Ja, ik dacht, ik claim em vastquote:Op donderdag 12 april 2007 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De laatste post van het vorige topic![]()
Bedrijfskunde studentje?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Lekker boekhouden met dit weer.
Heb je er aandelen in ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef manou het volgende:
WE HEBBEN EINDELIJK EEN SUSHIBAR IN GRONINGEN!!!!
![]()
www.FOODXL.NL EN IN DE HERESTRAAT 96 ZIT DE SHOP BEN ZO BLIJ!!!! LEKKA ETEN!!!!!
haha was het maar waar nee maar ben gek op sushi en groningen loopt zoooo achter wat dat betreft en de grote markt is gewoon te duur dus ik ben blijquote:
elke stad? ow dat is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef Posdnous het volgende:
Die heb je in elke stad zitten, als je dat een fatsoenlijke sushibar vindt is dat vrij tragisch. ga liever sushi eten bij dat restaurant aan de grote markt.
Zo dat is een burgelijke tijd, dat red ik denk ik wel, misschien dat ik er 5 minuten later ben. Eten we op het balkon?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:51 schreef freecell het volgende:
Ma0k: hoe laat ben je vrij? We eten namelijk uiterlijk om kwart voor 6 vandaag, als je dat haalt is mee-eten toegestaan.
Dat moet je wel redden, want dan moeten we gewoon etenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:33 schreef maok het volgende:
[..]
Zo dat is een burgelijke tijd, dat red ik denk ik wel, misschien dat ik er 5 minuten later ben. Eten we op het balkon?
Of die in de Poelestraat.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef Posdnous het volgende:
Die heb je in elke stad zitten, als je dat een fatsoenlijke sushibar vindt is dat vrij tragisch. ga liever sushi eten bij dat restaurant aan de grote markt.
Die is er dan nog steeds niet, FoodXL kun je geen Sushi bar noemenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:38 schreef manou het volgende:
[..]
ja een restaurant met sushi is er idd wel maar een sushibar niet daar gaat t om skatjes
In dit seizoen is het daar 's avonds toch nog heel erg leeg?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:45 schreef manou het volgende:
wie zitten er vanaaf in plantsoen?
Maar 's avonds toch niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef MaxMark het volgende:
't Is toch al best wel druk rond deze tijd in het plantsoen hoor. Ben er afgelopen 2 weken 2 keer geweest op zonnige dagen als deze. Prima te doen
Ik was er 1x skeeleren en 1x hardlopen, is lekker te doen met lange mouwen. De mensen die in het park lagen hadden soms alleen maar een t-shirt aan. Je bent toch niet toevallig een koukleumpje hequote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar 's avonds toch niet?
Koud!
Brrrr!
Bibber!
Ey, welke straat woon jij nou precies dan... want volgens mij wonen wij hemelsbreed nog geen 100m van elkaar af.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef nietzman het volgende:
Oh hallo!
quote:Gezocht na vermiste man(25) bij Poelebrug
Datum: 12-04-2007 | Foto's: 112Groningen/ B.Radema 6 t/m 8 en correspondent +J.Krijthe
Groningen - Donderdagmiddag is er geruime tijd gezocht in het water naast de Poelebrug in de stad naar de vermiste man. De man links op de foto is al een week vermist(de 25-jarige Lucien van Orsoy) en er ontbreekt elk spoor van hem. Hij was voor het laatst gezien in een kroeg(Maloney) in de Poelestraat. Er is niets aangetroffen in het water. meer foto s later.Heeft u hem gezien bel dan de politie op 09008844 (update 16:25)
Gerard Doustraat. En ik denk dat dat inderdaad best kan kloppen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef MaxMark het volgende:
Ey, welke straat woon jij nou precies dan... want volgens mij wonen wij hemelsbreed nog geen 100m van elkaar af.
Voor je examen?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:12 schreef Luco het volgende:
Whoei!
Bijna klaar met leren, morgen naar de fysiotherapeut...
A-ha.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:17 schreef nietzman het volgende:
(Ik kijk van m'n balkon uit op de ingang van de Spar.. )
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was er 1x skeeleren en 1x hardlopen, is lekker te doen met lange mouwen. De mensen die in het park lagen hadden soms alleen maar een t-shirt aan. Je bent toch niet toevallig een koukleumpje he
Dat is in bijna alle STA-topics het gevalquote:Op donderdag 12 april 2007 18:40 schreef S-Two het volgende:
Het begint al aardig op een slow-chat topic te lijken.
Ok, Ma0k en ik gaan over een kwartiertje naar het noorderplantsoen, we gaan naar de vijver met de fonteinen en trapjes. Ik heb een wijde zwart/rode broek aan en een wit (niet meer zo heel erg witquote:Op donderdag 12 april 2007 16:49 schreef manou het volgende:
ohhhhhh was van plan om er zo ff heen te gaan ff zitten in plek wat nog zon heeft, wel met jas aan haha
het ene topic is alleen wat slower dan het anderequote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is in bijna alle STA-topics het geval
Ach, heb je wat te lezen hequote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is in bijna alle STA-topics het geval
Maok heeft hetzelfde probleem en ik had het laatst met een topic in LIF.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, heb je wat te lezen he.
Wat ik trouwens raar vind he, als ik in Stad & Streek zoek op Groningen komt dit topic er niet in voor, maar als ik in active topics zoek wel. Heb ik al wel eens eerder gehad volgens mij (toen ik dat topic maakte, terwijl er dus al een nieuwe was). Nog meer mensen hier last van?
Ja is een bekend probleem. refreshen schijnt soms te helpen.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, heb je wat te lezen he.
Wat ik trouwens raar vind he, als ik in Stad & Streek zoek op Groningen komt dit topic er niet in voor, maar als ik in active topics zoek wel. Heb ik al wel eens eerder gehad volgens mij (toen ik dat topic maakte, terwijl er dus al een nieuwe was). Nog meer mensen hier last van?
Ik ook wel, maar hij dus nietquote:Op donderdag 12 april 2007 18:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie 'm wel gewoon er tussen staan in STA... dat bedoel je toch?
w000hquote:Op donderdag 12 april 2007 18:54 schreef teigan het volgende:
Ik ga zo een stukje skaten, kan zijn dat ik nog wel even gedag kom zeggen...
gelukkig welquote:Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
is een bugje, soms verdwijnen topics even uit de lijst van een subforum als je er in gepost hebt, is bekend en word aan gewerkt. F5en helpt meestal wel
De Sleghte, alijd wel wat te vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, als iemand een cadeau-ideetje heeft voor een man van midden50, dan hoor ik het graag. Ga zo de stad, als ik heb gekookt en gegeten.
Bij ZinInBeeld (volgens mij heet het zo) is ook wat tofs te vinden. Tweedehandswinkeltje in de straat naast de MegaMaxx aan de Vismarkt.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Sleghte, alijd wel wat te vinden.
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alleen als DaD komt, maar die is al aan het eten..
Can't help myself.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Heb ik ooit ns iets aardigs tegen je gezegd ofzo? Je doet zo vleiend af en toe. Niet dat ik dat erg vind of zo hoor!
![]()
Mijn favoriete nummer (of album zelfs) is het ook niet, maar gelukkig is Bruce Springsteen een zeer veelzijdige manquote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef S-Two het volgende:
Ik heb net Devils And Dust gedownload, maar het is niet echt mijn muziek![]()
.
Ik houd sowieso niet echt van rock (of hoe je de muziek ook wilt noemen), af en toe een nummertje is wel ok, maar ik zou het zelf nooit opzetten denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummer (of album zelfs) is het ook niet, maar gelukkig is Bruce Springsteen een zeer veelzijdige man![]()
Je bent meer van de hiphop toch? Nee, dan denk ik niet dat Bruce Springsteen in je straatje past. Ik ben er iig wel gek opquote:Op donderdag 12 april 2007 19:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet echt van rock (of hoe je de muziek ook wilt noemen), af en toe een nummertje is wel ok, maar ik zou het zelf nooit opzetten denk ik.
Chewie. Kom jij écht uit Adorp?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die is er dan nog steeds niet, FoodXL kun je geen Sushi bar noemen
Oh? Daar race ik regelmatig snel langsquote:Op donderdag 12 april 2007 17:17 schreef nietzman het volgende:
(Ik kijk van m'n balkon uit op de ingang van de Spar.. )
En een gatquote:Op donderdag 12 april 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Adorp is mooi ende tof!
mooie route is dat jaquote:Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een gat![]()
Maar wel druk, aangezien er veel leu richting winsum daar langs gaan.
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooie route is dat jaVan Leeuwarden over buitenpost lekker in een rechte lijn doorrijden naar Groningen
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Bij ZinInBeeld (volgens mij heet het zo) is ook wat tofs te vinden. Tweedehandswinkeltje in de straat naast de MegaMaxx aan de Vismarkt.
Zinnebeeldquote:Ik heb net Devils And Dust gedownload, maar het is niet echt mijn muziek .
Je kan natuurlijk over Dorkwerd gaan, maar dat raad ik afquote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is gewoon doorkachelen over de rondweg dus en op een gegeven moment maar eens afslaan bij de stoplichten en natuurlijk even de bordjes volgen
Dat gat ten noorden van de wijk Reitdiep bedoel je? Dan kun je beter eerst al door Aduard rijden en de parralelweg ten noorden van het kanaal volgenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk over Dorkwerd gaan, maar dat raad ik af
Ja, die weg is net groot genoeg voor 1 auto, en is ene 80km/h weg waar auto's uit 2 richtingen komenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gat ten noorden van de wijk Reitdiep bedoel je? Dan kun je beter eerst al door Aduard rijden en de parralelweg ten noorden van het kanaal volgen![]()
Je had het best mogen vragen hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef MaxMark het volgende:
Dus dáár slaat de naam DaD op, ik vroeg het me al af![]()
Vind BS best wel een goede muzikant, maar ik ken niet veel van z'n liedjes
Je vergeet Grijpskerk en Zuidhornquote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Groningen > Adorp is de weg van Groningen naar Uithuizen.
Leeuwarden Buitenpost Zuidhorn Groningen is de friesestraatweg.
Ja, ik wilde het ook vragen...vergat het steedsquote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had het best mogen vragen hoor!
Zin om geintroduceerd te worden?![]()
Dan zou ik u vriendelijk willen verzoeken u naar dit topic te begeven: Springsteen #3. Held!, dan praten we daar even verder.quote:
ik heb een talent voor verkeerde afslagen nemen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Groningen > Adorp is de weg van Groningen naar Uithuizen.
Leeuwarden Buitenpost Zuidhorn Groningen is de friesestraatweg.
Je mag ze alle euh... in de 20 of zo, downloaden van mij!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het ook vragen...vergat het steeds![]()
Hoe stel je de introductie voor dan? Mag ik z'n hele album downloaden?
Volgende week wel. Ik moet helaas lerenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan zou ik u vriendelijk willen verzoeken u naar dit topic te begeven: Springsteen #3. Held!, dan praten we daar even verder.
Aanbeveel me Beveel me maar es wat aan danquote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je mag ze alle euh... in de 20 of zo, downloaden van mij!
Edit: Maar je kunt je ook door mij laten vertellen wat de betere nummers zijn.
Nummers die ik zeker de moeite waard vind, een beetje at random zodat je van alles wat krijgt:quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Aanbeveel me Beveel me maar es wat aan dan
Naja, ik begin maar even met DaD, ondanks dat 'ie niet in de lijst staat. Ben er wel nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nummers die ik zeker de moeite waard vind, een beetje at random zodat je van alles wat krijgt:
lijst
Naja, zo eerst maar. Probeer maar ns wat uit
Intrigerend hè, Devils and Dust?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naja, ik begin maar even met DaD, ondanks dat 'ie niet in de lijst staat. Ben er wel nieuwsgierig naar.
Hey! Wat leuk! Goede reis gehad? Hier is het 25 graden dit weekend!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
De groeten vanuit Cape Elizabeth![]()
mn gewone nick pakt ie door een error niet ofzo...
zal dan ook wel aan mij liggen ben ik bangquote:Op donderdag 12 april 2007 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
Vreemd.
Ik hou van donkere liedjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het haalt het donkerste in je boven. Niet helemaal mijn smaak, maar wel mooi.
pff ik had ook gewoon een week laterder moeten gaan...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey! Wat leuk! Goede reis gehad? Hier is het 25 graden dit weekend!![]()
Oh bahquote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
pff ik had ook gewoon een week laterder moeten gaan...
hier net boven nul, sneeuw en storm![]()
volgende week naar new york ws, zondag naar een ijshockey wedstrijd en met de oppas van hun kleinkindern naar Portlandquote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh bahVerder is het wel leuk? Plannen?
Wowquote:Op donderdag 12 april 2007 22:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
volgende week naar new york ws, zondag naar een ijshockey wedstrijd en met de oppas van hun kleinkindern naar Portland![]()
dat laatste hadden zij geregeld![]()
Ik weet niet hoe ze eruit ziet!quote:
Je bent in cape elisabeth? Al bij dat vuurtorentje geweest?quote:
Ja tof dus... Ik heb straks een tentamen, en een bepaalde formule stonden alleen in sheets... En daar kan ik nu dus niet bij... Aaaargh!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
Klote dat Nestor nog steeds plat ligt. Hopelijk is het in de loop van het weekend opgelost, zodat ik me optimaal kan voorbereiden op het tentamen van komende maandag
Nou, in de UB iig niet. Ben al weer thuis, uiteraard weer een computerstoring. Op Nestor ofzo hoef ik niet, maar in kunnen loggen is toch wel handigquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:15 schreef maok het volgende:
vrijdag de 13e vandaag, tot nu toe gaat het nog prima hier
Beetje veeleisend ben je wel hequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, in de UB iig niet. Ben al weer thuis, uiteraard weer een computerstoring. Op Nestor ofzo hoef ik niet, maar in kunnen loggen is toch wel handig![]()
Ja hoi, ik betaal 1500 euro collegegeld, en waarvoor? 2 colleges in de week, en voorzieningen die het zelden doen tegenwoordig.quote:
Ik was sarcastisch, eigenlijk (je wilt kunnen inloggen). Maar je hebt gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoi, ik betaal 1500 euro collegegeld, en waarvoor? 2 colleges in de week, en voorzieningen die het zelden doen tegenwoordig.
En ik heb hoofdpijn.
Ja wist ik wel maar ik wilde gewoon even zeurenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, eigenlijk (je wilt kunnen inloggen). Maar je hebt gewoon gelijk hoor
Oh ok. Vandaag mag dat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja wist ik wel maar ik wilde gewoon even zeuren.
Kloptquote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent meer van de hiphop toch?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, weet iemand waarom er een houdbaarheidsdatum op pleisters staat?
Ja het rugnetwerk is echt drie keer niks de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, in de UB iig niet. Ben al weer thuis, uiteraard weer een computerstoring. Op Nestor ofzo hoef ik niet, maar in kunnen loggen is toch wel handig![]()
Op snelverbanden enzo heeft het inderdaad met de steriliteit te maken. Bij pleisters zal het plakvermogen wel afnemen ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, weet iemand waarom er een houdbaarheidsdatum op pleisters staat?
Ik heb geen idee, dus ik dacht dat dit het dan wel zou moeten zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom niet meer dan?
The plot thickens!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef du_ke het volgende:
Op shampoo enzo staat sinds een tijdje ook een houdbaarheidsperiode.
Zeker niet inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:44 schreef S-Two het volgende:
Ach, houdbaarheidsdatums hoef je toch niet altijd zo serieus te nemen.
Marketingtrucje natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar waarom zetten ze het er dan toch op?
Help mij vat krijgen op deze onbegrijpbare wereld!
Maar ze zijn houdbaar tot eind 2011, tegen die eind heb ik ze echt wel al op denk ik...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Marketingtrucje natuurlijk!
Jij gooit de pleisters weg die 'over datum' zijn en koopt dus weer nieuwe pleisters = meer afzet = meer omzet = meer winst![]()
Ja, maar ná die tijd moet je ze echt niet meer opeten hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ze zijn houdbaar tot eind 2011, tegen die eind heb ik ze echt wel al op denk ik...
Verdomme nu zit er sinaasappelsap over m'n bureau.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar ná die tijd moet je ze echt niet meer opeten hoor.
Graag gedaan. Anders nog iets?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verdomme nu zit er sinaasappelsap over m'n bureau.
Jajajaj klopt. Al had ik het zelf nieteens doorquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Klopt.
En Gollem volgens mij las ik in de krant dat je dit weekend had gescoort, iig nog veel plezier daar, zal wel moeten lukken. Zou nu zelf eigenlijk weer moeten leren, maar ik kan het niet echt opbrengen
.
Net ook heerlijk gegeten op het balkonquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:17 schreef Noca het volgende:
Zon helaas beetje weg, maar vermaak me nog wel ff op het balkon denk ik.
*toet*quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:40 schreef manou het volgende:
ik heb in cafe de toeter gezeten! was leuk!! nu dronken haha
Altijd maar afgeven op de 3 Gezusters, maar wel naar de Toeter gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:40 schreef manou het volgende:
ik heb in cafe de toeter gezeten! was leuk!! nu dronken haha
Vanuit Emmen is dat bést verquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Rekkie het volgende:
Vet Koel..... ik mag weer in Grunn komen werken![]()
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Rekkie het volgende:
Vet Koel..... ik mag weer in Grunn komen werken![]()
Ik werkte al 3 jaar in Groningen in het Logica pand... (niet bij Logica overigens)quote:
Dan werk je in de buurtquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef Noca het volgende:
Klinkt goed! Mooi man.
Ik zit in de buurt van Logica, bij een iets kleiner ICT bedrijf.
Wel in het gebouw van CSSquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan werk je in de buurt(van mij)
CSS ofzoiets?
Ja, waar ik woon hequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Wel in het gebouw van CSS
Waar zit jij dan?
ze zijn het netwerk aan het upgraden.. zijn ze donderdagmiddag om half4 mee begonnen, nerdsquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mogguhquote:
eigenlijk doel ik op een project dat zo heet. Ik ga zo een beetje de buurt bij het Noorder station schoonmaken, maar het weer werkt goed mee.quote:
He wij hebben bij ons (tuinwijk) dinsdagmorgen en woensdagmorgen lentekriebels, en woensdagmiddag gaan hier de kids in de wijk de boel schoonmaken!quote:
Zolang het laatste stukje van de fietsenrekken nog niet klaar is, wordt het gedoogd dat je je fiets fout parkeert. Maar dat zal niet lang meer duren. Anders moet je maar lopen/met de bus naar het stationquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:16 schreef Viking84 het volgende:
he, wat een gave OP.
Ik kom hier veel te weinig, maar ik wil wel even klagen dat de van het CS meegenomen fietsen tegenwoordig naar ergens bij het Winschoterdiep worden gesleept ipv naar het Nelfterrein. Nou moet ik de halve stad door om m'n fiets terug te halen áls 'ie al door de gemeente meegenomen is.
Tegen de zon in kijken werkt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, je bent zelf ook wel het zonnetje zeg, wat een vrolijkheid
Ja, hier ook, zin in!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:00 schreef Noca het volgende:
Whehe
Lekker weer! Voetballen vandaag, heerlijk!
Je punt-toets zit vast.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:47 schreef manou het volgende:
wat voor kleding moeten we vandaag nou weer aan..................................
blauw sportbroekje + roze overhemd + mn nieuwe witte allstarsquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:47 schreef manou het volgende:
wat voor kleding moeten we vandaag nou weer aan..................................
Divaquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef manou het volgende:
ik ga voor 3/4 jeans- tanktop zwart- hoge pumps en een wit kort jasje met uiteraard mijn zonnebril en oversize bag
Uitermate goed voor het vorderen van het huiswerkquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef Ewaldus het volgende:
Een rustige dag op het forum..
logischik ga zo weer weg
Een meisje met 2 jongensquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh oeh, wie zou het zijn geweest?
Signalement?
Ik weet of het FOK!kers zijn ofzo. maar op een of andere manier kenden ze me ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef MaxMark het volgende:
Wel lullig dat ze dan zelf niet even zeggen wie ze zijn
omdat je een naamplaatje op hebt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:50 schreef Renesite het volgende:
Waarom had ik het idee dat er vandaag mensen van dit topic bij mij aan de kassa waren...
"Hey, jij bent René toch?"
"Euh, ja! " zei ik
"Okay, grappig"
"" liet ik zien
"Nevermind, ik wil graag pinnen"
Ik was het niet! Echt niet!quote:
Dan kan hij heeeeeel goed lezen van verafquote:
Dito ditoquote:Op zondag 15 april 2007 00:14 schreef MaxMark het volgende:
Ik wens u allen een goede nachtrust toe.
quote:Op zondag 15 april 2007 10:27 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
hahaha wtf, ik dacht altijd dat je een vent was![]()
Wow, nu gaan we op een verkeerde tour.quote:
Ok, dan begreep ik je verkeerd. Je zei het zo van: "ons geheimpje Maokquote:Op zondag 15 april 2007 11:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wow, nu gaan we op een verkeerde tour.
Neh, maar ik dacht het ook
quote:
Hebben ze in Hoogkerk geen hendig sjiecke terrasjes dan?quote:Op zondag 15 april 2007 16:49 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, an sich wel. Maar ik ben te lui om naar stadsjie te rijden
Euh.... nee, eigk niet. Alleen bij de snackhok en bij een vietnamees.quote:Op zondag 15 april 2007 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hebben ze in Hoogkerk geen hendig sjiecke terrasjes dan?
Wel een wit jurkje hequote:Op zondag 15 april 2007 19:21 schreef freecell het volgende:
Maok is echt een zij hoor
En ze had vandaag een rokje aan...
En ik heb met mijn jurkje en al gezwommen in het paterswoldse meer vanmiddag
in SES staat een rechtentopicquote:Op zondag 15 april 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand hier tweedejaars Rechten?
Als ze daar net zo snel weeralarmen laten gelden als hier, dan kan het wel meevallenquote:Op zondag 15 april 2007 16:51 schreef Grulez het volgende:
Vanavond storm.. Ben wel benieuwd wat ze hier daar onder verstaan.
Gisteren met ons voetbalteam kampioen geworden, heel mooi feestje, met de boerenkar door het dorp enzo, erg gezellig! Vandaag in de euroborg me helemaal kapot gezweed trouwens, en zo meteen nog maar ff leren denk ikquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 10:27 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
hahaha wtf, ik dacht altijd dat je een vent was![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef MaxMark het volgende:
Tot een week geleden dacht ik ook nog dat maok een jongen was hoor
Ik weet niet wat het is, maar mijn avatar is toch ook best vrouwelijk, met roze letters enzo, mijn vorige was zelfs bijna helemaal roze:quote:Op zondag 15 april 2007 11:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wow, nu gaan we op een verkeerde tour.
Neh, maar ik dacht het ook
Oh, niet zo ver dus.quote:Op zondag 15 april 2007 21:41 schreef teigan het volgende:
Ik ben net nog even een stuk wezen skaten..
Via het kanaal, die nieuwbouwwijk, Dorkwerd, Aduard, Hoogkerk, Vinkhuizen, Noorderplantsoen en toen weer terug naar Selwerd..
Tijd voor een footoo dusquote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet wat het is, maar mijn avatar is toch ook best vrouwelijk, met roze letters enzo, mijn vorige was zelfs bijna helemaal roze:
[afbeelding]
(kun je ook gelijk zien waar de naam vandaan komt)
mwah, kilometer of 10, 15 schat ik..quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ziet er nogal mannelijk uit.
En je komt niet eens langs voor een bakkie?quote:Op zondag 15 april 2007 21:41 schreef teigan het volgende:
Ik ben net nog even een stuk wezen skaten..
Via het kanaal, die nieuwbouwwijk, Dorkwerd, Aduard, Hoogkerk, Vinkhuizen, Noorderplantsoen en toen weer terug naar Selwerd..
Lekker tochtje, heerlijk skateweer..
Had je even moeten zwaaien toen we langsreden...quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
En je komt niet eens langs voor een bakkie?![]()
OKVC of geen eerste elftal?quote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als ze daar net zo snel weeralarmen laten gelden als hier, dan kan het wel meevallen.
[..]
Gisteren met ons voetbalteam kampioen geworden, heel mooi feestje, met de boerenkar door het dorp enzo, erg gezellig! Vandaag in de euroborg me helemaal kapot gezweed trouwens, en zo meteen nog maar ff leren denk ik.
Ja dat vraag ik me ook af dus? Hopelijk krijgen we wel mooi weer, lekker chillen in het Noorderplantsoen met een fles roséquote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Renesite het volgende:
Word koninginnedag een beetje tof dit jaar? Of kan ik me de hele dag opsluiten van 8 tot 17 op mn werk tegen 200%
Voor de drie gezusters?quote:Op maandag 16 april 2007 00:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af dus? Hopelijk krijgen we wel mooi weer, lekker chillen in het Noorderplantsoen met een fles rosé
't Was vanavond ook heerlijk qua temperatuur! Heb tot half 12 op het terras gezeten in m'n zomerkleertjes! Morgen weer aan de studie
En maar zeggen "Is er in Hoogkerk geen terrasje"quote:Op maandag 16 april 2007 00:25 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Voor de drie gezusters?
daar heb ik nog gezeten tot 22.30 toen werd het mij te fris en ben ik binnen verder wezen drinken.
Nu maar slapenmorgen weer een nieuwe dag
Dat was ik nietquote:Op maandag 16 april 2007 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
En maar zeggen "Is er in Hoogkerk geen terrasje"
En zelf wel naar Groningen vliegen![]()
Wanneeeeer komt er een treinstation in Hoogkerkquote:Op maandag 16 april 2007 00:36 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Dat was ik nietDat was een andere Sjaak MaxMark.
En wat is de deal; 10 minuutjes trein, dat is sneller dan op de fiets van Hoogkerk naar het CS![]()
Lijn 8/88?quote:Op maandag 16 april 2007 00:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneeeeer komt er een treinstation in HoogkerkDit kan zo niet meer
Roots is stad?quote:Op maandag 16 april 2007 00:43 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Lijn 8/88?
Nog 3-5 maandjes Zuidhorn en ik ben weer terug in mn roots![]()
Ja heb tot mijn 5e in Groningen gewoond, toen verkast naar deze heerlijk, rustige groene omgevingquote:
Wtfquote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach mensen, zo erg is het niet om vroeg wakker te worden.
Het is erger om erachter te komen dat je al driekwart jaar bedrogen werd met een ander meisje. Oftewel, vast weer even een disclaimer voor m'n waarschijnlijk niet al te blije humeur de komende tijd.
Goede mensen overkomen goede dingen.quote:
Nee, in de Poelestraat, daar was het best wel druk en zat het erg gezelligquote:Op maandag 16 april 2007 00:25 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Voor de drie gezusters?
daar heb ik nog gezeten tot 22.30 toen werd het mij te fris en ben ik binnen verder wezen drinken.
Nu maar slapenmorgen weer een nieuwe dag
Ja, laten we een standbeeld voor hem oprichten: Meesterbedrieger.quote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef Jesse_ het volgende:
heh kut voor je.
(wel respect voor je ex vriendje, toch best een prestatie!)
Men, en je bent nog verhuist met hem enzo? Of woonde je niet samen?quote:Op maandag 16 april 2007 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, laten we een standbeeld voor hem oprichten: Meesterbedrieger.
Verder wil ik het er ook niet over hebben, maar dan weten jullie het even als ik soms wat nukkig reageer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |