quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Modjes moeten niet zeuren..
er moet meer ge-SC'ed worden... (onder het genot van koffie)
Vind ik ook, de MODs zijn er toch voor ons en niet anders om?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Modjes moeten niet zeuren..
er moet meer ge-SC'ed worden... (onder het genot van koffie)
Hoi Papier!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook, de MODs zijn er toch voor ons en niet anders om?
![]()
Welkom overigens, ik ben Papierversnipperaar.![]()
Zonder jullie zouden er geen mods zijn hequote:Op vrijdag 13 april 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind ik ook, de MODs zijn er toch voor ons en niet anders om?
![]()
Welkom overigens, ik ben Papierversnipperaar.![]()
Vanavond sporten en een biertje drinken, morgen sporten en daarna de stad in en in een biertje drinken, zondag relaxen en bbqenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn jullie weekendplannen?
Nietsen eigenlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Ben jij nieuw hier?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zonder jullie zouden er geen mods zijn heEn tuurlijk zijn de mods er voor jullie
![]()
Hoi PapiersnipperDie naam heb ik gisteren nog niet gezien toen ik hier 's ochtends kwam leuten
Geldt trouwens voor wat meer namen nu, die ik nog niet had gezien
![]()
Ik ben Frutsel dus
Heeey Frits Tim!quote:
Sporten, relaxen, lekker boekje lezen onder de zon en euh. Ja. Dat was het.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:52 schreef TIM-846 het volgende:
Wat ga jij doen kuuk?
Ehm:quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
"Even naar de vulkaan". Gaaf!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
plannen heb ik ook niet, als het morgen een beetje droog weer is wil ik naar het noorden rijden voor een middagje in de voetheuvels van de vulkaan. Dat is alles.
Owja.. nog gefliciteerd! Is er nog koffie met gebak over?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:57 schreef indahnesia.com het volgende:
plannen heb ik ook niet, als het morgen een beetje droog weer is wil ik naar het noorden rijden voor een middagje in de voetheuvels van de vulkaan. Dat is alles.
Goeiemorgen Kuuks!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Niet goed voor mij.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:01 schreef TIM-846 het volgende:
8 uur slaap lenny?? Daar zou ik heel vrolijk van worden, ik heb deze week nog niet langer dan 6 uur kunnen slapen![]()
Goeiemorgen Lennyquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet goed voor mij.
Goeiemorgen trouwens allen!
Alles TOP! Met jou ook?quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeey Frits Tim!Goeiemorgen,
alles goed?
![]()
Welkom Frutsquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren even buurten jaHoi
Ik ben Fruts
![]()
De koffiegeur trok me hiernaartoe![]()
Papierknippertquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeiemorgen Kuuks!
Ik ga kijken of ik een beetje zon kan pakken, en ik moet eigenlijk nog de was doen, maar dat word waarschijnlijk zondag pas.
Ik heb pas om 17.00u weekendquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:03 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Alles TOP! Met jou ook?![]()
Even de dag uitzitten tot 1600u..
waar blijft de eed?!/1/!?1/~!?!/1?!@1quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren even buurten jaHoi
Ik ben Fruts
![]()
De koffiegeur trok me hiernaartoe![]()
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:06 schreef MPG het volgende:
Zo.. koffie weer op, ome MPG gaat ekkes hard aan het werk... snelheidsregelaar ontwerpen, simuleren en testen voor een DC motor
Dat is afgeschaft blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waar blijft de eed?!/1/!?1/~!?!/1?!@1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Welkom Fruts
Goeie zaak! Bakje koffie dan maar?
Is me gisteren niet verteld hoor, dus nu te laat...quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
waar blijft de eed?!/1/!?1/~!?!/1?!@1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kan alleen zeggen dat ik "even naar België fiets"quote:
[KOFFIE SC #74.] Koffie, thee, limonade?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft Fruts de Heilige Eed nog niet afgelegd?!? Schande!
![]()
* zucht
Waar is JJ als je dr nodig hebt.![]()
Toffe TTquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[KOFFIE SC #74.] Koffie, thee, limonade?![]()
![]()
![]()
Heel goed Frutsquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als MOD zou je toch op zn minst de beleefdheid op moeten brengen om de OP te lezenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is me gisteren niet verteld hoor, dus nu te laat...![]()
![]()
Feit dat ik het subforum "DE" modereer, moet julle toch al genoeg aanspreken?Genoeg eed-jes daar afgelegd
Soms vraag ik me wel eens af hoeveel mensen dat ook daadwerkelijk doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als MOD zou je toch op zn minst de beleefdheid op moeten brengen om de OP te lezen![]()
Ooooooooooooooooooooooooooh, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aha, ik vroeg me al af wanneer de vergelijking naar het 'modje-zijn' de kop op stak.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als MOD zou je toch op zn minst de beleefdheid op moeten brengen om de OP te lezen![]()
Dat mag hoor Frutsquote:
vast wel. pak maar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja.. nog gefliciteerd! Is er nog koffie met gebak over?
LIES!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aha, ik vroeg me al af wanneer de vergelijking naar het 'modje-zijn' de kop op stak.Ik ben user hier, geen mod
![]()
En valt me tegen hoor, dat gisteren er niets van gezegd is hoor, die users waren liever![]()
![]()
Ik verloor de aandacht uit de OP bij het gebed... en na 'amen' begon ik gelijk aan de koffie... misschien moeten jullie die eed hoger zetten... ik wilde gewoon koffie![]()
Alles moet wijken voor koffie, ik begrijp het volkomenquote:
dag schatquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen Papier....![]()
...Tim...
![]()
...Lenny....
![]()
![]()
...MPG...
![]()
![]()
![]()
...wat zijn jullie vroge wakker....
![]()