Klaag klaag klaagquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Liess het volgende:
[..]
NeeZitten sowieso geen mooie mannen in de villa.
Tis graag of niet hoorquote:
Vertelquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:02 schreef Marrije het volgende:
Nu begrijp ik waarom Carlos is uitgenodigd en Natas 2 dagen in de keuken heeft gestaan.
want??? ze is verliefd op carlos??quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:02 schreef Marrije het volgende:
Nu begrijp ik waarom Carlos is uitgenodigd en Natas 2 dagen in de keuken heeft gestaan.
Nee,quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helemaal geen één naar jouw smaak!?![]()
Je hebt gelijk dat de Jaap niet noemtquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee,
Nicolaas > 1 of andere uit de kroeg geplukte cokeverslaafde die berucht is als een gestolenonderdelenverkoper.
Eric > Gewoon lelijk, ......
Brian > Fucking WannaBI met een Konijnenbek (no offence naar de konijntjes)
Huub > Nja, daar zou ik het wel op kunnen, niet omdat ie knap is maar omdat ie gewoon leuk is, en 'iets heeft'...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee,
Nicolaas > 1 of andere uit de kroeg geplukte cokeverslaafde die berucht is als een gestolenonderdelenverkoper.
Huub > Nja, daar zou ik het wel op kunnen, niet omdat ie knap is maar omdat ie gewoon leuk is, en 'iets heeft'...
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Carlos heeft een softspot voor Syl.
Dus vandaar dat Syl al de hele dag een best humeur (staat ergens hierboven) heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Carlos heeft een softspot voor Syl.
Ohja, dat vond ik de moeite al helemaaal niet waardquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat de Jaap niet noemt![]()
Heb jij ook de indruk dat vrouwen onnoemlijk veel kieskeuriger zijn dan mannen ?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb vannacht over haar gedroomd...![]()
Die is vast wat te drinken aan het inschenken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef blomst het volgende:
Nicolaas niet meer aan tafel?
Of is hij al naar huis?
HOESOW?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Afgaande op je avatarquote:
weinig aan toe te voegen... huub vind ik totaal niet knap.. maar als ik hem soms zie kijken op een bepaalde manier... daar zou ik wel weke knietjes van krijgen hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee,
Deze vrouwelijke streamer ook hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrouwelijke streamerts gaan er een beetje van sopperen...![]()
Een korte droom zeker, want je was nog heel laat koffie voor ons gaan halen ....quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook![]()
quote:
Niet weggooien he ... kost 20 CPquote:
Uhm, George Clooney... Richard Gere... Ik weet eigenlijk niet zoveel mannen die ik mooi vind, ik kijk liever naar vrouwenquote:
Weer een uit de kastquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Uhm, George Clooney... Richard Gere... Ik weet eigenlijk niet zoveel mannen die ik mooi vind, ik kijk liever naar vrouwen![]()
Dat is nou ook toevalligquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Uhm, George Clooney... Richard Gere... Ik weet eigenlijk niet zoveel mannen die ik mooi vind, ik kijk liever naar vrouwen![]()
Mjah, dáárna ging ik dus een uurtje slapen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een korte droom zeker, want je was nog heel laat koffie voor ons gaan halen ....( was wel lekker
)
Nope, slechte ervaring mee.quote:
suiker ..melk?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, dáárna ging ik dus een uurtje slapen...
Even van Syl dromen,
Toen weer opstaan om mijn meisje wakker te bellen zodat ze zich niet verslaapt voor haar tentamens...
Enne...
Nu ben ik dus moe...![]()
Koffie?![]()
Maar ik heb heul weinig hyves vriendjes!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, slechte ervaring mee.
Sorry, zo OT.
Beetje beter opletten hoor, Liesske heeft allang haar liefde voor Amanda beleden in de COS.quote:
Ik ga ze net uitzetten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:09 schreef droomkoningin het volgende:
is het trouwens de moeite waard streams aan te zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |