Jij hebt ook nog maar een paar dagen danquote:
Idd, het is een complotquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
whehe ze wilde je zer zeker niet bi jzetten
mja nee niet dusquote:
ik blij in pub voor altijdquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef FerryB het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog maar een paar dagen dan![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
mja nee niet dusmoest gewoon naar school
heb wel paar biertjes op maar dat kwam omdat er niks anders was
Boeien, die lijst zegt toch niksquote:
Hoe tan2 spangquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
ff kijke
Jij
ik
lauwert
jordy
rj
oshiro
die komen tot nu toe van pub
staat niet bij komersquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lis komt ook man !
Mooi, wordt het toch nog spannendquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lis komt ook man !
Nee maar ze komt welquote:
Wij mogen niet van die huiliesquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lis komt ook man !
Als ik het woord spannend gebruik op msn blockt ze mequote:Op zaterdag 28 april 2007 00:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mooi, wordt het toch nog spannend![]()
Oew, spannendquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik het woord spannend gebruik op msn blockt ze me![]()
Boeiend... .gewoon koomn kan ons ut boeienquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wij mogen niet van die huilies
Want dan worden het 2 meets in 1 en we zijn klein en het is een ONZ meet en geen PUB meet en we organiseren maar eigen meets waar ook geen ONZers komen en we posten te weinig in ONZ en we stellen ons niet voor en en en en
Dom volk.
Mwa, waarom zou ikquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Boeiend... .gewoon koomn kan ons ut boeien![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 00:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Boeiend... .gewoon koomn kan ons ut boeien![]()
Njah bestquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, waarom zou ik
We organiseren onze eigen meet wel
Ik zie nog welquote:Op zaterdag 28 april 2007 00:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Njah best
Ik ga naar de ONZ meeten juillie ook !
![]()
ik heb je tekst in je ava gewijzigdquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Beetje rustig, maar gezellig![]()
Coolquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik heb je tekst in je ava gewijzigd![]()
Oké, ik ook nog niet. Komt er nu een feest? Ik heb teveel energie namelijk!quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Veel wel, maar niet iedereen![]()
stuur wat morgenvroeg deze kant op aan, morgen om kwart over 6 d'r uit en 7 uur beginnenquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oké, ik ook nog niet. Komt er nu een feest? Ik heb teveel energie namelijk!
Ah wat moet je doen? Ik kan lekker uitslapen tot 6 uur des avonds, feest! Ik heb theequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:35 schreef Sloffie het volgende:
[..]
stuur wat morgenvroeg deze kant op aan, morgen om kwart over 6 d'r uit en 7 uur beginnen![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:37 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Ah wat moet je doen? Ik kan lekker uitslapen tot 6 uur des avonds, feest! Ik heb thee, dubbelfeest!
Ik geef hier zondag een groot feest, lekker BBQ'enquote:Op zaterdag 28 april 2007 01:34 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Oké, ik ook nog niet. Komt er nu een feest? Ik heb teveel energie namelijk!
Duhquote:
Oké, gezellig zeg! Ik heb vakantiequote:Op zaterdag 28 april 2007 01:38 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik werk op een plantenkwekerij, waarschijnlijk morgen planten potten samen met een stel van die cutpolen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |