misschien issie wel linksquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nou, zo doet hij het .......
[afbeelding]
Kzal niet weten hoequote:Op vrijdag 13 april 2007 21:42 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Begint er op te lijken!
Nu nog de breedte op 580 en je krijgt een![]()
Vandaag al een paar keer gezien dat 'iemand' experimenteert met de camera-besturing. En ik hoorde Brian zeggen dat al 3 dagen een delegatie uit Australie rondleidingen heeft en vergadert in het kantoor. Daarom mochten ze vanmiddag ook niet in het kantoor, toen ze er vanavond per ongeluk binnenliepen stonden er nog allerlei drankjes en een schaal broodjes.quote:
Ik vind nog steeds dat ze er uit ziet als 39 jaar oudquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Er is bezoek en Nicolaas blijft bezig tegen Amanda, dit is het gezicht wat ze trekt......
aah, John is de format aan het verkopenquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vandaag al een paar keer gezien dat 'iemand' experimenteert met de camera-besturing. En ik hoorde Brian zeggen dat al 3 dagen een delegatie uit Australie rondleidingen heeft en vergadert in het kantoor. Daarom mochten ze vanmiddag ook niet in het kantoor, toen ze er vanavond per ongeluk binnenliepen stonden er nog allerlei drankjes en een schaal broodjes.
En het is jammer dat ik Nicolaas zijn kop net miste, want die trok het even niet toen Amanda zich niet zoveel van hem aantrok...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Er is bezoek en Nicolaas blijft bezig tegen Amanda, dit is het gezicht wat ze trekt......
Ben toch wel een beetje verliefdquote:
Toen hij gisteren strontlazerus was begrepen ze elkaar perfect!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:52 schreef Marrije het volgende:
Het is duidelijk dat Nico nog even moet wennen aan het niveau van Amanda.
Ja idd, Zie liever foto's van Amandaapquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef Carlaa het volgende:
Wat is dat toch met al die fotos van Nicoblablaaaaas.. ik vind het echt een ongelofelijke brallende kwallebak!
Vrouwelijke streamerts gaan er een beetje van sopperen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef Carlaa het volgende:
Wat is dat toch met al die fotos van Nicoblablaaaaas.. ik vind het echt een ongelofelijke brallende kwallebak!
Ik geef hem groot gelijk, hoe meer kopers/landen hoe beter. Gewoon een gezond streven ........quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:52 schreef proh het volgende:
[..]
aah, John is de fromat aan het verkopen
Vrouwelijke streamers met slechte smaak jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrouwelijke streamerts gaan er een beetje van sopperen...![]()
Laat dat trekken dan maar wegquote:
Alleen op verzoek maak ik een Brian-cap voor jouquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:54 schreef Carlaa het volgende:
ik heb ook meer oestrogeen dan testosteron hoor.. oftewel, ik ben ook vrouw. Toch ga ik er meer van braken dan soppen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen hij gisteren strontlazerus was begrepen ze elkaar perfect!![]()
Komt Wilgo?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft haar vlees gewassen met citroen?
Pardoes?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Vrouwelijke streamers met slechte smaak ja![]()
Jij bent meer een Brian type?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Vrouwelijke streamers met slechte smaak ja![]()
is het nu een zure vrucht?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw heeft haar vlees gewassen met citroen?
Hand met doekje, maakte de lens van de cam schoonquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:58 schreef Marrije het volgende:
wat was dat op stream 2? een hondje??
Ah, thanks!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hand met doekje, maakte de lens van de cam schoon
Helemaal geen één naar jouw smaak!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Liess het volgende:
[..]
NeeZitten sowieso geen mooie mannen in de villa.
Klaag klaag klaagquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Liess het volgende:
[..]
NeeZitten sowieso geen mooie mannen in de villa.
Tis graag of niet hoorquote:
Vertelquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:02 schreef Marrije het volgende:
Nu begrijp ik waarom Carlos is uitgenodigd en Natas 2 dagen in de keuken heeft gestaan.
want??? ze is verliefd op carlos??quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:02 schreef Marrije het volgende:
Nu begrijp ik waarom Carlos is uitgenodigd en Natas 2 dagen in de keuken heeft gestaan.
Nee,quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helemaal geen één naar jouw smaak!?![]()
Je hebt gelijk dat de Jaap niet noemtquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee,
Nicolaas > 1 of andere uit de kroeg geplukte cokeverslaafde die berucht is als een gestolenonderdelenverkoper.
Eric > Gewoon lelijk, ......
Brian > Fucking WannaBI met een Konijnenbek (no offence naar de konijntjes)
Huub > Nja, daar zou ik het wel op kunnen, niet omdat ie knap is maar omdat ie gewoon leuk is, en 'iets heeft'...
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee,
Nicolaas > 1 of andere uit de kroeg geplukte cokeverslaafde die berucht is als een gestolenonderdelenverkoper.
Huub > Nja, daar zou ik het wel op kunnen, niet omdat ie knap is maar omdat ie gewoon leuk is, en 'iets heeft'...
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Carlos heeft een softspot voor Syl.
Dus vandaar dat Syl al de hele dag een best humeur (staat ergens hierboven) heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Carlos heeft een softspot voor Syl.
Ohja, dat vond ik de moeite al helemaaal niet waardquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat de Jaap niet noemt![]()
Heb jij ook de indruk dat vrouwen onnoemlijk veel kieskeuriger zijn dan mannen ?quote:
Vertelquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Heb vannacht over haar gedroomd...![]()
Die is vast wat te drinken aan het inschenken.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef blomst het volgende:
Nicolaas niet meer aan tafel?
Of is hij al naar huis?
HOESOW?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Afgaande op je avatarquote:
weinig aan toe te voegen... huub vind ik totaal niet knap.. maar als ik hem soms zie kijken op een bepaalde manier... daar zou ik wel weke knietjes van krijgen hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:05 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee,
Deze vrouwelijke streamer ook hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een korte droom zeker, want je was nog heel laat koffie voor ons gaan halen ....quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook![]()
quote:
Niet weggooien he ... kost 20 CPquote:
Uhm, George Clooney... Richard Gere... Ik weet eigenlijk niet zoveel mannen die ik mooi vind, ik kijk liever naar vrouwenquote:
Weer een uit de kastquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Uhm, George Clooney... Richard Gere... Ik weet eigenlijk niet zoveel mannen die ik mooi vind, ik kijk liever naar vrouwen![]()
Dat is nou ook toevalligquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Uhm, George Clooney... Richard Gere... Ik weet eigenlijk niet zoveel mannen die ik mooi vind, ik kijk liever naar vrouwen![]()
Mjah, dáárna ging ik dus een uurtje slapen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een korte droom zeker, want je was nog heel laat koffie voor ons gaan halen ....( was wel lekker
)
Nope, slechte ervaring mee.quote:
suiker ..melk?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, dáárna ging ik dus een uurtje slapen...
Even van Syl dromen,
Toen weer opstaan om mijn meisje wakker te bellen zodat ze zich niet verslaapt voor haar tentamens...
Enne...
Nu ben ik dus moe...![]()
Koffie?![]()
Maar ik heb heul weinig hyves vriendjes!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, slechte ervaring mee.
Sorry, zo OT.
Beetje beter opletten hoor, Liesske heeft allang haar liefde voor Amanda beleden in de COS.quote:
Ik ga ze net uitzetten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:09 schreef droomkoningin het volgende:
is het trouwens de moeite waard streams aan te zetten?
En Johnny Depp dan!?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Vette kans dat we vannacht een herhaling gaan krijgen .....quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, dáárna ging ik dus een uurtje slapen...
....
Enne...
Nu ben ik dus moe...![]()
Koffie?![]()
Vette kans dat ik er weer de hele nacht bij benquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Vette kans dat we vannacht een herhaling gaan krijgen .....
Misschien moeten we dan een keer gaan samenwerkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey, we werken op dezelfde afdeling!![]()
Dan zal Japio wel snel volgen met vragen over het aantal uren werk en het inkomen van Carlos.......quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef ruby het volgende:
Eric wil weer eens van alles weten over Carlos. O.a. hoe ie woont.
Ik weet niet of Jaap wel kan praten. Hij zit namelijk stampvol.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan zal Japio wel snel volgen met vragen over het aantal uren werk en het inkomen van Carlos.......
Nee, niet echt... Ach er zijn zoveel mannen die ik mooi vind, maar niet mooi genoeg om de naam van te onthouden....quote:
Leuk contrast (derde foto)quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Ach er zijn zoveel mannen die ik mooi vind, maar niet mooi genoeg om de naam van te onthouden....
Mooie vrouwen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaap is btw wel verdacht stil.... Voelt zich niet zo op zn gemak bij Carlos.
Ja vooral als hij dronken isquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef carpediem23 het volgende:
Nico is momenteel wel de leukste man in het huis, daar kun je het vast heeeeel gezellig mee hebben.
Van mij mag je hoor maar........quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:19 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, niet echt... Ach er zijn zoveel mannen die ik mooi vind, maar niet mooi genoeg om de naam van te onthouden....
Mooie vrouwen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaap is btw wel verdacht stil.... Voelt zich niet zo op zn gemak bij Carlos.
Ian Nicholasquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:19 schreef Liess het volgende:
[..]
quote:Mooie vrouwen :
Volgende keer hopelijk een of andere alcoholische 'anything but fitness' expert.quote:
Gaan we nou over andere foto's praten terwijl je commentaar hebt op onze caps ......quote:
Nou ik zag hem gisteren als een dronken lor tegen Amanda aan leuteren, als ik zo'n vent tegen zou komen zou ik snel weg zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef carpediem23 het volgende:
Nico is momenteel wel de leukste man in het huis, daar kun je het vast heeeeel gezellig mee hebben.
Inderdaad, dit is niets...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Volgende keer hopelijk een of andere alcoholische 'anything but fitness' expert.
Oh ja, even vergeten, iedereen moet om 10 uur nuchter en vredig naar bed zodat het heerlijk rustig is op de streams.quote:
als je nou eens de link in je sig even goed zet, komt daar wellicht wel verandering inquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik heb heul weinig hyves vriendjes!!![]()
![]()
Idd, ik vind Nico maar een goorlap, en hij komt erg bedreigend over btw als hij dronken is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou ik zag hem gisteren als een dronken lor tegen Amanda aan leuteren, als ik zo'n vent tegen zou komen zou ik snel weg zijn.
Beequeen #2quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef Liess het volgende:
Idd, ik vind Nico maar een goorlap, en hij komt erg bedreigend over btw als hij dronken is.
ik vind dat ook.. en daarbij kijkt hij altijd zo verbitterd.. dan heb ik liever zo'n ondeugend jongensachtig lachhoofdje van Huubquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Idd, ik vind Nico maar een goorlap, en hij komt erg bedreigend over btw als hij dronken is.
Niet iedereen, Nicolaas.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, even vergeten, iedereen moet om 10 uur nuchter en vredig naar bed zodat het heerlijk rustig is op de streams.
Kijk, dat zijn verdomme posts waar ik wat aan heb!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:25 schreef proh het volgende:
[..]
als je nou eens de link in je sig even goed zet, komt daar wellicht wel verandering in
(even accepteren en je hebt er weer eentje bij BTW)
Nee hoor, ging mij om de vrouwenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gaan we nou over andere foto's praten terwijl je commentaar hebt op onze caps ......![]()
Heer Jappie!!!! Ik wou net de tent sluiten....quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:28 schreef Jappie het volgende:
Huub is een beetje een erg grote sukkel he... ?
omdat je Nicolaas niet verafgoodquote:
Heer Demins!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:30 schreef demins het volgende:
[..]
Heer Jappie!!!! Ik wou net de tent sluiten....![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |