Dat is in bijna alle STA-topics het gevalquote:Op donderdag 12 april 2007 18:40 schreef S-Two het volgende:
Het begint al aardig op een slow-chat topic te lijken.
Ok, Ma0k en ik gaan over een kwartiertje naar het noorderplantsoen, we gaan naar de vijver met de fonteinen en trapjes. Ik heb een wijde zwart/rode broek aan en een wit (niet meer zo heel erg witquote:Op donderdag 12 april 2007 16:49 schreef manou het volgende:
ohhhhhh was van plan om er zo ff heen te gaan ff zitten in plek wat nog zon heeft, wel met jas aan haha
het ene topic is alleen wat slower dan het anderequote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is in bijna alle STA-topics het geval
Ach, heb je wat te lezen hequote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is in bijna alle STA-topics het geval
Maok heeft hetzelfde probleem en ik had het laatst met een topic in LIF.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, heb je wat te lezen he.
Wat ik trouwens raar vind he, als ik in Stad & Streek zoek op Groningen komt dit topic er niet in voor, maar als ik in active topics zoek wel. Heb ik al wel eens eerder gehad volgens mij (toen ik dat topic maakte, terwijl er dus al een nieuwe was). Nog meer mensen hier last van?
Ja is een bekend probleem. refreshen schijnt soms te helpen.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, heb je wat te lezen he.
Wat ik trouwens raar vind he, als ik in Stad & Streek zoek op Groningen komt dit topic er niet in voor, maar als ik in active topics zoek wel. Heb ik al wel eens eerder gehad volgens mij (toen ik dat topic maakte, terwijl er dus al een nieuwe was). Nog meer mensen hier last van?
Ik ook wel, maar hij dus nietquote:Op donderdag 12 april 2007 18:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie 'm wel gewoon er tussen staan in STA... dat bedoel je toch?
w000hquote:Op donderdag 12 april 2007 18:54 schreef teigan het volgende:
Ik ga zo een stukje skaten, kan zijn dat ik nog wel even gedag kom zeggen...
gelukkig welquote:Op donderdag 12 april 2007 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
is een bugje, soms verdwijnen topics even uit de lijst van een subforum als je er in gepost hebt, is bekend en word aan gewerkt. F5en helpt meestal wel
De Sleghte, alijd wel wat te vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, als iemand een cadeau-ideetje heeft voor een man van midden50, dan hoor ik het graag. Ga zo de stad, als ik heb gekookt en gegeten.
Bij ZinInBeeld (volgens mij heet het zo) is ook wat tofs te vinden. Tweedehandswinkeltje in de straat naast de MegaMaxx aan de Vismarkt.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Sleghte, alijd wel wat te vinden.
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Alleen als DaD komt, maar die is al aan het eten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |