Ja he, ik zou 't niet voor elkaar kunnen krijgen, wat daar op het plaatje staat bij 'omlaag'quote:
Ik had geen inspiratie hoorquote:
Nee ik zie niet in hoe eh.. Nja. Je dat allemaal voor elkaar moet krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:27 schreef eer-ik het volgende:
Ja he, ik zou 't niet voor elkaar kunnen krijgen, wat daar op het plaatje staat bij 'omlaag'
Daaar heb je wel geluk mee gehad...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:29 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben trouwens geen vervelende bejaarden op weg naar huis tegengekomen!![]()
Wtf, 't moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:43 schreef crossover het volgende:
Net heel m'n kamer gepoetst en een paar kale plekjes op de muur geverfd. Ik ben actief vandaag
hier werkt het gewoon hoorquote:
voor persoon X?quote:
not that I'm aware of...quote:Op donderdag 12 april 2007 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
voor persoon X?
Goeiendag btw
Heb ik veel gemist?
Dat was te merken.. ik heb maar 1 deel gemistquote:Op donderdag 12 april 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
not that I'm aware of...
Ik ben er ook niet bijster lang geweest....
Mja, altijd hetzelfdequote:
Ook, maar ik weet niet of ze online is..quote:
vraag of de chick langskomtquote:
haha, idd.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was te merken.. ik heb maar 1 deel gemist
Hier ligt MSN er ook uit, evenals de site van hotmail.... graf irritant als je op een e-mail wilt replien die alleen in die mailbox staatquote:Op donderdag 12 april 2007 19:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja, altijd hetzelfde![]()
[..]
Ook, maar ik weet niet of ze online is..
Hquote:Op donderdag 12 april 2007 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier ligt MSN er ook uit, evenals de site van hotmail.... graf irritant als je op een e-mail wilt replien die alleen in die mailbox staat
Misschien heeft zij ook last van plattte msn
Moet je ff bellen/smsse
Of je vraagt dr in dit topic
Met mij is het prima hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 19:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha, idd.
Ik moet nog 20 minuten wachten voordat ik weer verder kan met m'n dag
Hoe is het verder?
Naast dat ik me dus verveel, gaat het primaquote:
Dat vervelen zal na negenen wel afgelopen zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 19:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Naast dat ik me dus verveel, gaat het prima
Helft van de dag zo'n beetje bij de chick gespendeerd
Dat vervelen is zelfs om half 9 al afgelopen, daar het donderdag avond is en er weer gezopen moet wordenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vervelen zal na negenen wel afgelopen zijn
Goede tijdsbesteding 14
Wheheh.. Dit is wel een puike dag voor je zeg.. flink tijd besteed met de chick, zuipen... het kan niet opquote:Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat vervelen is zelfs om half 9 al afgelopen, daar het donderdag avond is en er weer gezopen moet worden
De chick zie ik vanavond niet...
Doet msn het weer bij jou? hier nog immer nietquote:Op donderdag 12 april 2007 19:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja, altijd hetzelfde![]()
[..]
Ook, maar ik weet niet of ze online is..
Best een prima dag inderdaad, lekker weer erbij ook...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. Dit is wel een puike dag voor je zeg.. flink tijd besteed met de chick, zuipen... het kan niet op
Ja, en moet je eens kijken hoe erg het bij deze is...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
Teringjantje ik zie net pas dat #70 in minder dan 1 uur en 57 minuten is volgeblaft
Wheheh.. wie weet ga ik zo wel ff naar de wiki kijken.. mits ik zin en tijd heb...quote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, en moet je eens kijken hoe erg het bij deze is...
Ik heb ook geen flauw idee hoe de wiki ervoor staat...
Daar heb ik er al 3 vanquote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Moet je een gmail account hebben?
Heb er nog wel een paar over
daar schort het hier dus ook aanquote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. wie weet ga ik zo wel ff naar de wiki kijken.. mits ik zin en tijd heb...
Ik heb ook veel mailadressen, en ze forwarden alles naar gmailquote:Op donderdag 12 april 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik er al 3 van
plus 2 hotmail
1 TU/e
1 IEEE
en 1 bij mn provider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |