Tsja, meer kan ik er niet van maken. De naam van de chirurg die haar heeft geopereerd ken ik helaas niet.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is de meest bekende bron op ieder forum ..........
More Juicy Details Pleazzzquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Amanda is echt negentien, ook al oogt ze veel ouder voor haar leeftijdDat van die borstvergroting op haar vijftiende is grote onzin. Dat heeft ze ongeveer een jaar geleden laten doen, dus op haar achttiende. Ik weet dit, doordat ik enkele van haar voormalige vriendinnen ken.
Fijne vent dat je die kutusers uit de COS houdt...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Kutusers die mij van de COS af houden..![]()
![]()
![]()
Dan denk ik toch eerder dat de hondjes eruit gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
Sylvia hoest nogal, ze denkt allergisch te zijn voor de hondjes
natasia "Nicolaas ook, he"
hmmm.... ben ik paranoia, of kan het zomaar zijn dat Sylvia en Nicolaas, gezellig naast elkaar in bed, hebben liggen smoezen dat ze "allergisch" zijn en daarom "dringend" de masterbedroom nodig hebben?
Nicolaas kan misschien Huub en Eric er niet uitkrijgen, maar Sylvia WEL![]()
![]()
mooie tijd om te gaanquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:45 schreef Mokum020 het volgende:
Shit.............Brainless gaat draaien voordat ie gaat slapen....![]()
Goed antwoord, je volgt het patroon van de gemiddelde reller en geruchten-verspreider.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:44 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Tsja, meer kan ik er niet van maken. De naam van de chirurg die haar heeft geopereerd ken ik helaas niet.
Als je zatte middlelbare kerels sexy vindt...... dan wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:47 schreef obezzi het volgende:
nico is sexy
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:44 schreef demins het volgende:
[..]
Fijne vent dat je die kutusers uit de COS houdt...![]()
![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je zatte middlelbare kerels sexy vindt...... dan wel.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:52 schreef demins het volgende:
Dat wordt weer hand-werken voor Brian...
En Huub niet?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:54 schreef Hanekrooi het volgende:
Nicolaas is één van die vele vervelende dronken loetjes, die ook in de kroeg oeverloos slap gaat ouwehoeren tegen mensen![]()
Welke voormalige vrienden van Nicolaas ken je, die dat hebben bevestigd ?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:54 schreef Hanekrooi het volgende:
Nicolaas is één van die vele vervelende dronken loetjes, die ook in de kroeg oeverloos slap gaat ouwehoeren tegen mensen![]()
Huub kan soms goed dronken zijn, maar ik kan hem altjd nog wel volgen. Nicolaas bralt.quote:
Het lijkt er een beetje opquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Amanda nu Brian weer gaat fucken ...... ( is dit valse hoop ? )
Leuk geprobeerd. Kom je wel eens in kroegen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welke voormalige vrienden van Nicolaas ken je, die dat hebben bevestigd ?
Het leek er even op.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Amanda nu Brian weer gaat fucken ...... ( is dit valse hoop ? )
Meid, dat was niet mijn vraag ....... geef gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:00 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd. Kom je wel eens in kroegen?
Als zij ze inderdaad op haar 15e heeft laten vergroten, zouden ze er al veel natuurlijker uitgezien hebben.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:36 schreef Hanekrooi het volgende:
Amanda is echt negentien, ook al oogt ze veel ouder voor haar leeftijdDat van die borstvergroting op haar vijftiende is grote onzin. Dat heeft ze ongeveer een jaar geleden laten doen, dus op haar achttiende. Ik weet dit, doordat ik enkele van haar voormalige vriendinnen ken.
Je gunt hem wel wat op zijn verjaardag...quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:59 schreef Canisfire het volgende:
Gaat Brian niet gewoon dood
Ik kan hem altijd prima volgen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:58 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Huub kan soms goed dronken zijn, maar ik kan hem altjd nog wel volgen. Nicolaas bralt.
quote:
Ik heb er ook geen moeite mee om Nicolaas te volgenquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik kan hem altijd prima volgen.
Maar ik geef toe dat Nicolaas er de voorkeur voor heeft te praten op een m anier die op meerdere manieren uit te leggen is.
Je moet bij hem niet letten op de toon of de houding, maar op zijn letterlijke woorden.
26 jaar is voor sommige mensen lang genoeg toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je gunt hem wel wat op zijn verjaardag...
Uiteraardquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je gunt hem wel wat op zijn verjaardag...
Ja hoor....en jij bent?quote:Op zaterdag 14 april 2007 02:04 schreef mootie het volgende:
[..]
26 jaar is voor sommige mensen lang genoeg toch?![]()
voorbeeldquote:Op zaterdag 14 april 2007 02:03 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee om Nicolaas te volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |