abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48798449
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:06 schreef FerryB het volgende:
Zeg dan Naarling
Wil ik ook best zeggen hoor, of ploert/plurk/mispunt/onverlaat/fluim/serpent, t is gewoon wat me te binnen schiet. Als het dezelfde betekenis heeft, waarom doet het ene woord dan meer pijn? Het is gewoon een mooi Hollands woord, beter dan al die gare Surinaamse woorden die je hebt laatste tijd
Ik support gevallen topclubs!
pi_48798458
Eens met TS (Y)
pi_48798469
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:07 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

oh jij bent dus van steen en zal je nooit ergeren aan bepaalde woorden of zinnen enz ?
Vind dat eerder apart
Als het niet tegen mij gericht is, waarom zou ik me er dan iets van aantrekken? Het gaat namelijk altijd over iets anders dan jezelf, zoals die kanker school waar je heen moet.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 02:12:15 #204
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_48798501
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:10 schreef Fetai het volgende:

[..]

Als het niet tegen mij gericht is, waarom zou ik me er dan iets van aantrekken? Het gaat namelijk altijd over iets anders dan jezelf, zoals die kanker school waar je heen moet.
Kan me niet voorstellen dat jij geen woorden hebt waar je je aan kan ergeren, en al zou dat niet zijn. Kan je ook wat meer respect tonen aan de mensen die zich wel ergeren aan bep. woorden.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_48798543
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:12 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat jij geen woorden hebt waar je je aan kan ergeren, en al zou dat niet zijn. Kan je ook wat meer respect tonen aan de mensen die zich wel ergeren aan bep. woorden.
Daar vergis je je dan in, want woorden opzichzelfstaand doen me geen ene donder.
Hoe zou ik me moeten aanpassen aan anderen? Het staat niet op hun hoofd geschreven of ze snel moeten huilen. Als ze daar niet tegen kunnen gaan ze maar met mensen om die liever schelden met patjakker.
pi_48799052
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 02:16 schreef Fetai het volgende:

[..]

Daar vergis je je dan in, want woorden opzichzelfstaand doen me geen ene donder.
Hoe zou ik me moeten aanpassen aan anderen? Het staat niet op hun hoofd geschreven of ze snel moeten huilen. Als ze daar niet tegen kunnen gaan ze maar met mensen om die liever schelden met patjakker.
Daar gaat het dus niet om. Als jij tegen je vrienden de hele dag kanker wil zeggen interesseert dat niemand. Dit topic gaat over het gebruik van kanker in topics. Mensen die met mensen om gaan die liever schelden met patjakker komen hier ook. Het is gewoon een kwestie van respect of je hier rekening mee houdt. Doe je het niet en gebruik je dit woord toch als scheldwoord terwijl je weet dat er andere mensen het lezen die dat erg vervelend vinden, ben je gewoon een egoist.
pi_48800785
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 03:16 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Daar gaat het dus niet om. Als jij tegen je vrienden de hele dag kanker wil zeggen interesseert dat niemand. Dit topic gaat over het gebruik van kanker in topics. Mensen die met mensen om gaan die liever schelden met patjakker komen hier ook. Het is gewoon een kwestie van respect of je hier rekening mee houdt. Doe je het niet en gebruik je dit woord toch als scheldwoord terwijl je weet dat er andere mensen het lezen die dat erg vervelend vinden, ben je gewoon een egoist.
juist de mensen die vinden dat iedereen maar aan hun huilie-standaard moet aanpassen zijn egoistisch.

dus dikke middelvinger in je anus.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  zaterdag 28 april 2007 @ 11:07:55 #208
157662 Linky
Blessed Be
pi_48801527
AMG, waar gaat dit over, dit kan beter in ONZ worden geplaatst =P
Let Elume Light Your Path
  zaterdag 28 april 2007 @ 12:26:00 #209
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_48803264
ben het ook behoorlijk eens met ts. overigens niet helemaal gelezen het hele topic, maar... tis zo onnodig. zie het ook als een vorm van aandachtstrekkerij overigens.
Imperare sibi maximum imperium est
pi_48803819
Misschien moeten jullie maar aan jullie huilie standaard werken
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 12:54:13 #211
80791 crew  Paul
pi_48803901
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:50 schreef Fetai het volgende:
Misschien moeten jullie maar aan jullie huilie standaard werken
Of jij vragen aan je ouders waarom je geen fatsoenlijke opvoeding hebt gehad dat je nu nog overal kanker voor wilt zetten
pi_48804095
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Of jij vragen aan je ouders waarom je geen fatsoenlijke opvoeding hebt gehad dat je nu nog overal kanker voor wilt zetten
als je al moeilijk gaat doen over het woordje kanker
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_48804118
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 12:54 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Ik heb het nog geen één keer gebruikt in dit topic voor zover ik weet, dus het zal allemaal wel meevallen met mijn gedrag/opvoeding. Het enige wat ik vind is dat sommigen van jullie je niet zo moeten laten kennen.
pi_48805715
Het is precies wat paultjuhhh hier neerzet, sommige mensen voelen zich gekwetst of vinden het gewoon een vervelend woord, wat is dan het probleem om een beetje rekening met elkaar te houden en het woord niet te gebruiken.
Je gebruikt het nu omdat je het jezelf hebt aangeleerd, je kun jezelf ook een ander woord aanleren waar mensen geen moeite mee hebben.
Maarja, stel je eens voor dat je in deze maatschappij rekening met een ander zou gaan houden he...
pi_48805948
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef FFnog het volgende:
Het is precies wat paultjuhhh hier neerzet, sommige mensen voelen zich gekwetst of vinden het gewoon een vervelend woord, wat is dan het probleem om een beetje rekening met elkaar te houden en het woord niet te gebruiken.
Je gebruikt het nu omdat je het jezelf hebt aangeleerd, je kun jezelf ook een ander woord aanleren waar mensen geen moeite mee hebben.
Maarja, stel je eens voor dat je in deze maatschappij rekening met een ander zou gaan houden he...
Maarja, stel je eens voor dat we ons telkens zouden aanpassen aan mensen die vanalles kwetsend en vervelend vinden.

rot toch een eind op man.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  zaterdag 28 april 2007 @ 14:33:12 #216
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48805988
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:19 schreef FFnog het volgende:
Ik voel me gekwetst door het woord 'rekening' en ik vind het een vervelend woord.
NIET MEER GEBRUIKEN!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48805990
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:31 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Maarja, stel je eens voor dat we ons telkens zouden aanpassen aan mensen die van alles kwetsend en vervelend vinden.
Nou idd, stel je eens voor zeg...
Vooral als je weet dat het een grote groep is die zich eraan stoort...
pi_48806032
"Stervende hoeren vogelgriepkachel" klinkt nou eenmaal niet
pi_48806051
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:35 schreef mcDavid het volgende:
"Stervende hoeren vogelgriepkachel" klinkt nou eenmaal niet
Vooral niet zeggen dan...
pi_48806468
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:33 schreef FFnog het volgende:

[..]

Nou idd, stel je eens voor zeg...
Vooral als je weet dat het een grote groep is die zich eraan stoort...
Een grote groep mensen stoort zich eraan dat jij niet vijf keer per dag bidt tot allah.
Een grote groep mensen stoort zich eraan dat wanneer mensen hen tot het christendom poogt te bekeren.
Een grote groep mensen stoort zich aan de barbeque lucht die via de buren het raam binnenkomt.
Een grote groep mensen stoort zich aan mensen die niet kunnen spellen.
Een grote groep mensen stoort zich aan taalpuristen.
Een grote groep mensen stoort zich aan breezers.
Een grote groep mensen stoort zich aan allochtonen.
Een grote groep mensen stoort zich aan gothics.
Een grote groep mensen stoort zich aan snelwegen.
Een grote groep mensen stoort zich aan Limburg.
Een grote groep mensen stoort zich aan de randstad.
Een grote groep mensen stoort zich aan het recht van meningsuiting.
Een grote groep mensen stoort zich aan amerikanen.
Een grote groep mensen stoort zich aan duitsers.
Een grote groep mensen stoort zich aan mietjes die niet tegen het woord kanker kunnen.

Zo kan ik nog heeeeeeeel lang doorgaan.
Dus smoeltje dicht, traantjes wegvegen en opsodepleuren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mustard_Man op 28-04-2007 15:08:02 ]
pi_48806588
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 14:58 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

Een grote groep mensen stoort zich eraan dat jij niet vijf keer per dag bidt tot allah.
Een grote groep mensen stoort zich eraan dat wanneer mensen hen tot het christendom poogt te bekeren.
Een grote groep mensen stoort zich aan de barbeque lucht die via de buren het raam binnenkomt.
Een grote groep mensen stoort zich aan duitsters.
Een grote groep mensen stoort zich aan mietjes die niet tegen het woord kanker kunnen.

Wat hij zegt dus
pi_48806593
quote:

[..]

Een grote groep mensen stoort zich aan duitsters.

Je vergeet de userts die geen PI gebruiken.
  zaterdag 28 april 2007 @ 15:07:51 #223
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48806636
ik vind het echt heel slecht hoe mensen kanker hier gebruiken.. kijk bevoorbeeld naar barbara in goede tijden: die heeft t nu heel zwaar en haar familie en vrienden ook. Charlie en Florien waren ook heel bang!
en dan zou je daarmee gaan spotten !

zondermeer vind ik schelden nerges voor nodig: als je nou es normaal doet tegen mensen die je minder mag en tegen andere extra aardig berijk je hetzelfde op een liefdevollere manier!!
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_48806810
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 15:07 schreef Viswijfje het volgende:
ik vind het echt heel slecht hoe mensen kanker hier gebruiken.. kijk bevoorbeeld naar barbara in goede tijden: die heeft t nu heel zwaar en haar familie en vrienden ook. Charlie en Florien waren ook heel bang!
en dan zou je daarmee gaan spotten !

zondermeer vind ik schelden nerges voor nodig: als je nou es normaal doet tegen mensen die je minder mag en tegen andere extra aardig berijk je hetzelfde op een liefdevollere manier!!
Hier stopte ik met lezen
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 17:11:58 #225
80791 crew  Paul
pi_48808957
quote:

[..]

Ik zie het al je praat wel meer zo ordinair
pi_48809560
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:11 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

wat leuk dat je verder niet op de inhoud reageert.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:34:12 #227
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_48809561
Moet je eens naar Den Haag komen.

Ik heb hier ook zo'n irritante hypocriete kankermongool boven me wonen die mij even bedreigt met 8x het woord kanker in 2 zinnen omdat ik een keer "kankerlelijk" had gezegd in de tuin.

Goed bezig die anti-kanker mensen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_48809765
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 10:17 schreef Mustard_Man het volgende:

[..]

juist de mensen die vinden dat iedereen maar aan hun huilie-standaard moet aanpassen zijn egoistisch.

dus dikke middelvinger in je anus.
Mensen kunnen er niets aan doen als ze door een nare ervaring het erg vervelend vinden dit woord als scheldwoord te horen.

Mensen die kanker bewust als scheldwoord gebruiken terwijl ze weten dat andere mensen dat vervelend vinden kunnen hier wel iets aan doen.

Eigenlijk moet ik gewoon niet reageren op iemand van jouw niveau.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:47:43 #229
117776 OFfSprngr
pi_48809860
Je kunt ook bewust geen aanstoot nemen aan iets.

Dr zijn veel ergere dingen op deze planeet om je druk over te maken dan het woord kanker.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:53:00 #230
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_48809989
Kanker bestaat niet en is één grote hoax!
Bier ende tieten.
  zaterdag 28 april 2007 @ 17:57:45 #231
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48810087
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Je kunt ook bewust geen aanstoot nemen aan iets.

Dr zijn veel ergere dingen op deze planeet om je druk over te maken dan het woord kanker.
tuurlijk zijn er ergere dingen maar gebruik gewoon niet zulke nare woorden!
ik heb altijd geleerd om gewoon 'he vervelend' of 'ik vind dit niet zo leuk' te zeggen in plaats van met al die akelige woorden te slingeren!
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:05:01 #232
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48810239
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:57 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

tuurlijk zijn er ergere dingen maar gebruik gewoon niet zulke nare woorden!
ik heb altijd geleerd om gewoon 'he vervelend' of 'ik vind dit niet zo leuk' te zeggen in plaats van met al die akelige woorden te slingeren!
Als ik 'kanker' gebruikt hoeft dat helemaal niet in een negatieve situatie te zijn.
'Kankervet', 'kankerhard' of 'naar de kanker'.
Puur een krachtterm zonder enige link naar de ziekte.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:07:14 #233
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48810283
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:05 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Als ik 'kanker' gebruikt hoeft dat helemaal niet in een negatieve situatie te zijn.
'Kankervet', 'kankerhard' of 'naar de kanker'.
Puur een krachtterm zonder enige link naar de ziekte.
waarom zou je een ziekte gebruiken om iets positief te noemen? dat snap ik dan helemaal niet..
ik zou echt niet rond willen lopen in een kankervette legging, en kankerhard uitgaan vind ik ook niet gezellig klinken
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:09:03 #234
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48810319
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:07 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

waarom zou je een ziekte gebruiken om iets positief te noemen? dat snap ik dan helemaal niet..
ik zou echt niet rond willen lopen in een kankervette legging, en kankerhard uitgaan vind ik ook niet gezellig klinken
Zoals ik al in mijn vorige post probeerde duidelijk te maken, het woord heeft eigenlijk niets te maken met de ziekte kanker. Puur een krachtterm om uit te drukken in welke orde van grootheid iets is.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48810912
ik zeg wel griep voortaan
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 28 april 2007 @ 18:58:41 #236
80791 crew  Paul
pi_48811337
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:11 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Wat moet ik er verder over zeggen dan, het is toch gewoon simpel als redelijk wat mensen zich eraan storen op fok kan je het ook laten. Het is niet voor niets dat bij sommige fora het woord kanker word vervangen door sterretjes. Waarom denk je dan dat ze dat daar doen ?
pi_48811418
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:42 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Mensen die kanker bewust als scheldwoord gebruiken terwijl ze weten dat andere mensen dat vervelend vinden kunnen hier wel iets aan doen.
Dude!

Moeten we dan maar gaan schelden met woorden waarvan je weet dat de ander het fijn vind dat je het zegt?
pi_48811481
quote:

[..]

Een grote groep mensen stoort zich aan duitsers.

Inderdaad vind ik dat je kunt proberen om rekening te houden met de medemens, dus ook met bovenstaande dingen.
Ik zeg niet dat het altijd zal lukken, maar je kunt het wel proberen...
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:14:36 #239
117776 OFfSprngr
pi_48811703
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:58 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Wat moet ik er verder over zeggen dan, het is toch gewoon simpel als redelijk wat mensen zich eraan storen op fok kan je het ook laten. Het is niet voor niets dat bij sommige fora het woord kanker word vervangen door sterretjes. Waarom denk je dan dat ze dat daar doen ?
Dus jij bent voor cencuur omdat het misschien iemand pijn doet omdat die gene dat zo wil opvatten?

Het woord God doet mij pijn, willen jullie aub niet meer referen ernaar..

welkom toekomst
.
.
  zaterdag 28 april 2007 @ 19:21:28 #240
170036 Klit
In medio virtus
pi_48811882
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:14 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dus jij bent voor cencuur omdat het misschien iemand pijn doet omdat die gene dat zo wil opvatten?

Het woord God doet mij pijn, willen jullie aub niet meer referen ernaar..

welkom toekomst
Het woord van God brengt alleen maar liefde, misbruik van het woord van God zou inderdaad moeten worden tegen gegaan, al is het alleen maar om die personen tegen zichzelf te beschermen.
Aan de andere kant, als ze het zelf niet inzien, zijn ze er nog niet aan toe, Onze Vader zal over ze oordelen.
Laedere facile, mederi difficile
pi_48812274
Toevallig heb ik hele nare ervaringen met een tuinkabouter. Ik ben voor een verbod op het gebruik van het woord "tuinkabouter" op FOK!
pi_48812364
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:34 schreef mcDavid het volgende:
Toevallig heb ik hele nare ervaringen met een tuinkabouter. Ik ben voor een verbod op het gebruik van het woord "tuinkabouter" op FOK!
kankertuinkabouter
  zaterdag 28 april 2007 @ 20:39:42 #243
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48814164
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef Klit het volgende:

[..]

Het woord van God brengt alleen maar liefde, misbruik van het woord van God zou inderdaad moeten worden tegen gegaan, al is het alleen maar om die personen tegen zichzelf te beschermen.
Aan de andere kant, als ze het zelf niet inzien, zijn ze er nog niet aan toe, Onze Vader zal over ze oordelen.
heel mooi gezegd!
pi_48814197
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:03 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Dude!

Moeten we dan maar gaan schelden met woorden waarvan je weet dat de ander het fijn vind dat je het zegt?
Het gaat hier toch niet alleen over schelden tegen een ander persoon. En wat is dan het probleem om een ander alternatief scheldwoord te gebruiken.

En al die mensen die voorbeelden gaan noemen van ik heb een hekel aan Limburg of aan tuinkabouters kunnen echt gewoon niet nadenken. Als je het verschil niet kunt beseffen tussen hoe erg het voor iemand die een hekel aan Linburg heeft om Limburg te horen en hoe erg het is voor iemand die een diepbare op een pijnlijke manier verloren heeft zien gaan, zit er echt ergens een steekje los.
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:08:58 #245
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_48815069
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef Jordy-B het volgende:
In tegenstelling tot kanker, eisen pleuris, tyfus, tering, pest en pokken niet echt veel slachtoffers meer in Nederland.
dus? als je dan de kanker-moraalridder gaat uithangen moet je vooral niet hypocriet gaan lopen doen
─_(º.0)_/─
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:13:50 #246
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_48815199
quote:
kan·ker (de ~ (m.))
1 ziekte waarbij cellen zich ongeremd delen en zich door het lichaam verspreiden
2 voortwoekerend kwaad
3 ziekte bij dieren, planten of bomen

kan·ke·raar (de ~ (m.), ~s)
1 mopperaar

kan·ker·ach·tig (bn.)
1 door kanker aangetast

kan·ker·cen·trum (het ~)
1 geneeskundig centrum voor onderzoek naar en bestrijding van kanker => kankerinstituut

kan·ke·ren (onov.ww.)
1 [pej.] hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden

kan·ker·ge·zwel (het ~)
1 gezwel dat wordt veroorzaakt door kanker

kan·ker·in·sti·tuut (het ~)
1 kankercentrum

kan·ker·lij·er (de ~ (m.), ~s)
1 [grof] rotzak => naarling

kan·ker·neu·ro·se (de ~ (v.))
1 neurose veroorzaakt door het lijden aan kanker

kan·ker·on·der·zoek (het ~)
1 onderzoek naar de aard of bestrijdingsmogelijkheden van kanker

kan·ker·pit (de ~ (m.))
1 [inf.] mopperaar

kan·ker·spe·ci·a·list (de ~ (m.))
1 specialist die kanker behandelt => oncoloog

kan·ker·stok (de ~ (m.))
1 [scherts.] sigaar of sigaret

kan·ker·the·ra·pie (de ~ (v.))
1 therapie voor de behandeling van kanker

kan·ker·ver·wek·kend (bn.)
1 kanker veroorzakend => carcinogeen, oncogeen
bron
dikgedrukte items slaan op de TS
en dan steek ik nog ff een kan·ker·stok op
─_(º.0)_/─
pi_48817879
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 19:21 schreef Klit het volgende:

[..]

kanker op zeg, zulke zinnen zouden ze moeten verbieden, dat is pas iets om je voor te schamen.
  zaterdag 28 april 2007 @ 22:57:29 #248
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48818147
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:49 schreef roburt het volgende:

[..]

kanker op zeg, zulke zinnen zouden ze moeten verbieden, dat is pas iets om je voor te schamen.
dat jij niet geloofd is jou zonde!
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:03:52 #249
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48818440
Mensen die kanker als krachtterm gebruiken zijn gewoon asociale stumpers.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli.
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:10:34 #251
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48818487
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:08 schreef Marijke236 het volgende:
Mensen die kanker als krachtterm gebruiken zijn gewoon asociale stumpers.
Het woord stumper werd anders veelvuldig gebruikt om mensen met een lichamelijke beperking aan te duiden. En dan ben jij niet asociaal?
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:11:29 #252
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_48818509
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:10 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Het woord stumper werd anders veelvuldig gebruikt om mensen met een lichamelijke beperking aan te duiden. En dan ben jij niet asociaal?
Heb je de foksearch op kanker gedaan ofzo?
  zaterdag 28 april 2007 @ 23:12:44 #253
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48818539
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Heb je de foksearch op kanker gedaan ofzo?
Mijn zevende zintuig is het kankerzintuig.
  zondag 29 april 2007 @ 00:23:04 #254
117776 OFfSprngr
pi_48820597
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:57 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

dat jij niet geloofd is jou zonde!
Jouw profeet is dood gegaan voor zn eigen zondes, niet voor de mijne.
.
.
  zondag 29 april 2007 @ 00:24:15 #255
117776 OFfSprngr
pi_48820630
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:12 schreef Xebrozius het volgende:
Mijn zevende zintuig is het kankerzintuig.
En dan moet ik gelijk denken aan de mogenlijkheid van dat jij zelf ontwetend kanker zal hebben.
.
.
  zondag 29 april 2007 @ 00:25:58 #256
170036 Klit
In medio virtus
pi_48820682
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 22:49 schreef roburt het volgende:

[..]

Wacht maar tot er over jou wordt geoordeeld beste roburt, als je slim bent doe je er nu nog je voordeel mee, als je er nog niet aan toe bent doe je dat gewoon lekker niet.
Maar ga nu niet van die rare dingen lopen verkondigen hier zeg.
  zondag 29 april 2007 @ 00:46:00 #257
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48821206
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:24 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

En dan moet ik gelijk denken aan de mogenlijkheid van dat jij zelf ontwetend kanker zal hebben.
Dat zou wel tumor zijn...
pi_48821241
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:46 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat zou wel tumor zijn...
je doet zo stoer altijd hier
maar ik weet wat er schuilt onder jouw pantser van stoer doen
een heel gevoelige lieve jongen!!!!!

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 29 april 2007 @ 00:48:51 #259
117776 OFfSprngr
pi_48821282
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:25 schreef Klit het volgende:
Wacht maar tot er over jou wordt geoordeeld beste roburt, als je slim bent doe je er nu nog je voordeel mee, als je er nog niet aan toe bent doe je dat gewoon lekker niet.
Bwahahahaha!, mensen die in troep geloven,.. leg me dit uit,.. als Jezus zo belangrijk was voor de bijbel,.. waarom wordt er alleen OVER hem geschreven en staat er niets direct van Jezus?, weet je eigenlijk wel watvoor fascist Augustinus was?

Overigens is dat echt weer Christenlijke hypocrisie, sure,.. jullie hebben natuurlijk de waarheid in pacht he..
.
.
  zondag 29 april 2007 @ 00:49:38 #260
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48821302
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

je doet zo stoer altijd hier
maar ik weet wat er schuilt onder jouw pantser van stoer doen
een heel gevoelige lieve jongen!!!!!

Ik ben ook een lieve jongen, en ook gevoelig van tijd tot tijd. Dat houdt echter nog steeds in dat ik wel sta achter wat ik zeg. Of dat nou op een forum is, op mn werk of thuis.
  zondag 29 april 2007 @ 01:08:59 #261
161622 Staafje
Forum pimp
pi_48821829
ik zeg zo vaak kanker... niet alleen op internet maar ook op straat. maakt nie uit tog.?
Sue me.
  zondag 29 april 2007 @ 01:26:50 #262
170036 Klit
In medio virtus
pi_48822285
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:48 schreef OFfSprngr het volgende:

Overigens is dat echt weer Christenlijke hypocrisie, sure,.. jullie hebben natuurlijk de waarheid in pacht he..
Gelovige mensen hebben zeker niet de waarheid in pacht m'n beste OFfSprngr.
De waarheid staat al beschreven en gelovige mensen zullen dit als leidraad gebruiken in hun leven.
Dat niet gelovigen dat niet doen moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk. Tenslotte hebben die van Onze Vader het vermogen gekregen om zelf te proberen de juiste beslissingen te nemen, als ze dat niet doen aan hetgeen is beschreven is dat hun goed recht. Onze Vader zal later wel oordelen wie er juist heeft gehandeld.
  zondag 29 april 2007 @ 01:29:38 #263
170036 Klit
In medio virtus
pi_48822369
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:08 schreef Staafje het volgende:
ik zeg zo vaak kanker... niet alleen op internet maar ook op straat. maakt nie uit tog.?
Nee, als je niet beter weet, verstandelijk wat aan de magere kant bent of je a-sociaal naar andere mensen op wil stellen maakt dat helemaal niet uit nee.
  zondag 29 april 2007 @ 01:30:27 #264
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_48822396
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef Klit het volgende:
De waarheid staat al beschreven
!
  zondag 29 april 2007 @ 01:37:04 #265
117776 OFfSprngr
pi_48822580
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:26 schreef Klit het volgende:
Gelovige mensen hebben zeker niet de waarheid in pacht m'n beste OFfSprngr.
De waarheid staat al beschreven en gelovige mensen zullen dit als leidraad gebruiken in hun leven.
Dat niet gelovigen dat niet doen moeten ze helemaal zelf weten natuurlijk. Tenslotte hebben die van Onze Vader het vermogen gekregen om zelf te proberen de juiste beslissingen te nemen, als ze dat niet doen aan hetgeen is beschreven is dat hun goed recht. Onze Vader zal later wel oordelen wie er juist heeft gehandeld.
Overigens is je "waarheid" een compilatie van Augustinus die meer macht voor de kerk zocht dus uit de 20scriptures er 4 uitkoos die zijn kerk het meeste zouden benutten.

ik vraag me af of jij die volgens de regels van andere mensen leeft "beter" wordt beoordeeld dan iemand die zijn eigen waarheid vindt.

Wat ik als idealen zie is nog nooit iemand voor vermoord,.. hoeveel mensen zijn er al gedood in de naam van God, de bijbel, christendom en jezus?
Sorry, ik heb geen religieus bloed aan mijn handen, misschien is het aardse oordeel nog net wat belangrijker dan een "stel je voor dat".

Waar leef je liever voor, een sci-fi boek of jezelf?
.
.
  zondag 29 april 2007 @ 01:38:01 #266
117776 OFfSprngr
pi_48822605
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:29 schreef Klit het volgende:
Nee, als je niet beter weet, verstandelijk wat aan de magere kant bent of je a-sociaal naar andere mensen op wil stellen maakt dat helemaal niet uit nee.
Als christen zou ik niet zo snel praten over de verstandelijk magere kant..
.
.
  zondag 29 april 2007 @ 02:03:52 #267
170036 Klit
In medio virtus
pi_48823289
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:

Dan moet je dat vooral ook niet doen.
quote:
ik vraag me af of jij die volgens de regels van andere mensen leeft "beter" wordt beoordeeld dan iemand die zijn eigen waarheid vindt.
Kijk, daar zit nu net het verschil, ik vraag me dat dus helemaal niet af.
pi_48823299
quote:
Op zondag 29 april 2007 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Daar zit misschien ook waarheid in, maar ik ken best wel wat gelovigen, maar geen van allen heeft op mij ooit zo een domme indruk gemaakt dan jij in dit topic.
  zondag 29 april 2007 @ 02:08:46 #269
170036 Klit
In medio virtus
pi_48823392
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:04 schreef northernlight81 het volgende:

Daar zit misschien ook waarheid in, maar ik ken best wel wat gelovigen, maar geen van allen heeft op mij ooit zo een domme indruk gemaakt dan jij in dit topic.
Ik neem je dat zeker niet kwalijk northernlight81, jij kunt er tenslotte ook niets aan doen.
Overigens zijn we wel weer heel erg oftopic aan het geraken, de geloofstopics zijn denk ik eenbetere plek om hierover te discussieren.

Hier ging het over:Het woord "kanker" in topics.
pi_48823513
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:08 schreef Klit het volgende:

[..]

Ik neem je dat zeker niet kwalijk northernlight81, jij kunt er tenslotte ook niets aan doen.
Overigens zijn we wel weer heel erg oftopic aan het geraken, de geloofstopics zijn denk ik eenbetere plek om hierover te discussieren.
Hier ging het over:Het woord "kanker" in topics.
Je begrijpt me verkeert. Ik zeg niet dat gelovige dommer zijn, maar dat dat misschien wel waar zou kunnen zijn. Ik weet het niet, maar ik weet wel dat veel gelovige de bijbel niet interpeteren zoals ik denk dat ze het bedoelen. Zoals gelovigen die geloven dat vandaag of morgen Jezus terug op aarde komt en alle gelovige meeneemt naar de hemel (de levende dus). Zulke opmerkingen vind ik geen toonbeeld van intelligentie, echter heeft intelligentie waarschijnlijk niets met geloof te maken.

Dat God alleen liefde brengt is trouwens onzin, kijk eens goed om je heen. Als god (als er al zoiets als god zou bestaan) alleen liefde zou brengen zou dit topic onnodig zijn. Je moet niet alleen kijken wat god jou geeft, maar ook andere mensen en wat het verder veroorzaakt heeft, en dat is een hele boel oorlog en veel oneerlijkheid binnen de wereld:
quote:
Als we de wereldbevolking terugbrengen tot een dorp van 100 mensen zou de verdeling er ongeveer zo uitzien:
6 mensen zouden 59% van de wereld rijkdom bezitten en ze zouden alle 6 uit de Verenigde Staten komen
80 zouden substandard wonen
70 zouden niet kunnen lezen
50 zouden ondervoed zijn
1 zou een universitaire opleiding hebben
1 zou er een computer hebben
En dan die opmerking van 'onze vader zal over je lot beslissen' ofzo vind ik al helemaal veel te zwaar beladen. Het gaat over het gebruiken van een woord, je kan ook overdrijven.
Maar inderdaad terug ontopic.

[ Bericht 17% gewijzigd door northernlight81 op 29-04-2007 02:28:12 ]
  zondag 29 april 2007 @ 02:27:31 #271
170036 Klit
In medio virtus
pi_48823740
quote:
Op zondag 29 april 2007 02:15 schreef northernlight81 het volgende:

Je begrijpt me verkeert. Ik zeg niet dat gelovige dommer zijn, maar dat dat misschien wel waar zou kunnen zijn. Ik weet het niet, maar ik weet wel dat veel gelovige de bijbel niet interpeteren zoals ik denk dat ze het bedoelen. Zoals gelovigen die geloven dat vandaag of morgen Jezus terug op aarde komt en alle gelovige meeneemt naar de hemel (de levende dus). Zulke opmerkingen vind ik geen toonbeeld van intelligentie, echter heeft intelligentie waarschijnlijk niets met geloof te maken.
Om hier verder ontopic te blijven ben ik hier verder gegaan over Het geloof.
pi_48823997
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:49 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Ik ben ook een lieve jongen, en ook gevoelig van tijd tot tijd. Dat houdt echter nog steeds in dat ik wel sta achter wat ik zeg. Of dat nou op een forum is, op mn werk of thuis.
je bent wel hard in je oordeel
wreed soms
snoeiend bikkelhard en toch
geloof ik je niet, al die woorden van je..sorry kan er niets aan doen maar dit voel ik in jou
wat jij nodig hebt is een lekkere hugggggggg
echt waar!
liefduh
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_48826002
Mensen die over dit soort woorden klagen, zijn over het algemeen overgevoelige wereldverbeteraars. die vrolijk doorrokend in een gesprek zeggen wil je het woord kanker niet gebruiken want mijn tante is er 15 jaar geleden aan gestorven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 29 april 2007 @ 10:21:13 #274
80791 crew  Paul
pi_48826359
Ik zal het je zo zeggen he als ik een jongen of meisje om me heen zie zo zie praten :

Haha dat was echt kankerlekker man wat een kankervette auto is dat ! bleeegh kankerlijer.

Dan denk ik eerder van wat een aso persoon zeg. dan van hee wat een leuke man/vrouw.
Ik vind het gewoon mega ordinair staan en denk gelijk aan de familie flodder en achterwijkjes en zulks
pi_48826600
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zal het je zo zeggen he als ik een jongen of meisje om me heen zie zo zie praten :

Haha dat was echt kankerlekker man wat een kankervette auto is dat ! bleeegh kankerlijer.

Dan denk ik eerder van wat een aso persoon zeg. dan van hee wat een leuke man/vrouw.
Ik vind het gewoon mega ordinair staan en denk gelijk aan de familie flodder en achterwijkjes en zulks
iedereen op FOK! moet zich onthouden van het gebruik zodat jij jezelf kan wijsmaken dat er op FOK! geen 'aso personen' zijn?
  zondag 29 april 2007 @ 10:40:13 #276
131603 Afwazig
Serious business
pi_48826665
Ik gebruik ook wel eens kanker, maar in mate, en vaak heb ik het zelf niet eens door. Als ik bijvoorbeeld iets op mijn voet laat vallen.

Lekker boeiend, als je er niet tegen kan dat er af en toe kanker wordt gezegd dan getuigt dat van weinig incasseringsvermogen. Huilen.
  zondag 29 april 2007 @ 12:22:49 #277
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_48829005
quote:
Op zondag 29 april 2007 00:25 schreef Klit het volgende:

[..]

gelovigen zijn zo grappig en toch zo humorloos
─_(º.0)_/─
pi_48829148
was ik toch niet de enige die er zo over dacht vamos.
god zal wel even politie agentje spelen en mensen die kanker zeggen bestraffen met zijn krachten!
hou aub op met dat gezever, ik krijg er hoofdpijn van.
  zondag 29 april 2007 @ 12:33:31 #279
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48829297
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:28 schreef roburt het volgende:
god zal wel even politie agentje spelen en mensen die kanker zeggen bestraffen met zijn krachten!
God straft onmiddellijk.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 29 april 2007 @ 12:38:26 #280
131603 Afwazig
Serious business
pi_48829425
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:28 schreef roburt het volgende:
Jij gelooft niet in god, je compenseert gewoon omdat je niet gelooft in jezelf.

Edit: Niet jij dus maar die Klit.
  zondag 29 april 2007 @ 12:40:21 #281
110625 vamos1
Timmaaaaah
pi_48829469
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:33 schreef Bullet-tooth het volgende:
God straft onmiddellijk.
bij mij heeft die kankerlijer behoorlijk vertraging
of is dat tè?
─_(º.0)_/─
  zondag 29 april 2007 @ 12:44:47 #282
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48829594
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:40 schreef vamos1 het volgende:

[..]

bij mij heeft die kankerlijer behoorlijk vertraging
of is dat tè?
Hij heeft het druk deze dagen .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 29 april 2007 @ 16:11:12 #283
117776 OFfSprngr
pi_48839047
quote:
Op zondag 29 april 2007 10:36 schreef SlimShady het volgende:

[..]

iedereen op FOK! moet zich onthouden van het gebruik zodat jij jezelf kan wijsmaken dat er op FOK! geen 'aso personen' zijn?
Dat is natuurlijk compleet sociaal.. je opinie op iedereen forceren omdat jij dan weer vervolgens een hogere maatstaaf kunt op zetten van sociaal gedrag.

DAS IST EIN BEFIL! >_<
.
.
  maandag 30 april 2007 @ 17:23:03 #284
175990 RaW-roelie
aankomend talent? (A)
pi_48866216
Hallo, als we elkaar nou met het woord 'kankerpatiënt' aan zouden spreken zou het anders zijn. Kanker is een prima Nederlands woord, en tevens een scheldwoord. Je bent dus een huilert als je hier moeilijk over gaat doen.

kanker topic btw.
P4 1,6 @ 2,4 GHz, 1,5GB DDR333, 240GB HDD, GeForce 6800 LE @ GT
  woensdag 2 mei 2007 @ 09:48:54 #285
170036 Klit
In medio virtus
pi_48917605
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:23 schreef RaW-roelie het volgende:

kanker topic btw.
Pff, dat zet je er ook alleen maar neer om te laten zien hoe stoer je wel bent.
Geweldig hoor.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 23:16:44 #286
170036 Klit
In medio virtus
pi_50634568
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:23 schreef RaW-roelie het volgende:
Hallo, als we elkaar nou met het woord 'kankerpatiënt' aan zouden spreken zou het anders zijn. Kanker is een prima Nederlands woord, en tevens een scheldwoord. Je bent dus een huilert als je hier moeilijk over gaat doen.

kanker topic btw.
Ik ben blij dat er hier ook mensen zijn die het een scheldwoord vinden en daarnaast ook nog een vreselijke ziekte.
Geen van beide lijkt me respectvol om zomaar hier te gebruiken of om iemand toe te wensen.
pi_50636140
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:45 schreef HenkVos het volgende:
Hallo allen,

Ik heb dit topic geopend naar aanleiding van dit net geopende topic: kan iemand zijn ondertitel wijzigen? In dit topic stelt TS een naar mijn mening legitieme vraag. Als ondertitel hebben: kanker? kanker! vind ik net als TS verwerpelijk.

De reactie van de moderator in dat topic vind ik teleurstellend. Ik vroeg me af wat het standpunt van Fok is inzake het noemen van het woord kanker in topics. Is dit dezelfde als deze moderator?

Ik vind het altijd erg naar om topictitels met het woord kanker te lezen en ik ben ervan overtuigd dat dit voor heel veel mensen geldt. Ik ben ook altijd erg verbaasd dat deze topics open mogen blijven en dat er gewoon gereageerd wordt in die topics alsof zo'n titel heel normaal is.

Ik begrijp dat het moeilijk een grens te trekken is in wat wel en wat niet mag. Maar het woord kanker overschrijdt naar mijn idee die grens ruimschoots en zou niet toegestaan mogen worden. Fok! heeft daarin naar mijn mening ook een opvoedkundige taak, helemaal gelet op de veelal jeudige gebruikers.

Wat vinden jullie?
eens.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_50636185
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 17:51 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Ik vind kanker een prima scheldwoord, wat is er in godsnaam zo erg aan? Mag 'krijg de kolere' of 'pestjoch' dan ook niet? Is precies hetzelfde...
Ligt eraan, als het een kankerzooi is op je kamer, oke. Als je zegt dat klaas, joost of piet maar even de kanker moet krijgen, nee.

Nutteloos onder een avatar plaatsen is een grote kans dat je iemand er mee kwetst, al is het maar omdat je het woord geen lading geeft.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_50636430
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ligt eraan, als het een kankerzooi is op je kamer, oke. Als je zegt dat klaas, joost of piet maar even de kanker moet krijgen, nee.

Nutteloos onder een avatar plaatsen is een grote kans dat je iemand er mee kwetst, al is het maar omdat je het woord geen lading geeft.
wat is er kwetsend aan het wordt kanker.
gewoon niet zo zielig doen.
pi_50636615
hou toch eens op met dat gezeik over kanker. wind je op over iets dat boeit, global warming of afrika ofzo.. fucking couch-moraalridders.
underground forever baby
  woensdag 20 juni 2007 @ 00:14:57 #291
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_50636967
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:05 schreef Laton het volgende:
hou toch eens op met dat gezeik over kanker. wind je op over iets dat boeit, global warming of afrika ofzo.. fucking couch-moraalridders.
global warming is een hoax en Afrika wilde niet meer als kolonie verder dus mogen ze hun eigen problemen oplossen. Reageren op oude kanker topics
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_50637223
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:14 schreef Ps2K het volgende:

[..]

global warming is een hoax en Afrika wilde niet meer als kolonie verder dus mogen ze hun eigen problemen oplossen. Reageren op oude kanker topics
underground forever baby
pi_50638612
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 00:22 schreef Laton het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk
  woensdag 20 juni 2007 @ 01:21:52 #294
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_50638884
Ik vind: kanker? kanker! wel pakkend. Soort van slogan ofzo....
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
  woensdag 20 juni 2007 @ 10:12:10 #295
170036 Klit
In medio virtus
pi_50643763
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 01:21 schreef afdak het volgende:
Ik vind: kanker? kanker! wel pakkend. Soort van slogan ofzo....
Totdat jij zelf of iemand in je directe omgeving jaren pijn lijdt en eraan overlijd...
pi_50643890
De eeuwige discussie tussen de mensen die het niet vinden kunnen, uit eigen oogpunt of zch kunnen voorstellen dat er mensen zijn die het kwetsend vinden....... en de andere groep mensen die vindt dat het wel moet kunnen en dat je een huilie bent als je het daar niet mee eens bent
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:34:10 #297
178394 afdak
tubgirl.jpg
pi_50646744
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Klit het volgende:

[..]

Totdat jij zelf of iemand in je directe omgeving jaren pijn lijdt en eraan overlijd...
Een tante van mij is eraan overleden, toch vind ik het niet schokkend dat mensen ermee schelden.
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:
ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
pi_50647059
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:34 schreef afdak het volgende:

[..]

Een tante van mij is eraan overleden, toch vind ik het niet schokkend dat mensen ermee schelden.
Nutteloze discussie nogmaals.
De ene persoon is de ander niet.
Bij de ene persoon stimuleert het een negatieve emotionele reactie, bij de ander doet het nix.
Puur een persoonlijke kwestie dus.

Maar dat het persoonlijk is, wil nog niet zeggen dat die personen zich maar gewoon moeten aanpassen,
want zo werkt het niet. Als een relatief grote groep mensen zich persoonlijk gekwetst voelt door een bepaalde
uitlating of woord, kan dit reden genoeg zijn om in te grijpen.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:42:52 #299
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50647088
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef STING het volgende:
De eeuwige discussie tussen de mensen die het niet vinden kunnen, uit eigen oogpunt of zch kunnen voorstellen dat er mensen zijn die het kwetsend vinden....... en de andere groep mensen die vindt dat het wel moet kunnen en dat je een huilie bent als je het daar niet mee eens bent
De eeuwige 'welles/nietes' discussie
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 20 juni 2007 @ 11:49:48 #300
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_50647396
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef Klit het volgende:

[..]

kut smoes. Ik heb ook iemand verloren aan kanker. En mij boeid het totaal niet als iemand het woord kanker gebruikt.

dus gewoon niet aanstellen.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')