Dan hoop ik dat ik nooit een dochtertje krijg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heel normaal toch op die leeftijd....?![]()
Op je 13e ga je net met je vriendinnen een beetje winkelen in de grote stad.......quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:13 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Heel normaal toch op die leeftijd....?![]()
Ik zou ze een kuisheidsgordel om doen als ze zo zouden zijn. IK heb gelukkig 2 lieve en vooral Nette Pubers.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik nooit een dochtertje krijg.
Mijn oudste dochter is 15 en is vrijdag voor het eerst alleen met vriendinnen Rotterdam in geweest. Pffff vond het al heel wat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Op je 13e ga je net met je vriendinnen een beetje winkelen in de grote stad.......
Die moeder had het te druk met haarzelf waarschijnlijk, ze heeft die kinderen helemaal niks geleerd behalve ze alles geven wat ze wilden...zoals borstvergroting op 15 jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Die moeder komt ook van een andere planeet volgens mij...... zo creeer je dus van die typetjes als Amanda.![]()
Als Amoebe 1 hersencel heeft, betekent dat dus dat één ouder geen.... etcetera...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Die moeder komt ook van een andere planeet volgens mij...... zo creeer je dus van die typetjes als Amanda.![]()
Volgens mij ging ik ook zo rond 14/15 voor het eerst met vriendinnen naar Utrecht om te shoppen, 10 minuten met de trein.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter is 15 en is vrijdag voor het eerst alleen met vriendinnen Rotterdam in geweest. Pffff vond het al heel wat.
Brian zag de hondjes naar buiten lopen. oid.
Zelfs dat is nog te jong wat mij betreft...ik heb ook een dochter hoor...(ja,,ik!)quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Op je 13e ga je net met je vriendinnen een beetje winkelen in de grote stad.......
Wel een beetje veel gevraagd, zee EN water! De hebberd!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wil ergens wonen met "Strand EN Zee EN Water EN Golven" ......... Wel een beetje veel !
Hij zal zich thuis voelen in NY dat is dé stad van de rattenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
Brian wil niet in Nederland blijven. Hij heeft 2 jaar in Amerika gezeten. Hij is meer strand, zee type.
Me bek valt open van verbazing !!!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog te jong wat mij betreft...ik heb ook een dochter hoor...(ja,,ik!)
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel een beetje veel gevraagd, zee EN water! De hebberd!![]()
EN bergen EN landschappenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian wil ergens wonen met "Strand EN Zee EN Water EN Golven" ......... Wel een beetje veel !
Wat deed Lieke op dr 13e?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:22 schreef demins het volgende:
Klopt het dat ik me een beetje begin te vervelen?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:22 schreef demins het volgende:
zij geeft hem sex, hij geeft haar dekking, simpel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:03 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik snap het niet, ik snap het niet, ik snap het niet. Wat ziet A'Del in godsnaam toch in die enge gozer???
Zou het nou puur speltactisch zijn? Kan ik me niet voorstellen met haar IQ.
Nicolaas de Dominee ergerde zich al aan de muziek net....dus ik zou ff blijvenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:22 schreef demins het volgende:
Ja klopt ik ook,quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:22 schreef demins het volgende:
Ik geef hem één baco...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nicolaas de Dominee ergerde zich al aan de muziek net....dus ik zou ff blijven
ach een mooie dochter van een jaar of 25 zou niet verkeerd zijn...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik nooit een dochtertje krijg.
Dat intrigeert me dan weer wel...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Amanda is echt negentien, ook al oogt ze veel ouder. voor haar leeftijdDat van die borstvergroting op haar vijftiende is grote onzin. Dat heeft ze ongeveer een jaar geleden laten doen, dus op haar achttiende. Ik weet dit, doordat ik enkele van haar voormalige vriendinnen ken.
voormalige?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Amanda is echt negentien, ook al oogt ze veel ouder. voor haar leeftijdDat van die borstvergroting op haar vijftiende is grote onzin. Dat heeft ze ongeveer een jaar geleden laten doen, dus op haar achttiende. Ik weet dit, doordat ik enkele van haar voormalige vriendinnen ken.
Dat is de meest bekende bron op ieder forum ..........quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Ja, toenmaligequote:
ze had anale sex met heel de hockey clubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |