abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48198499
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:53 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Niet lachen. FOK! heeft zeker een opvoedkundige functie, maar doet dat op een ander soort manier dan bijvoorbeeld de kankerkneuzen van de " i em a boi, and i em a gurl" Muzzy reclame. Nee, op FOK! hebben wij Kankerkees met zijn wijze woorden over de stervende hoeren kankerkachels, en Maikuuul, die toensjus ons mooie paintz showt over zijn hendig sjieke flip met de fox.
pi_48198903
Kankertopic, kankerposts, kankerslotje.
  † In Memoriam † dinsdag 10 april 2007 @ 23:29:27 #53
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_48199309
mag cancer wel?
:')
  dinsdag 10 april 2007 @ 23:51:46 #54
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_48200102
Ik zeg kanker wanneer ik dat wil
happen naar de baas
  woensdag 11 april 2007 @ 01:01:58 #55
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_48202087
TS: Tyfus, tering, kenker
mag dat dan wel?
niets
pi_48202107
dat hele geouwehoer om kanker is hypocriet.
Maar je hebt van die personen die voor alles kanker moeten zeggen alsof ze verder geen woord kunnen bedenken, daar erger ik mij wel aan
je icoon is te groot, max 100kB
pi_48202273
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mag cancer wel?
nee, kreeft daarentegen is prima ..
ik ben sowieso da bomb
pi_48202639
Whatever, mijn vader is nu langzaam aan het sterven aan longkanker.
Wat mij betreft mag iedereen het woord als ze zich in een situatie geroepen voelen gebruiken. Het is een normale krachtterm, en mits gemeend zie ik echt niet in wat er zo erg aan is, het lucht soms gewoon op, om die woorden te gebruiken..een uiting van frustatie en soms lucht het een beetje op om zo erg mogelijk te schelden als dingen tegenzitten.

Voor de mensen die het leuk vinden om het niet als natuurlijke wijze van krachtterm gebruiken, maar het als 10-jarige geestelijk uitgedaagde te gebruiken omdat ze het leuk vinden om lekker te provoceren, zoals Mustard_Man, zure_apple, ZuAndy en Tuvai.net, die gun ik ook lekker de ergste vorm van kanker, om die vrijheid van meningsuiting maar lekker door te voeren, en dat het maar heel langzaam en pijnlijk mag gaan.

Heerlijk, die vrijheid van meningsuiting.
Iedereen blij, niemand problemen.
pi_48204133
quote:
Op woensdag 11 april 2007 01:33 schreef Lamon het volgende:
Whatever, mijn vader is nu langzaam aan het sterven aan longkanker.
Wat mij betreft mag iedereen het woord als ze zich in een situatie geroepen voelen gebruiken. Het is een normale krachtterm, en mits gemeend zie ik echt niet in wat er zo erg aan is, het lucht soms gewoon op, om die woorden te gebruiken..een uiting van frustatie en soms lucht het een beetje op om zo erg mogelijk te schelden als dingen tegenzitten.

Voor de mensen die het leuk vinden om het niet als natuurlijke wijze van krachtterm gebruiken, maar het als 10-jarige geestelijk uitgedaagde te gebruiken omdat ze het leuk vinden om lekker te provoceren, zoals Mustard_Man, zure_apple, ZuAndy en Tuvai.net, die gun ik ook lekker de ergste vorm van kanker, om die vrijheid van meningsuiting maar lekker door te voeren, en dat het maar heel langzaam en pijnlijk mag gaan.

Heerlijk, die vrijheid van meningsuiting.
Iedereen blij, niemand problemen.
doodsverwensing mag heul niet!!!!!!11111111

kom maar op met die kanker. ik lust het rauw.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_48204197
Weer zo'n Urk bewoner op FOK!!

Kan Danny die mensen niet eraf rotten!!
pi_48205165
quote:
Op woensdag 11 april 2007 01:11 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

nee, kreeft daarentegen is prima ..
pm danny...
kijken oftie woordcensuur inschakeld en kanker vervangt door 'kreeft'.
pi_48207426
M'n oom is in een beerput verzopen, dus "schijt" vind ik ook niet kunnen.
pi_48209393
huilie.
pi_48210785
Nederlanders zijn zo'n beetje de enige die met ziektes schelden.
degene die het kanker gebruiken moeten het zelf weten maar echt hoogstaand vind ik het niet.
pi_48214265
Als je maar lang genoeg aanwezig bent hier dan stoort het je niet eens meer, dan is het normaal geworden.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  woensdag 11 april 2007 @ 14:10:02 #66
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_48215231
Als ik iemand een kankerlijer noem dan doe ik dat om hem te kwetsen niet omdat ik hem aardig vind. Kanker is een goed woord om te gebruiken vanwege de twee K's erin. net als godverdomme ook altijd prettig te gebruiken.
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_48215480
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:51 schreef Hijacking het volgende:
Ik zeg kanker wanneer ik dat wil
pi_48215494
Was TS ook geshockeerd door de blote borst van Janet Jackson bij de SuperBowl?
  woensdag 11 april 2007 @ 14:26:51 #69
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48215831
Sinds wanneer heeft FOK! een opvoedkundige taak?

Vroeger stoorde men zich ook aan het gebruik van iets als 'tyfus'. Het zou me niets verbazen als een groot deel tegenwoordig niet eens meer weet dat dat ook een ziekte is. 'Kanker' wordt tegenwoordig niet alleen als ziekte, maar ook als werkwoord gebruikt.
Ben er ook niet blij mee, maar het is wel de waarheid.

Nog even en men mag ook geen kut of lul meer zeggen 'omdat het aanstootgevend is'. Hoever wil je gaan met het censureren van woorden?
We leven niet in Amerika...

(Ik spreek dus vanuit mezelf, hč. Voor een FOK!standpunt moet je naar de Admins/FA's)
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 11 april 2007 @ 14:32:46 #70
94617 Ps2K
pi_48216059
quote:
Op woensdag 11 april 2007 10:26 schreef Haushofer het volgende:
M'n oom is in een beerput verzopen, dus "schijt" vind ik ook niet kunnen.
Ik schijt twee keer op een dag, dat voorkomt darmkanker
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_48216087
zoveelste kankertopic over kanker. @ ts : sterf
underground forever baby
pi_48216263
Kanker fockedop
  woensdag 11 april 2007 @ 14:42:52 #73
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_48216406
Wat een gekanker! ik vind dit echt regelrechte onzin.
Als iemand kanker wil zeggen doet ie maar lekker hoor.
Me ma heeft ook kanker gehad me tante is er pas aan overleden.
Ik gebruik het woord kanker nog meer dan ervoor, ik heb het idee dat het nu meer oplucht als ik de boel bij mekaar kanker dan voorheen.
En zelfs me ma wil wel is het verboden woord gebruiken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_48216536
kijk het is heel simpel
alleen asoos gebruiken dit woord!!!!!!!

Ga jullie gang maar! We lezen zo wel dat er geen opvoeding genoten is.
Mij maakt het niet uit wat je scheld zoal...

punt
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 11 april 2007 @ 14:46:24 #75
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_48216544
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:16 schreef HenkVos het volgende:
Aan de vele reacties blijkt dat veel gebruikers het een normaal woord vinden om bv als scheldwoord te gebruiken. Volgens mij is daar al iets fundamenteels mis.
Bij iedereen die zich niet aan jouw normen en waarden conformeert is iets mis? Wie ben jij om zo over andere mensen te oordelen?

Ik vind het wel makkelijk, mensen die met niets anders weten te komen dan kankerdekankerdekankerschijtkutkanker.

Die kan je namelijk makkelijk negeren, het wordt zo saai op den duur.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  woensdag 11 april 2007 @ 14:56:16 #76
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48216873
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef zhe-devilll het volgende:
kijk het is heel simpel

punt
Of ze verzetten zich tegen hun opvoeding. Veel pubers hier enzo
  woensdag 11 april 2007 @ 15:23:23 #77
157826 Heinekenner
je bent wat je weet
pi_48217802
Skiczukie leuke ondertitel heb je:

>You fucking faggot. Fuck you. You fucking fucker, fuck you,
>fuck your fucking mother, fuck your whole fucking family you fucking
>motherfucking fucker. You fucking suck you fucking faggot. Fuck you.

Ik vind eigenlijk niet kunnen
haat het niet dan schaad het niet...
pi_48217887
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:56 schreef Natalie het volgende:

[..]

Of ze verzetten zich tegen hun opvoeding. Veel pubers hier enzo
tjah dan moet je weer omgekeerde psychologie gebruiken he
soms is dat moeilijk uit te rekenen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 11 april 2007 @ 15:32:42 #79
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48218098
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

tjah dan moet je weer omgekeerde psychologie gebruiken he
soms is dat moeilijk uit te rekenen
Zolang wij er maar geen last van hebben
pi_48219596
ga dan naar een christen forum, kenker he
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_48219632
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef roburt het volgende:
ga dan naar een christen forum, kenker he
pff ordi ga er zelf eens heen leer je misschien nog wat
ahahaha
pi_48219727
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:11 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

pff ordi ga er zelf eens heen leer je misschien nog wat
ahahaha
waarom mag het dan niet?
  woensdag 11 april 2007 @ 16:15:46 #83
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48219816
Kankertopic.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:18:57 #84
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48219964
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:46 schreef zhe-devilll het volgende:
kijk het is heel simpel

punt
Dus half DH is een aso?, sorry maar jullie zijn te kleinzerig om bij een simpel woordje gelijk OH NEE, HIJ ZEI EEN WOORD DAT ME PIJN KAN DOEN ALS IEMAND HET KRIJGT DIE IK AARDIG VIND!, maar bij "krijg de tering/tiefus/ebola" hoor je niets, doe eens niet zo hypocriet, woorden zijn alleen geweldadige wapens voor de gene die zich er zo voor op stellen.`
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_48220157
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:18 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dus half DH is een aso?, sorry maar jullie zijn te kleinzerig om bij een simpel woordje gelijk OH NEE, HIJ ZEI EEN WOORD DAT ME PIJN KAN DOEN ALS IEMAND HET KRIJGT DIE IK AARDIG VIND!, maar bij "krijg de tering/tiefus/ebola" hoor je niets, doe eens niet zo hypocriet, woorden zijn alleen geweldadige wapens voor de gene die zich er zo voor op stellen.`
das ook zo dubbel ja; in afrika sterven ze bij bosjes aan ebola griep pest weet ik veel, en als je hier kanker zegt worden ze boos omdat de buurvrouw het heeft
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 11 april 2007 @ 16:28:41 #86
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48220402
Heb een aantal familieleden verloren aan die ziekte, maar ik zie wel schil tussen het gebruiken van 'kanker' als werkwoord en het bewust spotten met ziektes. Daarom stoor ik me er meestal niet aan.

'Kanker op man!' is heel iets anders dan 'Krijg kanker!'

Als je het verschil niet wil zien en al flipt bij het woord alleen... tja, zelf weten, hoor. Maar je maakt het alleen moeilijk voor jezelf.
pi_48220526
er zijn zoveel andere leukere scheldwoorden
verzin eens iets nieuws of iets dat minder schokkend kan zijn voor mensen, ik stoor me er niet aan maar denk wel
oh daar heb je weer een kneus die zo nodig moet schelden met het woord kanker
ja ik vind het stom staan, maar ik kom ook niet uit rotterdam ofzo waar dit schijnbaar heel normaal is,
maw rotterdam is aso
pi_48220572
kanker boeiend
pi_48220850
Hé wtf dit topic gaat over mij
pi_48221304
kanker leuke onder titel heb je!!!!!!!!!!!!!!
pi_48221675
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:48 schreef roburt het volgende:
kanker leuke onder titel heb je!!!!!!!!!!!!!!
Jij niet!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 11 april 2007 @ 16:58:52 #92
94617 Ps2K
pi_48221747
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:31 schreef zhe-devilll het volgende:
er zijn zoveel andere leukere scheldwoorden
verzin eens iets nieuws of iets dat minder schokkend kan zijn voor mensen, ik stoor me er niet aan maar denk wel
oh daar heb je weer een kneus die zo nodig moet schelden met het woord kanker
ja ik vind het stom staan, maar ik kom ook niet uit rotterdam ofzo waar dit schijnbaar heel normaal is,
maw rotterdam is aso
Verzin eens iets wat minder schokkend is?? Deug jij wel? Schelden is iemand verbaal aanvallen met als doel dat je hem kwetst en pijn doet in situaties waar fysiek geweld niet mogelijk / gewenst is.
Dus ja het is de bedoeling dat je het schokkend vind, zo werd het ook bedoeld. Jezus ik ga je niet uitschelden omdat ik je lief vind...
pi_48223937
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:58 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Verzin eens iets wat minder schokkend is?? Deug jij wel? Schelden is iemand verbaal aanvallen met als doel dat je hem kwetst en pijn doet in situaties waar fysiek geweld niet mogelijk / gewenst is.
Dus ja het is de bedoeling dat je het schokkend vind, zo werd het ook bedoeld. Jezus ik ga je niet uitschelden omdat ik je lief vind...
wtf deug jij wel?
ik scheld in rl nooit iemand uit!
Waarom zou ik dat moeten doen ik vind dat je het met praten het wel afkunt als je slim bent tenminste
  woensdag 11 april 2007 @ 18:12:32 #94
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48224172
Ik gebruik 'kanker' niet om de ziekte, maar om de passie die je in de uitspraak kan leggen.

Net als 'godverdomme'.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48224394
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik gebruik 'kanker' niet om de ziekte, maar om de passie die je in de uitspraak kan leggen.

Net als 'godverdomme'.
inderdaad wat bekt nou lekkerder als je je stoot
'auw' of 'kamkerdeur!' (als je je stoot tegen de deur dus)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_48224569
Ik vind dat het gebruik van het woord 'kanker' eigenlijk te ver gaan, maar de fok! policy vindt kennelijk van niet en daardoor voelen m.i. sommige mensen zich zelfs sneller geroepen om het woord te gebruiken.
Ik zou het wel een verbeterpuntje willen noemen, om ietsje strenger op te treden in dat opzicht.
pi_48230555
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:39 schreef Mustard_Man het volgende:
kankerhuilie

je bent echt sneu als je je telkens gekwetst voelt door het woord 'kanker'.
probeer je inferieure denkbeelden eens niet aan ons op te dringen joh.
Sterf
pi_48230870
Mensen die reageren met woorden als kankertopic doen dit waarschijnlijk om te shockeren. En ik geef toe: het lukt ze bij mij in ieder geval.

Als ik alles zo lees, denk ik dat ik te beschermend ben opgevoed. Maar niet alleen ik. Ik ken niemand in mijn vriendengroep, in mijn voetbalteams of van mijn collega's die het woord kanker ooit gebruikt. Mocht het toch een keer gebruikt worden, ben ik er zeker van dat diegene van alle kanten gecorrigeerd zal worden.

pi_48230946
quote:
Op woensdag 11 april 2007 18:23 schreef STING het volgende:
Ik vind dat het gebruik van het woord 'kanker' eigenlijk te ver gaan, maar de fok! policy vindt kennelijk van niet en daardoor voelen m.i. sommige mensen zich zelfs sneller geroepen om het woord te gebruiken.
Ik zou het wel een verbeterpuntje willen noemen, om ietsje strenger op te treden in dat opzicht.
Er is achter de coulissen vast wel iets te regelen, in de zin van het woord wegvlakken met *****
  woensdag 11 april 2007 @ 20:54:06 #100
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48231083
quote:
Op woensdag 11 april 2007 20:49 schreef HenkVos het volgende:
Mensen die reageren met woorden als kankertopic doen dit waarschijnlijk om te shockeren. En ik geef toe: het lukt ze bij mij in ieder geval.

Als ik alles zo lees, denk ik dat ik te beschermend ben opgevoed. Maar niet alleen ik. Ik ken niemand in mijn vriendengroep, in mijn voetbalteams of van mijn collega's die het woord kanker ooit gebruikt. Mocht het toch een keer gebruikt worden, ben ik er zeker van dat diegene van alle kanten gecorrigeerd zal worden.

Hier geloof ik dus echt niets van. Hoe onfatsoenlijk het ook moge zijn, ik kan me niet voorstellen dat niemand in jou directe omgeving het woord 'kanker' nog nooit gebruikt heeft.
Daarnaast wil je ook nog eens beweren dat als iemand het woord in de mond neemt hij daar iedereen mee tegen de borst stuit?
Ik weet niet hoe oud je bent en waar je woont, maar dit kan ik niet geloven, sorry.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')