Ja, hier ook, zin in!quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:00 schreef Noca het volgende:
Whehe
Lekker weer! Voetballen vandaag, heerlijk!
Je punt-toets zit vast.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:47 schreef manou het volgende:
wat voor kleding moeten we vandaag nou weer aan..................................
blauw sportbroekje + roze overhemd + mn nieuwe witte allstarsquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:47 schreef manou het volgende:
wat voor kleding moeten we vandaag nou weer aan..................................
Divaquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:21 schreef manou het volgende:
ik ga voor 3/4 jeans- tanktop zwart- hoge pumps en een wit kort jasje met uiteraard mijn zonnebril en oversize bag
Uitermate goed voor het vorderen van het huiswerkquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef Ewaldus het volgende:
Een rustige dag op het forum..
logischik ga zo weer weg
Een meisje met 2 jongensquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh oeh, wie zou het zijn geweest?
Signalement?
Ik weet of het FOK!kers zijn ofzo. maar op een of andere manier kenden ze me ofzoquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef MaxMark het volgende:
Wel lullig dat ze dan zelf niet even zeggen wie ze zijn
omdat je een naamplaatje op hebt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:50 schreef Renesite het volgende:
Waarom had ik het idee dat er vandaag mensen van dit topic bij mij aan de kassa waren...
"Hey, jij bent René toch?"
"Euh, ja! " zei ik
"Okay, grappig"
"" liet ik zien
"Nevermind, ik wil graag pinnen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |