idd.quote:Op maandag 16 april 2007 03:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Respect, mensen en doodsverwensingen?, als ik zo rond kijk in de maatschappij heb ik maar weinig respect voor mensen, laat staan dat ik ze niet liever dood zie.
Ik neem doodverwensingen niet serieus. Dus lig daar niet wakker van. En bepaalde woorden zal ik nier snel gebruiken. Mensen zullen zich op internet sneller misdragen omdat ze denken dat ze op dat medium redelijk anoniem denken te zijn.quote:Op maandag 16 april 2007 00:33 schreef FFnog het volgende:
Nou, misschien omdat ik me eraan stoor dat mensen allerlei verwensingen naar hun hoofd krijgen en tot doodverwensingen toe zelfs...
Ik denk dat je toch wel wat meer respect voor elkaar kan hebben, ook al doe je het anoniem op internet...
Dank je...quote:Op maandag 16 april 2007 07:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
idd.
die kankergothics moeten ff flink sterven
Wel weer een lekker gefundeerde uitspraak, vol compassie en respect voor de medemens. Toch prettig om te zien dat er nog mensen zijn die zich in kunnen voelen in de mening van anderen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Jezus man, achterlijke christenfundamentalist.....ga een tosti eten in de kerk ofzo
enig idee wat godverdomme betekent? Komt af van: God Verdoem Mij, en als ik dat wil roepen, wat heb jij er dan tegen?quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:39 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
dumbass.
Mja ik vermijd 'kanker' als scheldwoord zoveel ik kan.
Niet zozeer omdat ik er zelf problemen mee heb, maar omdat ik me kan voorstellen dat er mensen zijn die er wél problemen mee hebben. Dat geldt ook voor iets als 'godverdomme' (terwijl 'verdomme' dan weer wel kan, wat mij betreft).
Grappig dat je iemand aanroept waar je niet in geloofd.quote:Op zondag 22 april 2007 11:38 schreef Bramzz het volgende:
[..]
enig idee wat godverdomme betekent? Komt af van: God Verdoem Mij, en als ik dat wil roepen, wat heb jij er dan tegen?
nee, ben niet christelijk o.d. heb gewoon opgelet op school
Ik zie nergens staan dat ik God vraag mij te verdoemen. Ik vraag mij alleen af waarom iemand er een probleem van maakt als iemand anders zich wil laten verdoemenquote:Op zondag 22 april 2007 12:05 schreef Klit het volgende:
[..]
Grappig dat je iemand aanroept waar je niet in geloofd.
Dat geeft al wel aan hoe je geestelijk in elkaar zit lijkt mij.
quote:Op zondag 22 april 2007 12:10 schreef ninjaturtle het volgende:
Ach wat een gezeur hier allemaal.
Als je kanker wil zeggen dan zeg je het lekker.
Als je het niet wil lezen in topics dan lees je het niet.
Persoonlijk ben ik het er niet zo mee eens en zijn het veelal ook kinderen die niet opgevoed zijn of geen opleiding genieten die het gebruiken
Zij moeten vooral doen wat ze willen, mij zal je het nooit horen zeggen.
Wat een zeer ongepaste en onvolwassen opmerking in dit topic m'n beste Staafje.quote:Op zondag 22 april 2007 16:19 schreef Staafje het volgende:
Kanker op joh kk sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |