quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef HenkVos het volgende:
Fok! heeft daarin naar mijn mening ook een opvoedkundige taak, helemaal gelet op de veelal jeudige gebruikers.
Ik had kankerschijt aan mijn kankertelefoon omdat dat dat kankersmsje niet bij dat kankerwijf aankwam omdat die kankerKPN aan het aankankeren was dit kankerweekend.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik vind kanker een prima scheldwoord, wat is er in godsnaam zo erg aan? Mag 'krijg de kolere' of 'pestjoch' dan ook niet? Is precies hetzelfde...
Dan lees je ze niet, opgelost....quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef HenkVos het volgende:
Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef seto het volgende:
Mijn moeder is door een vos vermoord, verander aub je nickname.
Jezus man, achterlijke christenfundamentalist.....ga een tosti eten in de kerk ofzoquote:Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen en ik ben ervan overtuigd dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben ook altijd erg verbaasd dat deze topics open mogen blijven en dat er gewoon gereageerd wordt in die topics alsof zo'n titel heel normaal is.
In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik vind kanker een prima scheldwoord, wat is er in godsnaam zo erg aan? Mag 'krijg de kolere' of 'pestjoch' dan ook niet? Is precies hetzelfde...
Het was henk!!! Ik ben onschuldig !!!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:52 schreef seto het volgende:
Mijn moeder is door een vos vermoord, verander aub je nickname.
Dat ligt gewoon aan een gebrek aan taalvermogen van persoon die dat geschreven heeft. Als je daar het woord kanker voor elk ander willekeurig woord veranerd blijft het kut ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik had kankerschijt aan mijn kankertelefoon omdat dat dat kankersmsje niet bij dat kankerwijf aankwam omdat die kankerKPN aan het aankankeren was dit kankerweekend.
Dat hoeft van mij niet.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus man, achterlijke christenfundamentalist.....ga een tosti eten in de kerk ofzo
quote:
Niet meer nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.
Niet meer, nee. Dus wellicht dat die ziektes vroeger hard aankwamen als ermee gescholden werd, tegenwoordig raakt men maar weinig mensen uit de directe omgeving kwijt aan deze ziektes. Kanker, daarintegen is een ziekte die wèl dicht bij huis is, waardoor het gebruik van kanker als scheldwoord meer mensen kwetst dan de oude ziekten.quote:
Lekker hypocriet. Als er later minder mensen doodgaan aan kanker, begin je er dan ook mee te schelden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet meer, nee. Dus wellicht dat die ziektes vroeger hard aankwamen als ermee gescholden werd, tegenwoordig raakt men maar weinig mensen uit de directe omgeving kwijt aan deze ziektes. Kanker, daarintegen is een ziekte die wèl dicht bij huis is, waardoor het gebruik van kanker als scheldwoord meer mensen kwetst dan de oude ziekten.
Flikker op 'hart- en vaat ziekten klant' .. Mag dat wel? Als je niet het verschil ziet tussen iemand die het woord kanker gebruikt en je door kanker overleden oma dan is er iets met jou mis, niet met degene die een scheldwoord gebruikt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.
Wie zegt dat ik niet met kanker scheld?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:02 schreef seto het volgende:
[..]
Lekker hypocriet. Als er later minder mensen doodgaan aan kanker, begin je er dan ook mee te schelden?
Lulquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet met kanker scheld?
Ik leg gewoon uit wat Nietszeggendwezentje niet lijkt te begrijpen.
ja...quote:
Wat is het verband tussen mijn topic en een christenfundamentalist ?quote:Jezus man, achterlijke christenfundamentalist.....ga een tosti eten in de kerk ofzo
Sukkel vind ik ook kwetsend... wantuuuh vroegah he toen was er een jongen en die heette Sukkel met zijn achternaam en die was heel lelijk en stonk en elke keer als iemand mij Sukkel noem moet ik daaraan denken en moet ik heel hard huilen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja...
'kanker' is kwetsend, omdat veel mensen daar vrienden en familie aan hebben verloren. En dan heb ik het niet over bedovergrootmoeders maar vaders, moeders, zusters, echtgenoten, etc.
Voor de andere ziektes gaat dat niet op, dus zijn die minder kwetsend.
Ik snap niet helemaal wat daar hypocriet aan is, eigenlijk.
Moest je stiekem een beetje giechelen toen je die post plaatste?quote:
Domste reactie ooitquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:55 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Dan lees je ze niet, opgelost....
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Inderdaad, soms in een verhitte situatie en het woord flopt eruit voelen mensen zich gekwetst omdat die persoons oma het heeft gehad, alsof ik het daar over had! Griep doet toch ook geen zeer, en daar gaan ook veel mensen aan dood, vooral oma's.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef ScienceFriction het volgende:
Dit topic is echt geopend door een lid van de selectieve sensitivity police![]()
Er gaan mensen dood aan kanker... en als iemand het gebruikt als scheldwoord (net als kut, klote, etc), dan is het ineens zeer kwetsend??? Waarom dan? Wat is er zo kwetsend aan het woord "kanker"?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:34 schreef DarkZone het volgende:
[..]
Inderdaad, soms in een verhitte situatie en het woord flopt eruit voelen mensen zich gekwetst omdat die persoons oma het heeft gehad, alsof ik het daar over had! Griep doet toch ook geen zeer, en daar gaan ook veel mensen aan dood, vooral oma's.
Maar het gebruiken van kanker in elke zin is inderdaad overbodig, zeker in de TT.
inderdaad, kanker is veel gaver dan griep.quote:
inderdaad, mensen die zich zo snel gekwetst voelen zijn tyfusmietjes en blijkbaar niet goed opgevoed.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef M180 het volgende:
Ach het laat zien welke mensen wel of niet een fatsoenlijke opvoeding hebben gehad.
het getuigt van een heel beperkt intellect wanneer mensen zich zo snel laten kwetsen en hun debiele normen en waarden bij anderen willen opleggen, anderzijds ben je gewoon een kankerkneusje.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:25 schreef DOGMAN het volgende:
getuigt idd van een heel beperkt vocabulaire vwb diegene die het bezigt, anderzijds een gebrek aan fatsoen en daadkracht van FOK
Spaanse griep dan héquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |