abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48183954
Hallo allen,

Ik heb dit topic geopend naar aanleiding van dit net geopende topic: kan iemand zijn ondertitel wijzigen? In dit topic stelt TS een naar mijn mening legitieme vraag. Als ondertitel hebben: kanker? kanker! vind ik net als TS verwerpelijk.

De reactie van de moderator in dat topic vind ik teleurstellend. Ik vroeg me af wat het standpunt van Fok is inzake het noemen van het woord kanker in topics. Is dit dezelfde als deze moderator?

Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen en ik ben ervan overtuigd dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben ook altijd erg verbaasd dat deze topics open mogen blijven en dat er gewoon gereageerd wordt in die topics alsof zo'n titel heel normaal is.

Ik begrijp dat het moeilijk een grens te trekken is in wat wel en wat niet mag. Maar het woord kanker overschrijdt naar mijn idee die grens ruimschoots en zou niet toegestaan mogen worden. Fok! heeft daarin naar mijn mening ook een opvoedkundige taak, helemaal gelet op de veelal jeudige gebruikers.

Wat vinden jullie?
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:46:10 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48183984
Er staat kanker in je topic
TS haal 's weg joh!!! M'n tanteh!!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48184016
Ja boeiend.... kan me er niet druk over maken. Ik gebruik het niet, maar het stoort me ook niet.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_48184026
WITH MY AK I'M STIL THE THUG THAT YOU LOVE 2 HATE.
Viktor Cross
pi_48184034
Users die voor elk woord kanker typen ..
pi_48184142
Ik vind kanker een prima scheldwoord, wat is er in godsnaam zo erg aan? Mag 'krijg de kolere' of 'pestjoch' dan ook niet? Is precies hetzelfde...
ik ben sowieso da bomb
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:52:34 #7
69994 seto
-|||--------|||-
pi_48184191
Mijn moeder is door een vos vermoord, verander aub je nickname.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_48184217
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef HenkVos het volgende:
Fok! heeft daarin naar mijn mening ook een opvoedkundige taak, helemaal gelet op de veelal jeudige gebruikers.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_48184241
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik vind kanker een prima scheldwoord, wat is er in godsnaam zo erg aan? Mag 'krijg de kolere' of 'pestjoch' dan ook niet? Is precies hetzelfde...
Ik had kankerschijt aan mijn kankertelefoon omdat dat dat kankersmsje niet bij dat kankerwijf aankwam omdat die kankerKPN aan het aankankeren was dit kankerweekend.

Dat hoeft van mij niet.
pi_48184291
quote:
Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen
Dan lees je ze niet, opgelost....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_48184328
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef seto het volgende:
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_48184348
quote:
Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen en ik ben ervan overtuigd dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben ook altijd erg verbaasd dat deze topics open mogen blijven en dat er gewoon gereageerd wordt in die topics alsof zo'n titel heel normaal is.
Jezus man, achterlijke christenfundamentalist.....ga een tosti eten in de kerk ofzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48184354
=edit=
hosti
vosss is de naam,
pi_48184371
quote:
In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_48184383
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef seto het volgende:
Het was henk!!! Ik ben onschuldig !!!!!
vosss is de naam,
pi_48184398
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik had kankerschijt aan mijn kankertelefoon omdat dat dat kankersmsje niet bij dat kankerwijf aankwam omdat die kankerKPN aan het aankankeren was dit kankerweekend.

Dat hoeft van mij niet.
Dat ligt gewoon aan een gebrek aan taalvermogen van persoon die dat geschreven heeft. Als je daar het woord kanker voor elk ander willekeurig woord veranerd blijft het kut ...

Het gaat me er meer om dat er huilies zijn die 'kanker' zo'n erg woord vinden, nog erger zijn mensen die het woord 'kankeren' al erg vinden terwijl dit gewoon goed Nederlands is ...
ik ben sowieso da bomb
pi_48184416
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Jezus man, achterlijke christenfundamentalist.....ga een tosti eten in de kerk ofzo
quote:
=edit=
hosti
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:59:39 #18
69994 seto
-|||--------|||-
pi_48184435
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.
Niet meer nee.
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:00:41 #19
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_48184471
Ik heb meerdere familieleden aan kanker verloren. Toch kan het me niks minder boeien dat ze het woord kanker gebruiken.

Alsof je dat helpt herinneren aan je overleden opa, kommop zeg. Het is gewoon een krachtwoord waar lekker wat kracht achter zit. Als ik me flink opfok dan voldoet een "verdulleme" niet. Dus zeg ik gewoon lekker KANKER. Klinkt gewoon lekker dan.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_48184507
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:59 schreef seto het volgende:

[..]

Niet meer nee.
Niet meer, nee. Dus wellicht dat die ziektes vroeger hard aankwamen als ermee gescholden werd, tegenwoordig raakt men maar weinig mensen uit de directe omgeving kwijt aan deze ziektes. Kanker, daarintegen is een ziekte die wèl dicht bij huis is, waardoor het gebruik van kanker als scheldwoord meer mensen kwetst dan de oude ziekten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:02:51 #21
69994 seto
-|||--------|||-
pi_48184532
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Niet meer, nee. Dus wellicht dat die ziektes vroeger hard aankwamen als ermee gescholden werd, tegenwoordig raakt men maar weinig mensen uit de directe omgeving kwijt aan deze ziektes. Kanker, daarintegen is een ziekte die wèl dicht bij huis is, waardoor het gebruik van kanker als scheldwoord meer mensen kwetst dan de oude ziekten.
Lekker hypocriet. Als er later minder mensen doodgaan aan kanker, begin je er dan ook mee te schelden?
Seto is zo ene baas he
pi_48184549
quote:

[..]

Flikker op 'hart- en vaat ziekten klant' .. Mag dat wel? Als je niet het verschil ziet tussen iemand die het woord kanker gebruikt en je door kanker overleden oma dan is er iets met jou mis, niet met degene die een scheldwoord gebruikt.
ik ben sowieso da bomb
pi_48184569
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef seto het volgende:

[..]

Lekker hypocriet. Als er later minder mensen doodgaan aan kanker, begin je er dan ook mee te schelden?
Wie zegt dat ik niet met kanker scheld?

Ik leg gewoon uit wat Nietszeggendwezentje niet lijkt te begrijpen.
pi_48184586
het taboe op kanker is een hoax van de olielobby
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:04:46 #25
69994 seto
-|||--------|||-
pi_48184606
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:03 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet met kanker scheld?

Ik leg gewoon uit wat Nietszeggendwezentje niet lijkt te begrijpen.
Lul
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:06:58 #26
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_48184661
En die Steun de kanker kankerbestrijding reclames op tv dan? Dan word je er ook steeds mee geconfronteerd, vind je dat ook erg dan, TS?
pi_48184676
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:04 schreef seto het volgende:

[..]

Lul
ja...

'kanker' is kwetsend, omdat veel mensen daar vrienden en familie aan hebben verloren. En dan heb ik het niet over bedovergrootmoeders maar vaders, moeders, zusters, echtgenoten, etc.
Voor de andere ziektes gaat dat niet op, dus zijn die minder kwetsend.

Ik snap niet helemaal wat daar hypocriet aan is, eigenlijk.
pi_48184908
Aan de vele reacties blijkt dat veel gebruikers het een normaal woord vinden om bv als scheldwoord te gebruiken. Volgens mij is daar al iets fundamenteels mis.
quote:
Wat is het verband tussen mijn topic en een christenfundamentalist ?

Probeer gewoon eens respect te hebben voor een andere mening.
pi_48185639
kankerhuilie

je bent echt sneu als je je telkens gekwetst voelt door het woord 'kanker'.
probeer je inferieure denkbeelden eens niet aan ons op te dringen joh.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:44:47 #30
131561 Nega
AFC AJAX
pi_48185836
Dan gaan we toch gewoon allemaal kankah zeggen!
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:44:58 #31
66339 blaise
... is heel gevoelig
pi_48185846
Ik vind het woord "kanker" ook niet prettig om steeds te lezen. Typ dan "tyfus" of "aids" of zo, daar kan ik beter tegen.
die aap van jou / die komt toch wel uit je mouw / dus zeg het nu maar gauw
pi_48186858
Kanker!

Voor de TS: spot er niet mee, meld het alleen even
Nad Tatrou sa blŭska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_48187093
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ja...

'kanker' is kwetsend, omdat veel mensen daar vrienden en familie aan hebben verloren. En dan heb ik het niet over bedovergrootmoeders maar vaders, moeders, zusters, echtgenoten, etc.
Voor de andere ziektes gaat dat niet op, dus zijn die minder kwetsend.

Ik snap niet helemaal wat daar hypocriet aan is, eigenlijk.
Sukkel vind ik ook kwetsend... wantuuuh vroegah he toen was er een jongen en die heette Sukkel met zijn achternaam en die was heel lelijk en stonk en elke keer als iemand mij Sukkel noem moet ik daaraan denken en moet ik heel hard huilen.

Ook vind ik tyfus niet kunnen, wantuuuuh vroegahhhh had ik een buidelrat en die had geneukt met een hamster en toen kreeg-ie tyfus en toen ging-ie dood.

Maar ook brokkenpiloot vind ik niet kunnen, wantuuuh vroegaaahhhh was er eens een vrouw en dat was de vriendin van een broer van een vriend van een achterneef van mij en die reed zich dood tegen een viaduct en ik vind het niet normaal dat iemand mij voor brokkenpiloot uitmaakt of het woord uberhaupt gebruikt want die vrouw die de vriendin van een broer van een vriend van die achterneef van mij was is daardoor dood (omdat ze niet kon rijden)

Nu ga ik even in een hoekje zitten te huilen, want door al die woorden komen al mijn verschrikkelijke herinneringen aan Sukkel, tyfus en brokkenpiloot weer boven.
Nad Tatrou sa blŭska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_48187411
kankertopic !
pi_48187427
For what it's worth, ik ben het wel eens met TS. Ik scheld ook heel wat af, maar kanker als scheldwoord gebruiken gaat me toch echt te ver en vind het ook vervelend om te horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mirannie op 10-04-2007 19:57:12 ]
pi_48188008
Dat het van slechte smaak getuigt ben ik met TS eens, maar verbieden is belachelijk.
pi_48188022
Ikzelf gebruik dat woord niet, en ik stoor me er ook niet echt aan als anderen het wel gebruiken.
Maar ik begrijp best dat TS zoiets best wel irritant vindt.

Ik denk dat het een zeer persoonlijke mening is voor iedereen.
Maar ik vind niet dat FOK! een opvoedkundige taak heeft, want dat hebben altijd de ouders.

Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_48188141
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 19:24 schreef ZuAndy het volgende:
kankertopic !
Moest je stiekem een beetje giechelen toen je die post plaatste?
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:20:54 #39
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_48189542
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:55 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dan lees je ze niet, opgelost....
Domste reactie ooit

Dus als jij een TT leest en je ziet daar kanker in staan, besluit je om de TT maar niet te lezen ofzo? maar eh, hoe weet je dan wat je wel en niet kan lezen? als je het niet leest zie je het ook niet staan tenminste...maar dan weet je niet of het er wel staat...

Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_48189626
quote:
... Sure.

Pest krijgt men allang niet meer en het grootste deel van NL weet niet dat "kolere" "cholera" betekent.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:25:07 #41
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_48189724
getuigt idd van een heel beperkt vocabulaire vwb diegene die het bezigt, anderzijds een gebrek aan fatsoen en daadkracht van FOK
bloemen, daar hou ik van!
pi_48189767
Op een klein forum zou ik mensen bannen die zich asociaal gedragen, maar dat is ondoenlijk en onpraktisch op Fok!.
pi_48190034
Ach het laat zien welke mensen wel of niet een fatsoenlijke opvoeding hebben gehad.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:31:27 #44
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48190045
Dit topic is echt geopend door een lid van de selectieve sensitivity police

Er gaan mensen dood aan kanker... en als iemand het gebruikt als scheldwoord (net als kut, klote, etc), dan is het ineens zeer kwetsend??? Waarom dan? Wat is er zo kwetsend aan het woord "kanker"?
pi_48190188
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Dit topic is echt geopend door een lid van de selectieve sensitivity police

Er gaan mensen dood aan kanker... en als iemand het gebruikt als scheldwoord (net als kut, klote, etc), dan is het ineens zeer kwetsend??? Waarom dan? Wat is er zo kwetsend aan het woord "kanker"?
Inderdaad, soms in een verhitte situatie en het woord flopt eruit voelen mensen zich gekwetst omdat die persoons oma het heeft gehad, alsof ik het daar over had! Griep doet toch ook geen zeer, en daar gaan ook veel mensen aan dood, vooral oma's.

Maar het gebruiken van kanker in elke zin is inderdaad overbodig, zeker in de TT.
pi_48195262
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:34 schreef DarkZone het volgende:

[..]

Inderdaad, soms in een verhitte situatie en het woord flopt eruit voelen mensen zich gekwetst omdat die persoons oma het heeft gehad, alsof ik het daar over had! Griep doet toch ook geen zeer, en daar gaan ook veel mensen aan dood, vooral oma's.

Maar het gebruiken van kanker in elke zin is inderdaad overbodig, zeker in de TT.

Kanker vergelijken met griep.
pi_48197579
Kanker
Mensen die 'kanker' als bijvoeglijk naamwoord gebruiken
Mensen die zeiken omdat andere mensen "kanker" gebruiken
pi_48197750
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

inderdaad, kanker is veel gaver dan griep.
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef M180 het volgende:
Ach het laat zien welke mensen wel of niet een fatsoenlijke opvoeding hebben gehad.
inderdaad, mensen die zich zo snel gekwetst voelen zijn tyfusmietjes en blijkbaar niet goed opgevoed.
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:25 schreef DOGMAN het volgende:
getuigt idd van een heel beperkt vocabulaire vwb diegene die het bezigt, anderzijds een gebrek aan fatsoen en daadkracht van FOK
het getuigt van een heel beperkt intellect wanneer mensen zich zo snel laten kwetsen en hun debiele normen en waarden bij anderen willen opleggen, anderzijds ben je gewoon een kankerkneusje.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_48197955
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Spaanse griep dan hé

Moet ik ook boos worden op iemand die pest/klere/tyfus zegt omdat mn overgrootvader in 1830 daaraan dood ging?
Ik zetg gewoon lekker kanker!
Niet om te kwetsen maar het is een heerlijke karchtterm
En ja in mijn familie hebben ze ook kanker, mag ik er dan niet meer mee schelden??
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_48198118
boeiuh, het is maar een woord
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_48198499
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:53 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Niet lachen. FOK! heeft zeker een opvoedkundige functie, maar doet dat op een ander soort manier dan bijvoorbeeld de kankerkneuzen van de " i em a boi, and i em a gurl" Muzzy reclame. Nee, op FOK! hebben wij Kankerkees met zijn wijze woorden over de stervende hoeren kankerkachels, en Maikuuul, die toensjus ons mooie paintz showt over zijn hendig sjieke flip met de fox.
pi_48198903
Kankertopic, kankerposts, kankerslotje.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 23:29:27 #53
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_48199309
mag cancer wel?
:')
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:51:46 #54
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_48200102
Ik zeg kanker wanneer ik dat wil
happen naar de baas
  woensdag 11 april 2007 @ 01:01:58 #55
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_48202087
TS: Tyfus, tering, kenker
mag dat dan wel?
niets
pi_48202107
dat hele geouwehoer om kanker is hypocriet.
Maar je hebt van die personen die voor alles kanker moeten zeggen alsof ze verder geen woord kunnen bedenken, daar erger ik mij wel aan
je icoon is te groot, max 100kB
pi_48202273
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mag cancer wel?
nee, kreeft daarentegen is prima ..
ik ben sowieso da bomb
pi_48202639
Whatever, mijn vader is nu langzaam aan het sterven aan longkanker.
Wat mij betreft mag iedereen het woord als ze zich in een situatie geroepen voelen gebruiken. Het is een normale krachtterm, en mits gemeend zie ik echt niet in wat er zo erg aan is, het lucht soms gewoon op, om die woorden te gebruiken..een uiting van frustatie en soms lucht het een beetje op om zo erg mogelijk te schelden als dingen tegenzitten.

Voor de mensen die het leuk vinden om het niet als natuurlijke wijze van krachtterm gebruiken, maar het als 10-jarige geestelijk uitgedaagde te gebruiken omdat ze het leuk vinden om lekker te provoceren, zoals Mustard_Man, zure_apple, ZuAndy en Tuvai.net, die gun ik ook lekker de ergste vorm van kanker, om die vrijheid van meningsuiting maar lekker door te voeren, en dat het maar heel langzaam en pijnlijk mag gaan.

Heerlijk, die vrijheid van meningsuiting.
Iedereen blij, niemand problemen.
pi_48204133
quote:
Op woensdag 11 april 2007 01:33 schreef Lamon het volgende:
Whatever, mijn vader is nu langzaam aan het sterven aan longkanker.
Wat mij betreft mag iedereen het woord als ze zich in een situatie geroepen voelen gebruiken. Het is een normale krachtterm, en mits gemeend zie ik echt niet in wat er zo erg aan is, het lucht soms gewoon op, om die woorden te gebruiken..een uiting van frustatie en soms lucht het een beetje op om zo erg mogelijk te schelden als dingen tegenzitten.

Voor de mensen die het leuk vinden om het niet als natuurlijke wijze van krachtterm gebruiken, maar het als 10-jarige geestelijk uitgedaagde te gebruiken omdat ze het leuk vinden om lekker te provoceren, zoals Mustard_Man, zure_apple, ZuAndy en Tuvai.net, die gun ik ook lekker de ergste vorm van kanker, om die vrijheid van meningsuiting maar lekker door te voeren, en dat het maar heel langzaam en pijnlijk mag gaan.

Heerlijk, die vrijheid van meningsuiting.
Iedereen blij, niemand problemen.
doodsverwensing mag heul niet!!!!!!11111111

kom maar op met die kanker. ik lust het rauw.
pi_48204197
Weer zo'n Urk bewoner op FOK!!

Kan Danny die mensen niet eraf rotten!!
pi_48205165
quote:
Op woensdag 11 april 2007 01:11 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

nee, kreeft daarentegen is prima ..
pm danny...
kijken oftie woordcensuur inschakeld en kanker vervangt door 'kreeft'.
pi_48207426
M'n oom is in een beerput verzopen, dus "schijt" vind ik ook niet kunnen.
pi_48209393
huilie.
pi_48210785
Nederlanders zijn zo'n beetje de enige die met ziektes schelden.
degene die het kanker gebruiken moeten het zelf weten maar echt hoogstaand vind ik het niet.
pi_48214265
Als je maar lang genoeg aanwezig bent hier dan stoort het je niet eens meer, dan is het normaal geworden.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  woensdag 11 april 2007 @ 14:10:02 #66
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_48215231
Als ik iemand een kankerlijer noem dan doe ik dat om hem te kwetsen niet omdat ik hem aardig vind. Kanker is een goed woord om te gebruiken vanwege de twee K's erin. net als godverdomme ook altijd prettig te gebruiken.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_48215480
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef Hijacking het volgende:
Ik zeg kanker wanneer ik dat wil
pi_48215494
Was TS ook geshockeerd door de blote borst van Janet Jackson bij de SuperBowl?
  woensdag 11 april 2007 @ 14:26:51 #69
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48215831
Sinds wanneer heeft FOK! een opvoedkundige taak?

Vroeger stoorde men zich ook aan het gebruik van iets als 'tyfus'. Het zou me niets verbazen als een groot deel tegenwoordig niet eens meer weet dat dat ook een ziekte is. 'Kanker' wordt tegenwoordig niet alleen als ziekte, maar ook als werkwoord gebruikt.
Ben er ook niet blij mee, maar het is wel de waarheid.

Nog even en men mag ook geen kut of lul meer zeggen 'omdat het aanstootgevend is'. Hoever wil je gaan met het censureren van woorden?
We leven niet in Amerika...

(Ik spreek dus vanuit mezelf, hè. Voor een FOK!standpunt moet je naar de Admins/FA's)
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 11 april 2007 @ 14:32:46 #70
94617 Ps2K
pi_48216059
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:26 schreef Haushofer het volgende:
M'n oom is in een beerput verzopen, dus "schijt" vind ik ook niet kunnen.
Ik schijt twee keer op een dag, dat voorkomt darmkanker
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_48216087
zoveelste kankertopic over kanker. @ ts : sterf
underground forever baby
pi_48216263
Kanker fockedop
  woensdag 11 april 2007 @ 14:42:52 #73
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_48216406
Wat een gekanker! ik vind dit echt regelrechte onzin.
Als iemand kanker wil zeggen doet ie maar lekker hoor.
Me ma heeft ook kanker gehad me tante is er pas aan overleden.
Ik gebruik het woord kanker nog meer dan ervoor, ik heb het idee dat het nu meer oplucht als ik de boel bij mekaar kanker dan voorheen.
En zelfs me ma wil wel is het verboden woord gebruiken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_48216536
kijk het is heel simpel
alleen asoos gebruiken dit woord!!!!!!!

Ga jullie gang maar! We lezen zo wel dat er geen opvoeding genoten is.
Mij maakt het niet uit wat je scheld zoal...

punt
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 11 april 2007 @ 14:46:24 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_48216544
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:16 schreef HenkVos het volgende:
Aan de vele reacties blijkt dat veel gebruikers het een normaal woord vinden om bv als scheldwoord te gebruiken. Volgens mij is daar al iets fundamenteels mis.
Bij iedereen die zich niet aan jouw normen en waarden conformeert is iets mis? Wie ben jij om zo over andere mensen te oordelen?

Ik vind het wel makkelijk, mensen die met niets anders weten te komen dan kankerdekankerdekankerschijtkutkanker.

Die kan je namelijk makkelijk negeren, het wordt zo saai op den duur.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 11 april 2007 @ 14:56:16 #76
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48216873
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef zhe-devilll het volgende:
kijk het is heel simpel

punt
Of ze verzetten zich tegen hun opvoeding. Veel pubers hier enzo
  woensdag 11 april 2007 @ 15:23:23 #77
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_48217802
Skiczukie leuke ondertitel heb je:

>You fucking faggot. Fuck you. You fucking fucker, fuck you,
>fuck your fucking mother, fuck your whole fucking family you fucking
>motherfucking fucker. You fucking suck you fucking faggot. Fuck you.

Ik vind eigenlijk niet kunnen
haat het niet dan schaad het niet...
pi_48217887
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef Natalie het volgende:

[..]

Of ze verzetten zich tegen hun opvoeding. Veel pubers hier enzo
tjah dan moet je weer omgekeerde psychologie gebruiken he
soms is dat moeilijk uit te rekenen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 11 april 2007 @ 15:32:42 #79
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48218098
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

tjah dan moet je weer omgekeerde psychologie gebruiken he
soms is dat moeilijk uit te rekenen
Zolang wij er maar geen last van hebben
pi_48219596
ga dan naar een christen forum, kenker he
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_48219632
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef roburt het volgende:
ga dan naar een christen forum, kenker he
pff ordi ga er zelf eens heen leer je misschien nog wat
ahahaha
pi_48219727
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

pff ordi ga er zelf eens heen leer je misschien nog wat
ahahaha
waarom mag het dan niet?
  woensdag 11 april 2007 @ 16:15:46 #83
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48219816
Kankertopic.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:18:57 #84
117776 OFfSprngr
pi_48219964
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef zhe-devilll het volgende:
kijk het is heel simpel

punt
Dus half DH is een aso?, sorry maar jullie zijn te kleinzerig om bij een simpel woordje gelijk OH NEE, HIJ ZEI EEN WOORD DAT ME PIJN KAN DOEN ALS IEMAND HET KRIJGT DIE IK AARDIG VIND!, maar bij "krijg de tering/tiefus/ebola" hoor je niets, doe eens niet zo hypocriet, woorden zijn alleen geweldadige wapens voor de gene die zich er zo voor op stellen.`
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
pi_48220157
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dus half DH is een aso?, sorry maar jullie zijn te kleinzerig om bij een simpel woordje gelijk OH NEE, HIJ ZEI EEN WOORD DAT ME PIJN KAN DOEN ALS IEMAND HET KRIJGT DIE IK AARDIG VIND!, maar bij "krijg de tering/tiefus/ebola" hoor je niets, doe eens niet zo hypocriet, woorden zijn alleen geweldadige wapens voor de gene die zich er zo voor op stellen.`
das ook zo dubbel ja; in afrika sterven ze bij bosjes aan ebola griep pest weet ik veel, en als je hier kanker zegt worden ze boos omdat de buurvrouw het heeft
  woensdag 11 april 2007 @ 16:28:41 #86
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48220402
Heb een aantal familieleden verloren aan die ziekte, maar ik zie wel schil tussen het gebruiken van 'kanker' als werkwoord en het bewust spotten met ziektes. Daarom stoor ik me er meestal niet aan.

'Kanker op man!' is heel iets anders dan 'Krijg kanker!'

Als je het verschil niet wil zien en al flipt bij het woord alleen... tja, zelf weten, hoor. Maar je maakt het alleen moeilijk voor jezelf.
pi_48220526
er zijn zoveel andere leukere scheldwoorden
verzin eens iets nieuws of iets dat minder schokkend kan zijn voor mensen, ik stoor me er niet aan maar denk wel
oh daar heb je weer een kneus die zo nodig moet schelden met het woord kanker
ja ik vind het stom staan, maar ik kom ook niet uit rotterdam ofzo waar dit schijnbaar heel normaal is,
maw rotterdam is aso
pi_48220572
kanker boeiend
pi_48220850
Hé wtf dit topic gaat over mij
pi_48221304
kanker leuke onder titel heb je!!!!!!!!!!!!!!
pi_48221675
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef roburt het volgende:
kanker leuke onder titel heb je!!!!!!!!!!!!!!
Jij niet!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 11 april 2007 @ 16:58:52 #92
94617 Ps2K
pi_48221747
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:31 schreef zhe-devilll het volgende:
er zijn zoveel andere leukere scheldwoorden
verzin eens iets nieuws of iets dat minder schokkend kan zijn voor mensen, ik stoor me er niet aan maar denk wel
oh daar heb je weer een kneus die zo nodig moet schelden met het woord kanker
ja ik vind het stom staan, maar ik kom ook niet uit rotterdam ofzo waar dit schijnbaar heel normaal is,
maw rotterdam is aso
Verzin eens iets wat minder schokkend is?? Deug jij wel? Schelden is iemand verbaal aanvallen met als doel dat je hem kwetst en pijn doet in situaties waar fysiek geweld niet mogelijk / gewenst is.
Dus ja het is de bedoeling dat je het schokkend vind, zo werd het ook bedoeld. Jezus ik ga je niet uitschelden omdat ik je lief vind...
pi_48223937
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Verzin eens iets wat minder schokkend is?? Deug jij wel? Schelden is iemand verbaal aanvallen met als doel dat je hem kwetst en pijn doet in situaties waar fysiek geweld niet mogelijk / gewenst is.
Dus ja het is de bedoeling dat je het schokkend vind, zo werd het ook bedoeld. Jezus ik ga je niet uitschelden omdat ik je lief vind...
wtf deug jij wel?
ik scheld in rl nooit iemand uit!
Waarom zou ik dat moeten doen ik vind dat je het met praten het wel afkunt als je slim bent tenminste
  woensdag 11 april 2007 @ 18:12:32 #94
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48224172
Ik gebruik 'kanker' niet om de ziekte, maar om de passie die je in de uitspraak kan leggen.

Net als 'godverdomme'.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48224394
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik gebruik 'kanker' niet om de ziekte, maar om de passie die je in de uitspraak kan leggen.

Net als 'godverdomme'.
inderdaad wat bekt nou lekkerder als je je stoot
'auw' of 'kamkerdeur!' (als je je stoot tegen de deur dus)
pi_48224569
Ik vind dat het gebruik van het woord 'kanker' eigenlijk te ver gaan, maar de fok! policy vindt kennelijk van niet en daardoor voelen m.i. sommige mensen zich zelfs sneller geroepen om het woord te gebruiken.
Ik zou het wel een verbeterpuntje willen noemen, om ietsje strenger op te treden in dat opzicht.
pi_48230555
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef Mustard_Man het volgende:
kankerhuilie

je bent echt sneu als je je telkens gekwetst voelt door het woord 'kanker'.
probeer je inferieure denkbeelden eens niet aan ons op te dringen joh.
Sterf
pi_48230870
Mensen die reageren met woorden als kankertopic doen dit waarschijnlijk om te shockeren. En ik geef toe: het lukt ze bij mij in ieder geval.

Als ik alles zo lees, denk ik dat ik te beschermend ben opgevoed. Maar niet alleen ik. Ik ken niemand in mijn vriendengroep, in mijn voetbalteams of van mijn collega's die het woord kanker ooit gebruikt. Mocht het toch een keer gebruikt worden, ben ik er zeker van dat diegene van alle kanten gecorrigeerd zal worden.

pi_48230946
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:23 schreef STING het volgende:
Ik vind dat het gebruik van het woord 'kanker' eigenlijk te ver gaan, maar de fok! policy vindt kennelijk van niet en daardoor voelen m.i. sommige mensen zich zelfs sneller geroepen om het woord te gebruiken.
Ik zou het wel een verbeterpuntje willen noemen, om ietsje strenger op te treden in dat opzicht.
Er is achter de coulissen vast wel iets te regelen, in de zin van het woord wegvlakken met *****
  woensdag 11 april 2007 @ 20:54:06 #100
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48231083
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef HenkVos het volgende:
Mensen die reageren met woorden als kankertopic doen dit waarschijnlijk om te shockeren. En ik geef toe: het lukt ze bij mij in ieder geval.

Als ik alles zo lees, denk ik dat ik te beschermend ben opgevoed. Maar niet alleen ik. Ik ken niemand in mijn vriendengroep, in mijn voetbalteams of van mijn collega's die het woord kanker ooit gebruikt. Mocht het toch een keer gebruikt worden, ben ik er zeker van dat diegene van alle kanten gecorrigeerd zal worden.

Hier geloof ik dus echt niets van. Hoe onfatsoenlijk het ook moge zijn, ik kan me niet voorstellen dat niemand in jou directe omgeving het woord 'kanker' nog nooit gebruikt heeft.
Daarnaast wil je ook nog eens beweren dat als iemand het woord in de mond neemt hij daar iedereen mee tegen de borst stuit?
Ik weet niet hoe oud je bent en waar je woont, maar dit kan ik niet geloven, sorry.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48231307
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef HenkVos het volgende:
Dat had je toch ook wel een beetje kunnen zien aan komen?
Op fok! ben je kewl als je mensen basht, die iets serieus aan de kaak proberen te stellen.
Ook het label 'moraalridder' is erg populair.
quote:
Te beschermend? Ik denk dat je het een beetje overdrijft. Het is vrij normaal dat je niet het woord 'kanker' gebruikt en over het algemeen zullen mensen je raar of geirriteerd aankijken als je ermee vloekt.
Taalgebruik is op internet sowieso veel 'losser' dan in het echte leven en hier op fok!, tsja, hier kun je bijna helemaal los gaan. En het veelvuldig gebruik van het woordje 'kanker' vind ik ook dan weer net ietsje te ver gaan. Zijn niet veel sites waar je zo ver kan gaan in je taalgebruik.
pi_48231598
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:54 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Hier geloof ik dus echt niets van. Hoe onfatsoenlijk het ook moge zijn, ik kan me niet voorstellen dat niemand in jou directe omgeving het woord 'kanker' nog nooit gebruikt heeft.
Daarnaast wil je ook nog eens beweren dat als iemand het woord in de mond neemt hij daar iedereen mee tegen de borst stuit?
Ik weet niet hoe oud je bent en waar je woont, maar dit kan ik niet geloven, sorry.
Hier idem hoor!
Niks raars aan, zouden het hier raar vinden als men hiermee begon te schelden zelfs
er zijn nog steden waar men dit niet gewoon vind
  woensdag 11 april 2007 @ 21:07:15 #103
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48231736
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:04 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hier idem hoor!
Niks raars aan, zouden het hier raar vinden als men hiermee begon te schelden zelfs
er zijn nog steden waar men dit niet gewoon vind
Dan woon je zeker niet in de grote stad.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  donderdag 12 april 2007 @ 00:01:33 #104
94617 Ps2K
pi_48239992
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:03 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

wtf deug jij wel?
ik scheld in rl nooit iemand uit!
Waarom zou ik dat moeten doen ik vind dat je het met praten het wel afkunt als je slim bent tenminste
Als al het andere faalt is er geen substituut voor even 10 minuten tegen iemand aan vloeken om je punt over te brengen.
pi_48242070
quote:
Op woensdag 11 april 2007 21:07 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dan woon je zeker niet in de grote stad.
jewel hoor
pi_48243288
quote:
Hallo allen,

Ik heb dit topic geopend naar aanleiding van dit net geopende topic: kan iemand zijn ondertitel wijzigen? In dit topic stelt TS een naar mijn mening legitieme vraag. Als ondertitel hebben: kanker? kanker! vind ik net als TS verwerpelijk.

De reactie van de moderator in dat topic vind ik teleurstellend. Ik vroeg me af wat het standpunt van Fok is inzake het noemen van het woord kanker in topics. Is dit dezelfde als deze moderator?

Ik begrijp dat het moeilijk een grens te trekken is in wat wel en wat niet mag. Maar het woord kanker overschrijdt naar mijn idee die grens ruimschoots en zou niet toegestaan mogen worden. Fok! heeft daarin naar mijn mening ook een opvoedkundige taak, helemaal gelet op de veelal jeudige gebruikers.

Wat vinden jullie?
Kankervoorstel.

Censuur pas je maar toe binnen je eigen huis. Daarbuiten heeft iedereen het recht om te zeggen en schrijven wat ze willen, hoe grievend het ook is voor sommigen.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_48248349
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:56 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

inderdaad, kanker is veel gaver dan griep.
[..]

inderdaad, mensen die zich zo snel gekwetst voelen zijn tyfusmietjes en blijkbaar niet goed opgevoed.
[..]

het getuigt van een heel beperkt intellect wanneer mensen zich zo snel laten kwetsen en hun debiele normen en waarden bij anderen willen opleggen, anderzijds ben je gewoon een kankerkneusje.
Ach we zijn niet allemaal zo stoer als jij!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:12:14 #108
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_48248772
Schelden is goed, schelden met ziektes is nog beter. Schelden met dodelijke ziektes is het allertofst. Kanker is goed om mee te schelden en om de bevolking uit te dunnen.
Dus kanker een eind op grefo's die niet tegen schelderij kunnen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 12 april 2007 @ 11:13:45 #109
94617 Ps2K
pi_48248827
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef beelz het volgende:
Schelden is goed, schelden met ziektes is nog beter. Schelden met dodelijke ziektes is het allertofst. Kanker is goed om mee te schelden en om de bevolking uit te dunnen.
Dus kanker een eind op grefo's die niet tegen schelderij kunnen.
Schelderij is gezond bevat chlorophyl en wordt veel gegeten door kanker vegetariers
  donderdag 12 april 2007 @ 11:15:16 #110
44649 beelz
pi_48248898
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Schelderij is gezond bevat chlorophyl en wordt veel gegeten door kanker vegetariers
Kankervego's moeten ook een eind opkankeren met hun kankerreligie. Sla is voor kankerkonijnen enzo
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:16:44 #111
94617 Ps2K
pi_48248967
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:15 schreef beelz het volgende:

[..]

Kankervego's moeten ook een eind opkankeren met hun kankerreligie. Sla is voor kankerkonijnen enzo
Als vegetariers de natuur respecteren, waarom vreten ze dan alle kanker planten op?
  donderdag 12 april 2007 @ 11:17:38 #112
44649 beelz
pi_48248993
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:16 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Als vegetariers de natuur respecteren, waarom vreten ze dan alle kanker planten op?
De enige goede kankerreden om kankervegetariër te zijn is dat je een kankerhekel hebt aan kankerplanten. Ik vreet kankervlees omdat ik kankerdieren haat.
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:19:19 #113
94617 Ps2K
pi_48249055
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef beelz het volgende:

[..]

De enige goede kankerreden om kankervegetariër te zijn is dat je een kankerhekel hebt aan kankerplanten. Ik vreet kankervlees omdat ik kankerdieren haat.
Brocoli maakt kanker dood. Bloemkool maakt grote kanker dood. Als je veel kanker hebt, kan de kanker dood gaan aan kanker?
  donderdag 12 april 2007 @ 11:20:34 #114
44649 beelz
pi_48249088
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:19 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Brocoli maakt kanker dood. Bloemkool maakt grote kanker dood. Als je veel kanker hebt, kan de kanker dood gaan aan kanker?
Kanker gaat dood aan kankerkanker denk ik. Kweenie, ik ben ook geen kankerexpert.
Hmm kankerexpert... 3 keer woordwaarde.
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:22:42 #115
94617 Ps2K
pi_48249173
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef beelz het volgende:

[..]

Kanker gaat dood aan kankerkanker denk ik. Kweenie, ik ben ook geen kankerexpert.
Hmm kankerexpert... 3 keer woordwaarde.
Hehehe

De kankerexpert vertelde dat hij kanker heeft, kankerexpert...
  donderdag 12 april 2007 @ 11:24:03 #116
44649 beelz
pi_48249218
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hehehe

Een kankerexpert met kanker, das pas ironie. Kankerironie dus.
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:25:01 #117
94617 Ps2K
pi_48249253
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef beelz het volgende:

[..]

Een kankerexpert met kanker, das pas ironie. Kankerironie dus.
De kankerexpert heeft inderdaad ook kanker, hij vreet geen brocoli
pi_48249291
Stop es ff met dat gebagger aub.
  donderdag 12 april 2007 @ 11:26:19 #119
44649 beelz
pi_48249306
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef Ps2K het volgende:

[..]

De kankerexpert heeft inderdaad ook kanker, hij vreet geen brocoli
Brocoli is volgens mij de hoofdveroorzaker van kanker. Ik vreet geen kankerbrocoli en ik heb geen kanker. Ik rook wel heel veel en ben van mening dat roken kanker tegenhoudt.
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:27:36 #120
44649 beelz
pi_48249360
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef STING het volgende:
Kankergebagger, en nee
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:28:46 #121
94617 Ps2K
pi_48249411
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef STING het volgende:
bag·ge·ren2 (ov.ww., ook abs.)
1 (modder e.d.) van de waterbodem halen met een baggermolen

Ik zie geen waterbodem, baggermolen en modder.
  donderdag 12 april 2007 @ 11:29:42 #122
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_48249446
TS zou eens moeten verhuizen naar de Schilderswijk.
Neerkomen wel!
pi_48249528
irl hoor ik ook dagelijks het woord kanker om me heen!
  donderdag 12 april 2007 @ 11:33:26 #124
44649 beelz
pi_48249605

Trouwens.
Besef Regulier!
  donderdag 12 april 2007 @ 12:11:22 #125
117776 OFfSprngr
pi_48251131
quote:
Op donderdag 12 april 2007 03:35 schreef StefanP het volgende:

[..]

Kankervoorstel.

Censuur pas je maar toe binnen je eigen huis. Daarbuiten heeft iedereen het recht om te zeggen en schrijven wat ze willen, hoe grievend het ook is voor sommigen.
Wtf, ik ben het voor het eerst eens met Stefan.
.
.
pi_48253342
Pardcore Ethanol Hunk?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_48258663
Volgens mij kan dit topic beter gesloten worden. Of zijn er nog meer gebruikers die even willen schelden in dit topic ? Het is natuurlijk ook wel erg grappig en stoer! Neem nou dat stukje over broccoli...... werkelijk hilarisch.
pi_48259080
quote:
Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef HenkVos26 het volgende:
Volgens mij kan dit topic beter gesloten worden. Of zijn er nog meer gebruikers die even willen schelden in dit topic ? Het is natuurlijk ook wel erg grappig en stoer! Neem nou dat stukje over broccoli...... werkelijk hilarisch.
kanker lemming.
pi_48259087
pi_48262992
quote:
Op donderdag 12 april 2007 03:35 schreef StefanP het volgende:

[..]

Kankervoorstel.

Dus eigenlijk kan ik buiten de hele tijd Sieg Heil roepen, want ik ben toch niet op prive grond? Als mensen daar aanstoot aan nemen dan is dat toch hun probleem?
pi_48263320
quote:
Op donderdag 12 april 2007 18:32 schreef M180 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk kan ik buiten de hele tijd Sieg Heil roepen, want ik ben toch niet op prive grond? Als mensen daar aanstoot aan nemen dan is dat toch hun probleem?
je doet je best maar.
pi_48263365
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Dat hoeft van mij niet.
lol, en hoevaak kom je dat hier op FOK tegen
pi_48289997
paarden zijn toffe beesten
pi_48310635
quote:
Op donderdag 12 april 2007 11:22 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hehehe

pi_48326204
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:00 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb meerdere familieleden aan kanker verloren. Toch kan het me niks minder boeien dat ze het woord kanker gebruiken.

Alsof je dat helpt herinneren aan je overleden opa, kommop zeg. Het is gewoon een krachtwoord waar lekker wat kracht achter zit. Als ik me flink opfok dan voldoet een "verdulleme" niet. Dus zeg ik gewoon lekker KANKER. Klinkt gewoon lekker dan.
Je spreekt jezelf een beetje tegen (niks minder boeiend), maar ik begrijp je punt.
Maar wat jij zegt, met opa en andere familieleden klopt. Maar als jij de leidensweg van je vrouw, moeder of kind heb meegemaakt, herrinnert het je dan aan die persoon (wat natuurlijk niet zo erg is) of aan de pijn en ellende die het heeft door heeft moeten maken.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen er moeite mee hebben. Ben zelf mijn moeder eraan verloren en ik heb er ook niet veel problemen mee. Als iemand het als scheldwoord gebruikt in de zin van kankerzooi ofzo al helemaal niet.
Vind het wel kut als iemand kankerwijf of kankerleier zegt, of het positief gebruikt als: 'dat feest was echt kankervet'. Zoiets lees ik echter nooit op fok.
pi_48330409
verbeter de wereld, begin bij jezelf. En laat het daarbij en vals ons er niet mee lastig (K)
  zaterdag 14 april 2007 @ 20:26:35 #137
135197 Teije
hypebeast
pi_48330880
Waar mensen zich al niet druk om maken ik heb ook meerdere familie leden (en kennisen) verloren aan kanker, dat is natuurlijk helemaal niet leuk. Maar dat mensen helemaal panisch worden als iemand het woord kanker gebruikt kan ik niet begrijpen .
pi_48331264
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:20 schreef EsDe het volgende:

[..]

Domste reactie ooit

Dus als jij een TT leest en je ziet daar kanker in staan, besluit je om de TT maar niet te lezen ofzo? maar eh, hoe weet je dan wat je wel en niet kan lezen? als je het niet leest zie je het ook niet staan tenminste...maar dan weet je niet of het er wel staat...

dumbass.

Mja ik vermijd 'kanker' als scheldwoord zoveel ik kan.

Niet zozeer omdat ik er zelf problemen mee heb, maar omdat ik me kan voorstellen dat er mensen zijn die er wél problemen mee hebben. Dat geldt ook voor iets als 'godverdomme' (terwijl 'verdomme' dan weer wel kan, wat mij betreft).

Mja, trek je eigen grenzen. 't Is maar net de vraag in hoeverrre je rekening wil houden met anderen, denk ik.
quote:
Maar dat mensen helemaal panisch worden als iemand het woord kanker gebruikt kan ik niet begrijpen
panisch? nee. Maar als je geen begrip kan hebben voor mensen die zoiets liever niet horen, dan zou je jezelf misschien eens af moeten vragen of dat niet aan jezelf ligt.
Ik doe hier niet aan mee.
pi_48331868
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:39 schreef Off-ShoRe het volgende:

[..]

dumbass.

Niet zozeer omdat ik er zelf problemen mee heb, maar omdat ik me kan voorstellen dat er mensen zijn die er wél problemen mee hebben. Dat geldt ook voor iets als 'godverdomme' (terwijl 'verdomme' dan weer wel kan, wat mij betreft).

Mja, trek je eigen grenzen. 't Is maar net de vraag in hoeverrre je rekening wil houden met anderen, denk ik.
[..]

panisch? nee. Maar als je geen begrip kan hebben voor mensen die zoiets liever niet horen, dan zou je jezelf misschien eens af moeten vragen of dat niet aan jezelf ligt.
vertel mij is waarom je moet luisteren als iemand niet wil dat je kanker zegt omdat ze cavia kanker heeft/had of dat je geen 'zelfmoord' mag zeggen omdat iemand zijn oma zelfmoord heeft gepleegd.

zo iemand neem je toch ook niet serieus, aanstellers altijd
pi_48331991
Vertel mij eens waarom het nodig is om de zaak te bagatelliseren.
pi_48332000
als er een standpunt wordt ingenomen over het woord kanker, dan moet dat ook met alle andere ziektes: dus dan ook geen cholera, griep, aids, hiv, ziekte van huntington loopneus, tering, schurft (oh nee dat is een aandoening) Vond ik persoonlijk een beetje overdreven
Dick Schaffa
pi_48332022
2000 views. Opmerkelijk.
pi_48332138
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:01 schreef Dick-Schaffa het volgende:
als er een standpunt wordt ingenomen over het woord kanker, dan moet dat ook met alle andere ziektes: dus dan ook geen cholera, griep, aids, hiv, ziekte van huntington loopneus, tering, schurft (oh nee dat is een aandoening) Vond ik persoonlijk een beetje overdreven
Dat mag jij vinden. Net als TS vind ik echter dat dit eerder een kwestie is van grenzen stellen dan van principe.
pi_48332203
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:01 schreef Dick-Schaffa het volgende:
waaom moet dat dan?
Jesus saves but death prevails.
pi_48332544
Hij zal dat ongetwijfeld vinden omdat een slachtoffer van Aids net zo serieus genomen moet worden als een slachtoffer van kanker of tyfus.
pi_48332582
niet kankeren met aids, jeweets.
pi_48332857
wat een kankerhoofden hier
errrrrrrrrr.....?
pi_48333295
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:19 schreef Off-ShoRe het volgende:
Hij zal dat ongetwijfeld vinden omdat een slachtoffer van Aids net zo serieus genomen moet worden als een slachtoffer van kanker of tyfus.
logisch toch, over hypocriet gesproken
pi_48333726
Wat is daar zo hypocriet aan? Dat ik zijn mening begrijp (voor zover dat waar is), wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben.
pi_48334352
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:41 schreef roburt het volgende:

[..]

logisch toch, over hypocriet gesproken
wat is er nou weer mis met hypocrisie?

hypocrisy, goeie band toch
Jesus saves but death prevails.
pi_48337595
Mijn ouders zijn beide overleden aan kanker.
  zondag 15 april 2007 @ 10:47:02 #152
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_48342656
Ik ben er op tegen dat het woord "schurft" gebruikt word, want daar heb ik ooit een hele lieve cavia genaamd Murdock aan verloren.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_48345438
Ik vind dit een beetje een raar vergelijk, sorry hoor...
pi_48346936
ik zie dat je ouders aan kanker zijn overleden, sorry voor dat, maar kan je uitleggen waarom, telkens dat gezeik.
pi_48368452
Nou, misschien omdat ik me eraan stoor dat mensen allerlei verwensingen naar hun hoofd krijgen en tot doodverwensingen toe zelfs...
Ik denk dat je toch wel wat meer respect voor elkaar kan hebben, ook al doe je het anoniem op internet...
  maandag 16 april 2007 @ 03:44:37 #156
117776 OFfSprngr
pi_48370360
Respect, mensen en doodsverwensingen?, als ik zo rond kijk in de maatschappij heb ik maar weinig respect voor mensen, laat staan dat ik ze niet liever dood zie.
.
.
pi_48370723
quote:
Op maandag 16 april 2007 03:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Respect, mensen en doodsverwensingen?, als ik zo rond kijk in de maatschappij heb ik maar weinig respect voor mensen, laat staan dat ik ze niet liever dood zie.
idd.
die kankergothics moeten ff flink sterven
  maandag 16 april 2007 @ 07:46:03 #158
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_48370802
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:33 schreef FFnog het volgende:
Nou, misschien omdat ik me eraan stoor dat mensen allerlei verwensingen naar hun hoofd krijgen en tot doodverwensingen toe zelfs...
Ik denk dat je toch wel wat meer respect voor elkaar kan hebben, ook al doe je het anoniem op internet...
Ik neem doodverwensingen niet serieus. Dus lig daar niet wakker van. En bepaalde woorden zal ik nier snel gebruiken. Mensen zullen zich op internet sneller misdragen omdat ze denken dat ze op dat medium redelijk anoniem denken te zijn.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_48373303
quote:
Op maandag 16 april 2007 07:30 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

idd.
die kankergothics moeten ff flink sterven
Dank je...
pi_48374367
kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden

Ik mag dus kankeren waar ik wil ja, gewoon een hollands woord
Ik support gevallen topclubs!
pi_48379699
Dat is iets anders dan krijg de kanker roepen of sterf of zo...
  maandag 16 april 2007 @ 14:01:19 #162
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_48380496
quote:
[..]
Wel weer een lekker gefundeerde uitspraak, vol compassie en respect voor de medemens. Toch prettig om te zien dat er nog mensen zijn die zich in kunnen voelen in de mening van anderen.

[ Bericht 26% gewijzigd door nweenink op 16-04-2007 21:24:45 ]
pi_48392144
quote:
=edit=
hosti
Sta jij even voor paal zeg...
pi_48402792
hij zei invoelen
  zondag 22 april 2007 @ 09:56:21 #165
170036 Klit
In medio virtus
pi_48590612
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 00:26 schreef Off-ShoRe het volgende:
hij zei invoelen
Errare humanum est

(Vergissen is menselijk).
Laedere facile, mederi difficile
pi_48592461
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:39 schreef Off-ShoRe het volgende:

[..]

dumbass.

enig idee wat godverdomme betekent? Komt af van: God Verdoem Mij, en als ik dat wil roepen, wat heb jij er dan tegen?

nee, ben niet christelijk o.d. heb gewoon opgelet op school
pi_48592531
quote:
Op maandag 16 april 2007 10:12 schreef FFnog het volgende:

[..]

Dank je...
  zondag 22 april 2007 @ 12:05:13 #168
170036 Klit
In medio virtus
pi_48593077
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:38 schreef Bramzz het volgende:

[..]

enig idee wat godverdomme betekent? Komt af van: God Verdoem Mij, en als ik dat wil roepen, wat heb jij er dan tegen?

nee, ben niet christelijk o.d. heb gewoon opgelet op school
Grappig dat je iemand aanroept waar je niet in geloofd.
Dat geeft al wel aan hoe je geestelijk in elkaar zit lijkt mij.
pi_48593184
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:05 schreef Klit het volgende:

[..]

Grappig dat je iemand aanroept waar je niet in geloofd.
Dat geeft al wel aan hoe je geestelijk in elkaar zit lijkt mij.
Ik zie nergens staan dat ik God vraag mij te verdoemen. Ik vraag mij alleen af waarom iemand er een probleem van maakt als iemand anders zich wil laten verdoemen
pi_48593225
Ach wat een gezeur hier allemaal.
Als je kanker wil zeggen dan zeg je het lekker.
Als je het niet wil lezen in topics dan lees je het niet.

Persoonlijk ben ik het er niet zo mee eens en zijn het veelal ook kinderen die niet opgevoed zijn of geen opleiding genieten die het gebruiken
Zij moeten vooral doen wat ze willen, mij zal je het nooit horen zeggen.
You say why, I say why not.
http://www.last.fm/user/mrjonesiam/
pi_48593635
  zondag 22 april 2007 @ 13:41:40 #172
170036 Klit
In medio virtus
pi_48595761
quote:
Op zondag 22 april 2007 12:10 schreef ninjaturtle het volgende:
Ach wat een gezeur hier allemaal.
Als je kanker wil zeggen dan zeg je het lekker.
Als je het niet wil lezen in topics dan lees je het niet.

Persoonlijk ben ik het er niet zo mee eens en zijn het veelal ook kinderen die niet opgevoed zijn of geen opleiding genieten die het gebruiken
Zij moeten vooral doen wat ze willen, mij zal je het nooit horen zeggen.
pi_48599208
Waarom zit hier nog geen slotje op?
  zondag 22 april 2007 @ 16:19:10 #174
161622 Staafje
Forum pimp
pi_48602380
Kanker op joh kk sukkel
Sue me.
  zondag 22 april 2007 @ 19:00:32 #175
170036 Klit
In medio virtus
pi_48608576
quote:
Op zondag 22 april 2007 16:19 schreef Staafje het volgende:
Kanker op joh kk sukkel
Wat een zeer ongepaste en onvolwassen opmerking in dit topic m'n beste Staafje.
pi_48797734
Ach sommige mensen denken nog steeds dat het wel heel erg leuk is om andere mensen te kwetsen...
pi_48797947
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef FFnog het volgende:
Ach sommige mensen denken nog steeds dat het wel heel erg leuk is om andere mensen te kwetsen...
Jij laat jezelf kwetsen, stel je niet zo aan emo.
pi_48797959
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:28 schreef FFnog het volgende:
"Man"

tering hey, ben jij homo?
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 01:40:58 #179
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48797973
Triest hoe Nosh reageert in dat andere topic
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_48798003
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Welk topic?
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:42:32 #181
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48798005
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:40 schreef paultjuhhh het volgende:
Link?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:45:06 #182
160074 FerryB
House Music!
pi_48798057
quote:
Hallo allen,

Wat vinden jullie?
Na het lezen van een aantal reacties ben ik tot de conclusie gekomen dat je hier nooit een antwoord op je vraag zult vinden
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 01:49:00 #183
80791 crew  Paul
pi_48798128
Het word steeds erger trouwens bij pub hoor je er niet meer bij als je geen kanker in een zin zegt
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kanker internet
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 12:51 schreef seekfaM het volgende:

[..]

jaman , elkaar scheenbenen verrot schoppen, en dan een beetje op elkaar kankeren, geef mij maar een andere sport
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 18:03 schreef Borkydude het volgende:
Wat een tempo, kankers
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:51 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Ik ga kankerhard m'n best doen, ik kom sowieso Zou alleen kunnen dat een vroege trein niet te vermijden is, dus krijg je geen eitje van me
Te triest
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 01:49:51 #184
80791 crew  Paul
pi_48798144
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:42 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Link?
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:15 schreef Nosh het volgende:
Ik weet niet wat ik treuriger vind: die ondertitel, of dit topic.

PM hem erover, als het je echt diep zit.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 01:51:15 #185
80791 crew  Paul
pi_48798168
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Bullet-tooth het volgende:

Net als 'godverdomme'.
Dat gebruik ik beide niet, misschien hebben sommige mensen dat nodig ofzo, best sneu als je dat woord heb om je zin kracht te geven
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:53:33 #186
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48798202
Nouja, ik zie he probleem niet. Je hebt kanker als ziekte en kanker als krachtterm. Totaal verschillend.
Oeps alweer twee keer kanker gezegd. Maar als het in een serieuse content is maakt het de meeste niet uit he....
LastFM
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 01:54:26 #187
80791 crew  Paul
pi_48798214
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:53 schreef -skippybal- het volgende:
Nouja, ik zie he probleem niet. Je hebt kanker als ziekte en kanker als krachtterm. Totaal verschillend.
Oeps alweer twee keer kanker gezegd. Maar als het in een serieuse content is maakt het de meeste niet uit he....
Ja je zegt nu 2x kanker maar je gebruikt het heel anders, zoals ik het nu ook zeg. Hoop dat je dat wel snapt
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:55:30 #188
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48798233
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:54 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ja je zegt nu 2x kanker maar je gebruikt het heel anders, zoals ik het nu ook zeg. Hoop dat je dat wel snapt
Ik snap het ja, maar snap jij dan ook het verschil tussen kanker en kanker?
LastFM
pi_48798234
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:51 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Dat gebruik ik beide niet, misschien hebben sommige mensen dat nodig ofzo, best sneu als je dat woord heb om je zin kracht te geven
Waar maak je je druk om? Het is maar een woord
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 01:56:38 #190
80791 crew  Paul
pi_48798257
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:55 schreef Fetai het volgende:

[..]

Omdat ik dan aan de ziekte moet denken elke keer als iemand dat zegt, en mensen die dat hebben (gehad) daarom. Ik denk dat de meeste mensen dat hebben die zich eraan ergeren ( op fok )
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 01:57:51 #191
80791 crew  Paul
pi_48798280
En voor de rest weet ik het ook niet ik stoor me er gewoon aan, en vind het heel aso als mensen dat moeten zeggen van : wat een kankerdit en dat , weet niet komt een btje dom op me over
  zaterdag 28 april 2007 @ 01:59:09 #192
160074 FerryB
House Music!
pi_48798303
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:55 schreef Fetai het volgende:

[..]

Ik ga je moeder neuken....

Maak je niet druk, het zijn maar woorden.
pi_48798306
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:56 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Omdat ik dan aan de ziekte moet denken elke keer als iemand dat zegt, en mensen die dat hebben (gehad) daarom. Ik denk dat de meeste mensen dat hebben die zich eraan ergeren ( op fok )
De helft van mijn familie is er aan overleden en het zal nog me reet roesten? Als iemand met kut scheldt denk ik toch ook niet aan de kano van mijn lerares of weet ik veel wie? Of als iemand met tyfus scheldt aan kindertjes in Afrika die dit hebben? Het is echt gewoon dat je je geraakt voelt omdat je hier naar op zoek bent.
pi_48798319
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:59 schreef FerryB het volgende:

[..]

Neeee
Waarom zeg je dat, weet je niet hoe erg je me hiermee kwetst. Dit doet me echt zoveel pijn enzo
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 02:00:49 #195
80791 crew  Paul
pi_48798333
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:59 schreef Fetai het volgende:

[..]

De helft van mijn familie is er aan overleden en het zal nog me reet roesten? Als iemand met kut scheldt denk ik toch ook niet aan de kano van mijn lerares of weet ik veel wie? Of als iemand met tyfus scheldt aan kindertjes in Afrika die dit hebben? Het is echt gewoon dat je je geraakt voelt omdat je hier naar op zoek bent.
Nee hoor, hoe weet jij nou wat ik voel ik verzin het niet hoor bij het woord shit maakt het me niet uit maar bij het woord kanker wel, het is gewoon zo. Dat voel ik, klaar.
Jij kan niet oordelen over mij dat ik niet zou voelen en dat ik er naar zou zoeken
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 02:01:42 #196
80791 crew  Paul
pi_48798346
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 01:59 schreef FerryB het volgende:

[..]

Lekker makkelijk gezegd dit, woorden kunnen ook kwetsen. Bij de 1 kwetst iets meer dan bij de ander.
  zaterdag 28 april 2007 @ 02:03:52 #197
160074 FerryB
House Music!
pi_48798377
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:01 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Lekker makkelijk gezegd dit, woorden kunnen ook kwetsen. Bij de 1 kwetst iets meer dan bij de ander.
Dat bedoel ik er ook mee.....
pi_48798392
quote:
kan·ker (de ~ (m.))
2 voortwoekerend kwaad

kan·ke·raar (de ~ (m.), ~s)
1 mopperaar

kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen

kan·ker·lij·er (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] rotzak => naarling
Het zijn gewoon door de Vandale erkende woorden. Het slaat gewoon nergens op dat het tere hartje van sommige mensen geraakt wordt wanneer deze woorden gebruikt worden. Waar kun je je druk over maken zeg ! Triest als je je zo laat kennen
  zaterdag 28 april 2007 @ 02:06:06 #199
160074 FerryB
House Music!
pi_48798403
Zeg dan Naarling
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 02:07:54 #200
80791 crew  Paul
pi_48798431
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:05 schreef Fetai het volgende:

[..]

Het zijn gewoon door de Vandale erkende woorden. Het slaat gewoon nergens op dat het tere hartje van sommige mensen geraakt wordt wanneer deze woorden gebruikt worden. Waar kun je je druk over maken zeg ! Triest als je je zo laat kennen
oh jij bent dus van steen en zal je nooit ergeren aan bepaalde woorden of zinnen enz ?
Vind dat eerder apart
pi_48798449
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:06 schreef FerryB het volgende:
Zeg dan Naarling
Wil ik ook best zeggen hoor, of ploert/plurk/mispunt/onverlaat/fluim/serpent, t is gewoon wat me te binnen schiet. Als het dezelfde betekenis heeft, waarom doet het ene woord dan meer pijn? Het is gewoon een mooi Hollands woord, beter dan al die gare Surinaamse woorden die je hebt laatste tijd
pi_48798458
Eens met TS (Y)
pi_48798469
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:07 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

oh jij bent dus van steen en zal je nooit ergeren aan bepaalde woorden of zinnen enz ?
Vind dat eerder apart
Als het niet tegen mij gericht is, waarom zou ik me er dan iets van aantrekken? Het gaat namelijk altijd over iets anders dan jezelf, zoals die kanker school waar je heen moet.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 02:12:15 #204
80791 crew  Paul
pi_48798501
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:10 schreef Fetai het volgende:

[..]

Als het niet tegen mij gericht is, waarom zou ik me er dan iets van aantrekken? Het gaat namelijk altijd over iets anders dan jezelf, zoals die kanker school waar je heen moet.
Kan me niet voorstellen dat jij geen woorden hebt waar je je aan kan ergeren, en al zou dat niet zijn. Kan je ook wat meer respect tonen aan de mensen die zich wel ergeren aan bep. woorden.
pi_48798543
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat jij geen woorden hebt waar je je aan kan ergeren, en al zou dat niet zijn. Kan je ook wat meer respect tonen aan de mensen die zich wel ergeren aan bep. woorden.
Daar vergis je je dan in, want woorden opzichzelfstaand doen me geen ene donder.
Hoe zou ik me moeten aanpassen aan anderen? Het staat niet op hun hoofd geschreven of ze snel moeten huilen. Als ze daar niet tegen kunnen gaan ze maar met mensen om die liever schelden met patjakker.
pi_48799052
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:16 schreef Fetai het volgende:

[..]

Daar vergis je je dan in, want woorden opzichzelfstaand doen me geen ene donder.
Hoe zou ik me moeten aanpassen aan anderen? Het staat niet op hun hoofd geschreven of ze snel moeten huilen. Als ze daar niet tegen kunnen gaan ze maar met mensen om die liever schelden met patjakker.
Daar gaat het dus niet om. Als jij tegen je vrienden de hele dag kanker wil zeggen interesseert dat niemand. Dit topic gaat over het gebruik van kanker in topics. Mensen die met mensen om gaan die liever schelden met patjakker komen hier ook. Het is gewoon een kwestie van respect of je hier rekening mee houdt. Doe je het niet en gebruik je dit woord toch als scheldwoord terwijl je weet dat er andere mensen het lezen die dat erg vervelend vinden, ben je gewoon een egoist.
pi_48800785
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 03:16 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Daar gaat het dus niet om. Als jij tegen je vrienden de hele dag kanker wil zeggen interesseert dat niemand. Dit topic gaat over het gebruik van kanker in topics. Mensen die met mensen om gaan die liever schelden met patjakker komen hier ook. Het is gewoon een kwestie van respect of je hier rekening mee houdt. Doe je het niet en gebruik je dit woord toch als scheldwoord terwijl je weet dat er andere mensen het lezen die dat erg vervelend vinden, ben je gewoon een egoist.
juist de mensen die vinden dat iedereen maar aan hun huilie-standaard moet aanpassen zijn egoistisch.

dus dikke middelvinger in je anus.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:07:55 #208
157662 Linky
Blessed Be
pi_48801527
AMG, waar gaat dit over, dit kan beter in ONZ worden geplaatst =P
Let Elume Light Your Path
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:26:00 #209
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_48803264
ben het ook behoorlijk eens met ts. overigens niet helemaal gelezen het hele topic, maar... tis zo onnodig. zie het ook als een vorm van aandachtstrekkerij overigens.
Imperare sibi maximum imperium est
pi_48803819
Misschien moeten jullie maar aan jullie huilie standaard werken
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 12:54:13 #211
80791 crew  Paul
pi_48803901
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef Fetai het volgende:
Misschien moeten jullie maar aan jullie huilie standaard werken
Of jij vragen aan je ouders waarom je geen fatsoenlijke opvoeding hebt gehad dat je nu nog overal kanker voor wilt zetten
pi_48804095
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Of jij vragen aan je ouders waarom je geen fatsoenlijke opvoeding hebt gehad dat je nu nog overal kanker voor wilt zetten
als je al moeilijk gaat doen over het woordje kanker
pi_48804118
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ik heb het nog geen één keer gebruikt in dit topic voor zover ik weet, dus het zal allemaal wel meevallen met mijn gedrag/opvoeding. Het enige wat ik vind is dat sommigen van jullie je niet zo moeten laten kennen.
pi_48805715
Het is precies wat paultjuhhh hier neerzet, sommige mensen voelen zich gekwetst of vinden het gewoon een vervelend woord, wat is dan het probleem om een beetje rekening met elkaar te houden en het woord niet te gebruiken.
Je gebruikt het nu omdat je het jezelf hebt aangeleerd, je kun jezelf ook een ander woord aanleren waar mensen geen moeite mee hebben.
Maarja, stel je eens voor dat je in deze maatschappij rekening met een ander zou gaan houden he...
pi_48805948
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef FFnog het volgende:
Het is precies wat paultjuhhh hier neerzet, sommige mensen voelen zich gekwetst of vinden het gewoon een vervelend woord, wat is dan het probleem om een beetje rekening met elkaar te houden en het woord niet te gebruiken.
Je gebruikt het nu omdat je het jezelf hebt aangeleerd, je kun jezelf ook een ander woord aanleren waar mensen geen moeite mee hebben.
Maarja, stel je eens voor dat je in deze maatschappij rekening met een ander zou gaan houden he...
Maarja, stel je eens voor dat we ons telkens zouden aanpassen aan mensen die vanalles kwetsend en vervelend vinden.

rot toch een eind op man.
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:33:12 #216
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48805988
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef FFnog het volgende:
Ik voel me gekwetst door het woord 'rekening' en ik vind het een vervelend woord.
NIET MEER GEBRUIKEN!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48805990
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:31 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Maarja, stel je eens voor dat we ons telkens zouden aanpassen aan mensen die van alles kwetsend en vervelend vinden.
Nou idd, stel je eens voor zeg...
Vooral als je weet dat het een grote groep is die zich eraan stoort...
pi_48806032
"Stervende hoeren vogelgriepkachel" klinkt nou eenmaal niet
pi_48806051
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:35 schreef mcDavid het volgende:
"Stervende hoeren vogelgriepkachel" klinkt nou eenmaal niet
Vooral niet zeggen dan...
pi_48806468
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:33 schreef FFnog het volgende:

[..]

Nou idd, stel je eens voor zeg...
Vooral als je weet dat het een grote groep is die zich eraan stoort...
Een grote groep mensen stoort zich eraan dat jij niet vijf keer per dag bidt tot allah.
Een grote groep mensen stoort zich eraan dat wanneer mensen hen tot het christendom poogt te bekeren.
Een grote groep mensen stoort zich aan de barbeque lucht die via de buren het raam binnenkomt.
Een grote groep mensen stoort zich aan mensen die niet kunnen spellen.
Een grote groep mensen stoort zich aan taalpuristen.
Een grote groep mensen stoort zich aan breezers.
Een grote groep mensen stoort zich aan allochtonen.
Een grote groep mensen stoort zich aan gothics.
Een grote groep mensen stoort zich aan snelwegen.
Een grote groep mensen stoort zich aan Limburg.
Een grote groep mensen stoort zich aan de randstad.
Een grote groep mensen stoort zich aan het recht van meningsuiting.
Een grote groep mensen stoort zich aan amerikanen.
Een grote groep mensen stoort zich aan duitsers.
Een grote groep mensen stoort zich aan mietjes die niet tegen het woord kanker kunnen.

Zo kan ik nog heeeeeeeel lang doorgaan.
Dus smoeltje dicht, traantjes wegvegen en opsodepleuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mustard_Man op 28-04-2007 15:08:02 ]
pi_48806588
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:58 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Een grote groep mensen stoort zich eraan dat jij niet vijf keer per dag bidt tot allah.
Een grote groep mensen stoort zich eraan dat wanneer mensen hen tot het christendom poogt te bekeren.
Een grote groep mensen stoort zich aan de barbeque lucht die via de buren het raam binnenkomt.
Een grote groep mensen stoort zich aan duitsters.
Een grote groep mensen stoort zich aan mietjes die niet tegen het woord kanker kunnen.

Wat hij zegt dus
pi_48806593
quote:

[..]

Een grote groep mensen stoort zich aan duitsters.

Je vergeet de userts die geen PI gebruiken.
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:07:51 #223
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48806636
ik vind het echt heel slecht hoe mensen kanker hier gebruiken.. kijk bevoorbeeld naar barbara in goede tijden: die heeft t nu heel zwaar en haar familie en vrienden ook. Charlie en Florien waren ook heel bang!
en dan zou je daarmee gaan spotten !

zondermeer vind ik schelden nerges voor nodig: als je nou es normaal doet tegen mensen die je minder mag en tegen andere extra aardig berijk je hetzelfde op een liefdevollere manier!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_48806810
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:07 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het echt heel slecht hoe mensen kanker hier gebruiken.. kijk bevoorbeeld naar barbara in goede tijden: die heeft t nu heel zwaar en haar familie en vrienden ook. Charlie en Florien waren ook heel bang!
en dan zou je daarmee gaan spotten !

zondermeer vind ik schelden nerges voor nodig: als je nou es normaal doet tegen mensen die je minder mag en tegen andere extra aardig berijk je hetzelfde op een liefdevollere manier!!
Hier stopte ik met lezen
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 17:11:58 #225
80791 crew  Paul
pi_48808957
quote:

[..]

Ik zie het al je praat wel meer zo ordinair
pi_48809560
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:11 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

wat leuk dat je verder niet op de inhoud reageert.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:34:12 #227
117776 OFfSprngr
pi_48809561
Moet je eens naar Den Haag komen.

Ik heb hier ook zo'n irritante hypocriete kankermongool boven me wonen die mij even bedreigt met 8x het woord kanker in 2 zinnen omdat ik een keer "kankerlelijk" had gezegd in de tuin.

Goed bezig die anti-kanker mensen.
.
.
pi_48809765
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 10:17 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

juist de mensen die vinden dat iedereen maar aan hun huilie-standaard moet aanpassen zijn egoistisch.

dus dikke middelvinger in je anus.
Mensen kunnen er niets aan doen als ze door een nare ervaring het erg vervelend vinden dit woord als scheldwoord te horen.

Mensen die kanker bewust als scheldwoord gebruiken terwijl ze weten dat andere mensen dat vervelend vinden kunnen hier wel iets aan doen.

Eigenlijk moet ik gewoon niet reageren op iemand van jouw niveau.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:47:43 #229
117776 OFfSprngr
pi_48809860
Je kunt ook bewust geen aanstoot nemen aan iets.

Dr zijn veel ergere dingen op deze planeet om je druk over te maken dan het woord kanker.
.
.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:53:00 #230
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48809989
Kanker bestaat niet en is één grote hoax!
Bier ende tieten.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:57:45 #231
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48810087
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Je kunt ook bewust geen aanstoot nemen aan iets.

Dr zijn veel ergere dingen op deze planeet om je druk over te maken dan het woord kanker.
tuurlijk zijn er ergere dingen maar gebruik gewoon niet zulke nare woorden!
ik heb altijd geleerd om gewoon 'he vervelend' of 'ik vind dit niet zo leuk' te zeggen in plaats van met al die akelige woorden te slingeren!
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:05:01 #232
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48810239
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:57 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

tuurlijk zijn er ergere dingen maar gebruik gewoon niet zulke nare woorden!
ik heb altijd geleerd om gewoon 'he vervelend' of 'ik vind dit niet zo leuk' te zeggen in plaats van met al die akelige woorden te slingeren!
Als ik 'kanker' gebruikt hoeft dat helemaal niet in een negatieve situatie te zijn.
'Kankervet', 'kankerhard' of 'naar de kanker'.
Puur een krachtterm zonder enige link naar de ziekte.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:07:14 #233
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48810283
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:05 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Als ik 'kanker' gebruikt hoeft dat helemaal niet in een negatieve situatie te zijn.
'Kankervet', 'kankerhard' of 'naar de kanker'.
Puur een krachtterm zonder enige link naar de ziekte.
waarom zou je een ziekte gebruiken om iets positief te noemen? dat snap ik dan helemaal niet..
ik zou echt niet rond willen lopen in een kankervette legging, en kankerhard uitgaan vind ik ook niet gezellig klinken
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:09:03 #234
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48810319
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

waarom zou je een ziekte gebruiken om iets positief te noemen? dat snap ik dan helemaal niet..
ik zou echt niet rond willen lopen in een kankervette legging, en kankerhard uitgaan vind ik ook niet gezellig klinken
Zoals ik al in mijn vorige post probeerde duidelijk te maken, het woord heeft eigenlijk niets te maken met de ziekte kanker. Puur een krachtterm om uit te drukken in welke orde van grootheid iets is.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48810912
ik zeg wel griep voortaan
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 18:58:41 #236
80791 crew  Paul
pi_48811337
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:11 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Wat moet ik er verder over zeggen dan, het is toch gewoon simpel als redelijk wat mensen zich eraan storen op fok kan je het ook laten. Het is niet voor niets dat bij sommige fora het woord kanker word vervangen door sterretjes. Waarom denk je dan dat ze dat daar doen ?
pi_48811418
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:42 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Mensen die kanker bewust als scheldwoord gebruiken terwijl ze weten dat andere mensen dat vervelend vinden kunnen hier wel iets aan doen.
Dude!

Moeten we dan maar gaan schelden met woorden waarvan je weet dat de ander het fijn vind dat je het zegt?
pi_48811481
quote:

[..]

Een grote groep mensen stoort zich aan duitsers.

Inderdaad vind ik dat je kunt proberen om rekening te houden met de medemens, dus ook met bovenstaande dingen.
Ik zeg niet dat het altijd zal lukken, maar je kunt het wel proberen...
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:14:36 #239
117776 OFfSprngr
pi_48811703
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:58 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Wat moet ik er verder over zeggen dan, het is toch gewoon simpel als redelijk wat mensen zich eraan storen op fok kan je het ook laten. Het is niet voor niets dat bij sommige fora het woord kanker word vervangen door sterretjes. Waarom denk je dan dat ze dat daar doen ?
Dus jij bent voor cencuur omdat het misschien iemand pijn doet omdat die gene dat zo wil opvatten?

Het woord God doet mij pijn, willen jullie aub niet meer referen ernaar..

welkom toekomst
.
.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:21:28 #240
170036 Klit
In medio virtus
pi_48811882
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dus jij bent voor cencuur omdat het misschien iemand pijn doet omdat die gene dat zo wil opvatten?

Het woord God doet mij pijn, willen jullie aub niet meer referen ernaar..

welkom toekomst
Het woord van God brengt alleen maar liefde, misbruik van het woord van God zou inderdaad moeten worden tegen gegaan, al is het alleen maar om die personen tegen zichzelf te beschermen.
Aan de andere kant, als ze het zelf niet inzien, zijn ze er nog niet aan toe, Onze Vader zal over ze oordelen.
pi_48812274
Toevallig heb ik hele nare ervaringen met een tuinkabouter. Ik ben voor een verbod op het gebruik van het woord "tuinkabouter" op FOK!
pi_48812364
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:34 schreef mcDavid het volgende:
Toevallig heb ik hele nare ervaringen met een tuinkabouter. Ik ben voor een verbod op het gebruik van het woord "tuinkabouter" op FOK!
kankertuinkabouter
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:39:42 #243
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48814164
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef Klit het volgende:

[..]

Het woord van God brengt alleen maar liefde, misbruik van het woord van God zou inderdaad moeten worden tegen gegaan, al is het alleen maar om die personen tegen zichzelf te beschermen.
Aan de andere kant, als ze het zelf niet inzien, zijn ze er nog niet aan toe, Onze Vader zal over ze oordelen.
heel mooi gezegd!
pi_48814197
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:03 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Dude!

Moeten we dan maar gaan schelden met woorden waarvan je weet dat de ander het fijn vind dat je het zegt?
Het gaat hier toch niet alleen over schelden tegen een ander persoon. En wat is dan het probleem om een ander alternatief scheldwoord te gebruiken.

En al die mensen die voorbeelden gaan noemen van ik heb een hekel aan Limburg of aan tuinkabouters kunnen echt gewoon niet nadenken. Als je het verschil niet kunt beseffen tussen hoe erg het voor iemand die een hekel aan Linburg heeft om Limburg te horen en hoe erg het is voor iemand die een diepbare op een pijnlijke manier verloren heeft zien gaan, zit er echt ergens een steekje los.
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:08:58 #245
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_48815069
quote:
dus? als je dan de kanker-moraalridder gaat uithangen moet je vooral niet hypocriet gaan lopen doen
─_(ş.0)_/─
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:13:50 #246
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_48815199
quote:
kan·ker (de ~ (m.))
1 ziekte waarbij cellen zich ongeremd delen en zich door het lichaam verspreiden
2 voortwoekerend kwaad
3 ziekte bij dieren, planten of bomen

kan·ke·raar (de ~ (m.), ~s)
1 mopperaar

kan·ker·ach·tig (bn.)
1 door kanker aangetast

kan·ker·cen·trum (het ~)
1 geneeskundig centrum voor onderzoek naar en bestrijding van kanker => kankerinstituut

kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen

kan·ker·ge·zwel (het ~)
1 gezwel dat wordt veroorzaakt door kanker

kan·ker·in·sti·tuut (het ~)
1 kankercentrum

kan·ker·lij·er (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] rotzak => naarling

kan·ker·neu·ro·se (de ~ (v.))
1 neurose veroorzaakt door het lijden aan kanker

kan·ker·on·der·zoek (het ~)
1 onderzoek naar de aard of bestrijdingsmogelijkheden van kanker

kan·ker·pit (de ~ (m.))
1 [inf.] mopperaar

kan·ker·spe·ci·a·list (de ~ (m.))
1 specialist die kanker behandelt => oncoloog

kan·ker·stok (de ~ (m.))
1 [scherts.] sigaar of sigaret

kan·ker·the·ra·pie (de ~ (v.))
1 therapie voor de behandeling van kanker

kan·ker·ver·wek·kend (bn.)
1 kanker veroorzakend => carcinogeen, oncogeen
bron
dikgedrukte items slaan op de TS
en dan steek ik nog ff een kan·ker·stok op
─_(ş.0)_/─
pi_48817879
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef Klit het volgende:

[..]

kanker op zeg, zulke zinnen zouden ze moeten verbieden, dat is pas iets om je voor te schamen.
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:57:29 #248
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48818147
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:49 schreef roburt het volgende:

[..]

kanker op zeg, zulke zinnen zouden ze moeten verbieden, dat is pas iets om je voor te schamen.
dat jij niet geloofd is jou zonde!
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:03:52 #249
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48818440
Mensen die kanker als krachtterm gebruiken zijn gewoon asociale stumpers.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:10:34 #251
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48818487
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:08 schreef Marijke236 het volgende:
Mensen die kanker als krachtterm gebruiken zijn gewoon asociale stumpers.
Het woord stumper werd anders veelvuldig gebruikt om mensen met een lichamelijke beperking aan te duiden. En dan ben jij niet asociaal?
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:11:29 #252
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_48818509
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het woord stumper werd anders veelvuldig gebruikt om mensen met een lichamelijke beperking aan te duiden. En dan ben jij niet asociaal?
Heb je de foksearch op kanker gedaan ofzo?
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:12:44 #253
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48818539
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Heb je de foksearch op kanker gedaan ofzo?
Mijn zevende zintuig is het kankerzintuig.
  zondag 29 april 2007 @ 00:23:04 #254
117776 OFfSprngr
pi_48820597
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

dat jij niet geloofd is jou zonde!
Jouw profeet is dood gegaan voor zn eigen zondes, niet voor de mijne.
.
.
  zondag 29 april 2007 @ 00:24:15 #255
117776 OFfSprngr
pi_48820630
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:12 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn zevende zintuig is het kankerzintuig.
En dan moet ik gelijk denken aan de mogenlijkheid van dat jij zelf ontwetend kanker zal hebben.
.
.
  zondag 29 april 2007 @ 00:25:58 #256
170036 Klit
In medio virtus
pi_48820682
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:49 schreef roburt het volgende:

[..]

Wacht maar tot er over jou wordt geoordeeld beste roburt, als je slim bent doe je er nu nog je voordeel mee, als je er nog niet aan toe bent doe je dat gewoon lekker niet.
Maar ga nu niet van die rare dingen lopen verkondigen hier zeg.
  zondag 29 april 2007 @ 00:46:00 #257
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48821206
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:24 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

En dan moet ik gelijk denken aan de mogenlijkheid van dat jij zelf ontwetend kanker zal hebben.
Dat zou wel tumor zijn...
pi_48821241
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:46 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat zou wel tumor zijn...
je doet zo stoer altijd hier
maar ik weet wat er schuilt onder jouw pantser van stoer doen
een heel gevoelige lieve jongen!!!!!

zondag 29 april 2007 @ 00:48:51 #259
117776 OFfSprngr
pi_48821282
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:25 schreef Klit het volgende:
Wacht maar tot er over jou wordt geoordeeld beste roburt, als je slim bent doe je er nu nog je voordeel mee, als je er nog niet aan toe bent doe je dat gewoon lekker niet.
Bwahahahaha!, mensen die in troep geloven,.. leg me dit uit,.. als Jezus zo belangrijk was voor de bijbel,.. waarom wordt er alleen OVER hem geschreven en staat er niets direct van Jezus?, weet je eigenlijk wel watvoor fascist Augustinus was?

Overigens is dat echt weer Christenlijke hypocrisie, sure,.. jullie hebben natuurlijk de waarheid in pacht he..
.
.
  zondag 29 april 2007 @ 00:49:38 #260
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48821302
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

je doet zo stoer altijd hier
maar ik weet wat er schuilt onder jouw pantser van stoer doen
een heel gevoelige lieve jongen!!!!!

Ik ben ook een lieve jongen, en ook gevoelig van tijd tot tijd. Dat houdt echter nog steeds in dat ik wel sta achter wat ik zeg. Of dat nou op een forum is, op mn werk of thuis.
  zondag 29 april 2007 @ 01:08:59 #261
161622 Staafje
Forum pimp
pi_48821829
ik zeg zo vaak kanker... niet alleen op internet maar ook op straat. maakt nie uit tog.?
Sue me.
  zondag 29 april 2007 @ 01:26:50 #262
170036 Klit
In medio virtus
pi_48822285
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef OFfSprngr het volgende:

Overigens is dat echt weer Christenlijke hypocrisie, sure,.. jullie hebben natuurlijk de waarheid in pacht he..
Gelovige mensen hebben zeker niet de waarheid in pacht m'n beste OFfSprngr.
De waarheid staat al beschreven en gelovige mensen zullen dit als leidraad gebruiken in hun leven.
Dat niet gelovigen dat niet doen moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk. Tenslotte hebben die van Onze Vader het vermogen gekregen om zelf te proberen de juiste beslissingen te nemen, als ze dat niet doen aan hetgeen is beschreven is dat hun goed recht. Onze Vader zal later wel oordelen wie er juist heeft gehandeld.
  zondag 29 april 2007 @ 01:29:38 #263
170036 Klit
In medio virtus
pi_48822369
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef Staafje het volgende:
ik zeg zo vaak kanker... niet alleen op internet maar ook op straat. maakt nie uit tog.?
Nee, als je niet beter weet, verstandelijk wat aan de magere kant bent of je a-sociaal naar andere mensen op wil stellen maakt dat helemaal niet uit nee.
  zondag 29 april 2007 @ 01:30:27 #264
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48822396
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef Klit het volgende:
De waarheid staat al beschreven
!
  zondag 29 april 2007 @ 01:37:04 #265
117776 OFfSprngr
pi_48822580
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef Klit het volgende:
Gelovige mensen hebben zeker niet de waarheid in pacht m'n beste OFfSprngr.
De waarheid staat al beschreven en gelovige mensen zullen dit als leidraad gebruiken in hun leven.
Dat niet gelovigen dat niet doen moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk. Tenslotte hebben die van Onze Vader het vermogen gekregen om zelf te proberen de juiste beslissingen te nemen, als ze dat niet doen aan hetgeen is beschreven is dat hun goed recht. Onze Vader zal later wel oordelen wie er juist heeft gehandeld.
Overigens is je "waarheid" een compilatie van Augustinus die meer macht voor de kerk zocht dus uit de 20scriptures er 4 uitkoos die zijn kerk het meeste zouden benutten.

ik vraag me af of jij die volgens de regels van andere mensen leeft "beter" wordt beoordeeld dan iemand die zijn eigen waarheid vindt.

Wat ik als idealen zie is nog nooit iemand voor vermoord,.. hoeveel mensen zijn er al gedood in de naam van God, de bijbel, christendom en jezus?
Sorry, ik heb geen religieus bloed aan mijn handen, misschien is het aardse oordeel nog net wat belangrijker dan een "stel je voor dat".

Waar leef je liever voor, een sci-fi boek of jezelf?
.
.
  zondag 29 april 2007 @ 01:38:01 #266
117776 OFfSprngr
pi_48822605
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:29 schreef Klit het volgende:
Nee, als je niet beter weet, verstandelijk wat aan de magere kant bent of je a-sociaal naar andere mensen op wil stellen maakt dat helemaal niet uit nee.
Als christen zou ik niet zo snel praten over de verstandelijk magere kant..
.
.
  zondag 29 april 2007 @ 02:03:52 #267
170036 Klit
In medio virtus
pi_48823289
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:

Dan moet je dat vooral ook niet doen.
quote:
ik vraag me af of jij die volgens de regels van andere mensen leeft "beter" wordt beoordeeld dan iemand die zijn eigen waarheid vindt.
Kijk, daar zit nu net het verschil, ik vraag me dat dus helemaal niet af.
pi_48823299
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Daar zit misschien ook waarheid in, maar ik ken best wel wat gelovigen, maar geen van allen heeft op mij ooit zo een domme indruk gemaakt dan jij in dit topic.
  zondag 29 april 2007 @ 02:08:46 #269
170036 Klit
In medio virtus
pi_48823392
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:04 schreef northernlight81 het volgende:

Daar zit misschien ook waarheid in, maar ik ken best wel wat gelovigen, maar geen van allen heeft op mij ooit zo een domme indruk gemaakt dan jij in dit topic.
Ik neem je dat zeker niet kwalijk northernlight81, jij kunt er tenslotte ook niets aan doen.
Overigens zijn we wel weer heel erg oftopic aan het geraken, de geloofstopics zijn denk ik eenbetere plek om hierover te discussieren.

Hier ging het over:Het woord "kanker" in topics.
pi_48823513
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:08 schreef Klit het volgende:

[..]

Ik neem je dat zeker niet kwalijk northernlight81, jij kunt er tenslotte ook niets aan doen.
Overigens zijn we wel weer heel erg oftopic aan het geraken, de geloofstopics zijn denk ik eenbetere plek om hierover te discussieren.
Hier ging het over:Het woord "kanker" in topics.
Je begrijpt me verkeert. Ik zeg niet dat gelovige dommer zijn, maar dat dat misschien wel waar zou kunnen zijn. Ik weet het niet, maar ik weet wel dat veel gelovige de bijbel niet interpeteren zoals ik denk dat ze het bedoelen. Zoals gelovigen die geloven dat vandaag of morgen Jezus terug op aarde komt en alle gelovige meeneemt naar de hemel (de levende dus). Zulke opmerkingen vind ik geen toonbeeld van intelligentie, echter heeft intelligentie waarschijnlijk niets met geloof te maken.

Dat God alleen liefde brengt is trouwens onzin, kijk eens goed om je heen. Als god (als er al zoiets als god zou bestaan) alleen liefde zou brengen zou dit topic onnodig zijn. Je moet niet alleen kijken wat god jou geeft, maar ook andere mensen en wat het verder veroorzaakt heeft, en dat is een hele boel oorlog en veel oneerlijkheid binnen de wereld:
quote:
Als we de wereldbevolking terugbrengen tot een dorp van 100 mensen zou de verdeling er ongeveer zo uitzien:
6 mensen zouden 59% van de wereld rijkdom bezitten en ze zouden alle 6 uit de Verenigde Staten komen
80 zouden substandard wonen
70 zouden niet kunnen lezen
50 zouden ondervoed zijn
1 zou een universitaire opleiding hebben
1 zou er een computer hebben
En dan die opmerking van 'onze vader zal over je lot beslissen' ofzo vind ik al helemaal veel te zwaar beladen. Het gaat over het gebruiken van een woord, je kan ook overdrijven.
Maar inderdaad terug ontopic.

[ Bericht 17% gewijzigd door northernlight81 op 29-04-2007 02:28:12 ]
  zondag 29 april 2007 @ 02:27:31 #271
170036 Klit
In medio virtus
pi_48823740
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:15 schreef northernlight81 het volgende:

Je begrijpt me verkeert. Ik zeg niet dat gelovige dommer zijn, maar dat dat misschien wel waar zou kunnen zijn. Ik weet het niet, maar ik weet wel dat veel gelovige de bijbel niet interpeteren zoals ik denk dat ze het bedoelen. Zoals gelovigen die geloven dat vandaag of morgen Jezus terug op aarde komt en alle gelovige meeneemt naar de hemel (de levende dus). Zulke opmerkingen vind ik geen toonbeeld van intelligentie, echter heeft intelligentie waarschijnlijk niets met geloof te maken.
Om hier verder ontopic te blijven ben ik hier verder gegaan over Het geloof.
pi_48823997
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:49 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik ben ook een lieve jongen, en ook gevoelig van tijd tot tijd. Dat houdt echter nog steeds in dat ik wel sta achter wat ik zeg. Of dat nou op een forum is, op mn werk of thuis.
je bent wel hard in je oordeel
wreed soms
snoeiend bikkelhard en toch
geloof ik je niet, al die woorden van je..sorry kan er niets aan doen maar dit voel ik in jou
wat jij nodig hebt is een lekkere hugggggggg
echt waar!
liefduh
pi_48826002
Mensen die over dit soort woorden klagen, zijn over het algemeen overgevoelige wereldverbeteraars. die vrolijk doorrokend in een gesprek zeggen wil je het woord kanker niet gebruiken want mijn tante is er 15 jaar geleden aan gestorven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 29 april 2007 @ 10:21:13 #274
80791 crew  Paul
pi_48826359
Ik zal het je zo zeggen he als ik een jongen of meisje om me heen zie zo zie praten :

Haha dat was echt kankerlekker man wat een kankervette auto is dat ! bleeegh kankerlijer.

Dan denk ik eerder van wat een aso persoon zeg. dan van hee wat een leuke man/vrouw.
Ik vind het gewoon mega ordinair staan en denk gelijk aan de familie flodder en achterwijkjes en zulks
pi_48826600
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zal het je zo zeggen he als ik een jongen of meisje om me heen zie zo zie praten :

Haha dat was echt kankerlekker man wat een kankervette auto is dat ! bleeegh kankerlijer.

Dan denk ik eerder van wat een aso persoon zeg. dan van hee wat een leuke man/vrouw.
Ik vind het gewoon mega ordinair staan en denk gelijk aan de familie flodder en achterwijkjes en zulks
iedereen op FOK! moet zich onthouden van het gebruik zodat jij jezelf kan wijsmaken dat er op FOK! geen 'aso personen' zijn?
  zondag 29 april 2007 @ 10:40:13 #276
131603 Afwazig
Serious business
pi_48826665
Ik gebruik ook wel eens kanker, maar in mate, en vaak heb ik het zelf niet eens door. Als ik bijvoorbeeld iets op mijn voet laat vallen.

Lekker boeiend, als je er niet tegen kan dat er af en toe kanker wordt gezegd dan getuigt dat van weinig incasseringsvermogen. Huilen.
  zondag 29 april 2007 @ 12:22:49 #277
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_48829005
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:25 schreef Klit het volgende:

[..]

gelovigen zijn zo grappig en toch zo humorloos
─_(ş.0)_/─
pi_48829148
was ik toch niet de enige die er zo over dacht vamos.
god zal wel even politie agentje spelen en mensen die kanker zeggen bestraffen met zijn krachten!
hou aub op met dat gezever, ik krijg er hoofdpijn van.
  zondag 29 april 2007 @ 12:33:31 #279
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48829297
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:28 schreef roburt het volgende:
god zal wel even politie agentje spelen en mensen die kanker zeggen bestraffen met zijn krachten!
God straft onmiddellijk.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 29 april 2007 @ 12:38:26 #280
131603 Afwazig
Serious business
pi_48829425
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:28 schreef roburt het volgende:
Jij gelooft niet in god, je compenseert gewoon omdat je niet gelooft in jezelf.

Edit: Niet jij dus maar die Klit.
  zondag 29 april 2007 @ 12:40:21 #281
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_48829469
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
God straft onmiddellijk.
bij mij heeft die kankerlijer behoorlijk vertraging
of is dat tè?
─_(ş.0)_/─
  zondag 29 april 2007 @ 12:44:47 #282
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48829594
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:40 schreef vamos1 het volgende:

[..]

bij mij heeft die kankerlijer behoorlijk vertraging
of is dat tè?
Hij heeft het druk deze dagen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 29 april 2007 @ 16:11:12 #283
117776 OFfSprngr
pi_48839047
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:36 schreef SlimShady het volgende:

[..]

iedereen op FOK! moet zich onthouden van het gebruik zodat jij jezelf kan wijsmaken dat er op FOK! geen 'aso personen' zijn?
Dat is natuurlijk compleet sociaal.. je opinie op iedereen forceren omdat jij dan weer vervolgens een hogere maatstaaf kunt op zetten van sociaal gedrag.

DAS IST EIN BEFIL! >_<
.
.
  maandag 30 april 2007 @ 17:23:03 #284
175990 RaW-roelie
aankomend talent? (A)
pi_48866216
Hallo, als we elkaar nou met het woord 'kankerpatiënt' aan zouden spreken zou het anders zijn. Kanker is een prima Nederlands woord, en tevens een scheldwoord. Je bent dus een huilert als je hier moeilijk over gaat doen.

kanker topic btw.
P4 1,6 @ 2,4 GHz, 1,5GB DDR333, 240GB HDD, GeForce 6800 LE @ GT
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:48:54 #285
170036 Klit
In medio virtus
pi_48917605
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:23 schreef RaW-roelie het volgende:

kanker topic btw.
Pff, dat zet je er ook alleen maar neer om te laten zien hoe stoer je wel bent.
Geweldig hoor.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:16:44 #286
170036 Klit
In medio virtus
pi_50634568
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:23 schreef RaW-roelie het volgende:
Hallo, als we elkaar nou met het woord 'kankerpatiënt' aan zouden spreken zou het anders zijn. Kanker is een prima Nederlands woord, en tevens een scheldwoord. Je bent dus een huilert als je hier moeilijk over gaat doen.

kanker topic btw.
Ik ben blij dat er hier ook mensen zijn die het een scheldwoord vinden en daarnaast ook nog een vreselijke ziekte.
Geen van beide lijkt me respectvol om zomaar hier te gebruiken of om iemand toe te wensen.
pi_50636140
quote:
Hallo allen,

Wat vinden jullie?
eens.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_50636185
quote:
Ligt eraan, als het een kankerzooi is op je kamer, oke. Als je zegt dat klaas, joost of piet maar even de kanker moet krijgen, nee.

Nutteloos onder een avatar plaatsen is een grote kans dat je iemand er mee kwetst, al is het maar omdat je het woord geen lading geeft.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_50636430
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ligt eraan, als het een kankerzooi is op je kamer, oke. Als je zegt dat klaas, joost of piet maar even de kanker moet krijgen, nee.

Nutteloos onder een avatar plaatsen is een grote kans dat je iemand er mee kwetst, al is het maar omdat je het woord geen lading geeft.
wat is er kwetsend aan het wordt kanker.
gewoon niet zo zielig doen.
pi_50636615
hou toch eens op met dat gezeik over kanker. wind je op over iets dat boeit, global warming of afrika ofzo.. fucking couch-moraalridders.
underground forever baby
  woensdag 20 juni 2007 @ 00:14:57 #291
94617 Ps2K
pi_50636967
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:05 schreef Laton het volgende:
hou toch eens op met dat gezeik over kanker. wind je op over iets dat boeit, global warming of afrika ofzo.. fucking couch-moraalridders.
global warming is een hoax en Afrika wilde niet meer als kolonie verder dus mogen ze hun eigen problemen oplossen. Reageren op oude kanker topics
pi_50637223
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef Ps2K het volgende:

[..]

global warming is een hoax en Afrika wilde niet meer als kolonie verder dus mogen ze hun eigen problemen oplossen. Reageren op oude kanker topics
underground forever baby
pi_50638612
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:22 schreef Laton het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk
  woensdag 20 juni 2007 @ 01:21:52 #294
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_50638884
Ik vind: kanker? kanker! wel pakkend. Soort van slogan ofzo....
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:12:10 #295
170036 Klit
In medio virtus
pi_50643763
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 01:21 schreef afdak het volgende:
Ik vind: kanker? kanker! wel pakkend. Soort van slogan ofzo....
Totdat jij zelf of iemand in je directe omgeving jaren pijn lijdt en eraan overlijd...
pi_50643890
De eeuwige discussie tussen de mensen die het niet vinden kunnen, uit eigen oogpunt of zch kunnen voorstellen dat er mensen zijn die het kwetsend vinden....... en de andere groep mensen die vindt dat het wel moet kunnen en dat je een huilie bent als je het daar niet mee eens bent
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:34:10 #297
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_50646744
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Klit het volgende:

[..]

Totdat jij zelf of iemand in je directe omgeving jaren pijn lijdt en eraan overlijd...
Een tante van mij is eraan overleden, toch vind ik het niet schokkend dat mensen ermee schelden.
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_50647059
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:34 schreef afdak het volgende:

[..]

Een tante van mij is eraan overleden, toch vind ik het niet schokkend dat mensen ermee schelden.
Nutteloze discussie nogmaals.
De ene persoon is de ander niet.
Bij de ene persoon stimuleert het een negatieve emotionele reactie, bij de ander doet het nix.
Puur een persoonlijke kwestie dus.

Maar dat het persoonlijk is, wil nog niet zeggen dat die personen zich maar gewoon moeten aanpassen,
want zo werkt het niet. Als een relatief grote groep mensen zich persoonlijk gekwetst voelt door een bepaalde
uitlating of woord, kan dit reden genoeg zijn om in te grijpen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:42:52 #299
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50647088
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef STING het volgende:
De eeuwige discussie tussen de mensen die het niet vinden kunnen, uit eigen oogpunt of zch kunnen voorstellen dat er mensen zijn die het kwetsend vinden....... en de andere groep mensen die vindt dat het wel moet kunnen en dat je een huilie bent als je het daar niet mee eens bent
De eeuwige 'welles/nietes' discussie
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:49:48 #300
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_50647396
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Klit het volgende:

[..]

kut smoes. Ik heb ook iemand verloren aan kanker. En mij boeid het totaal niet als iemand het woord kanker gebruikt.

dus gewoon niet aanstellen.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:51:17 #301
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_50647471
Ik gooi dit topic maar op slot.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: