Can't help myself.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
Heb ik ooit ns iets aardigs tegen je gezegd ofzo? Je doet zo vleiend af en toe. Niet dat ik dat erg vind of zo hoor!
![]()
Mijn favoriete nummer (of album zelfs) is het ook niet, maar gelukkig is Bruce Springsteen een zeer veelzijdige manquote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef S-Two het volgende:
Ik heb net Devils And Dust gedownload, maar het is niet echt mijn muziek![]()
.
Ik houd sowieso niet echt van rock (of hoe je de muziek ook wilt noemen), af en toe een nummertje is wel ok, maar ik zou het zelf nooit opzetten denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummer (of album zelfs) is het ook niet, maar gelukkig is Bruce Springsteen een zeer veelzijdige man![]()
Je bent meer van de hiphop toch? Nee, dan denk ik niet dat Bruce Springsteen in je straatje past. Ik ben er iig wel gek opquote:Op donderdag 12 april 2007 19:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik houd sowieso niet echt van rock (of hoe je de muziek ook wilt noemen), af en toe een nummertje is wel ok, maar ik zou het zelf nooit opzetten denk ik.
Chewie. Kom jij écht uit Adorp?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die is er dan nog steeds niet, FoodXL kun je geen Sushi bar noemen
Oh? Daar race ik regelmatig snel langsquote:Op donderdag 12 april 2007 17:17 schreef nietzman het volgende:
(Ik kijk van m'n balkon uit op de ingang van de Spar.. )
En een gatquote:Op donderdag 12 april 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Adorp is mooi ende tof!
mooie route is dat jaquote:Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
En een gat![]()
Maar wel druk, aangezien er veel leu richting winsum daar langs gaan.
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mooie route is dat jaVan Leeuwarden over buitenpost lekker in een rechte lijn doorrijden naar Groningen
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Bij ZinInBeeld (volgens mij heet het zo) is ook wat tofs te vinden. Tweedehandswinkeltje in de straat naast de MegaMaxx aan de Vismarkt.
Zinnebeeldquote:Ik heb net Devils And Dust gedownload, maar het is niet echt mijn muziek .
Je kan natuurlijk over Dorkwerd gaan, maar dat raad ik afquote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is gewoon doorkachelen over de rondweg dus en op een gegeven moment maar eens afslaan bij de stoplichten en natuurlijk even de bordjes volgen
Dat gat ten noorden van de wijk Reitdiep bedoel je? Dan kun je beter eerst al door Aduard rijden en de parralelweg ten noorden van het kanaal volgenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk over Dorkwerd gaan, maar dat raad ik af
Ja, die weg is net groot genoeg voor 1 auto, en is ene 80km/h weg waar auto's uit 2 richtingen komenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat gat ten noorden van de wijk Reitdiep bedoel je? Dan kun je beter eerst al door Aduard rijden en de parralelweg ten noorden van het kanaal volgen![]()
Je had het best mogen vragen hoor!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef MaxMark het volgende:
Dus dáár slaat de naam DaD op, ik vroeg het me al af![]()
Vind BS best wel een goede muzikant, maar ik ken niet veel van z'n liedjes
Je vergeet Grijpskerk en Zuidhornquote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Groningen > Adorp is de weg van Groningen naar Uithuizen.
Leeuwarden Buitenpost Zuidhorn Groningen is de friesestraatweg.
Ja, ik wilde het ook vragen...vergat het steedsquote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je had het best mogen vragen hoor!
Zin om geintroduceerd te worden?![]()
Dan zou ik u vriendelijk willen verzoeken u naar dit topic te begeven: Springsteen #3. Held!, dan praten we daar even verder.quote:
ik heb een talent voor verkeerde afslagen nemen.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Groningen > Adorp is de weg van Groningen naar Uithuizen.
Leeuwarden Buitenpost Zuidhorn Groningen is de friesestraatweg.
Je mag ze alle euh... in de 20 of zo, downloaden van mij!quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het ook vragen...vergat het steeds![]()
Hoe stel je de introductie voor dan? Mag ik z'n hele album downloaden?
Volgende week wel. Ik moet helaas lerenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan zou ik u vriendelijk willen verzoeken u naar dit topic te begeven: Springsteen #3. Held!, dan praten we daar even verder.
Aanbeveel me Beveel me maar es wat aan danquote:Op donderdag 12 april 2007 21:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je mag ze alle euh... in de 20 of zo, downloaden van mij!
Edit: Maar je kunt je ook door mij laten vertellen wat de betere nummers zijn.
Nummers die ik zeker de moeite waard vind, een beetje at random zodat je van alles wat krijgt:quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Aanbeveel me Beveel me maar es wat aan dan
Naja, ik begin maar even met DaD, ondanks dat 'ie niet in de lijst staat. Ben er wel nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nummers die ik zeker de moeite waard vind, een beetje at random zodat je van alles wat krijgt:
lijst
Naja, zo eerst maar. Probeer maar ns wat uit
Intrigerend hè, Devils and Dust?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Naja, ik begin maar even met DaD, ondanks dat 'ie niet in de lijst staat. Ben er wel nieuwsgierig naar.
Hey! Wat leuk! Goede reis gehad? Hier is het 25 graden dit weekend!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:13 schreef Grulez het volgende:
De groeten vanuit Cape Elizabeth![]()
mn gewone nick pakt ie door een error niet ofzo...
zal dan ook wel aan mij liggen ben ik bangquote:Op donderdag 12 april 2007 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
Vreemd.
Ik hou van donkere liedjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het haalt het donkerste in je boven. Niet helemaal mijn smaak, maar wel mooi.
pff ik had ook gewoon een week laterder moeten gaan...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey! Wat leuk! Goede reis gehad? Hier is het 25 graden dit weekend!![]()
Oh bahquote:Op donderdag 12 april 2007 22:19 schreef Grulez het volgende:
[..]
pff ik had ook gewoon een week laterder moeten gaan...
hier net boven nul, sneeuw en storm![]()
volgende week naar new york ws, zondag naar een ijshockey wedstrijd en met de oppas van hun kleinkindern naar Portlandquote:Op donderdag 12 april 2007 22:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh bahVerder is het wel leuk? Plannen?
Wowquote:Op donderdag 12 april 2007 22:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
volgende week naar new york ws, zondag naar een ijshockey wedstrijd en met de oppas van hun kleinkindern naar Portland![]()
dat laatste hadden zij geregeld![]()
Ik weet niet hoe ze eruit ziet!quote:
Je bent in cape elisabeth? Al bij dat vuurtorentje geweest?quote:
Ja tof dus... Ik heb straks een tentamen, en een bepaalde formule stonden alleen in sheets... En daar kan ik nu dus niet bij... Aaaargh!quote:Op donderdag 12 april 2007 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
Klote dat Nestor nog steeds plat ligt. Hopelijk is het in de loop van het weekend opgelost, zodat ik me optimaal kan voorbereiden op het tentamen van komende maandag
Nou, in de UB iig niet. Ben al weer thuis, uiteraard weer een computerstoring. Op Nestor ofzo hoef ik niet, maar in kunnen loggen is toch wel handigquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:15 schreef maok het volgende:
vrijdag de 13e vandaag, tot nu toe gaat het nog prima hier
Beetje veeleisend ben je wel hequote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, in de UB iig niet. Ben al weer thuis, uiteraard weer een computerstoring. Op Nestor ofzo hoef ik niet, maar in kunnen loggen is toch wel handig![]()
Ja hoi, ik betaal 1500 euro collegegeld, en waarvoor? 2 colleges in de week, en voorzieningen die het zelden doen tegenwoordig.quote:
Ik was sarcastisch, eigenlijk (je wilt kunnen inloggen). Maar je hebt gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoi, ik betaal 1500 euro collegegeld, en waarvoor? 2 colleges in de week, en voorzieningen die het zelden doen tegenwoordig.
En ik heb hoofdpijn.
Ja wist ik wel maar ik wilde gewoon even zeurenquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, eigenlijk (je wilt kunnen inloggen). Maar je hebt gewoon gelijk hoor
Oh ok. Vandaag mag dat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja wist ik wel maar ik wilde gewoon even zeuren.
Kloptquote:Op donderdag 12 april 2007 19:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent meer van de hiphop toch?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey, weet iemand waarom er een houdbaarheidsdatum op pleisters staat?
Ja het rugnetwerk is echt drie keer niks de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, in de UB iig niet. Ben al weer thuis, uiteraard weer een computerstoring. Op Nestor ofzo hoef ik niet, maar in kunnen loggen is toch wel handig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |