Misschien moet je je commentaren wat meer controversieel maken om reacties te krijgen. Opmerkingen als "Wat is Brian toch geweldig he, zoals hij gesprekken aangaat" doen het altijd goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja voel me soms hier beetje alleen.
Ik probeer netjes te zijn enzo en gewoon commentaar op de streams te leveren maar krijg amper reacties.![]()
mmmm ikweet wel leukere dingen te verzinnen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef demins het volgende:
[..]
Néé, we gaan gewoon naar de streams kijken, net als elke avond!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef schatje het volgende:
Ik weet wel een leuk cadeau voor Brian.
[afbeelding]
Jouw posts zijn net mooie gedichtjes!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal wel feestje worden.
Krijgen we die herrie weer.
Nooit hoor je een fatsoenlijke plaat.
Dan ben ik in strijd met mijn geweten.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Misschien moet je je commentaren wat meer controversieel maken om reacties te krijgen. Opmerkingen als "Wat is Brian toch geweldig he, zoals hij gesprekken aangaat" doen het altijd goed
Yep, Brian draagt tegenwoordig weekcondooms. Die kun je 6-8 dagen omhouden, het topje ervan is weggeknipt om te kunnen plassen.......quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
[..]je mag hem echt niet, he?
Hij suggereerde net aan Amanda dat hij zijn condoom al om heeft voor haar.
Amanda snapte het perfect en moest lachen
Ik mag hopen van niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef rooie3 het volgende:
Heeft die rat al hoop kaarten gehad.
Helemaal juist!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Misschien moet je je commentaren wat meer controversieel maken om reacties te krijgen. Opmerkingen als "Wat is Brian toch geweldig he, zoals hij gesprekken aangaat" doen het altijd goed
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
mmmm ikweet wel leukere dingen te verzinnen.![]()
Nicolaas is ontzettend hard aan het werk om iedereen te bewerken vanavond.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef ruby het volgende:
Nicolaas wil met Brian de boel schoon gaan vegen.
zal wel weer niet ...she heeft nooit die mzz lijkt welquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
heeft Remy trouwens nog speltechnische dingen doorgegeven aan Eric. Oa dat Jaap dubbelspel speelt ??
Verzin eens wat nieuws dan!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
mmmm ikweet wel leukere dingen te verzinnen.![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yep, Brian draagt tegenwoordig weekcondooms. Die kun je 6-8 dagen omhouden, het topje ervan is weggeknipt om te kunnen plassen.......
Heb ik van Brian geleerd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jouw posts zijn net mooie gedichtjes!![]()
Hij doet zeker z'n best inderdaad. Zelfs als ie lam is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Nicolaas is ontzettend hard aan het werk om iedereen te bewerken vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |