Dan kan hij heeeeeel goed lezen van verafquote:
Dito ditoquote:Op zondag 15 april 2007 00:14 schreef MaxMark het volgende:
Ik wens u allen een goede nachtrust toe.
quote:Op zondag 15 april 2007 10:27 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
hahaha wtf, ik dacht altijd dat je een vent was![]()
Wow, nu gaan we op een verkeerde tour.quote:
Ok, dan begreep ik je verkeerd. Je zei het zo van: "ons geheimpje Maokquote:Op zondag 15 april 2007 11:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wow, nu gaan we op een verkeerde tour.
Neh, maar ik dacht het ook
quote:
Hebben ze in Hoogkerk geen hendig sjiecke terrasjes dan?quote:Op zondag 15 april 2007 16:49 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, an sich wel. Maar ik ben te lui om naar stadsjie te rijden
Euh.... nee, eigk niet. Alleen bij de snackhok en bij een vietnamees.quote:Op zondag 15 april 2007 17:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hebben ze in Hoogkerk geen hendig sjiecke terrasjes dan?
Wel een wit jurkje hequote:Op zondag 15 april 2007 19:21 schreef freecell het volgende:
Maok is echt een zij hoor
En ze had vandaag een rokje aan...
En ik heb met mijn jurkje en al gezwommen in het paterswoldse meer vanmiddag
in SES staat een rechtentopicquote:Op zondag 15 april 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand hier tweedejaars Rechten?
Als ze daar net zo snel weeralarmen laten gelden als hier, dan kan het wel meevallenquote:Op zondag 15 april 2007 16:51 schreef Grulez het volgende:
Vanavond storm.. Ben wel benieuwd wat ze hier daar onder verstaan.
Gisteren met ons voetbalteam kampioen geworden, heel mooi feestje, met de boerenkar door het dorp enzo, erg gezellig! Vandaag in de euroborg me helemaal kapot gezweed trouwens, en zo meteen nog maar ff leren denk ikquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 10:27 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
hahaha wtf, ik dacht altijd dat je een vent was![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 14:31 schreef MaxMark het volgende:
Tot een week geleden dacht ik ook nog dat maok een jongen was hoor
Ik weet niet wat het is, maar mijn avatar is toch ook best vrouwelijk, met roze letters enzo, mijn vorige was zelfs bijna helemaal roze:quote:Op zondag 15 april 2007 11:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wow, nu gaan we op een verkeerde tour.
Neh, maar ik dacht het ook
Oh, niet zo ver dus.quote:Op zondag 15 april 2007 21:41 schreef teigan het volgende:
Ik ben net nog even een stuk wezen skaten..
Via het kanaal, die nieuwbouwwijk, Dorkwerd, Aduard, Hoogkerk, Vinkhuizen, Noorderplantsoen en toen weer terug naar Selwerd..
Tijd voor een footoo dusquote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet wat het is, maar mijn avatar is toch ook best vrouwelijk, met roze letters enzo, mijn vorige was zelfs bijna helemaal roze:
[afbeelding]
(kun je ook gelijk zien waar de naam vandaan komt)
mwah, kilometer of 10, 15 schat ik..quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ziet er nogal mannelijk uit.
En je komt niet eens langs voor een bakkie?quote:Op zondag 15 april 2007 21:41 schreef teigan het volgende:
Ik ben net nog even een stuk wezen skaten..
Via het kanaal, die nieuwbouwwijk, Dorkwerd, Aduard, Hoogkerk, Vinkhuizen, Noorderplantsoen en toen weer terug naar Selwerd..
Lekker tochtje, heerlijk skateweer..
Had je even moeten zwaaien toen we langsreden...quote:Op zondag 15 april 2007 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
En je komt niet eens langs voor een bakkie?![]()
OKVC of geen eerste elftal?quote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als ze daar net zo snel weeralarmen laten gelden als hier, dan kan het wel meevallen.
[..]
Gisteren met ons voetbalteam kampioen geworden, heel mooi feestje, met de boerenkar door het dorp enzo, erg gezellig! Vandaag in de euroborg me helemaal kapot gezweed trouwens, en zo meteen nog maar ff leren denk ik.
Ja dat vraag ik me ook af dus? Hopelijk krijgen we wel mooi weer, lekker chillen in het Noorderplantsoen met een fles roséquote:Op zondag 15 april 2007 22:45 schreef Renesite het volgende:
Word koninginnedag een beetje tof dit jaar? Of kan ik me de hele dag opsluiten van 8 tot 17 op mn werk tegen 200%
Voor de drie gezusters?quote:Op maandag 16 april 2007 00:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af dus? Hopelijk krijgen we wel mooi weer, lekker chillen in het Noorderplantsoen met een fles rosé
't Was vanavond ook heerlijk qua temperatuur! Heb tot half 12 op het terras gezeten in m'n zomerkleertjes! Morgen weer aan de studie
En maar zeggen "Is er in Hoogkerk geen terrasje"quote:Op maandag 16 april 2007 00:25 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Voor de drie gezusters?
daar heb ik nog gezeten tot 22.30 toen werd het mij te fris en ben ik binnen verder wezen drinken.
Nu maar slapenmorgen weer een nieuwe dag
Dat was ik nietquote:Op maandag 16 april 2007 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
En maar zeggen "Is er in Hoogkerk geen terrasje"
En zelf wel naar Groningen vliegen![]()
Wanneeeeer komt er een treinstation in Hoogkerkquote:Op maandag 16 april 2007 00:36 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Dat was ik nietDat was een andere Sjaak MaxMark.
En wat is de deal; 10 minuutjes trein, dat is sneller dan op de fiets van Hoogkerk naar het CS![]()
Lijn 8/88?quote:Op maandag 16 april 2007 00:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wanneeeeer komt er een treinstation in HoogkerkDit kan zo niet meer
Roots is stad?quote:Op maandag 16 april 2007 00:43 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Lijn 8/88?
Nog 3-5 maandjes Zuidhorn en ik ben weer terug in mn roots![]()
Ja heb tot mijn 5e in Groningen gewoond, toen verkast naar deze heerlijk, rustige groene omgevingquote:
Wtfquote:Op maandag 16 april 2007 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach mensen, zo erg is het niet om vroeg wakker te worden.
Het is erger om erachter te komen dat je al driekwart jaar bedrogen werd met een ander meisje. Oftewel, vast weer even een disclaimer voor m'n waarschijnlijk niet al te blije humeur de komende tijd.
Goede mensen overkomen goede dingen.quote:
Nee, in de Poelestraat, daar was het best wel druk en zat het erg gezelligquote:Op maandag 16 april 2007 00:25 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Voor de drie gezusters?
daar heb ik nog gezeten tot 22.30 toen werd het mij te fris en ben ik binnen verder wezen drinken.
Nu maar slapenmorgen weer een nieuwe dag
Ja, laten we een standbeeld voor hem oprichten: Meesterbedrieger.quote:Op maandag 16 april 2007 10:03 schreef Jesse_ het volgende:
heh kut voor je.
(wel respect voor je ex vriendje, toch best een prestatie!)
Men, en je bent nog verhuist met hem enzo? Of woonde je niet samen?quote:Op maandag 16 april 2007 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, laten we een standbeeld voor hem oprichten: Meesterbedrieger.
Verder wil ik het er ook niet over hebben, maar dan weten jullie het even als ik soms wat nukkig reageer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |