Daarom is Eric zo narrig. Hij begint er steeds over, maar Snollie zegt dus dat het niks uitmaakt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:18 schreef petraa het volgende:
Maar ff serieuze vraag. Ik hoop niet dat jullie me blont vinden.
De afspraak was toch dat de hondjes alleen mochten blijven als ze 2 uur per dag worden uitgelaten door een uitlaatservice ???
Dus dat kan toch niets anders betekenen dat als die niet komen, die hondjes weg moeten ?
Ach het zal wel niet gebeuren.quote:
Dan moet Amanda nodig eens op haar nummer gezet worden!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom is Eric zo narrig. Hij begint er steeds over, maar Snollie zegt dus dat het niks uitmaakt.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet Amanda nodig eens op haar nummer gezet worden!
Dierenvriend.....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach het zal wel niet gebeuren.Ik wil die KUT hondjes weg
![]()
Jawel, ik heb een grote duitse herder, maar die is niet zo irritant als die klein kut beftekels van Amandaquote:
Geen taart gezien daar. O ja wel Jaap!!!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:23 schreef demins het volgende:
Iemand nog taart? Nou graag dan maar...
Ik snap ook niet waarom ze dat allemaal goed hebben gekeurd, ik vind het ook mormelsquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach het zal wel niet gebeuren.Ik wil die KUT hondjes weg
![]()
Daarom wordt het tijd dat Carlos uitgezwaaid worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:24 schreef Dark het volgende:
De spanning hangt als een dikke mist boven de eetkamertafel. Af en toe vallen er ongemakkelijke stiltes en alle gesprekken gaan over trainen, aquajoggen, dieet, en zo meer.
Als men Carlos straks heeft uitgezwaaid..........gaat men vermoeid naar bed, of barst de bom!
De meeste nummertjes worden door Amanda zelf gemaakt .....quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet Amanda nodig eens op haar nummer gezet worden!
Ja..ik ook van jou..quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een grote duitse herder, maar die is niet zo irritant als die klein kut beftekels van Amanda![]()
Ik zie echt alleen een gebit. M'n beeldscherm is wat donkerder.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Smile, je bent nu op TV ........
[afbeelding]
Megasaai, Carlos moet Opzouten ik wil rellen zien en die gaan zeker komen als hij weg is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja..ik ook van jou..![]()
is het saai of vergis ik me...?
Ik zit al een uur te wachtenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Daarom wordt het tijd dat Carlos uitgezwaaid worden.![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Megasaai, Carlos moet Opzouten ik wil rellen zien en die gaan zeker komen als hij weg is.![]()
Neuh, laat Natas maar glijdenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:29 schreef ruby het volgende:
Redactie: Zouden jullie Carlos naar huis willen sturen? Het is nu wel weer mooi geweest.
Nog heel ff en Japio gaat jankenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:34 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap staat er nu met een verslagen blik...alleen door dat gesprekje met Nicolaas...........![]()
Natasia kennende wel... Dan krijgt ze weer aandacht.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:34 schreef rooie3 het volgende:
Ben benieuwd of natasia blijft koken als Nicolaas geen keukendienst doet.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:39 schreef Black_king het volgende:
Nicolaas had dominee moeten worden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |