Echt niet, dat zei hij net tegen Carlos; Hij gaat zuinig zijn op Lieke....quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:39 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Huub Gaby wel gaat neuken. En weet je wat ik denk? Dat die stomme geit van een Lieke dat ook gewoon pikt.
Vriendelijke hint : Blijf niet te lang op om te wachten op Gaby.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:39 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat Huub Gaby wel gaat neuken. En weet je wat ik denk? Dat die stomme geit van een Lieke dat ook gewoon pikt.
Huub zegt wel vaker wat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:40 schreef Black_king het volgende:
[..]
Echt niet, dat zei hij net tegen Carlos; Hij gaat zuinig zijn op Lieke....
Ga naar HOOLIGANS dan als je daar stoer zit te doen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:40 schreef BENJOLA het volgende:
oeps zeg dat dan meteen dat die randdebiel oftewel mongool waar elounda het vande week over had dat jij dat was
het is alleen wel een minpuntje van je als je iets niet kunt winnen om te gaan schelden
leeftijd van jou???
ik denk als ik naar je fotootje kijk en je bijschrijft een jaartje of 15 a 16
oeps zeg dat dan meteen dat die randdebiel oftewel mongool waar elounda het vande week over had dat jij dat wasquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die mongool had daar al over mij gepost.
Dat doetie de hele dag alquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:38 schreef milk-shake het volgende:
dat lachen van rat............verschrikkelijk![]()
Edit ook nog te moeilijk voor je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
oeps zeg dat dan meteen dat die randdebiel oftewel mongool waar elounda het vande week over had dat jij dat was
het is alleen wel een minpuntje van je als je iets niet kunt winnen om te gaan schelden
leeftijd van jou???
En hoe jong ben jij? Dertien?quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
leeftijd van jou???
quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
leeftijd van jou???
Hey ...... hier graag COS. Je vergeet de streams in je posts ........quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
leeftijd van jou???
foei toch nicky je begint zelf (iedere keer op mijn berichtjes ben je aan het afzeiken en aan het zieken en nu krijg je gewoon antwoord en nu wil je dat ik wegga???)quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ga naar HOOLIGANS dan als je daar stoer zit te doen!
En loop de COS niet te verneuken met je sneue pogingen tot flamen.
tuurlijk schatje als jij effe aan nicky vraagt of hij niet iedere keer wil BEGINNENquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
BENJOLA, kap eens zeg.
Graag een topic report ....... Dit gaat te verquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:45 schreef BENJOLA het volgende:
[..]
foei toch nicky je begint zelf (iedere keer op mijn berichtjes ben je aan het afzeiken en aan het zieken en nu krijg je gewoon antwoord en nu wil je dat ik wegga???)
leer eens fatsoen knulletje![]()
Dat is ze zeker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is in my humble opinion nog steeds uit op publiciteit.
Eric is anders ook bezig met die zaadvragende ogen van hem. Zowel bij Carlos alls bij Nicolaas.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:47 schreef proh het volgende:
jezus die natasia, wat zit die haar zelf op te rijden tegen Carlos zeg damn
Exact, want praten kan hij niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:48 schreef beequeen het volgende:
Jaap is maar druk met zijn keukendienst en is blij dat hij zich niet hoeft te mengen en wat voor gesprek dan ook.
Ja voel me soms hier beetje alleen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:48 schreef Carlaa het volgende:
Sorry rooie3.. zei je wat?
We gaan toch niet feesten hequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef milk-shake het volgende:
nog een klein kwartiertje ..dan is rat jarig![]()
Denk dat ik de streams dan maar uit zet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef milk-shake het volgende:
nog een klein kwartiertje ..dan is rat jarig![]()
Ik niet in ieder gevalquote:
Ach gossiequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja voel me soms hier beetje alleen.
Ik probeer netjes te zijn enzo en gewoon commentaar op de streams te leveren maar krijg amper reacties.![]()
Kittigquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Soms handig, zo'n kittig hulpje in de huishouding
[afbeelding]
Als ze gaan feesten wel.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat ik de streams dan maar uit zet.
ik ga ook op bed, die taart van Huub voor Brian zien we morgen welquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat ik de streams dan maar uit zet.
Néé, we gaan gewoon naar de streams kijken, net als elke avond!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |