abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48183954
Hallo allen,

Ik heb dit topic geopend naar aanleiding van dit net geopende topic: kan iemand zijn ondertitel wijzigen? In dit topic stelt TS een naar mijn mening legitieme vraag. Als ondertitel hebben: kanker? kanker! vind ik net als TS verwerpelijk.

De reactie van de moderator in dat topic vind ik teleurstellend. Ik vroeg me af wat het standpunt van Fok is inzake het noemen van het woord kanker in topics. Is dit dezelfde als deze moderator?

Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen en ik ben ervan overtuigd dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben ook altijd erg verbaasd dat deze topics open mogen blijven en dat er gewoon gereageerd wordt in die topics alsof zo'n titel heel normaal is.

Ik begrijp dat het moeilijk een grens te trekken is in wat wel en wat niet mag. Maar het woord kanker overschrijdt naar mijn idee die grens ruimschoots en zou niet toegestaan mogen worden. Fok! heeft daarin naar mijn mening ook een opvoedkundige taak, helemaal gelet op de veelal jeudige gebruikers.

Wat vinden jullie?
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:46:10 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48183984
Er staat kanker in je topic
TS haal 's weg joh!!! M'n tanteh!!!
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48184016
Ja boeiend.... kan me er niet druk over maken. Ik gebruik het niet, maar het stoort me ook niet.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_48184026
WITH MY AK I'M STIL THE THUG THAT YOU LOVE 2 HATE.
Viktor Cross
pi_48184034
Users die voor elk woord kanker typen ..
pi_48184142
Ik vind kanker een prima scheldwoord, wat is er in godsnaam zo erg aan? Mag 'krijg de kolere' of 'pestjoch' dan ook niet? Is precies hetzelfde...
ik ben sowieso da bomb
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:52:34 #7
69994 seto
-|||--------|||-
pi_48184191
Mijn moeder is door een vos vermoord, verander aub je nickname.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_48184217
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef HenkVos het volgende:
Fok! heeft daarin naar mijn mening ook een opvoedkundige taak, helemaal gelet op de veelal jeudige gebruikers.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_48184241
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik vind kanker een prima scheldwoord, wat is er in godsnaam zo erg aan? Mag 'krijg de kolere' of 'pestjoch' dan ook niet? Is precies hetzelfde...
Ik had kankerschijt aan mijn kankertelefoon omdat dat dat kankersmsje niet bij dat kankerwijf aankwam omdat die kankerKPN aan het aankankeren was dit kankerweekend.

Dat hoeft van mij niet.
pi_48184291
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef HenkVos het volgende:
Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen
Dan lees je ze niet, opgelost....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_48184328
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef seto het volgende:
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_48184348
quote:
Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen en ik ben ervan overtuigd dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben ook altijd erg verbaasd dat deze topics open mogen blijven en dat er gewoon gereageerd wordt in die topics alsof zo'n titel heel normaal is.
Jezus man, achterlijke christenfundamentalist.....ga een tosti eten in de kerk ofzo
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_48184354
=edit=
hosti
vosss is de naam,
pi_48184371
quote:
In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_48184383
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef seto het volgende:
Het was henk!!! Ik ben onschuldig !!!!!
vosss is de naam,
pi_48184398
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik had kankerschijt aan mijn kankertelefoon omdat dat dat kankersmsje niet bij dat kankerwijf aankwam omdat die kankerKPN aan het aankankeren was dit kankerweekend.

Dat hoeft van mij niet.
Dat ligt gewoon aan een gebrek aan taalvermogen van persoon die dat geschreven heeft. Als je daar het woord kanker voor elk ander willekeurig woord veranerd blijft het kut ...

Het gaat me er meer om dat er huilies zijn die 'kanker' zo'n erg woord vinden, nog erger zijn mensen die het woord 'kankeren' al erg vinden terwijl dit gewoon goed Nederlands is ...
ik ben sowieso da bomb
pi_48184416
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef vosss het volgende:

[..]

Jezus man, achterlijke christenfundamentalist.....ga een tosti eten in de kerk ofzo
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef vosss het volgende:
=edit=
hosti
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:59:39 #18
69994 seto
-|||--------|||-
pi_48184435
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.
Niet meer nee.
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:00:41 #19
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_48184471
Ik heb meerdere familieleden aan kanker verloren. Toch kan het me niks minder boeien dat ze het woord kanker gebruiken.

Alsof je dat helpt herinneren aan je overleden opa, kommop zeg. Het is gewoon een krachtwoord waar lekker wat kracht achter zit. Als ik me flink opfok dan voldoet een "verdulleme" niet. Dus zeg ik gewoon lekker KANKER. Klinkt gewoon lekker dan.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_48184507
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:59 schreef seto het volgende:

[..]

Niet meer nee.
Niet meer, nee. Dus wellicht dat die ziektes vroeger hard aankwamen als ermee gescholden werd, tegenwoordig raakt men maar weinig mensen uit de directe omgeving kwijt aan deze ziektes. Kanker, daarintegen is een ziekte die wèl dicht bij huis is, waardoor het gebruik van kanker als scheldwoord meer mensen kwetst dan de oude ziekten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:02:51 #21
69994 seto
-|||--------|||-
pi_48184532
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Niet meer, nee. Dus wellicht dat die ziektes vroeger hard aankwamen als ermee gescholden werd, tegenwoordig raakt men maar weinig mensen uit de directe omgeving kwijt aan deze ziektes. Kanker, daarintegen is een ziekte die wèl dicht bij huis is, waardoor het gebruik van kanker als scheldwoord meer mensen kwetst dan de oude ziekten.
Lekker hypocriet. Als er later minder mensen doodgaan aan kanker, begin je er dan ook mee te schelden?
Seto is zo ene baas he
pi_48184549
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Flikker op 'hart- en vaat ziekten klant' .. Mag dat wel? Als je niet het verschil ziet tussen iemand die het woord kanker gebruikt en je door kanker overleden oma dan is er iets met jou mis, niet met degene die een scheldwoord gebruikt.
ik ben sowieso da bomb
pi_48184569
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef seto het volgende:

[..]

Lekker hypocriet. Als er later minder mensen doodgaan aan kanker, begin je er dan ook mee te schelden?
Wie zegt dat ik niet met kanker scheld?

Ik leg gewoon uit wat Nietszeggendwezentje niet lijkt te begrijpen.
pi_48184586
het taboe op kanker is een hoax van de olielobby
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:04:46 #25
69994 seto
-|||--------|||-
pi_48184606
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:03 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet met kanker scheld?

Ik leg gewoon uit wat Nietszeggendwezentje niet lijkt te begrijpen.
Lul
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:06:58 #26
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_48184661
En die Steun de kanker kankerbestrijding reclames op tv dan? Dan word je er ook steeds mee geconfronteerd, vind je dat ook erg dan, TS?
pi_48184676
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:04 schreef seto het volgende:

[..]

Lul
ja...

'kanker' is kwetsend, omdat veel mensen daar vrienden en familie aan hebben verloren. En dan heb ik het niet over bedovergrootmoeders maar vaders, moeders, zusters, echtgenoten, etc.
Voor de andere ziektes gaat dat niet op, dus zijn die minder kwetsend.

Ik snap niet helemaal wat daar hypocriet aan is, eigenlijk.
pi_48184908
Aan de vele reacties blijkt dat veel gebruikers het een normaal woord vinden om bv als scheldwoord te gebruiken. Volgens mij is daar al iets fundamenteels mis.
quote:
Wat is het verband tussen mijn topic en een christenfundamentalist ?

Probeer gewoon eens respect te hebben voor een andere mening.
pi_48185639
kankerhuilie

je bent echt sneu als je je telkens gekwetst voelt door het woord 'kanker'.
probeer je inferieure denkbeelden eens niet aan ons op te dringen joh.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:44:47 #30
131561 Nega
AFC AJAX
pi_48185836
Dan gaan we toch gewoon allemaal kankah zeggen!
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:44:58 #31
66339 blaise
... is heel gevoelig
pi_48185846
Ik vind het woord "kanker" ook niet prettig om steeds te lezen. Typ dan "tyfus" of "aids" of zo, daar kan ik beter tegen.
die aap van jou / die komt toch wel uit je mouw / dus zeg het nu maar gauw
pi_48186858
Kanker!

Voor de TS: spot er niet mee, meld het alleen even
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_48187093
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ja...

'kanker' is kwetsend, omdat veel mensen daar vrienden en familie aan hebben verloren. En dan heb ik het niet over bedovergrootmoeders maar vaders, moeders, zusters, echtgenoten, etc.
Voor de andere ziektes gaat dat niet op, dus zijn die minder kwetsend.

Ik snap niet helemaal wat daar hypocriet aan is, eigenlijk.
Sukkel vind ik ook kwetsend... wantuuuh vroegah he toen was er een jongen en die heette Sukkel met zijn achternaam en die was heel lelijk en stonk en elke keer als iemand mij Sukkel noem moet ik daaraan denken en moet ik heel hard huilen.

Ook vind ik tyfus niet kunnen, wantuuuuh vroegahhhh had ik een buidelrat en die had geneukt met een hamster en toen kreeg-ie tyfus en toen ging-ie dood.

Maar ook brokkenpiloot vind ik niet kunnen, wantuuuh vroegaaahhhh was er eens een vrouw en dat was de vriendin van een broer van een vriend van een achterneef van mij en die reed zich dood tegen een viaduct en ik vind het niet normaal dat iemand mij voor brokkenpiloot uitmaakt of het woord uberhaupt gebruikt want die vrouw die de vriendin van een broer van een vriend van die achterneef van mij was is daardoor dood (omdat ze niet kon rijden)

Nu ga ik even in een hoekje zitten te huilen, want door al die woorden komen al mijn verschrikkelijke herinneringen aan Sukkel, tyfus en brokkenpiloot weer boven.
Nad Tatrou sa blýska hromy divo bijú.
Zastavme ich bratia, ved' sa ony stratia, Slováci o¸ijú.
pi_48187411
kankertopic !
pi_48187427
For what it's worth, ik ben het wel eens met TS. Ik scheld ook heel wat af, maar kanker als scheldwoord gebruiken gaat me toch echt te ver en vind het ook vervelend om te horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mirannie op 10-04-2007 19:57:12 ]
pi_48188008
Dat het van slechte smaak getuigt ben ik met TS eens, maar verbieden is belachelijk.
pi_48188022
Ikzelf gebruik dat woord niet, en ik stoor me er ook niet echt aan als anderen het wel gebruiken.
Maar ik begrijp best dat TS zoiets best wel irritant vindt.

Ik denk dat het een zeer persoonlijke mening is voor iedereen.
Maar ik vind niet dat FOK! een opvoedkundige taak heeft, want dat hebben altijd de ouders.

Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_48188141
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 19:24 schreef ZuAndy het volgende:
kankertopic !
Moest je stiekem een beetje giechelen toen je die post plaatste?
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:20:54 #39
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_48189542
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:55 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Dan lees je ze niet, opgelost....
Domste reactie ooit

Dus als jij een TT leest en je ziet daar kanker in staan, besluit je om de TT maar niet te lezen ofzo? maar eh, hoe weet je dan wat je wel en niet kan lezen? als je het niet leest zie je het ook niet staan tenminste...maar dan weet je niet of het er wel staat...

Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_48189626
quote:
... Sure.

Pest krijgt men allang niet meer en het grootste deel van NL weet niet dat "kolere" "cholera" betekent.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:25:07 #41
86921 DOGMAN
little teenage whore
pi_48189724
getuigt idd van een heel beperkt vocabulaire vwb diegene die het bezigt, anderzijds een gebrek aan fatsoen en daadkracht van FOK
bloemen, daar hou ik van!
pi_48189767
Op een klein forum zou ik mensen bannen die zich asociaal gedragen, maar dat is ondoenlijk en onpraktisch op Fok!.
pi_48190034
Ach het laat zien welke mensen wel of niet een fatsoenlijke opvoeding hebben gehad.
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:31:27 #44
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_48190045
Dit topic is echt geopend door een lid van de selectieve sensitivity police

Er gaan mensen dood aan kanker... en als iemand het gebruikt als scheldwoord (net als kut, klote, etc), dan is het ineens zeer kwetsend??? Waarom dan? Wat is er zo kwetsend aan het woord "kanker"?
pi_48190188
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Dit topic is echt geopend door een lid van de selectieve sensitivity police

Er gaan mensen dood aan kanker... en als iemand het gebruikt als scheldwoord (net als kut, klote, etc), dan is het ineens zeer kwetsend??? Waarom dan? Wat is er zo kwetsend aan het woord "kanker"?
Inderdaad, soms in een verhitte situatie en het woord flopt eruit voelen mensen zich gekwetst omdat die persoons oma het heeft gehad, alsof ik het daar over had! Griep doet toch ook geen zeer, en daar gaan ook veel mensen aan dood, vooral oma's.

Maar het gebruiken van kanker in elke zin is inderdaad overbodig, zeker in de TT.
pi_48195262
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:34 schreef DarkZone het volgende:

[..]

Inderdaad, soms in een verhitte situatie en het woord flopt eruit voelen mensen zich gekwetst omdat die persoons oma het heeft gehad, alsof ik het daar over had! Griep doet toch ook geen zeer, en daar gaan ook veel mensen aan dood, vooral oma's.

Maar het gebruiken van kanker in elke zin is inderdaad overbodig, zeker in de TT.

Kanker vergelijken met griep.
pi_48197579
Kanker
Mensen die 'kanker' als bijvoeglijk naamwoord gebruiken
Mensen die zeiken omdat andere mensen "kanker" gebruiken
pi_48197750
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

inderdaad, kanker is veel gaver dan griep.
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef M180 het volgende:
Ach het laat zien welke mensen wel of niet een fatsoenlijke opvoeding hebben gehad.
inderdaad, mensen die zich zo snel gekwetst voelen zijn tyfusmietjes en blijkbaar niet goed opgevoed.
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 20:25 schreef DOGMAN het volgende:
getuigt idd van een heel beperkt vocabulaire vwb diegene die het bezigt, anderzijds een gebrek aan fatsoen en daadkracht van FOK
het getuigt van een heel beperkt intellect wanneer mensen zich zo snel laten kwetsen en hun debiele normen en waarden bij anderen willen opleggen, anderzijds ben je gewoon een kankerkneusje.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_48197955
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Spaanse griep dan hé

Moet ik ook boos worden op iemand die pest/klere/tyfus zegt omdat mn overgrootvader in 1830 daaraan dood ging?
Ik zetg gewoon lekker kanker!
Niet om te kwetsen maar het is een heerlijke karchtterm
En ja in mijn familie hebben ze ook kanker, mag ik er dan niet meer mee schelden??
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_48198118
boeiuh, het is maar een woord
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')