Klaag klaag klaagquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Liess het volgende:
[..]
NeeZitten sowieso geen mooie mannen in de villa.
Tis graag of niet hoorquote:
Vertelquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:02 schreef Marrije het volgende:
Nu begrijp ik waarom Carlos is uitgenodigd en Natas 2 dagen in de keuken heeft gestaan.
want??? ze is verliefd op carlos??quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:02 schreef Marrije het volgende:
Nu begrijp ik waarom Carlos is uitgenodigd en Natas 2 dagen in de keuken heeft gestaan.
Nee,quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helemaal geen één naar jouw smaak!?![]()
Je hebt gelijk dat de Jaap niet noemtquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee,
Nicolaas > 1 of andere uit de kroeg geplukte cokeverslaafde die berucht is als een gestolenonderdelenverkoper.
Eric > Gewoon lelijk, ......
Brian > Fucking WannaBI met een Konijnenbek (no offence naar de konijntjes)
Huub > Nja, daar zou ik het wel op kunnen, niet omdat ie knap is maar omdat ie gewoon leuk is, en 'iets heeft'...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee,
Nicolaas > 1 of andere uit de kroeg geplukte cokeverslaafde die berucht is als een gestolenonderdelenverkoper.
Eric > Gewoon lelijk, ......
Brian > Fucking WannaBI met een Konijnenbek (no offence naar de konijntjes)
Huub > Nja, daar zou ik het wel op kunnen, niet omdat ie knap is maar omdat ie gewoon leuk is, en 'iets heeft'...
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Carlos heeft een softspot voor Syl.
Dus vandaar dat Syl al de hele dag een best humeur (staat ergens hierboven) heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Carlos heeft een softspot voor Syl.
Ohja, dat vond ik de moeite al helemaaal niet waardquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat de Jaap niet noemt![]()
Heb jij ook de indruk dat vrouwen onnoemlijk veel kieskeuriger zijn dan mannen ?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb vannacht over haar gedroomd...![]()
Die is vast wat te drinken aan het inschenken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef blomst het volgende:
Nicolaas niet meer aan tafel?
Of is hij al naar huis?
HOESOW?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb vannacht over haar gedroomd...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |