En Johnny Depp dan!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Uhm, George Clooney... Richard Gere... Ik weet eigenlijk niet zoveel mannen die ik mooi vind, ik kijk liever naar vrouwen![]()
Vette kans dat we vannacht een herhaling gaan krijgen .....quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, dáárna ging ik dus een uurtje slapen...
....
Enne...
Nu ben ik dus moe...![]()
Koffie?![]()
Vette kans dat ik er weer de hele nacht bij benquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vette kans dat we vannacht een herhaling gaan krijgen .....
Misschien moeten we dan een keer gaan samenwerkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, we werken op dezelfde afdeling!![]()
Dan zal Japio wel snel volgen met vragen over het aantal uren werk en het inkomen van Carlos.......quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef ruby het volgende:
Eric wil weer eens van alles weten over Carlos. O.a. hoe ie woont.
Ik weet niet of Jaap wel kan praten. Hij zit namelijk stampvol.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zal Japio wel snel volgen met vragen over het aantal uren werk en het inkomen van Carlos.......
Nee, niet echt... Ach er zijn zoveel mannen die ik mooi vind, maar niet mooi genoeg om de naam van te onthouden....quote:
Leuk contrast (derde foto)quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Ach er zijn zoveel mannen die ik mooi vind, maar niet mooi genoeg om de naam van te onthouden....
Mooie vrouwen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaap is btw wel verdacht stil.... Voelt zich niet zo op zn gemak bij Carlos.
Ja vooral als hij dronken isquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef carpediem23 het volgende:
Nico is momenteel wel de leukste man in het huis, daar kun je het vast heeeeel gezellig mee hebben.
Van mij mag je hoor maar........quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Ach er zijn zoveel mannen die ik mooi vind, maar niet mooi genoeg om de naam van te onthouden....
Mooie vrouwen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaap is btw wel verdacht stil.... Voelt zich niet zo op zn gemak bij Carlos.
Ian Nicholasquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:19 schreef Liess het volgende:
[..]
quote:Mooie vrouwen :
Volgende keer hopelijk een of andere alcoholische 'anything but fitness' expert.quote:
Gaan we nou over andere foto's praten terwijl je commentaar hebt op onze caps ......quote:
Nou ik zag hem gisteren als een dronken lor tegen Amanda aan leuteren, als ik zo'n vent tegen zou komen zou ik snel weg zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef carpediem23 het volgende:
Nico is momenteel wel de leukste man in het huis, daar kun je het vast heeeeel gezellig mee hebben.
Inderdaad, dit is niets...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Volgende keer hopelijk een of andere alcoholische 'anything but fitness' expert.
Oh ja, even vergeten, iedereen moet om 10 uur nuchter en vredig naar bed zodat het heerlijk rustig is op de streams.quote:
als je nou eens de link in je sig even goed zet, komt daar wellicht wel verandering inquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik heb heul weinig hyves vriendjes!!![]()
![]()
Idd, ik vind Nico maar een goorlap, en hij komt erg bedreigend over btw als hij dronken is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ik zag hem gisteren als een dronken lor tegen Amanda aan leuteren, als ik zo'n vent tegen zou komen zou ik snel weg zijn.
Beequeen #2quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef Liess het volgende:
Idd, ik vind Nico maar een goorlap, en hij komt erg bedreigend over btw als hij dronken is.
ik vind dat ook.. en daarbij kijkt hij altijd zo verbitterd.. dan heb ik liever zo'n ondeugend jongensachtig lachhoofdje van Huubquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, ik vind Nico maar een goorlap, en hij komt erg bedreigend over btw als hij dronken is.
Niet iedereen, Nicolaas.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, even vergeten, iedereen moet om 10 uur nuchter en vredig naar bed zodat het heerlijk rustig is op de streams.
Kijk, dat zijn verdomme posts waar ik wat aan heb!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef proh het volgende:
[..]
als je nou eens de link in je sig even goed zet, komt daar wellicht wel verandering in
(even accepteren en je hebt er weer eentje bij BTW)
Nee hoor, ging mij om de vrouwenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaan we nou over andere foto's praten terwijl je commentaar hebt op onze caps ......![]()
Heer Jappie!!!! Ik wou net de tent sluiten....quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:28 schreef Jappie het volgende:
Huub is een beetje een erg grote sukkel he... ?
omdat je Nicolaas niet verafgoodquote:
Heer Demins!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie!!!! Ik wou net de tent sluiten....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |