Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
uiteraardquote:Op donderdag 12 april 2007 16:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hendig sjiek geslipt in die bochten?
Goed bezig.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:01 schreef eer-ik het volgende:
uiteraard
Hendig sjiek over de rotondes geslipt
Hahah snelle conclusie. Maar ze is er volgende week pasquote:Op donderdag 12 april 2007 17:01 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt sechs met et wijffie gehad!
Edit: zet je 'm ook even centraal?![]()
Ow, hehe. Waar schaam je je voor dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef crossover het volgende:
Hahah snelle conclusie. Maar ze is er volgende week pas(als het goed is)
Vandaag de hele dag gewerkt!
vanwaar dequote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef crossover het volgende:
[..]
Hahah snelle conclusie. Maar ze is er volgende week pas(als het goed is)
Vandaag de hele dag gewerkt!
Heel verstandigquote:Op donderdag 12 april 2007 17:03 schreef eer-ik het volgende:
Uiteraard boek ik niet zo hard als 't vrouwke bij mij in de wagen zit![]()
Whehehquote:
Jahoor. Smaakt het?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Adelante het volgende:
mag je hier ook posten als je op een warme dag () ijskoffie drinkt
Discutabel...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef Adelante het volgende:
mag je hier ook posten als je op een warme dag () ijskoffie drinkt
Och, maakt me niet uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:05 schreef crossover het volgende:
Oh trouwens, willen we deze wel centraal? Dan verdwijnt ie wel telkens naar onder. Bovendien wordt hier zoveel gepost dat het topic toch niet verdwijnt.
Het maakt mij niet uit, ik vind centraal toch overdonequote:Op donderdag 12 april 2007 17:05 schreef crossover het volgende:
Oh trouwens, willen we deze wel centraal? Dan verdwijnt ie wel telkens naar onder. Bovendien wordt hier zoveel gepost dat het topic toch niet verdwijnt.
Tuurlijk! best lekker gewerkt, niet te druk enzoquote:Op donderdag 12 april 2007 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit, ik vind centraal toch overdone
Alles goed cross?
Dropkick Murphys - I'm Shipping Up to Bostonquote:
Ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Tuurlijk! best lekker gewerkt, niet te druk enzo
Maar als jullie het niet erg vinden ga ik nog even van de zon genieten, nu het nog kan.
Ik kom straks weer gezellig meeposten
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef crossover het volgende:
Dropkick Murphys - I'm Shipping Up to Boston
Euhm, ja hippe muziekquote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef eer-ik het volgende:
Wat maken die ook weer veur muziek?
Ken ze wel van naam
goed ben ik he
Das idd altijd een wijze beslissing...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uiteraard boek ik niet zo hard als 't vrouwke bij mij in de wagen zit![]()
Ja hequote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef OA het volgende:
[..]
Das idd altijd een wijze beslissing...
Is ook niet wijs als je dat niet bent in een eend....quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he
Ik ben echt een heer achter het stuur als 't vrouwke erbij zit
Laturquote:Op donderdag 12 april 2007 17:16 schreef OA het volgende:
Ik smeer em trouwens naar huisch!![]()
Vanavond nog ff weer hier!![]()
Oh, dat valt wel mee hoor...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:15 schreef OA het volgende:
[..]
Is ook niet wijs als je dat niet bent in een eend....![]()
quote:
Is het een caffiato?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
heerlijk, geeft energie en verkoelt op een zonnig dakterras
het is een adelantoquote:
Ingewikkeld.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef eer-ik het volgende:
Ik liep laatst op het station om een swurrels ijsie te gaan halen, en toen kreeg ik in eens dit in m'n handen gedrukt: [afbeelding]
Ah, het klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
het is een adelanto
geen idee precies heb 2 koppen espresso in de blender gemikt met room, suiker en ijsblokjes...
Apart!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:23 schreef Adelante het volgende:
het is een adelanto
geen idee precies heb 2 koppen espresso in de blender gemikt met room, suiker en ijsblokjes...
Ja he, ik zou 't niet voor elkaar kunnen krijgen, wat daar op het plaatje staat bij 'omlaag'quote:
Ik had geen inspiratie hoorquote:
Nee ik zie niet in hoe eh.. Nja. Je dat allemaal voor elkaar moet krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:27 schreef eer-ik het volgende:
Ja he, ik zou 't niet voor elkaar kunnen krijgen, wat daar op het plaatje staat bij 'omlaag'
Daaar heb je wel geluk mee gehad...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:29 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben trouwens geen vervelende bejaarden op weg naar huis tegengekomen!![]()
Wtf, 't moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
Net heel m'n kamer gepoetst en een paar kale plekjes op de muur geverfd. Ik ben actief vandaag
hier werkt het gewoon hoorquote:
voor persoon X?quote:
not that I'm aware of...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
voor persoon X?
Goeiendag btw
Heb ik veel gemist?
Dat was te merken.. ik heb maar 1 deel gemistquote:Op donderdag 12 april 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
not that I'm aware of...
Ik ben er ook niet bijster lang geweest....
Mja, altijd hetzelfdequote:
Ook, maar ik weet niet of ze online is..quote:
vraag of de chick langskomtquote:
haha, idd.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was te merken.. ik heb maar 1 deel gemist
Hier ligt MSN er ook uit, evenals de site van hotmail.... graf irritant als je op een e-mail wilt replien die alleen in die mailbox staatquote:Op donderdag 12 april 2007 19:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja, altijd hetzelfde![]()
[..]
Ook, maar ik weet niet of ze online is..
Hquote:Op donderdag 12 april 2007 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ligt MSN er ook uit, evenals de site van hotmail.... graf irritant als je op een e-mail wilt replien die alleen in die mailbox staat
Misschien heeft zij ook last van plattte msn
Moet je ff bellen/smsse
Of je vraagt dr in dit topic
Met mij is het prima hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 19:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, idd.
Ik moet nog 20 minuten wachten voordat ik weer verder kan met m'n dag
Hoe is het verder?
Naast dat ik me dus verveel, gaat het primaquote:
Dat vervelen zal na negenen wel afgelopen zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 19:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naast dat ik me dus verveel, gaat het prima
Helft van de dag zo'n beetje bij de chick gespendeerd
Dat vervelen is zelfs om half 9 al afgelopen, daar het donderdag avond is en er weer gezopen moet wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vervelen zal na negenen wel afgelopen zijn
Goede tijdsbesteding 14
Wheheh.. Dit is wel een puike dag voor je zeg.. flink tijd besteed met de chick, zuipen... het kan niet opquote:Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat vervelen is zelfs om half 9 al afgelopen, daar het donderdag avond is en er weer gezopen moet worden
De chick zie ik vanavond niet...
Doet msn het weer bij jou? hier nog immer nietquote:Op donderdag 12 april 2007 19:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja, altijd hetzelfde![]()
[..]
Ook, maar ik weet niet of ze online is..
Best een prima dag inderdaad, lekker weer erbij ook...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. Dit is wel een puike dag voor je zeg.. flink tijd besteed met de chick, zuipen... het kan niet op
Ja, en moet je eens kijken hoe erg het bij deze is...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
Teringjantje ik zie net pas dat #70 in minder dan 1 uur en 57 minuten is volgeblaft
Wheheh.. wie weet ga ik zo wel ff naar de wiki kijken.. mits ik zin en tijd heb...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en moet je eens kijken hoe erg het bij deze is...
Ik heb ook geen flauw idee hoe de wiki ervoor staat...
Daar heb ik er al 3 vanquote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je een gmail account hebben?
Heb er nog wel een paar over
daar schort het hier dus ook aanquote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. wie weet ga ik zo wel ff naar de wiki kijken.. mits ik zin en tijd heb...
Ik heb ook veel mailadressen, en ze forwarden alles naar gmailquote:Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik er al 3 van
plus 2 hotmail
1 TU/e
1 IEEE
en 1 bij mn provider
Zuip zequote:
Wat heb je gegeten dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Theetijd!
Zo hendig lekker gegeten vanavond.
Aardappels, met een schnitzel en sperzieboontjesquote:Op donderdag 12 april 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
Wat heb je gegeten dan?
En waarom was ik niet uitgenodigd?
Dat is inderdaad hendig lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardappels, met een schnitzel en sperzieboontjes
Slaovink met aardappelen en witlof (nee, geen sproitjesquote:Op donderdag 12 april 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
En jij?
Ah lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
Slaovink met aardappelen en witlof (nee, geen sproitjes)
Zekersquote:
Met JDude dan zekerquote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef crossover het volgende:
wow jij bent echt braaf
Nu al naar bed?
Och, ja natuurlijk. Niks braaf!quote:
Nee, dat is om te voorkomen dat ik mezelf volgiet met bier vanavondquote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef crossover het volgende:
wow jij bent echt braaf
Nu al naar bed?
Dat altijdquote:
Wheheh.. wat doe je dan als die tandpastasmaak weg isquote:Op donderdag 12 april 2007 21:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat is om te voorkomen dat ik mezelf volgiet met bier vanavond![]()
[..]
Dat altijd
Lees zequote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef Kuukske het volgende:
Maare, ik plof neer op de bank.
Met een boek. Tot morgen weer
Dan heb ik meestal de behoefte aan bier al niet meer.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef MPG het volgende:
Wheheh.. wat doe je dan als die tandpastasmaak weg is? Ga je dan alsnog aan het bier
?
ideaal dan, die tandpasta... 14.gifquote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan heb ik meestal de behoefte aan bier al niet meer.
Oehquote:Op donderdag 12 april 2007 21:57 schreef OA het volgende:
Net terug van het sporten, ik ga nu ff onder de douche!
Hey OAquote:
Cross...quote:
Hoe kan dat nou weer?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef crossover het volgende:
Ik geef op het moment vrijwel nergens iets om
Mijn humeur is door een emmer stront gezakt, om niks
Ja man goed idee. Heb ik wel ff zin in.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer?
Pak een biertje!
Aah.. de vermoeidheid slaat toe.. de vrouw reageert nog niet vlot genoeg.. etc...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:31 schreef crossover het volgende:
Thanks.
Ik heb vandaag ook zoveel gedaan.. vanaf het moment dat ik wakker werd had ik super veel energie. In de middag ff een dut gehad en toen ik thuis kwam weer zoveel energie.
Het moet een keer op natuurlijk.. en ik kreeg geen antwoord op een leuk sms'je van mijn kant+ nog wat kleine dingetjes
![]()
Tim Frits!!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik meld me ook weer eens. Vandaag gewerkt in Alkmaar. Saai-achtig, maar ze zijn weer verdiend
Ja op zich wel goed, alleen kneitertje moe! Gister naar Blue Man Group geweest, terugreis ging moeizaam lag ook pas om 3 uur te slapen en vandaag weer om 10.00 uur op en werken van 12 tot 21. Straks lekker de mand inquote:
blue man groep?? was erik daar niet ook geweest?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja op zich wel goed, alleen kneitertje moe! Gister naar Blue Man Group geweest, terugreis ging moeizaam lag ook pas om 3 uur te slapen en vandaag weer om 10.00 uur op en werken van 12 tot 21. Straks lekker de mand in
Ja eer-ik was daar idd ook geweest. Mijn meisje kon via haar werk gratis kaarten krijgenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
blue man groep?? was erik daar niet ook geweest?
wel vermoeiend dagje zo lijkt me
Goed geregeld van je meisjequote:Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja eer-ik was daar idd ook geweest. Mijn meisje kon via haar werk gratis kaarten krijgenKreeg ze gisteren te horen en meteen dezelfde avond erheen. Was heel vet!
Maar wel vermoeiend idd!
Doe dr mij ook zoeenquote:
Hehequote:
128...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
Owja... ben net ff elders op dit forum actief geweest knipoogt naar OA
Ga nu es ff kijken hoe de wiki er nog bij staat
anderhalf jaar... weer een nieuwe mijlpaalquote:Op donderdag 12 april 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
Morgen anderhalf jaar samen![]()
![]()
Lekker een knap hapje eten in Amsterdam en daarna naar de film (ja we zijn verslaafd)
Whehehquote:
Alvast gefeliciteerd.. Ben ik welkom voor koffie met gebakquote:Op donderdag 12 april 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
Morgen anderhalf jaar samen![]()
![]()
Lekker een knap hapje eten in Amsterdam en daarna naar de film (ja we zijn verslaafd)
Magisch getal is het hèquote:
Jup.. 2^7quote:
Dank je wel! Zeker een mijlpaal, bij mijn vorige relatie ging het net ervoor fout! Dus mijn record is gevestigd!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:12 schreef OA het volgende:
[..]
anderhalf jaar... weer een nieuwe mijlpaal![]()
![]()
Ik werk eerst overdag en dan 's avonds op stap. Welkom ben je zeker, maar ik weet niet waar het zal plaatsvindenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd.. Ben ik welkom voor koffie met gebak?
Ik heb die mijlpaal op 2 weken niet gehaaldquote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel! Zeker een mijlpaal, bij mijn vorige relatie ging het net ervoor fout! Dus mijn record is gevestigd!
[..]
Ik werk eerst overdag en dan 's avonds op stap. Welkom ben je zeker, maar ik weet niet waar het zal plaatsvinden
Dank je wel dat is goed om te horen!!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb die mijlpaal op 2 weken niet gehaaldBen nog altijd op zoek naar een nieuwe kans
Als je niet weet waar, dan blijf ik wel thuis.. is me iets te ver reizen voor die onzekerhied.. ik drink er hier wel eentje op jullie
ben alweer 5 jaar voorbij die mijlpaal...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb die mijlpaal op 2 weken niet gehaaldBen nog altijd op zoek naar een nieuwe kans
Als je niet weet waar, dan blijf ik wel thuis.. is me iets te ver reizen voor die onzekerhied.. ik drink er hier wel eentje op jullie
ik krijg telkens verkeerde topiclijsten en zie dit topic pas weer na een keer of 15 ctrl-f5quote:Op donderdag 12 april 2007 23:36 schreef OA het volgende:
Het is vanavond wel erh rustig...![]()
De dagmensen zijn grotendeels weg en de nachtbrakers zijn nog niet gesignaleerd...![]()
Weltruste allemaal!![]()
Tot dan NachtWachtquote:Op donderdag 12 april 2007 23:43 schreef Sander170 het volgende:
Docu op Rtl4 duurt tot ongeveer twaalf uur, dus tot dan.![]()
en dan ontploft je internet?quote:
daaagquote:
Truste Tim Fritsquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga je niet van dienst zijn Sander, ik duik m'n mandje in! Succes vanavond
Truste gast.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga je niet van dienst zijn Sander, ik duik m'n mandje in! Succes vanavond
Ziet er naar uit dat we met zn 2en overblijvenquote:
Dankje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:03 schreef MPG het volgende:
welkom NachtWacht
smakelijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:20 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Zo nog effe koffie nemen ik.![]()
Lenny!!!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
avond!
Is goed hoor,....quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
MPG! Helaas is ons gesprek van korte duur, ga slapen.. moet morgenvroeg even een bbq gaan regelen
truste!
Dus je bent vandaag jarig ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:31 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen op deze vrijdag de 13e verjaardag van mij.
* indahnesia.com zet de koffie en cake vast klaar.
Nou van harte gefeliciteerd dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 03:04 schreef indahnesia.com het volgende:
jeps.. vandaag wel
ook goedemorgen
ik zag deze in het vorige gesloten topic staan..quote:Op donderdag 12 april 2007 16:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hendig sjiek geslipt in die bochten?
hey indah...quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:21 schreef indahnesia.com het volgende:
JJ, Fruts
* indahnesia.com schuift een bak koffie en een stuk taart toe
quote:
goedmorgen Kuuk...quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Nou JJ, ik weet niet hoe het in Nijmegen City is, maar hier breekt het zonnetje langzaamaan door.
Hé Fruts![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 02:31 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen op deze vrijdag de 13e verjaardag van mij.
* indahnesia.com zet de koffie en cake vast klaar.
Modjes moeten niet zeuren..quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:39 schreef BrandX het volgende:
eventjes snel een goedemorgen allemaal!![]()
en de conclusie dat we nu al heeeeeel hard op weg zijn naar # 100 en ik herinner me nog vaag dat in de eerste topics bepaalde modjes het een discutabel topic vonden
nummertje 75 vraagt in ieder geval ook om een paar bakkies![]()
![]()
![]()
![]()
en nu hop naar werk en aan de slag BrandX!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Modjes moeten niet zeuren..
er moet meer ge-SC'ed worden... (onder het genot van koffie)
Vind ik ook, de MODs zijn er toch voor ons en niet anders om?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Modjes moeten niet zeuren..
er moet meer ge-SC'ed worden... (onder het genot van koffie)
Hoi Papier!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook, de MODs zijn er toch voor ons en niet anders om?
![]()
Welkom overigens, ik ben Papierversnipperaar.![]()
Zonder jullie zouden er geen mods zijn hequote:Op vrijdag 13 april 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook, de MODs zijn er toch voor ons en niet anders om?
![]()
Welkom overigens, ik ben Papierversnipperaar.![]()
Vanavond sporten en een biertje drinken, morgen sporten en daarna de stad in en in een biertje drinken, zondag relaxen en bbqenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn jullie weekendplannen?
Nietsen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Ben jij nieuw hier?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zonder jullie zouden er geen mods zijn heEn tuurlijk zijn de mods er voor jullie
![]()
Hoi PapiersnipperDie naam heb ik gisteren nog niet gezien toen ik hier 's ochtends kwam leuten
Geldt trouwens voor wat meer namen nu, die ik nog niet had gezien
![]()
Ik ben Frutsel dus
Heeey Frits Tim!quote:
Sporten, relaxen, lekker boekje lezen onder de zon en euh. Ja. Dat was het.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:52 schreef TIM-846 het volgende:
Wat ga jij doen kuuk?
Ehm:quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
"Even naar de vulkaan". Gaaf!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
plannen heb ik ook niet, als het morgen een beetje droog weer is wil ik naar het noorden rijden voor een middagje in de voetheuvels van de vulkaan. Dat is alles.
Owja.. nog gefliciteerd! Is er nog koffie met gebak over?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
plannen heb ik ook niet, als het morgen een beetje droog weer is wil ik naar het noorden rijden voor een middagje in de voetheuvels van de vulkaan. Dat is alles.
Goeiemorgen Kuuks!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Niet goed voor mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:01 schreef TIM-846 het volgende:
8 uur slaap lenny?? Daar zou ik heel vrolijk van worden, ik heb deze week nog niet langer dan 6 uur kunnen slapen![]()
Goeiemorgen Lennyquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet goed voor mij.
Goeiemorgen trouwens allen!
Alles TOP! Met jou ook?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeey Frits Tim!Goeiemorgen,
alles goed?
![]()
Welkom Frutsquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren even buurten jaHoi
Ik ben Fruts
![]()
De koffiegeur trok me hiernaartoe![]()
Papierknippertquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen Kuuks!
Ik ga kijken of ik een beetje zon kan pakken, en ik moet eigenlijk nog de was doen, maar dat word waarschijnlijk zondag pas.
Ik heb pas om 17.00u weekendquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Alles TOP! Met jou ook?![]()
Even de dag uitzitten tot 1600u..
waar blijft de eed?!/1/!?1/~!?!/1?!@1quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren even buurten jaHoi
Ik ben Fruts
![]()
De koffiegeur trok me hiernaartoe![]()
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:06 schreef MPG het volgende:
Zo.. koffie weer op, ome MPG gaat ekkes hard aan het werk... snelheidsregelaar ontwerpen, simuleren en testen voor een DC motor
Dat is afgeschaft blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar blijft de eed?!/1/!?1/~!?!/1?!@1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Welkom Fruts
Goeie zaak! Bakje koffie dan maar?
Is me gisteren niet verteld hoor, dus nu te laat...quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
waar blijft de eed?!/1/!?1/~!?!/1?!@1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kan alleen zeggen dat ik "even naar België fiets"quote:
[KOFFIE SC #74.] Koffie, thee, limonade?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft Fruts de Heilige Eed nog niet afgelegd?!? Schande!
![]()
* zucht
Waar is JJ als je dr nodig hebt.![]()
Toffe TTquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[KOFFIE SC #74.] Koffie, thee, limonade?![]()
![]()
![]()
Heel goed Frutsquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als MOD zou je toch op zn minst de beleefdheid op moeten brengen om de OP te lezenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is me gisteren niet verteld hoor, dus nu te laat...![]()
![]()
Feit dat ik het subforum "DE" modereer, moet julle toch al genoeg aanspreken?Genoeg eed-jes daar afgelegd
Soms vraag ik me wel eens af hoeveel mensen dat ook daadwerkelijk doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als MOD zou je toch op zn minst de beleefdheid op moeten brengen om de OP te lezen![]()
Ooooooooooooooooooooooooooh, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aha, ik vroeg me al af wanneer de vergelijking naar het 'modje-zijn' de kop op stak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als MOD zou je toch op zn minst de beleefdheid op moeten brengen om de OP te lezen![]()
Dat mag hoor Frutsquote:
vast wel. pak maar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. nog gefliciteerd! Is er nog koffie met gebak over?
LIES!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aha, ik vroeg me al af wanneer de vergelijking naar het 'modje-zijn' de kop op stak.Ik ben user hier, geen mod
![]()
En valt me tegen hoor, dat gisteren er niets van gezegd is hoor, die users waren liever![]()
![]()
Ik verloor de aandacht uit de OP bij het gebed... en na 'amen' begon ik gelijk aan de koffie... misschien moeten jullie die eed hoger zetten... ik wilde gewoon koffie![]()
Alles moet wijken voor koffie, ik begrijp het volkomenquote:
dag schatquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen Papier....![]()
...Tim...
![]()
...Lenny....
![]()
![]()
...MPG...
![]()
![]()
![]()
...wat zijn jullie vroge wakker....
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
...Tim...
![]()
...Lenny....
![]()
![]()
...MPG...
![]()
![]()
![]()
![]()
hey lieverd....quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dag schat![]()
![]()
![]()
, ik weet ook niet hoe het komt maar ik baal er ook van
waar was je gister?
goedemorgen Papier....quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
JJ!
Goeiemorgen,
lekker geslapen
![]()
![]()
Goedemorgen Smilies en JJquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
...Tim...
![]()
...Lenny....
![]()
![]()
...MPG...
![]()
![]()
![]()
![]()
Hm ja ik was er alleen 's morgens. 's Middags was het te warm om te fokken. Hoe oud is je dochter eigelijk?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey lieverd....![]()
![]()
...ik ben gister pas laat uit bed gekomen....
...beetje in de zon gezeten (ff op Fok maar ja...je was er niet....
)..daarna de stad in met mijn dochter...
..sushi gegeten..
..en een griezelfilm gegeken....
![]()
![]()
Ging wel goed geloof ik, maar was om half 2 nog wakker, prutsen met een vervelende computerquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen Papier....![]()
..heerlijk geslapen...
...jij...?
![]()
JJ!!!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
...Tim...
![]()
...Lenny....
![]()
![]()
...MPG...
![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang niet gezien! Ik heb je gemist
Hoe is het?
Ja ik zou nu aan de studie moeten zijn, nee ik kon het niet laten om ff naar mijn lieve JJ te zwaaien
mijn dochter is 16....quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hm ja ik was er alleen 's morgens. 's Middags was het te warm om te fokken. Hoe oud is je dochter eigelijk?![]()
en welke griezelfilm?![]()
Ik heb de hoop al opgegevenquote:
Goeie film1!!~! 10/10!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn dochter is 16......en mijn zoon is 10....
![]()
.. we hebben An American HAunting gekeken....zooo eng.....
![]()
![]()
hey MPG.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang niet gezien! Ik heb je gemist
Hoe is het?
Ja ik zou nu aan de studie moeten zijn, nee ik kon het niet laten om ff naar mijn lieve JJ te zwaaien
had het ook niet tegen jouw, quotte per ongeluk verkeerdquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, Fruts... niet Lies... Lies is iemand anders, das die blauwe van WFL
Ik zou niet durven lieve schatquote:
yep...goede film...quote:
Ik doe de planning op een 'soort van' reisorganisatie..quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
wat voor werk doe jij eigenlijk fruts?
Je gaat er toch vanuit dat zo'n 'vaste' gebruiker weet hoe die moet Quoten... net zoals je d'r vanuit gaat dat men de OP leest hequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
had het ook niet tegen jouw, quotte per ongeluk verkeerd![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
@ MPG en Lenny....IK VIND JULLIE ALLEBEI HEEL ERG LIEF...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik vind MPG en Lenny ook erg liefquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
@ MPG en Lenny....IK VIND JULLIE ALLEBEI HEEL ERG LIEF...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt erg leuk Frutsquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:38 schreef Frutsel het volgende:
Ik doe de planning op een 'soort van' reisorganisatie..Voor zowel toertjes in binnen en buitenland... van vervoer tot aan papierwerk, van passagiers tot aan factuurtjes
![]()
Haaaiquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
....nah....ze weten wel beter....
...trouwens...welkom Fruts....
![]()
..heb je nog niet eerder gezien bij ons o zo gezellig topic....
![]()
![]()
![]()
ik vind JOU ook erg lief hoor...quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind MPG en Lenny ook er lief![]()
![]()
halfquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yep...goede film......maar we begrepen het einde niet zo goed....
...heb jij em ook gezien...?
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Dat wordt een triootje.
hoop dat je het bij kan houden.....quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haaai![]()
![]()
Klopt, was er gisteren voor het eerstGisterochtend dan
![]()
Af en toe vind ik ineens het 'active topics' knopje![]()
Mjah, vooral de secundaire dingen zijn erg leukquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
Dat wordt een triootje.
Wat is er nu mis met een triootje? Je was toch al van de orgies MPG?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik vind JOU ook erg lief hoor...![]()
![]()
![]()
Kuukske is lief hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
![]()
En sowieso gelukkig zonder jou, met je internetpesterijen tegen mij altijd.![]()
Heb het in de gatenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoop dat je het bij kan houden.....kan soms er snel gaan hier voor een SC....
![]()
ok..dus de vader heeft Betsy misbruikt....toch...?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
half
hij kon me niet echt boeien, wat snapte je niet?
Lijkt me wel, die naam zegt het al toch? Multi Penetrale Geslachtsgemeenschappen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat is er nu mis met een triootje? Je was toch al van de orgies MPG?
Wheheh.. dat blijft me ook achtervolgen hequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
niets mis met een trio..quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
egt welquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die naam zegt het al toch? Multi Penetrale Geslachtsgemeenschappen?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die naam zegt het al toch? Multi Penetrale Geslachtsgemeenschappen?
das de plot twist die de film zo verrassend en slecht maaktquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok..dus de vader heeft Betsy misbruikt....toch...?...maar waarom was die "geest"dan zo gemeen tegen haar als zij haar vader moest doden....
...ik bedoel...als hij nou wat aardiger was geweest en meteen haar ogen had open gemaakt was het toch een stukje simpeler geweest...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |