verandert dat dan wat aan de pijn aan de kont van huub???quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb jij je lagere school wel afgemaakt?
M'n nichtje van 11 schrijft nog duidelijker dan jij![]()
Toch gek dat nena het blijkbaar wel voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Amanda heeft het op de lijst gezet en Palma ook een keer, en toen ook nog eens gebeld....
Weer zo'n luie actie, als je geen voer voor je honden hebt dan eis je gewoon dat ze dat direct gaan halen...... niet zitten afwachten of het ooit nog eens komt!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Amanda heeft het op de lijst gezet en Palma ook een keer, en toen ook nog eens gebeld....
Oh hij weet ook dat je die kan etenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef ruby het volgende:
Eric had geen honger meer na een kwart komkommer.
Ohja, valt niet zoveel over te zeggen, Alles wat Eric en Jaap besproken hebben is doorgesluist naar Brian, Brian was druk met de post van zn ex dus luisterde niet, en Jaap begon weer met allemaal theorieen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kun je je iets nader uit elkaar drukken, ik heb het verhaal niet gehoord. Please .......
ze kunnen ons toch wel even sms'en dan kunnen we snel gaan kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:12 schreef Liess het volgende:
Ik wil dat dat paard gaat bevallen voor ik ga slapen eigenlijk ... Wedden dat ik zoiets moois ga missen.
Bakka bana.....gebakken banaan.....jammie.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:11 schreef ruby het volgende:
Wat is Natasia nu weer aan het maken???
Gebakken banaan...quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt vis, ze haalt het door een beslag en dan in de frituur-olie
[afbeelding]
gebakken banaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
bananen toch?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht dat het gefrituurde banaan was ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
mijn lievelingszeikertjequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nick de zeiker!?
Ga eens terug naar VOL ofzo...
Gut, ik dacht het vis was ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bakka bana.....gebakken banaan.....jammie.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gefrituurde banaan was ?
Mij lijkt dat Amanda genoeg tijd heeft om op haar hondjes te letten en om ze te voeren en uit te laten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef schatje het volgende:
De honden hebben al 2 keer geplast (keer tegen de salontafel en vanochtend in de keuken) en 1 x gescheten (beneden) in de villa. Dus een uitlaatservice lijkt me wel op z'n plaats.
banaantjequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zou het soms banaan zijn ??? ( dank voor de tips )
De tijd heeft ze wel ja, ze doet het alleen niet. Ze heeft het zoooooo druk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Mij lijkt dat Amanda genoeg tijd heeft om op haar hondjes te letten en om ze te voeren en uit te laten.
erg interessant, bedanktquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Ohja, valt niet zoveel over te zeggen, Alles wat Eric en Jaap besproken hebben is doorgesluist naar Brian, Brian was druk met de post van zn ex dus luisterde niet, en Jaap begon weer met allemaal theorieen.
Daarnaast zei hij dat hij had gezegd dat Sylvia maar naar hem moest komen, deed ze dat zat alles goed, deed ze het niet dan wisten ze dat Jaap faked......
Toen ik heb hem weg gedrukt want het is erg moeilijk om langer dan 10 min naar Jaap en Brian te kijken (En vooral te luisteren)
Hands offquote:
oeps sorry is het ian de zeikert??quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nick de zeiker!?
Ga eens terug naar VOL ofzo...
Dan maakt ze maar tijd. Anders gaan de hondjes toch lekker naar huis?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
De tijd heeft ze wel ja, ze doet het alleen niet. Ze heeft het zoooooo druk!
Oehh je hebt geen idee wat voor een mooie pic je hebt gemaakt.... Amanda is echt onder de indruk van de masculiene Nicolaasquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian klinkt alsog hij op een afdruiprekje ligt, zo slijmt hij nu bij Nicolaas.
Bedenk wel, dat Nicolaas altijd heeft gezegd dat het nu nog veel te vroeg is voor de standpunten voor de stemming van donderdag.........
[afbeelding]
ik schat 16 met een Br33z4HR in d'r handquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:25 schreef beequeen het volgende:
Als ik Nic zo hoor praten met Snollie, kan ik me niet voorstellen dat ze 19 jaar is.
Ze is bijna net zo oud als zijn dochterquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Ik heb het gevoel dat Amanda en Nicolaas nog wel eens gaan lebberen.
Duidelijk dat Amanda hetzelfde gevoel krijgt als ik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef Liess het volgende:
Ik vind Nico echt , iew.... Ik zit veilig achter mijn pc maar zelfs hier voel ik me geintimideerd door hem.
Vreselijk hoe hij zo dicht op je gaat staan. Brrr
volgens mij zitten ze allebei hun best te doen in hoeverre de ander op te geilen is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:25 schreef carpediem23 het volgende:
Nico loopt te geilen op 19 jarige meisjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |