niet ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Ik wilde er ook wel eentje aanmaken, maar ik wist niet hoe je zo snel zo'n openingspost in elkaar flanst. Ja kopiëren en plakken, maar dan krijg je die links niet.
Mooi ! Wegwezen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:33 schreef ruby het volgende:
Stoere Nicolaas meldt dat ie weer weg gaat als er geen schot in de zaak zit.
Eric snapt het ook niet, hij lult gewoon omdat hij niet durft te zeggen (tegen Nicolaas) dat hij het niet snapt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef proh het volgende:
Eric blijkt Nicolaas te snappen, ik niet, kan iemand het mij uitleggen?
Wat? Dat is wel heel netjes uitgedrukt.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef Marrije het volgende:
Nicolaas is wat geirriteert. . .
En daarmede in huns kielzogs de "oude rotten", als ik zo vrijmoedig mag spreken!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heer Demins!![]()
Ik geloof dat het ergste leed weer is geleden...de meest spraakmakende bewoners keren terug en daarmede ook de broodnodige twinkeling die het programma nodig had.
Gewoon de vorige openingspost quoten, je krijgt dan wel een error (je kan niet meer posten omdat ie vol zit) maar je kan de hele openingspost copy/pasten...quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
Wellicht doe ik wat verkeerd.
Sorry voor het off-topic geneuzel, maar dit is van levensbelang.
Quoten zodat je de opmaak ziet ipv kopieren.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Ik wilde er ook wel eentje aanmaken, maar ik wist niet hoe je zo snel zo'n openingspost in elkaar flanst. Ja kopiëren en plakken, maar dan krijg je die links niet.
Je moet copy pasten van binnen uit de 1e post van het vorige topic......niet vanaf de bovenkantquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef ruby het volgende:
Bij mij lukt dat dus niet, Jappie.
Wellicht doe ik wat verkeerd.
Sorry voor het off-topic geneuzel, maar dit is van levensbelang.
Wel eens van 'spel' gehoord ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:46 schreef Marrije het volgende:
Nicolaas is wat geirriteert. . .
quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel eens van 'spel' gehoord ?
Ik weet niet wat Gestapo Gert hier allemaal toestaat..maar ik heb iig geen bezwaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
En daarmede in huns kielzogs de "oude rotten", als ik zo vrijmoedig mag spreken!![]()
Je mist een klein stapje: quoten, kopieren, dan plakken. Door het quoten krijg je de links wel meequote:Op vrijdag 13 april 2007 22:45 schreef ruby het volgende:
Een erotische?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:49 schreef carpediem23 het volgende:
Ik merk een spanning tussen Dellie en oom Nico.
Maar Eric heeft groot gelijk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef Liess het volgende:
Eric hou aub je bek even dicht.
Huub staat achter Amanda
Maar het zijn haar kindjes!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:51 schreef carpediem23 het volgende:
Ze moet die honden gewoon weg doen, als je niet voor een hond wilt zorgen kap er dan mee.
ik zat eerder andersom te denkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
Botert het niet meer zo tussen Huub en Eric? Ik vind Eric nogal kattig tegen Huub.
Wegdoen ? Ze kiest ervoor en ze zal er voor zorgen. Tis geen jasquote:
Vraagt ze toch ff aan Natasia hoe dat moet.quote:
Ja dat zal wel, Zijn vast wel mensen die voor deze hondjes kunnen zorgen ( 4 keer per dag buiten lopen en spelen enzo) Dit domme wijf dacht gewoon wat Paris kan.....kan/wil ik ook!quote:
Amanda heeft gebeld voor die uitlaatservice...quote:
Eric heeft even niks aan Huub omdat hij imuun is. Vanaf volgende week donderdag is hij vast weer een stuk liever.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:53 schreef ruby het volgende:
Botert het niet meer zo tussen Huub en Eric? Ik vind Eric nogal kattig tegen Huub.
Dat is onderdeel van de afspraak tussen Eric en Huubquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:52 schreef Liess het volgende:
Eric hou aub je bek even dicht.
Huub staat achter Amanda
Zij zou een uitlaatservice regelen, daar heeft ze 2 keer een boodschapje voor ingesproken, ze had er op moeten hameren en moeten doorzetten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Amanda heeft gebeld voor die uitlaatservice...
Die honden lopen de HELE dag overal (inclusief Buiten!) ... Dus ik snap zijn probleem niet, Ik vind het echt bullshit dat ze 2 uur met die honden had moeten lopen terwijl die beesten gewoon buiten lopen.
Ik vind wél dat ze te weinig aandacht van der krijgen hoor, echt... maar Eric loopt te zeiken en overdrijft.
Die honden zijn prima daar !!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Die honden lopen de HELE dag overal (inclusief Buiten!) ... Dus ik snap zijn probleem niet, Ik vind het echt bullshit dat ze 2 uur met die honden had moeten lopen terwijl die beesten gewoon buiten lopen.
Ik vind wél dat ze te weinig aandacht van der krijgen hoor, echt... maar Eric loopt te zeiken en overdrijft.
Ee dier moet bij iemand zijn die er voor kan zorgen en het beestje lief heeft en niet hoe zij met die hondjes omgaat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:54 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel, Zijn vast wel mensen die voor deze hondjes kunnen zorgen ( 4 keer per dag buiten lopen en spelen enzo) Dit domme wijf dacht gewoon wat Paris kan.....kan/wil ik ook!
Ach, dat is ook zo. Hij heeft Huub natuurlijk even niet nodig. Hmmmm, typical.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Eric heeft even niks aan Huub omdat hij imuun is. Vanaf volgende week donderdag is hij vast weer een stuk liever.![]()
En ik kan me heel goed voorstellen dat Erik 2 uur per dag van die kuthonden af wil zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Scherp Donnyquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:55 schreef ruby het volgende:
Ik zie dat Carlos nog steeds aanwezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |