Ja, ik dacht, ik claim em vastquote:Op donderdag 12 april 2007 15:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De laatste post van het vorige topic![]()
Bedrijfskunde studentje?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Lekker boekhouden met dit weer.
Heb je er aandelen in ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:11 schreef manou het volgende:
WE HEBBEN EINDELIJK EEN SUSHIBAR IN GRONINGEN!!!!
![]()
www.FOODXL.NL EN IN DE HERESTRAAT 96 ZIT DE SHOP BEN ZO BLIJ!!!! LEKKA ETEN!!!!!
haha was het maar waar nee maar ben gek op sushi en groningen loopt zoooo achter wat dat betreft en de grote markt is gewoon te duur dus ik ben blijquote:
elke stad? ow dat is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef Posdnous het volgende:
Die heb je in elke stad zitten, als je dat een fatsoenlijke sushibar vindt is dat vrij tragisch. ga liever sushi eten bij dat restaurant aan de grote markt.
Zo dat is een burgelijke tijd, dat red ik denk ik wel, misschien dat ik er 5 minuten later ben. Eten we op het balkon?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:51 schreef freecell het volgende:
Ma0k: hoe laat ben je vrij? We eten namelijk uiterlijk om kwart voor 6 vandaag, als je dat haalt is mee-eten toegestaan.
Dat moet je wel redden, want dan moeten we gewoon etenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:33 schreef maok het volgende:
[..]
Zo dat is een burgelijke tijd, dat red ik denk ik wel, misschien dat ik er 5 minuten later ben. Eten we op het balkon?
Of die in de Poelestraat.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:18 schreef Posdnous het volgende:
Die heb je in elke stad zitten, als je dat een fatsoenlijke sushibar vindt is dat vrij tragisch. ga liever sushi eten bij dat restaurant aan de grote markt.
Die is er dan nog steeds niet, FoodXL kun je geen Sushi bar noemenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:38 schreef manou het volgende:
[..]
ja een restaurant met sushi is er idd wel maar een sushibar niet daar gaat t om skatjes
In dit seizoen is het daar 's avonds toch nog heel erg leeg?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:45 schreef manou het volgende:
wie zitten er vanaaf in plantsoen?
Maar 's avonds toch niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef MaxMark het volgende:
't Is toch al best wel druk rond deze tijd in het plantsoen hoor. Ben er afgelopen 2 weken 2 keer geweest op zonnige dagen als deze. Prima te doen
Ik was er 1x skeeleren en 1x hardlopen, is lekker te doen met lange mouwen. De mensen die in het park lagen hadden soms alleen maar een t-shirt aan. Je bent toch niet toevallig een koukleumpje hequote:Op donderdag 12 april 2007 16:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar 's avonds toch niet?
Koud!
Brrrr!
Bibber!
Ey, welke straat woon jij nou precies dan... want volgens mij wonen wij hemelsbreed nog geen 100m van elkaar af.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:04 schreef nietzman het volgende:
Oh hallo!
quote:Gezocht na vermiste man(25) bij Poelebrug
Datum: 12-04-2007 | Foto's: 112Groningen/ B.Radema 6 t/m 8 en correspondent +J.Krijthe
Groningen - Donderdagmiddag is er geruime tijd gezocht in het water naast de Poelebrug in de stad naar de vermiste man. De man links op de foto is al een week vermist(de 25-jarige Lucien van Orsoy) en er ontbreekt elk spoor van hem. Hij was voor het laatst gezien in een kroeg(Maloney) in de Poelestraat. Er is niets aangetroffen in het water. meer foto s later.Heeft u hem gezien bel dan de politie op 09008844 (update 16:25)
Gerard Doustraat. En ik denk dat dat inderdaad best kan kloppen.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:07 schreef MaxMark het volgende:
Ey, welke straat woon jij nou precies dan... want volgens mij wonen wij hemelsbreed nog geen 100m van elkaar af.
Voor je examen?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:12 schreef Luco het volgende:
Whoei!
Bijna klaar met leren, morgen naar de fysiotherapeut...
A-ha.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:17 schreef nietzman het volgende:
(Ik kijk van m'n balkon uit op de ingang van de Spar.. )
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was er 1x skeeleren en 1x hardlopen, is lekker te doen met lange mouwen. De mensen die in het park lagen hadden soms alleen maar een t-shirt aan. Je bent toch niet toevallig een koukleumpje he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |