Zo is dat!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Amanda heeft gebeld voor die uitlaatservice...
Die honden lopen de HELE dag overal (inclusief Buiten!) ... Dus ik snap zijn probleem niet, Ik vind het echt bullshit dat ze 2 uur met die honden had moeten lopen terwijl die beesten gewoon buiten lopen.
Ik vind wél dat ze te weinig aandacht van der krijgen hoor, echt... maar Eric loopt te zeiken en overdrijft.
Deels spel... maar ook Huub heeft zich gisteren uitgesproken dat wat Eric gisteren heeft gedaan tijdens de stemrondes belachelijk is omdat er niets mee te winnen viel. Ik denk dat Huub ook wel doorheeft dat die Eric een zeer zwakke speler is en zich daarom ook aan Eric ergerd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
Botert het niet meer zo tussen Huub en Eric? Ik vind Eric nogal kattig tegen Huub.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
Huub is nog steeds kwaad over de immuniteit.
Eric en Sylvia daarentegen helemaal niet. Zij vertrouwen erop dat Nicolaas, net als bijvoorbeeld woensdagavond, de boel zo onder druk zet dat er plotseling (misschien) wel iemand wordt weggestemd.
Zij zien ook de mogelijkheid dat Nicolaas zich bij BANJ inlikt en het van binnen uit laat exloderen.
Wat Nicolaas verwijt aan Huub is dat hij niet gefocust genoeg is op het wegstemmen van mensen, maar meer op tv maken en het haantje zijn.
Eric gaf de eerste avond aan Nicolaas toe dat pesterijen en wakker houden volkomen nutteloos is als je wilt winnen. Of je blijft jarenlang zitten, óf je isoleert je tegenstanders één voor één.
Vanavond heeft Remi dit nog eens bevestigd.
Het lijkt erop dat Eric niet meer de Huub-methode wil volgen.
Sylvia heeft al een paar keer aan Eric aangegeven dat ze het daar volkomen mee eens is.
Kernwoord van Nicolaas aan Huub "denk toch eens na"
Huubs reactie "ga toch naar huis, zuipschuit"
Ja ja, en dit alles na een intensief onderzoek.quote:
Dan had hij gewoon tegen moeten stemmen met zn grote bek, was hij helemáal van die beesten af.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik kan me heel goed voorstellen dat Erik 2 uur per dag van die kuthonden af wil zijn.
Dus ik ben de eerste die het post maar word niet bedankt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:50 schreef ruby het volgende:
Jappie en Marije: Bedankt.
Dat ik daar nog niet opgekomen was, hehe.
je moet bij DGK echt opletten met dit soort dingen, gelukkig is daar bright_side_of_life_quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de afspraak tussen Eric en Huub
Precies, dat had ie dus ook moeten doen, maar ja hij vertrouwde op de hondenuitlaatservice van achterquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan had hij gewoon tegen moeten stemmen met zn grote bek, was hij helemáal van die beesten af.
Amen...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan had hij gewoon tegen moeten stemmen met zn grote bek,
Hij gaf Amanda een kans en dat luie varken heeft 2 keer gevraagd: kunnen jullie een uitlaatservice regelen? Daar gebeurde niks mee en dan is voor Amanda de kous af. Als ze zich even van de spiegel los kon rukken zou ze gewoon even op de pc zelf een paar telefoonnummers opzoeken en een paar belletjes plegen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Dan had hij gewoon tegen moeten stemmen met zn grote bek, was hij helemáal van die beesten af.
Dus op wie moet hij nou kwaad zijn, op Amanda die 2 keer gebeld heeft, of op Achter die het nog niet geregeld heeft...quote:
op Amanda, zie mn voorgaande post.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus op wie moet hij nou kwaad zijn, op Amanda die 2 keer gebeld heeft, of op Achter die het nog niet geregeld heeft...
(logisch, niet elke hondenuitlaatservice springt meteen van zn stoel als Talpa belt.)
het is toch een mooi middel om Amandaatje te zieken? ik vind het wel een goede zetquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Maar dat durft ie vast niet, want er komt een ontslagronde aan!
Sorry, het was me even ontgaan. Mijn nederige excuses.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus ik ben de eerste die het post maar word niet bedankt?![]()
alles is een spel hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef proh het volgende:
vanwaar de "atack" van Huub richting Eric? of is het maar spel?
Beide?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Carlos ziet er uit als een geschminkte blanke...... of ben ik nou gek?
Ik vind het geen goede zet, ik zie Amanda zich niet druk maken namelijk en Eric wel...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef proh het volgende:
[..]
het is toch een mooi middel om Amandaatje te zieken? ik vind het wel een goede zet
Treedt binnen in de fascinerende wereld die "Modeforum" heet...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:03 schreef Sug4r het volgende:
Wat een ouwelullen vest heeft Carlos aan
alsof Eric ook maar iets toevoegd aan het spel. Eric kan niet anticiperen... heeft mensen nodig om zich sterk te voelen... hij is slecht in discussies, speltechnisch geen enkel inzicht..... Diva? Geen enkele discussie heeft ie gewonnen van Natasia. Het is een achterbakse pisnicht die eruit stemmen niet eens verdient. Binnen 3 weken loopt ie jankend de poort uit. Kan ie buiten z'n lchaam weer in de strijd gooien want in DGK moet niemand hem om de persoon die hij is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:56 schreef avonne het volgende:
Huub is nog steeds kwaad over de immuniteit.
Eric en Sylvia daarentegen helemaal niet. Zij vertrouwen erop dat Nicolaas, net als bijvoorbeeld woensdagavond, de boel zo onder druk zet dat er plotseling (misschien) wel iemand wordt weggestemd.
Zij zien ook de mogelijkheid dat Nicolaas zich bij BANJ inlikt en het van binnen uit laat exloderen.
Wat Nicolaas verwijt aan Huub is dat hij niet gefocust genoeg is op het wegstemmen van mensen, maar meer op tv maken en het haantje zijn.
Eric gaf de eerste avond aan Nicolaas toe dat pesterijen en wakker houden volkomen nutteloos is als je wilt winnen. Of je blijft jarenlang zitten, óf je isoleert je tegenstanders één voor één.
Vanavond heeft Remi dit nog eens bevestigd.
Het lijkt erop dat Eric niet meer de Huub-methode wil volgen.
Sylvia heeft al een paar keer aan Eric aangegeven dat ze het daar volkomen mee eens is.
Kernwoord van Nicolaas aan Huub "denk toch eens na"
Huubs reactie "ga toch naar huis, zuipschuit"
Hij heeft een goede kop voor Zwarte Pietquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:03 schreef mootie het volgende:
Carlos ziet er uit als een geschminkte blanke...... of ben ik nou gek?
Als Amanda die honden normaal opvoedt dan was die uitlaatservice niet nodig, en dat was de voorwaarde van de andere bewoners, ga beter met je beesten om, tot nu toe heeft dat weinig indruk gemaakt op Amanda, anders gezegd, ze doet er niks mee. Dan is zo'n uitlaatservice nog een soort van redmiddel en als dat dan ook achterwege blijft kun je dat achter wel verwijten maar ook daar kun je dan een oplossing voor proberen te zoeken. Maar het boeit Amanda niet, niet alleen Eric niet, ook de verzorging voor die honden niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:02 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus op wie moet hij nou kwaad zijn, op Amanda die 2 keer gebeld heeft, of op Achter die het nog niet geregeld heeft...
(logisch, niet elke hondenuitlaatservice springt meteen van zn stoel als Talpa belt.)
is de planning hoor geen uitlaatservice en dat schijten en zeiken doen ze al vanaf dat ze binnen zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
De honden hebben al 2 keer geplast (keer tegen de salontafel en vanochtend in de keuken) en 1 x gescheten (beneden) in de villa. Dus een uitlaatservice lijkt me wel op z'n plaats.
Tja dus Eric heeft iets geeist en hij kan er niets aan doen... wat voor zin heeft dat dan....? Amanda en de rest van de bewoners lachen zich te pletter.... en ik lach mee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij gaf Amanda een kans en dat luie varken heeft 2 keer gevraagd: kunnen jullie een uitlaatservice regelen? Daar gebeurde niks mee en dan is voor Amanda de kous af. Als ze zich even van de spiegel los kon rukken zou ze gewoon even op de pc zelf een paar telefoonnummers opzoeken en een paar belletjes plegen.![]()
Ja sorry was het eerste wat ik zag toen ik de streams aanzettequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:05 schreef demins het volgende:
[..]
Treedt binnen in de fascinerende wereld die "Modeforum" heet...![]()
Open er een topic overquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:07 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
is de planning hoor geen uitlaatservice en dat schijten en zeiken doen ze al vanaf dat ze binnen zijn
want de honden moeten weg
dus effe een beetje amanda stoken en dan weg met die beesten
en whoppa de ruzie voor vanav is er weer(ben benieuwd wie de schuld krijgt van het bellen dat die beesten weg moeten
effe wachten tot carlos weg is
Ze had gewoon zelf even 10 minuten kunnen besteden aan een telefoontje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Amanda die honden normaal opvoedt dan was die uitlaatservice niet nodig, en dat was de voorwaarde van de andere bewoners, ga beter met je beesten om, tot nu toe heeft dat weinig indruk gemaakt op Amanda, anders gezegd, ze doet er niks mee. Dan is zo'n uitlaatservice nog een soort van redmiddel en als dat dan ook achterwege blijft kun je dat achter wel verwijten maar ook daar kun je dan een oplossing voor proberen te zoeken. Maar het boeit Amanda niet, niet alleen Eric niet, ook de verzorging voor die honden niet.
Die honden zijn niet zindelijk, maar dat kan je ze niet kwalijk nemen omdat Amanda ze niet naar buiten doetquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
De honden hebben al 2 keer geplast (keer tegen de salontafel en vanochtend in de keuken) en 1 x gescheten (beneden) in de villa. Dus een uitlaatservice lijkt me wel op z'n plaats.
En Brian maakt zich nog veel drukker ....... en dat is het target. Eric speelt een spelletje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:04 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind het geen goede zet, ik zie Amanda zich niet druk maken namelijk en Eric wel...
Dus moet ie eisen dat de hondjes de villa moet verlaten... anders zet ie zichzelf voor paal... en als ie ze laat blijven laat ie over zich heen lopen.... Tja moelijke keuze heeft Eric. ben benieuwd wie hij nu weer gaat bellen om hem te helpen...? Wat een jankert.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Amanda die honden normaal opvoedt dan was die uitlaatservice niet nodig, en dat was de voorwaarde van de andere bewoners, ga beter met je beesten om, tot nu toe heeft dat weinig indruk gemaakt op Amanda, anders gezegd, ze doet er niks mee. Dan is zo'n uitlaatservice nog een soort van redmiddel en als dat dan ook achterwege blijft kun je dat achter wel verwijten maar ook daar kun je dan een oplossing voor proberen te zoeken. Maar het boeit Amanda niet, niet alleen Eric niet, ook de verzorging voor die honden niet.
Er was toch geen eten??quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
en ze kreeg commentaar van Palma dat ze ze geen eten geeft.
Jup..quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
Vraagje tussendoor...
Heeft Jaap nog verslag gedaan aan Brian over zijn gesprek met Eric?
Ze zegt dat het niet is geleverd maar ik kreeg de indruk dat ze het te laat op de bestellijst had geplaatst.quote:
Yep, alleen luisterde Brian niet echt omdat hij net post van z'n ex had gekregen waar hij een beetje door van slag was.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:09 schreef avonne het volgende:
Vraagje tussendoor...
Heeft Jaap nog verslag gedaan aan Brian over zijn gesprek met Eric?
Heb jij je lagere school wel afgemaakt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:10 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
let maar op vanav heb huub weer pijn aan de kont
Kun je je iets nader uit elkaar drukken, ik heb het verhaal niet gehoord. Please .......quote:
Amanda heeft het op de lijst gezet en Palma ook een keer, en toen ook nog eens gebeld....quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zegt dat het niet is geleverd maar ik kreeg de indruk dat ze het te laat op de bestellijst had geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |