proberen Amanda en Eric rustig te houden.
Ja hoor, genoeg zatlappen vanavond.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:16 schreef beequeen het volgende:
Het gaat nog wel knallen vanavond. Eric is nog niet klaar over de hondjes en de uitlaatservice.
Is dat de eerste belofte die de FEBO niet nakomt......quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Maar ff serieuze vraag. Ik hoop niet dat jullie me blont vinden.
De afspraak was toch dat de hondjes alleen mochten blijven als ze 2 uur per dag worden uitgelaten door een uitlaatservice ???
Dus dat kan toch niets anders betekenen dat als die niet komen, die hondjes weg moeten ?
Jij bent geniaal.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
De afspraak was toch dat de hondjes alleen mochten blijven als ze 2 uur per dag worden uitgelaten door een uitlaatservice ???
Dus dat kan toch niets anders betekenen dat als die niet komen, die hondjes weg moeten ?
Dat zou je wel denken ja!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Nee dus ........ Wat meer moet ik je nog uitleggen ? De afspraak was gisteren en nu hebben we vandaag ......quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |