Ik vraag me af of ze thuis beter af zijn, maar ik vind het een prima plan, opzouten met die kuthondjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan maakt ze maar tijd. Anders gaan de hondjes toch lekker naar huis?
Geilen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze allebei hun best te doen in hoeverre de ander op te geilen is.
Maar niet voor de neuk
Denk ik niet. Nicolaas' dochter is bijna even oud als Amanda en hij roept heel vaak naar haar dat sex in DGK haar reputatie echt kan schaden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:23 schreef ruby het volgende:
Ik heb het gevoel dat Amanda en Nicolaas nog wel eens gaan lebberen.
Arme Bolle kon niet bevallen omdat een of andere tyfus debiel het licht aan liet gaan toen het bijna zo ver was!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:28 schreef Prospera het volgende:
Hoe staat het met Bolle, staan daar streams op?
Errrric sopt alles, wakker of slapend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef proh het volgende:
Eric sopt ook op Nicolaas
Omdat hij haar vaak aanvalt op haar hoerige gedrag. Dat vindt ze uiteraard erg vervelend.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
[..]
Geilen?
Zie je niet hoe ongemakkelijk ze van hem af stapt elke keer? (Altijd)
Dat was afgelopen nacht toch? Dat licht deden ze later weer uit, maar het ochtendlicht werkte toen tegen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arme Bolle kon niet bevallen omdat een of andere tyfus debiel het licht aan liet gaan toen het bijna zo ver was!
we hebben het toch niet over Jaap?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Arme Bolle kon niet bevallen omdat een of andere tyfus debiel het licht aan liet gaan toen het bijna zo ver was!
Ik zie geen kruisje?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Waarom zou Nicolaas' foto voorzien zijn van een kruisje (helemaal onderaan de site)
Ja, deze staat zeker bij mij in het lijstje 'betere caps'.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oehh je hebt geen idee wat voor een mooie pic je hebt gemaakt.... Amanda is echt onder de indruk van de masculiene Nicolaas![]()
Ja het zou kunnen dat ie het roept. Maar als ie flink lam is, weet ik het nog net zo niet. Ik vond dat hij en Amanda wel een soort van "zwoel" tegen elkaar deden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Denk ik niet. Nicolaas' dochter is bijna even oud als Amanda en hij roept heel vaak naar haar dat sex in DGK haar reputatie echt kan schaden.
vraag je dat op Fokquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef kissa het volgende:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Waarom zou Nicolaas' foto voorzien zijn van een kruisje (helemaal onderaan de site)
Nee, denk ik niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat hij haar vaak aanvalt op haar hoerige gedrag. Dat vindt ze uiteraard erg vervelend.
Maar ze vraagt zich wel degelijk af of ze hem om haar vingertje kan winden.
Het zou voor Amanda de makkelijkste manier zijn om van zijn aanvallen af te komen.
Het licht ging toch rond half 5 of 6 ineens aan in de stal?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat was afgelopen nacht toch? Dat licht deden ze later weer uit, maar het ochtendlicht werkte toen tegen.
En dat weet je van?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas is bi
HELEMAAL MEE EENS ZEIKERTJEquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Krijg grafgriep, kutuser.
Doe commentaar leveren op streams of flikker op.
En leer schrijven.
Uhmm, niet alleen in het huis ben ik bangquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef carpediem23 het volgende:
Dussssss........de hormonen vliegen door het huis sinds de komst van oom Nicolaas
Nicolaas bevriend met Bartquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:30 schreef rooie3 het volgende:
Rot toch op met die gebakken bananen.
We willen rellen.
Maar ik geloof wel dat Nicolaas voor Huub is.
Hij is nog goed bevriend met Bart.
En Bart is ook voor Huub.
DGK HOOLIGANS, kansloze kutpauper.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
HELEMAAL MEE EENS ZEIKERTJE
doe dan eens een keer gewoon commentaar leveren op de streams en niet op de users van dit forum
lulletje rozenwater![]()
Ja stond in de nieuwsbrief.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Nicolaas bevriend met Bart
Wat ik er van zag (3 weken) waren ze gezworen vijanden.
Ja half 5quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het licht ging toch rond half 5 of 6 ineens aan in de stal?
Egina was toen al helemaal rustig, geen weeen en in de normale slaaphouding. Zoals vannacht al vaker werd geschreven, ook door anderen, vannacht was nog maar een beetje onrust en niet de inzet van de bevalling.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het licht ging toch rond half 5 of 6 ineens aan in de stal?
Die mongool had daar al over mij gepost.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doen we zo.
[DKG HOOLI-Gans # 6] Een Gans nieuw topic voor uw gezeik
Word tijd voor rellen in die kooi.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mongool had daar al over mij gepost.
Gaby komt niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:39 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Huub Gaby wel gaat neuken. En weet je wat ik denk? Dat die stomme geit van een Lieke dat ook gewoon pikt.
Die is in my humble opinion nog steeds uit op publiciteit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:39 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Huub Gaby wel gaat neuken. En weet je wat ik denk? Dat die stomme geit van een Lieke dat ook gewoon pikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |