Op snelverbanden enzo heeft het inderdaad met de steriliteit te maken. Bij pleisters zal het plakvermogen wel afnemen ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, weet iemand waarom er een houdbaarheidsdatum op pleisters staat?
Ik heb geen idee, dus ik dacht dat dit het dan wel zou moeten zijnquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom niet meer dan?
The plot thickens!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:39 schreef du_ke het volgende:
Op shampoo enzo staat sinds een tijdje ook een houdbaarheidsperiode.
Zeker niet inderdaadquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:44 schreef S-Two het volgende:
Ach, houdbaarheidsdatums hoef je toch niet altijd zo serieus te nemen.
Marketingtrucje natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar waarom zetten ze het er dan toch op?
Help mij vat krijgen op deze onbegrijpbare wereld!
Maar ze zijn houdbaar tot eind 2011, tegen die eind heb ik ze echt wel al op denk ik...quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:15 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Marketingtrucje natuurlijk!
Jij gooit de pleisters weg die 'over datum' zijn en koopt dus weer nieuwe pleisters = meer afzet = meer omzet = meer winst![]()
Ja, maar ná die tijd moet je ze echt niet meer opeten hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar ze zijn houdbaar tot eind 2011, tegen die eind heb ik ze echt wel al op denk ik...
Verdomme nu zit er sinaasappelsap over m'n bureau.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, maar ná die tijd moet je ze echt niet meer opeten hoor.
Graag gedaan. Anders nog iets?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verdomme nu zit er sinaasappelsap over m'n bureau.
Jajajaj klopt. Al had ik het zelf nieteens doorquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:11 schreef S-Two het volgende:
[..]
Klopt.
En Gollem volgens mij las ik in de krant dat je dit weekend had gescoort, iig nog veel plezier daar, zal wel moeten lukken. Zou nu zelf eigenlijk weer moeten leren, maar ik kan het niet echt opbrengen
.
Net ook heerlijk gegeten op het balkonquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:17 schreef Noca het volgende:
Zon helaas beetje weg, maar vermaak me nog wel ff op het balkon denk ik.
*toet*quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:40 schreef manou het volgende:
ik heb in cafe de toeter gezeten! was leuk!! nu dronken haha
Altijd maar afgeven op de 3 Gezusters, maar wel naar de Toeter gaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:40 schreef manou het volgende:
ik heb in cafe de toeter gezeten! was leuk!! nu dronken haha
Vanuit Emmen is dat bést verquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Rekkie het volgende:
Vet Koel..... ik mag weer in Grunn komen werken![]()
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:06 schreef Rekkie het volgende:
Vet Koel..... ik mag weer in Grunn komen werken![]()
Ik werkte al 3 jaar in Groningen in het Logica pand... (niet bij Logica overigens)quote:
Dan werk je in de buurtquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:19 schreef Noca het volgende:
Klinkt goed! Mooi man.
Ik zit in de buurt van Logica, bij een iets kleiner ICT bedrijf.
Wel in het gebouw van CSSquote:Op vrijdag 13 april 2007 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan werk je in de buurt(van mij)
CSS ofzoiets?
Ja, waar ik woon hequote:Op vrijdag 13 april 2007 23:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Wel in het gebouw van CSS
Waar zit jij dan?
ze zijn het netwerk aan het upgraden.. zijn ze donderdagmiddag om half4 mee begonnen, nerdsquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, in de UB iig niet. Ben al weer thuis, uiteraard weer een computerstoring. Op Nestor ofzo hoef ik niet, maar in kunnen loggen is toch wel handig![]()
Mogguhquote:
eigenlijk doel ik op een project dat zo heet. Ik ga zo een beetje de buurt bij het Noorder station schoonmaken, maar het weer werkt goed mee.quote:
He wij hebben bij ons (tuinwijk) dinsdagmorgen en woensdagmorgen lentekriebels, en woensdagmiddag gaan hier de kids in de wijk de boel schoonmaken!quote:
Zolang het laatste stukje van de fietsenrekken nog niet klaar is, wordt het gedoogd dat je je fiets fout parkeert. Maar dat zal niet lang meer duren. Anders moet je maar lopen/met de bus naar het stationquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:16 schreef Viking84 het volgende:
he, wat een gave OP.
Ik kom hier veel te weinig, maar ik wil wel even klagen dat de van het CS meegenomen fietsen tegenwoordig naar ergens bij het Winschoterdiep worden gesleept ipv naar het Nelfterrein. Nou moet ik de halve stad door om m'n fiets terug te halen áls 'ie al door de gemeente meegenomen is.
Tegen de zon in kijken werkt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nou, je bent zelf ook wel het zonnetje zeg, wat een vrolijkheid
Ja, hier ook, zin in!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:00 schreef Noca het volgende:
Whehe
Lekker weer! Voetballen vandaag, heerlijk!
Je punt-toets zit vast.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:47 schreef manou het volgende:
wat voor kleding moeten we vandaag nou weer aan..................................
blauw sportbroekje + roze overhemd + mn nieuwe witte allstarsquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:47 schreef manou het volgende:
wat voor kleding moeten we vandaag nou weer aan..................................
Divaquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef manou het volgende:
ik ga voor 3/4 jeans- tanktop zwart- hoge pumps en een wit kort jasje met uiteraard mijn zonnebril en oversize bag
Uitermate goed voor het vorderen van het huiswerkquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef Ewaldus het volgende:
Een rustige dag op het forum..
logischik ga zo weer weg
Een meisje met 2 jongensquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh oeh, wie zou het zijn geweest?
Signalement?
Ik weet of het FOK!kers zijn ofzo. maar op een of andere manier kenden ze me ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef MaxMark het volgende:
Wel lullig dat ze dan zelf niet even zeggen wie ze zijn
omdat je een naamplaatje op hebt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:50 schreef Renesite het volgende:
Waarom had ik het idee dat er vandaag mensen van dit topic bij mij aan de kassa waren...
"Hey, jij bent René toch?"
"Euh, ja! " zei ik
"Okay, grappig"
"" liet ik zien
"Nevermind, ik wil graag pinnen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |