Ja op zich wel goed, alleen kneitertje moe! Gister naar Blue Man Group geweest, terugreis ging moeizaam lag ook pas om 3 uur te slapen en vandaag weer om 10.00 uur op en werken van 12 tot 21. Straks lekker de mand inquote:
blue man groep?? was erik daar niet ook geweest?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja op zich wel goed, alleen kneitertje moe! Gister naar Blue Man Group geweest, terugreis ging moeizaam lag ook pas om 3 uur te slapen en vandaag weer om 10.00 uur op en werken van 12 tot 21. Straks lekker de mand in
Ja eer-ik was daar idd ook geweest. Mijn meisje kon via haar werk gratis kaarten krijgenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
blue man groep?? was erik daar niet ook geweest?
wel vermoeiend dagje zo lijkt me
Goed geregeld van je meisjequote:Op donderdag 12 april 2007 22:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja eer-ik was daar idd ook geweest. Mijn meisje kon via haar werk gratis kaarten krijgenKreeg ze gisteren te horen en meteen dezelfde avond erheen. Was heel vet!
Maar wel vermoeiend idd!
Doe dr mij ook zoeenquote:
Hehequote:
128...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
Owja... ben net ff elders op dit forum actief geweest knipoogt naar OA
Ga nu es ff kijken hoe de wiki er nog bij staat
anderhalf jaar... weer een nieuwe mijlpaalquote:Op donderdag 12 april 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
Morgen anderhalf jaar samen![]()
![]()
Lekker een knap hapje eten in Amsterdam en daarna naar de film (ja we zijn verslaafd)
Whehehquote:
Alvast gefeliciteerd.. Ben ik welkom voor koffie met gebakquote:Op donderdag 12 april 2007 23:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe
Morgen anderhalf jaar samen![]()
![]()
Lekker een knap hapje eten in Amsterdam en daarna naar de film (ja we zijn verslaafd)
Magisch getal is het hèquote:
Jup.. 2^7quote:
Dank je wel! Zeker een mijlpaal, bij mijn vorige relatie ging het net ervoor fout! Dus mijn record is gevestigd!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:12 schreef OA het volgende:
[..]
anderhalf jaar... weer een nieuwe mijlpaal![]()
![]()
Ik werk eerst overdag en dan 's avonds op stap. Welkom ben je zeker, maar ik weet niet waar het zal plaatsvindenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd.. Ben ik welkom voor koffie met gebak?
Ik heb die mijlpaal op 2 weken niet gehaaldquote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel! Zeker een mijlpaal, bij mijn vorige relatie ging het net ervoor fout! Dus mijn record is gevestigd!
[..]
Ik werk eerst overdag en dan 's avonds op stap. Welkom ben je zeker, maar ik weet niet waar het zal plaatsvinden
Dank je wel dat is goed om te horen!!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb die mijlpaal op 2 weken niet gehaaldBen nog altijd op zoek naar een nieuwe kans
Als je niet weet waar, dan blijf ik wel thuis.. is me iets te ver reizen voor die onzekerhied.. ik drink er hier wel eentje op jullie
ben alweer 5 jaar voorbij die mijlpaal...quote:Op donderdag 12 april 2007 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb die mijlpaal op 2 weken niet gehaaldBen nog altijd op zoek naar een nieuwe kans
Als je niet weet waar, dan blijf ik wel thuis.. is me iets te ver reizen voor die onzekerhied.. ik drink er hier wel eentje op jullie
ik krijg telkens verkeerde topiclijsten en zie dit topic pas weer na een keer of 15 ctrl-f5quote:Op donderdag 12 april 2007 23:36 schreef OA het volgende:
Het is vanavond wel erh rustig...![]()
De dagmensen zijn grotendeels weg en de nachtbrakers zijn nog niet gesignaleerd...![]()
Weltruste allemaal!![]()
Tot dan NachtWachtquote:Op donderdag 12 april 2007 23:43 schreef Sander170 het volgende:
Docu op Rtl4 duurt tot ongeveer twaalf uur, dus tot dan.![]()
en dan ontploft je internet?quote:
daaagquote:
Truste Tim Fritsquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga je niet van dienst zijn Sander, ik duik m'n mandje in! Succes vanavond
Truste gast.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga je niet van dienst zijn Sander, ik duik m'n mandje in! Succes vanavond
Ziet er naar uit dat we met zn 2en overblijvenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |