niet ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Ik wilde er ook wel eentje aanmaken, maar ik wist niet hoe je zo snel zo'n openingspost in elkaar flanst. Ja kopiëren en plakken, maar dan krijg je die links niet.
Mooi ! Wegwezen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:33 schreef ruby het volgende:
Stoere Nicolaas meldt dat ie weer weg gaat als er geen schot in de zaak zit.
Eric snapt het ook niet, hij lult gewoon omdat hij niet durft te zeggen (tegen Nicolaas) dat hij het niet snapt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef proh het volgende:
Eric blijkt Nicolaas te snappen, ik niet, kan iemand het mij uitleggen?
Wat? Dat is wel heel netjes uitgedrukt.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef Marrije het volgende:
Nicolaas is wat geirriteert. . .
En daarmede in huns kielzogs de "oude rotten", als ik zo vrijmoedig mag spreken!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heer Demins!![]()
Ik geloof dat het ergste leed weer is geleden...de meest spraakmakende bewoners keren terug en daarmede ook de broodnodige twinkeling die het programma nodig had.
Gewoon de vorige openingspost quoten, je krijgt dan wel een error (je kan niet meer posten omdat ie vol zit) maar je kan de hele openingspost copy/pasten...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
Wellicht doe ik wat verkeerd.
Sorry voor het off-topic geneuzel, maar dit is van levensbelang.
Quoten zodat je de opmaak ziet ipv kopieren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Ik wilde er ook wel eentje aanmaken, maar ik wist niet hoe je zo snel zo'n openingspost in elkaar flanst. Ja kopiëren en plakken, maar dan krijg je die links niet.
Je moet copy pasten van binnen uit de 1e post van het vorige topic......niet vanaf de bovenkantquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
Bij mij lukt dat dus niet, Jappie.
Wellicht doe ik wat verkeerd.
Sorry voor het off-topic geneuzel, maar dit is van levensbelang.
Wel eens van 'spel' gehoord ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef Marrije het volgende:
Nicolaas is wat geirriteert. . .
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel eens van 'spel' gehoord ?
Ik weet niet wat Gestapo Gert hier allemaal toestaat..maar ik heb iig geen bezwaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
En daarmede in huns kielzogs de "oude rotten", als ik zo vrijmoedig mag spreken!![]()
Je mist een klein stapje: quoten, kopieren, dan plakken. Door het quoten krijg je de links wel meequote:Op vrijdag 13 april 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Een erotische?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef carpediem23 het volgende:
Ik merk een spanning tussen Dellie en oom Nico.
Maar Eric heeft groot gelijk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef Liess het volgende:
Eric hou aub je bek even dicht.
Huub staat achter Amanda
Maar het zijn haar kindjes!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:51 schreef carpediem23 het volgende:
Ze moet die honden gewoon weg doen, als je niet voor een hond wilt zorgen kap er dan mee.
ik zat eerder andersom te denkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
Botert het niet meer zo tussen Huub en Eric? Ik vind Eric nogal kattig tegen Huub.
Wegdoen ? Ze kiest ervoor en ze zal er voor zorgen. Tis geen jasquote:
Vraagt ze toch ff aan Natasia hoe dat moet.quote:
Ja dat zal wel, Zijn vast wel mensen die voor deze hondjes kunnen zorgen ( 4 keer per dag buiten lopen en spelen enzo) Dit domme wijf dacht gewoon wat Paris kan.....kan/wil ik ook!quote:
Amanda heeft gebeld voor die uitlaatservice...quote:
Eric heeft even niks aan Huub omdat hij imuun is. Vanaf volgende week donderdag is hij vast weer een stuk liever.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
Botert het niet meer zo tussen Huub en Eric? Ik vind Eric nogal kattig tegen Huub.
Dat is onderdeel van de afspraak tussen Eric en Huubquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef Liess het volgende:
Eric hou aub je bek even dicht.
Huub staat achter Amanda
Zij zou een uitlaatservice regelen, daar heeft ze 2 keer een boodschapje voor ingesproken, ze had er op moeten hameren en moeten doorzetten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Amanda heeft gebeld voor die uitlaatservice...
Die honden lopen de HELE dag overal (inclusief Buiten!) ... Dus ik snap zijn probleem niet, Ik vind het echt bullshit dat ze 2 uur met die honden had moeten lopen terwijl die beesten gewoon buiten lopen.
Ik vind wél dat ze te weinig aandacht van der krijgen hoor, echt... maar Eric loopt te zeiken en overdrijft.
Die honden zijn prima daar !!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Die honden lopen de HELE dag overal (inclusief Buiten!) ... Dus ik snap zijn probleem niet, Ik vind het echt bullshit dat ze 2 uur met die honden had moeten lopen terwijl die beesten gewoon buiten lopen.
Ik vind wél dat ze te weinig aandacht van der krijgen hoor, echt... maar Eric loopt te zeiken en overdrijft.
Ee dier moet bij iemand zijn die er voor kan zorgen en het beestje lief heeft en niet hoe zij met die hondjes omgaat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:54 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, Zijn vast wel mensen die voor deze hondjes kunnen zorgen ( 4 keer per dag buiten lopen en spelen enzo) Dit domme wijf dacht gewoon wat Paris kan.....kan/wil ik ook!
Ach, dat is ook zo. Hij heeft Huub natuurlijk even niet nodig. Hmmmm, typical.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Eric heeft even niks aan Huub omdat hij imuun is. Vanaf volgende week donderdag is hij vast weer een stuk liever.![]()
En ik kan me heel goed voorstellen dat Erik 2 uur per dag van die kuthonden af wil zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Scherp Donnyquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef ruby het volgende:
Ik zie dat Carlos nog steeds aanwezig is.
Zo is dat!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Deels spel... maar ook Huub heeft zich gisteren uitgesproken dat wat Eric gisteren heeft gedaan tijdens de stemrondes belachelijk is omdat er niets mee te winnen viel. Ik denk dat Huub ook wel doorheeft dat die Eric een zeer zwakke speler is en zich daarom ook aan Eric ergerd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
Huub is nog steeds kwaad over de immuniteit.
Eric en Sylvia daarentegen helemaal niet. Zij vertrouwen erop dat Nicolaas, net als bijvoorbeeld woensdagavond, de boel zo onder druk zet dat er plotseling (misschien) wel iemand wordt weggestemd.
Zij zien ook de mogelijkheid dat Nicolaas zich bij BANJ inlikt en het van binnen uit laat exloderen.
Wat Nicolaas verwijt aan Huub is dat hij niet gefocust genoeg is op het wegstemmen van mensen, maar meer op tv maken en het haantje zijn.
Eric gaf de eerste avond aan Nicolaas toe dat pesterijen en wakker houden volkomen nutteloos is als je wilt winnen. Of je blijft jarenlang zitten, óf je isoleert je tegenstanders één voor één.
Vanavond heeft Remi dit nog eens bevestigd.
Het lijkt erop dat Eric niet meer de Huub-methode wil volgen.
Sylvia heeft al een paar keer aan Eric aangegeven dat ze het daar volkomen mee eens is.
Kernwoord van Nicolaas aan Huub "denk toch eens na"
Huubs reactie "ga toch naar huis, zuipschuit"
Ja ja, en dit alles na een intensief onderzoek.quote:
Dan had hij gewoon tegen moeten stemmen met zn grote bek, was hij helemáal van die beesten af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik kan me heel goed voorstellen dat Erik 2 uur per dag van die kuthonden af wil zijn.
Dus ik ben de eerste die het post maar word niet bedankt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Jappie en Marije: Bedankt.
Dat ik daar nog niet opgekomen was, hehe.
je moet bij DGK echt opletten met dit soort dingen, gelukkig is daar bright_side_of_life_quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de afspraak tussen Eric en Huub
Precies, dat had ie dus ook moeten doen, maar ja hij vertrouwde op de hondenuitlaatservice van achterquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan had hij gewoon tegen moeten stemmen met zn grote bek, was hij helemáal van die beesten af.
Amen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan had hij gewoon tegen moeten stemmen met zn grote bek,
Hij gaf Amanda een kans en dat luie varken heeft 2 keer gevraagd: kunnen jullie een uitlaatservice regelen? Daar gebeurde niks mee en dan is voor Amanda de kous af. Als ze zich even van de spiegel los kon rukken zou ze gewoon even op de pc zelf een paar telefoonnummers opzoeken en een paar belletjes plegen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan had hij gewoon tegen moeten stemmen met zn grote bek, was hij helemáal van die beesten af.
Dus op wie moet hij nou kwaad zijn, op Amanda die 2 keer gebeld heeft, of op Achter die het nog niet geregeld heeft...quote:
op Amanda, zie mn voorgaande post.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus op wie moet hij nou kwaad zijn, op Amanda die 2 keer gebeld heeft, of op Achter die het nog niet geregeld heeft...
(logisch, niet elke hondenuitlaatservice springt meteen van zn stoel als Talpa belt.)
het is toch een mooi middel om Amandaatje te zieken? ik vind het wel een goede zetquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Maar dat durft ie vast niet, want er komt een ontslagronde aan!
Sorry, het was me even ontgaan. Mijn nederige excuses.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik ben de eerste die het post maar word niet bedankt?![]()
alles is een spel hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef proh het volgende:
vanwaar de "atack" van Huub richting Eric? of is het maar spel?
Beide?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Carlos ziet er uit als een geschminkte blanke...... of ben ik nou gek?
Ik vind het geen goede zet, ik zie Amanda zich niet druk maken namelijk en Eric wel...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef proh het volgende:
[..]
het is toch een mooi middel om Amandaatje te zieken? ik vind het wel een goede zet
Treedt binnen in de fascinerende wereld die "Modeforum" heet...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
Wat een ouwelullen vest heeft Carlos aan
alsof Eric ook maar iets toevoegd aan het spel. Eric kan niet anticiperen... heeft mensen nodig om zich sterk te voelen... hij is slecht in discussies, speltechnisch geen enkel inzicht..... Diva? Geen enkele discussie heeft ie gewonnen van Natasia. Het is een achterbakse pisnicht die eruit stemmen niet eens verdient. Binnen 3 weken loopt ie jankend de poort uit. Kan ie buiten z'n lchaam weer in de strijd gooien want in DGK moet niemand hem om de persoon die hij is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
Huub is nog steeds kwaad over de immuniteit.
Eric en Sylvia daarentegen helemaal niet. Zij vertrouwen erop dat Nicolaas, net als bijvoorbeeld woensdagavond, de boel zo onder druk zet dat er plotseling (misschien) wel iemand wordt weggestemd.
Zij zien ook de mogelijkheid dat Nicolaas zich bij BANJ inlikt en het van binnen uit laat exloderen.
Wat Nicolaas verwijt aan Huub is dat hij niet gefocust genoeg is op het wegstemmen van mensen, maar meer op tv maken en het haantje zijn.
Eric gaf de eerste avond aan Nicolaas toe dat pesterijen en wakker houden volkomen nutteloos is als je wilt winnen. Of je blijft jarenlang zitten, óf je isoleert je tegenstanders één voor één.
Vanavond heeft Remi dit nog eens bevestigd.
Het lijkt erop dat Eric niet meer de Huub-methode wil volgen.
Sylvia heeft al een paar keer aan Eric aangegeven dat ze het daar volkomen mee eens is.
Kernwoord van Nicolaas aan Huub "denk toch eens na"
Huubs reactie "ga toch naar huis, zuipschuit"
Hij heeft een goede kop voor Zwarte Pietquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Carlos ziet er uit als een geschminkte blanke...... of ben ik nou gek?
Als Amanda die honden normaal opvoedt dan was die uitlaatservice niet nodig, en dat was de voorwaarde van de andere bewoners, ga beter met je beesten om, tot nu toe heeft dat weinig indruk gemaakt op Amanda, anders gezegd, ze doet er niks mee. Dan is zo'n uitlaatservice nog een soort van redmiddel en als dat dan ook achterwege blijft kun je dat achter wel verwijten maar ook daar kun je dan een oplossing voor proberen te zoeken. Maar het boeit Amanda niet, niet alleen Eric niet, ook de verzorging voor die honden niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus op wie moet hij nou kwaad zijn, op Amanda die 2 keer gebeld heeft, of op Achter die het nog niet geregeld heeft...
(logisch, niet elke hondenuitlaatservice springt meteen van zn stoel als Talpa belt.)
is de planning hoor geen uitlaatservice en dat schijten en zeiken doen ze al vanaf dat ze binnen zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
De honden hebben al 2 keer geplast (keer tegen de salontafel en vanochtend in de keuken) en 1 x gescheten (beneden) in de villa. Dus een uitlaatservice lijkt me wel op z'n plaats.
Tja dus Eric heeft iets geeist en hij kan er niets aan doen... wat voor zin heeft dat dan....? Amanda en de rest van de bewoners lachen zich te pletter.... en ik lach mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij gaf Amanda een kans en dat luie varken heeft 2 keer gevraagd: kunnen jullie een uitlaatservice regelen? Daar gebeurde niks mee en dan is voor Amanda de kous af. Als ze zich even van de spiegel los kon rukken zou ze gewoon even op de pc zelf een paar telefoonnummers opzoeken en een paar belletjes plegen.![]()
Ja sorry was het eerste wat ik zag toen ik de streams aanzettequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:05 schreef demins het volgende:
[..]
Treedt binnen in de fascinerende wereld die "Modeforum" heet...![]()
Open er een topic overquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:07 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
is de planning hoor geen uitlaatservice en dat schijten en zeiken doen ze al vanaf dat ze binnen zijn
want de honden moeten weg
dus effe een beetje amanda stoken en dan weg met die beesten
en whoppa de ruzie voor vanav is er weer(ben benieuwd wie de schuld krijgt van het bellen dat die beesten weg moeten
effe wachten tot carlos weg is
Ze had gewoon zelf even 10 minuten kunnen besteden aan een telefoontje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Amanda die honden normaal opvoedt dan was die uitlaatservice niet nodig, en dat was de voorwaarde van de andere bewoners, ga beter met je beesten om, tot nu toe heeft dat weinig indruk gemaakt op Amanda, anders gezegd, ze doet er niks mee. Dan is zo'n uitlaatservice nog een soort van redmiddel en als dat dan ook achterwege blijft kun je dat achter wel verwijten maar ook daar kun je dan een oplossing voor proberen te zoeken. Maar het boeit Amanda niet, niet alleen Eric niet, ook de verzorging voor die honden niet.
Die honden zijn niet zindelijk, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen omdat Amanda ze niet naar buiten doetquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
De honden hebben al 2 keer geplast (keer tegen de salontafel en vanochtend in de keuken) en 1 x gescheten (beneden) in de villa. Dus een uitlaatservice lijkt me wel op z'n plaats.
En Brian maakt zich nog veel drukker ....... en dat is het target. Eric speelt een spelletje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het geen goede zet, ik zie Amanda zich niet druk maken namelijk en Eric wel...
Dus moet ie eisen dat de hondjes de villa moet verlaten... anders zet ie zichzelf voor paal... en als ie ze laat blijven laat ie over zich heen lopen.... Tja moelijke keuze heeft Eric. ben benieuwd wie hij nu weer gaat bellen om hem te helpen...? Wat een jankert.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Amanda die honden normaal opvoedt dan was die uitlaatservice niet nodig, en dat was de voorwaarde van de andere bewoners, ga beter met je beesten om, tot nu toe heeft dat weinig indruk gemaakt op Amanda, anders gezegd, ze doet er niks mee. Dan is zo'n uitlaatservice nog een soort van redmiddel en als dat dan ook achterwege blijft kun je dat achter wel verwijten maar ook daar kun je dan een oplossing voor proberen te zoeken. Maar het boeit Amanda niet, niet alleen Eric niet, ook de verzorging voor die honden niet.
Er was toch geen eten??quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
en ze kreeg commentaar van Palma dat ze ze geen eten geeft.
Jup..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
Vraagje tussendoor...
Heeft Jaap nog verslag gedaan aan Brian over zijn gesprek met Eric?
Ze zegt dat het niet is geleverd maar ik kreeg de indruk dat ze het te laat op de bestellijst had geplaatst.quote:
Yep, alleen luisterde Brian niet echt omdat hij net post van z'n ex had gekregen waar hij een beetje door van slag was.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
Vraagje tussendoor...
Heeft Jaap nog verslag gedaan aan Brian over zijn gesprek met Eric?
Heb jij je lagere school wel afgemaakt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
let maar op vanav heb huub weer pijn aan de kont
Kun je je iets nader uit elkaar drukken, ik heb het verhaal niet gehoord. Please .......quote:
Amanda heeft het op de lijst gezet en Palma ook een keer, en toen ook nog eens gebeld....quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zegt dat het niet is geleverd maar ik kreeg de indruk dat ze het te laat op de bestellijst had geplaatst.
verandert dat dan wat aan de pijn aan de kont van huub???quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb jij je lagere school wel afgemaakt?
M'n nichtje van 11 schrijft nog duidelijker dan jij![]()
Toch gek dat nena het blijkbaar wel voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Amanda heeft het op de lijst gezet en Palma ook een keer, en toen ook nog eens gebeld....
Weer zo'n luie actie, als je geen voer voor je honden hebt dan eis je gewoon dat ze dat direct gaan halen...... niet zitten afwachten of het ooit nog eens komt!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Amanda heeft het op de lijst gezet en Palma ook een keer, en toen ook nog eens gebeld....
Oh hij weet ook dat je die kan etenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
Eric had geen honger meer na een kwart komkommer.
Ohja, valt niet zoveel over te zeggen, Alles wat Eric en Jaap besproken hebben is doorgesluist naar Brian, Brian was druk met de post van zn ex dus luisterde niet, en Jaap begon weer met allemaal theorieen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je je iets nader uit elkaar drukken, ik heb het verhaal niet gehoord. Please .......
ze kunnen ons toch wel even sms'en dan kunnen we snel gaan kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
Ik wil dat dat paard gaat bevallen voor ik ga slapen eigenlijk ... Wedden dat ik zoiets moois ga missen.
Bakka bana.....gebakken banaan.....jammie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:11 schreef ruby het volgende:
Wat is Natasia nu weer aan het maken???
Gebakken banaan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt vis, ze haalt het door een beslag en dan in de frituur-olie
[afbeelding]
gebakken banaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
bananen toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat het gefrituurde banaan was ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
mijn lievelingszeikertjequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nick de zeiker!?
Ga eens terug naar VOL ofzo...
Gut, ik dacht het vis was ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bakka bana.....gebakken banaan.....jammie.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gefrituurde banaan was ?
Mij lijkt dat Amanda genoeg tijd heeft om op haar hondjes te letten en om ze te voeren en uit te laten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
banaantjequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zou het soms banaan zijn ??? ( dank voor de tips )
De tijd heeft ze wel ja, ze doet het alleen niet. Ze heeft het zoooooo druk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Mij lijkt dat Amanda genoeg tijd heeft om op haar hondjes te letten en om ze te voeren en uit te laten.
erg interessant, bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, valt niet zoveel over te zeggen, Alles wat Eric en Jaap besproken hebben is doorgesluist naar Brian, Brian was druk met de post van zn ex dus luisterde niet, en Jaap begon weer met allemaal theorieen.
Daarnaast zei hij dat hij had gezegd dat Sylvia maar naar hem moest komen, deed ze dat zat alles goed, deed ze het niet dan wisten ze dat Jaap faked......
Toen ik heb hem weg gedrukt want het is erg moeilijk om langer dan 10 min naar Jaap en Brian te kijken (En vooral te luisteren)
Hands offquote:
oeps sorry is het ian de zeikert??quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nick de zeiker!?
Ga eens terug naar VOL ofzo...
Dan maakt ze maar tijd. Anders gaan de hondjes toch lekker naar huis?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
De tijd heeft ze wel ja, ze doet het alleen niet. Ze heeft het zoooooo druk!
Oehh je hebt geen idee wat voor een mooie pic je hebt gemaakt.... Amanda is echt onder de indruk van de masculiene Nicolaasquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian klinkt alsog hij op een afdruiprekje ligt, zo slijmt hij nu bij Nicolaas.
Bedenk wel, dat Nicolaas altijd heeft gezegd dat het nu nog veel te vroeg is voor de standpunten voor de stemming van donderdag.........
[afbeelding]
ik schat 16 met een Br33z4HR in d'r handquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
Als ik Nic zo hoor praten met Snollie, kan ik me niet voorstellen dat ze 19 jaar is.
Ze is bijna net zo oud als zijn dochterquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Ik heb het gevoel dat Amanda en Nicolaas nog wel eens gaan lebberen.
Duidelijk dat Amanda hetzelfde gevoel krijgt als ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef Liess het volgende:
Ik vind Nico echt , iew.... Ik zit veilig achter mijn pc maar zelfs hier voel ik me geintimideerd door hem.
Vreselijk hoe hij zo dicht op je gaat staan. Brrr
volgens mij zitten ze allebei hun best te doen in hoeverre de ander op te geilen is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:25 schreef carpediem23 het volgende:
Nico loopt te geilen op 19 jarige meisjes
Ik vraag me af of ze thuis beter af zijn, maar ik vind het een prima plan, opzouten met die kuthondjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan maakt ze maar tijd. Anders gaan de hondjes toch lekker naar huis?
Geilen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze allebei hun best te doen in hoeverre de ander op te geilen is.
Maar niet voor de neuk
Denk ik niet. Nicolaas' dochter is bijna even oud als Amanda en hij roept heel vaak naar haar dat sex in DGK haar reputatie echt kan schaden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Ik heb het gevoel dat Amanda en Nicolaas nog wel eens gaan lebberen.
Arme Bolle kon niet bevallen omdat een of andere tyfus debiel het licht aan liet gaan toen het bijna zo ver was!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:28 schreef Prospera het volgende:
Hoe staat het met Bolle, staan daar streams op?
Errrric sopt alles, wakker of slapend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef proh het volgende:
Eric sopt ook op Nicolaas
Omdat hij haar vaak aanvalt op haar hoerige gedrag. Dat vindt ze uiteraard erg vervelend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Geilen?
Zie je niet hoe ongemakkelijk ze van hem af stapt elke keer? (Altijd)
Dat was afgelopen nacht toch? Dat licht deden ze later weer uit, maar het ochtendlicht werkte toen tegen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arme Bolle kon niet bevallen omdat een of andere tyfus debiel het licht aan liet gaan toen het bijna zo ver was!
we hebben het toch niet over Jaap?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arme Bolle kon niet bevallen omdat een of andere tyfus debiel het licht aan liet gaan toen het bijna zo ver was!
Ik zie geen kruisje?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Waarom zou Nicolaas' foto voorzien zijn van een kruisje (helemaal onderaan de site)
Ja, deze staat zeker bij mij in het lijstje 'betere caps'.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oehh je hebt geen idee wat voor een mooie pic je hebt gemaakt.... Amanda is echt onder de indruk van de masculiene Nicolaas![]()
Ja het zou kunnen dat ie het roept. Maar als ie flink lam is, weet ik het nog net zo niet. Ik vond dat hij en Amanda wel een soort van "zwoel" tegen elkaar deden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk ik niet. Nicolaas' dochter is bijna even oud als Amanda en hij roept heel vaak naar haar dat sex in DGK haar reputatie echt kan schaden.
vraag je dat op Fokquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Waarom zou Nicolaas' foto voorzien zijn van een kruisje (helemaal onderaan de site)
Nee, denk ik niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat hij haar vaak aanvalt op haar hoerige gedrag. Dat vindt ze uiteraard erg vervelend.
Maar ze vraagt zich wel degelijk af of ze hem om haar vingertje kan winden.
Het zou voor Amanda de makkelijkste manier zijn om van zijn aanvallen af te komen.
Het licht ging toch rond half 5 of 6 ineens aan in de stal?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was afgelopen nacht toch? Dat licht deden ze later weer uit, maar het ochtendlicht werkte toen tegen.
En dat weet je van?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas is bi
HELEMAAL MEE EENS ZEIKERTJEquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg grafgriep, kutuser.
Doe commentaar leveren op streams of flikker op.
En leer schrijven.
Uhmm, niet alleen in het huis ben ik bangquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef carpediem23 het volgende:
Dussssss........de hormonen vliegen door het huis sinds de komst van oom Nicolaas
Nicolaas bevriend met Bartquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met die gebakken bananen.
We willen rellen.
Maar ik geloof wel dat Nicolaas voor Huub is.
Hij is nog goed bevriend met Bart.
En Bart is ook voor Huub.
DGK HOOLIGANS, kansloze kutpauper.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
HELEMAAL MEE EENS ZEIKERTJE
doe dan eens een keer gewoon commentaar leveren op de streams en niet op de users van dit forum
lulletje rozenwater![]()
Ja stond in de nieuwsbrief.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Nicolaas bevriend met Bart
Wat ik er van zag (3 weken) waren ze gezworen vijanden.
Ja half 5quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het licht ging toch rond half 5 of 6 ineens aan in de stal?
Egina was toen al helemaal rustig, geen weeen en in de normale slaaphouding. Zoals vannacht al vaker werd geschreven, ook door anderen, vannacht was nog maar een beetje onrust en niet de inzet van de bevalling.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het licht ging toch rond half 5 of 6 ineens aan in de stal?
Die mongool had daar al over mij gepost.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doen we zo.
[DKG HOOLI-Gans # 6] Een Gans nieuw topic voor uw gezeik
Word tijd voor rellen in die kooi.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mongool had daar al over mij gepost.
Gaby komt niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:39 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Huub Gaby wel gaat neuken. En weet je wat ik denk? Dat die stomme geit van een Lieke dat ook gewoon pikt.
Die is in my humble opinion nog steeds uit op publiciteit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:39 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Huub Gaby wel gaat neuken. En weet je wat ik denk? Dat die stomme geit van een Lieke dat ook gewoon pikt.
Echt niet, dat zei hij net tegen Carlos; Hij gaat zuinig zijn op Lieke....quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:39 schreef schatje het volgende:
Vriendelijke hint : Blijf niet te lang op om te wachten op Gaby.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:39 schreef schatje het volgende:
Huub zegt wel vaker wat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:40 schreef Black_king het volgende:
[..]
Echt niet, dat zei hij net tegen Carlos; Hij gaat zuinig zijn op Lieke....
Ga naar HOOLIGANS dan als je daar stoer zit te doen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:40 schreef BENJOLA het volgende:
oeps zeg dat dan meteen dat die randdebiel oftewel mongool waar elounda het vande week over had dat jij dat was
het is alleen wel een minpuntje van je als je iets niet kunt winnen om te gaan schelden
leeftijd van jou???
ik denk als ik naar je fotootje kijk en je bijschrijft een jaartje of 15 a 16
oeps zeg dat dan meteen dat die randdebiel oftewel mongool waar elounda het vande week over had dat jij dat wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mongool had daar al over mij gepost.
Dat doetie de hele dag alquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:38 schreef milk-shake het volgende:
dat lachen van rat............verschrikkelijk![]()
Edit ook nog te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
oeps zeg dat dan meteen dat die randdebiel oftewel mongool waar elounda het vande week over had dat jij dat was
het is alleen wel een minpuntje van je als je iets niet kunt winnen om te gaan schelden
leeftijd van jou???
En hoe jong ben jij? Dertien?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
leeftijd van jou???
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
leeftijd van jou???
Hey ...... hier graag COS. Je vergeet de streams in je posts ........quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
leeftijd van jou???
foei toch nicky je begint zelf (iedere keer op mijn berichtjes ben je aan het afzeiken en aan het zieken en nu krijg je gewoon antwoord en nu wil je dat ik wegga???)quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga naar HOOLIGANS dan als je daar stoer zit te doen!
En loop de COS niet te verneuken met je sneue pogingen tot flamen.
tuurlijk schatje als jij effe aan nicky vraagt of hij niet iedere keer wil BEGINNENquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
BENJOLA, kap eens zeg.
Graag een topic report ....... Dit gaat te verquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:45 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
foei toch nicky je begint zelf (iedere keer op mijn berichtjes ben je aan het afzeiken en aan het zieken en nu krijg je gewoon antwoord en nu wil je dat ik wegga???)
leer eens fatsoen knulletje![]()
Dat is ze zeker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is in my humble opinion nog steeds uit op publiciteit.
Eric is anders ook bezig met die zaadvragende ogen van hem. Zowel bij Carlos alls bij Nicolaas.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:47 schreef proh het volgende:
jezus die natasia, wat zit die haar zelf op te rijden tegen Carlos zeg damn
Exact, want praten kan hij niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:48 schreef beequeen het volgende:
Jaap is maar druk met zijn keukendienst en is blij dat hij zich niet hoeft te mengen en wat voor gesprek dan ook.
Ja voel me soms hier beetje alleen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:48 schreef Carlaa het volgende:
Sorry rooie3.. zei je wat?
We gaan toch niet feesten hequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef milk-shake het volgende:
nog een klein kwartiertje ..dan is rat jarig![]()
Denk dat ik de streams dan maar uit zet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef milk-shake het volgende:
nog een klein kwartiertje ..dan is rat jarig![]()
Ik niet in ieder gevalquote:
Ach gossiequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja voel me soms hier beetje alleen.
Ik probeer netjes te zijn enzo en gewoon commentaar op de streams te leveren maar krijg amper reacties.![]()
Kittigquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms handig, zo'n kittig hulpje in de huishouding
[afbeelding]
Als ze gaan feesten wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat ik de streams dan maar uit zet.
ik ga ook op bed, die taart van Huub voor Brian zien we morgen welquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat ik de streams dan maar uit zet.
Néé, we gaan gewoon naar de streams kijken, net als elke avond!quote:
quote:
Misschien moet je je commentaren wat meer controversieel maken om reacties te krijgen. Opmerkingen als "Wat is Brian toch geweldig he, zoals hij gesprekken aangaat" doen het altijd goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja voel me soms hier beetje alleen.
Ik probeer netjes te zijn enzo en gewoon commentaar op de streams te leveren maar krijg amper reacties.![]()
mmmm ikweet wel leukere dingen te verzinnen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef demins het volgende:
[..]
Néé, we gaan gewoon naar de streams kijken, net als elke avond!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef schatje het volgende:
Ik weet wel een leuk cadeau voor Brian.
[afbeelding]
Jouw posts zijn net mooie gedichtjes!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal wel feestje worden.
Krijgen we die herrie weer.
Nooit hoor je een fatsoenlijke plaat.
Dan ben ik in strijd met mijn geweten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Misschien moet je je commentaren wat meer controversieel maken om reacties te krijgen. Opmerkingen als "Wat is Brian toch geweldig he, zoals hij gesprekken aangaat" doen het altijd goed
Yep, Brian draagt tegenwoordig weekcondooms. Die kun je 6-8 dagen omhouden, het topje ervan is weggeknipt om te kunnen plassen.......quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
[..]je mag hem echt niet, he?
Hij suggereerde net aan Amanda dat hij zijn condoom al om heeft voor haar.
Amanda snapte het perfect en moest lachen
Ik mag hopen van niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
Heeft die rat al hoop kaarten gehad.
Helemaal juist!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Misschien moet je je commentaren wat meer controversieel maken om reacties te krijgen. Opmerkingen als "Wat is Brian toch geweldig he, zoals hij gesprekken aangaat" doen het altijd goed
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
mmmm ikweet wel leukere dingen te verzinnen.![]()
Nicolaas is ontzettend hard aan het werk om iedereen te bewerken vanavond.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Nicolaas wil met Brian de boel schoon gaan vegen.
zal wel weer niet ...she heeft nooit die mzz lijkt welquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
heeft Remy trouwens nog speltechnische dingen doorgegeven aan Eric. Oa dat Jaap dubbelspel speelt ??
Verzin eens wat nieuws dan!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
mmmm ikweet wel leukere dingen te verzinnen.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, Brian draagt tegenwoordig weekcondooms. Die kun je 6-8 dagen omhouden, het topje ervan is weggeknipt om te kunnen plassen.......
Heb ik van Brian geleerd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw posts zijn net mooie gedichtjes!![]()
Hij doet zeker z'n best inderdaad. Zelfs als ie lam is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Nicolaas is ontzettend hard aan het werk om iedereen te bewerken vanavond.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
heeft Remy trouwens nog speltechnische dingen doorgegeven aan Eric. Oa dat Jaap dubbelspel speelt ??
Ja dat Japio en rat asbakken gaan verstoppen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
'Bestelt'quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef milk-shake het volgende:
amadel besteld champagne ..lekker op tijd...........
Thxx voor de infoquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dat Japio en rat asbakken gaan verstoppen.
Dat Eric het bij zijn oude groepje moet houden.
En dat huub en Syl echte vrienden zijn.
Hoorde vaag iets over ene Kenneth die morgen komt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:00 schreef Prosac het volgende:
komen die criminele broertjes van hem weer straks?
Check je PM pleasequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |