Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:
Ik dacht alquote:
Bij deze is de Koffie-wikimaster en veelposter eer-ik officieel erkend als Koffiedrinker!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht al
Dat gaat niet goed hier.
Ik wens geen tiener meer genoemd te worden.
En ik drink daarbij ook al jaren koffie, dus ik wil graag erkend worden
doedoei OA...tot strax...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:04 schreef OA het volgende:
Dames en heeren,
Het was mij vandaag wederom een waar genoegen onder u te mogen vertoeven!![]()
Echter, nu is de tijd gekomen huiswaarts te keren!![]()
Vanavond zal ik u opnieuw verblijden met mijn gewaardeerde gezelschap!![]()
Was getekend,
OA
![]()
Ik dank u hartelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:02 schreef OA het volgende:
[..]
Bij deze is de Koffie-wikimaster en veelposter eer-ik officieel erkend als Koffiedrinker!!![]()
Tot vanavondquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:04 schreef OA het volgende:
Dames en heeren,
Het was mij vandaag wederom een waar genoegen onder u te mogen vertoeven!![]()
Echter, nu is de tijd gekomen huiswaarts te keren!![]()
Vanavond zal ik u opnieuw verblijden met mijn gewaardeerde gezelschap!![]()
Was getekend,
OA
![]()
Cross, Buzzer, Boem...quote:
Tja, geef maar een ideetje..quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:06 schreef OA het volgende:
[..]
Cross, Buzzer, Boem...
Verander de TT naar eigen inzicht zou ik zo zeggen!![]()
De TT is bij deze dus vrijgegeven...![]()
Whehe, tof.quote:
* crossover noteert voor nr 69quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
WAAR WE LEKKER DE LENTE IN KOFFIEEN
ben er nog...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:37 schreef eer-ik het volgende:
zulks een drukte.
Is iedereeen aan het dineren ofzo?
behalve cross
nah...ik eet niet vanaaf...doe ik nooit als ik alleen ben...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
,mooi
Weet jij al wat je gaat eten?
Ik krijg iets met gebakken spekjes
maar gebakken spekjes zijn toch l;ekker....quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
,mooi
Weet jij al wat je gaat eten?
Ik krijg iets met gebakken spekjes
Absoluut!quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar gebakken spekjes zijn toch l;ekker....![]()
![]()
![]()
![]()
Okquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...ik eet niet vanaaf...doe ik nooit als ik alleen ben...![]()
alles went...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Ik vind het kunstig dat je het volhoudt...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
alles went...![]()
behalve een vent...![]()
quote:
Zo is het ook met vrouwenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
![]()
...maar ik vind ze wel lief hoor...en kan niet zonder...
...maar soms....
![]()
...nog erger dan kinderen...
![]()
ik beweer ook niet het tegendeel...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:03 schreef crossover het volgende:
[..]
Zo is het ook met vrouwen
Maar de meeste zijn wel lief![]()
lekker....quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:57 schreef eer-ik het volgende:
Zo, gegeten.
Straks gegeten.
Wat? Wanneer, straks, nee net
Voordat iedereen weer die grol begint te dumpen hier
Straks dus, STamppot Rauwe Andijvie Kaas en Spek.
Dat is het, vrij aardig te eten....
Daar lijkt het inderdaad opquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
lijkt erop dt de 2 die-hards weer alleen zijn...![]()
whehe, de topics gingen in ieder geval niet zo snel als wij erniet warenquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
gelukkg zijn wij er om het hier een beetje levend te houden...![]()
Da's wel eens lastig idd, ik kijk hier ook beduidend minder vaak als ik op msn actief benquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
wel moeilijk en verwarrend...fok! en msn tegelijkertijd.....![]()
![]()
wel een hele leuke voouruitzicht.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
Ik verveel me een klein beetje...
Gitaar is gekaapt, en ik moet de tijd doden tot ik naar den chick ga...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:22 schreef crossover het volgende:
KOFFIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Dan dan weer welquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wel een hele leuke voouruitzicht.....![]()
![]()
Ik ga dadelijk weg.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe laat ga je naar haar toe...?
vriendin zou ik het niet willen (eigenlijk kunnen) noemen, daar er geen echte relatie is nog...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
Oh eerik heeft ook een vriendinnetje gescoord?
Gaat goed met de mannen hier.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
vriendin zou ik het niet willen (eigenlijk kunnen) noemen, daar er geen echte relatie is nog...
Maar wat niet is kan nog komen he
veel plezier....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
ah, de koffie is op, ik vlieg even daarheen
en....leuk..?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:48 schreef crossover het volgende:
Damn ik zit een opname terug te kijken van de zanger van een band van me:
Prachtigquote:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-544030294248300429quote:
JJ!!!! IK ben er weerquote:
Nu ik nogquote:
Affirmative!quote:
MPG.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ!!!! IK ben er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb je gemist, jij mij ook?
ik heb de rest eigenlijk ook wel een beetje gemist
hoezo hopeloos geval.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu ik nog
Al val ik meer onder de categorie "hopeloos geval![]()
Zulks een liefdevolle ontvangst weerquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
MPG.....![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!! .....ik was de wanhoop nabij....
![]()
...wat denk je....? ik heb je verschikkelijk gemist!!!!!!
![]()
![]()
cool...zo ff sjekken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:53 schreef crossover het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-544030294248300429
Begin op 14 minuten.
ik weet niet of het voor buitenstaanders ook zo interessant is hoor
Volgens een zekere collega zou ik zo mee kunnen doen aan "Beauty & the Nerd"quote:
ok nou EIS ik dus een foto.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens een zekere collega zou ik zo mee kunnen doen aan "Beauty & the Nerd"![]()
En dan niet als beauty
Niet dat ik me van die mening wat aantrek hoor
quote:
Kijk maar in mijn fobo, ik heb even een uitsnede gemaakt uit de grote groepsfotoquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ok nou EIS ik dus een foto.....![]()
noemt je collega jou een nerd....????quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fobo, ik heb even een uitsnede gemaakt uit de grote groepsfoto
Sjiek in pak MPG.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:05 schreef MPG het volgende:
Kijk maar in mijn fobo, ik heb even een uitsnede gemaakt uit de grote groepsfoto
Whehehquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
noemt je collega jou een nerd....????![]()
...die moet ik dus echt niet tegen komen...
..heeft ie een vet probleem....
![]()
![]()
![]()
niet aan mensen komen die ik lief vind.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh
En ik dacht dat jij altijd zo liefdevol was
Jaja, dat krijg je als je op excursie mag uitleggen waaraan je als studievereniging enkele kilo-euri aan sponsoring hebt uitgegevenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet aan mensen komen die ik lief vind.....![]()
![]()
Erm, ok.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
pff was ff bang dat Fok! er weer uitag......![]()
Echt welquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef Kuukske het volgende:
Zoeen liefde in dit topic.
Bij mij wel... heel ekkesquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
lag bij jou Fok! ernet ook uit....?![]()
Nee, mijn Fok! doet het nog hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
lag bij jou Fok! ernet ook uit....?![]()
Nie te zuinig!quote:
Wees dr maar zuinig op danquote:
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
Jullie zijn nu een item? Ofwat? Ik volg het hier af en toe niet echt![]()
waar heb je het over...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:13 schreef Kuukske het volgende:
Jullie zijn nu een item? Ofwat? Ik volg het hier af en toe niet echt![]()
Ok, geen item dus.quote:
???? Nou snap ik er dus nog steeds de ballen van hequote:
Nee, 23 september 2k4... ff googlen op andre hazesquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
Is die niet een X aantal jaar dood vandaag?
OMG!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
Kuukske...je denk ttoch niet MPG en JJ...nou ja ...je weet wel....![]()
![]()
hem op tv zien...ok vooruit....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, 23 september 2k4... ff googlen op andre hazes
Je weet maar nooit. Je komt op Fok! de gekste combi's tegen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
Kuukske...je denk ttoch niet MPG en JJ...nou ja ...je weet wel....![]()
![]()
goedemorgen lieve schat...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG!!
Rinkelderinkel.. daar valt een kwartje....
![]()
Ik weet ook niet wat me bezielde... verstandsverbijstering over kuukskes vorige vermoeden denk ikquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hem op tv zien...ok vooruit.......maar om nou te gaan googlen...
![]()
das dan wel de verkeerde combi....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Je komt op Fok! de gekste combi's tegen.
Welk vermoeden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:22 schreef MPG het volgende:
Ik weet ook niet wat me bezielde... verstandsverbijstering over kuukskes vorige vermoeden denk ik
whehehquote:
Ja, van die gekken die JD's daten enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Je weet maar nooit. Je komt op Fok! de gekste combi's tegen.
Over MPG en JJquote:
Ik zal geen uitspraken doen in het openbaarquote:
lange dag..en heeeele lange nacht...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehHeb ook al een lange dag gehad lieverd
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik zal geen uitspraken doen in het openbaar
quote:
Ja JULLIE!quote:
Dat ook ja..quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lange dag..en heeeele lange nacht...![]()
![]()
vanaaf dus wel vroeg naar bed....![]()
Wat is er met ONS???quote:
oeh...spannend....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ook ja..![]()
alhoewel ik niet denk dat ik vanaaf wel vroeg in bed lig
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar wij zijn geen echte combi......wij vinden elkaar gewoon lief....
![]()
Jij bént die rare date, schatquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Nou JD, schop al die rare dates het huis uit. De vrouw des huizes is on her way
Het heeft iets te maken met nijmegenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...spannend.......vertel....
![]()
Ohquote:
Hm. Goed punt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
OhIk ben niet raar. Ik ben blond, lief en euh sportief!
Jullie wonen toch samen?quote:
quote:
Nah, Kuuk is sort of bij mij ingetrokken. Maar die zit nu nog bij d'r oudjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:29 schreef crossover het volgende:
Jullie wonen toch samen?
Hoe moet ik dat zien, zitten jullie naast elkaar met een pc ofzo?![]()
hey Konijn....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb een x zin in thee na de training
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef JDude het volgende:
Nah, Kuuk is sort of bij mij ingetrokken. Maar die zit nu nog bij d'r oudjes.
Verder heeft het te maken met een leuke dame ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wordt steeds leuker......en verder...?
![]()
je maakt me wel er nieuwschierig.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Verder heeft het te maken met een leuke dame ...
of eigenlijk meerdere zelfs
Ja, maar het is ijstheequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Konijn....![]()
...nou lekker toch...?
![]()
Wheheh... gezelschap waar ik afgelopen donderdagavond/nacht/vrijdagochtend mee verkeerdequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je maakt me wel er nieuwschierig.....![]()
Dat maakt toch niet uit? Desnoods hou je er ff een vuurtje onderquote:
owkey..ga je naar Nijmegen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... gezelschap waar ik afgelopen donderdagavond/nacht/vrijdagochtend mee verkeerde
ZEKERS....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
Volgens mij is koffie goed voor je sociale leven ofzo
De nijmeegse dame is in Baarlo (bij Venlo.. @parentes), de andere twee zijn weer naar hun kamer in Groningen.. maar er bestaat nog zoiets als MSNquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey..ga je naar Nijmegen.......komen de Nijmeegse dames naar je toe....
..WAT??????
maar als je toch in Nijmegen ben...![]()
Dat eer-ik, MPG én ik bijna aan de vrouw zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo?
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ZEKERS....![]()
![]()
![]()
![]()
vooral dat "enzo"....![]()
![]()
Het is iig lekker ja :Jquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ijsthee....smaakjes thee...maak niet uit........als het maar lekker is...
![]()
![]()
![]()
Ja, goed bezigquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
Dat eer-ik, MPG én ik bijna aan de vrouw zijn
Ik bijna aan de vrouw????quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat eer-ik, MPG én ik bijna aan de vrouw zijn
[..]
Jij begrijpt me![]()
![]()
Niet dan?quote:
gelukkig juist dat er zoiets als MSN bestaat...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
De nijmeegse dame is in Baarlo (bij Venlo.. @parentes), de andere twee zijn weer naar hun kamer in Groningen.. maar er bestaat nog zoiets als MSN
quote:
?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Verder heeft het te maken met een leuke dame ...
of eigenlijk meerdere zelfs
Neenee... nog niet.. denk dat t bij eer-ik en crossover eerder het geval is... maar er wordt aan gewerktquote:
Het probleem zit m in het woordje "meerdere"quote:
Ja ik heb daar geen problemen mee hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Het probleem zit m in het woordje "meerdere"
Neeneequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Meerdere dames. Zo zo.
Orgie geplanned MPG?
Subtiel!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Meerdere dames. Zo zo.
Orgie geplanned MPG?
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:42 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja ik heb daar geen problemen mee hoor
Tenzij je een keus moet maken
Ik bedoelde daar verder niets mee hoor.quote:
Ik ook niet!quote:
Ok!quote:
Nog niet... zoals gezegd zit het probleem hem in de keuze... er staat dus een vervolgafspraak in Groningen in de vage planningquote:
een goede planning is het halve werk......quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog niet... zoals gezegd zit het probleem hem in de keuze... er staat dus een vervolgafspraak in Groningen in de vage planning
Kan je ze niet een tijdje proberen?quote:
ik zoek het meer in Nijmegen eo......quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:46 schreef Kuukske het volgende:
Wat heeft iedereen met Groningen. M'n neefje zoekt zijn plezier en vertier ook al met een vrouwtje in Groningen
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:46 schreef Kuukske het volgende:
Wat heeft iedereen met Groningen. M'n neefje zoekt zijn plezier en vertier ook al met een vrouwtje in Groningen
Ha! Ik ben het met je eens. Waar secretaressebloed stroomt immer door mijn aderen. Gevuld met Organisatie DNA en Planningscellen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
een goede planning is het halve werk......![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef crossover het volgende:
Kan je ze niet een tijdje proberen?
Vrouwen probeer je niet evenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef crossover het volgende:
Ja zo doe je dat met een auto toch ookquote:
Probleem is alleen dat separaat lastig wordt ivm met beste vriendinnen zijn enzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef crossover het volgende:
[..]
doei K'nijtje...veel plezier....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben Valencia - Chelsea kijken,
Mazzel![]()
nummertje trkken....?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat separaat lastig wordt ivm met beste vriendinnen zijn enzo
Beste vriendinnen zijn best gul, qua delen enzo hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
Probleem is alleen dat separaat lastig wordt ivm met beste vriendinnen zijn enzo
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja zo doe je dat met een auto toch ook
ff een proefritje maken
OMG... ik dacht dat alleen mannen zulke opmerkingen makenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beste vriendinnen zijn best gul, qua delen enzo hoor.
yeah right....in your dreams baby...quote:Uiteraard gaat dat proberen niet verder dan mee uit eten nemen om elkaars karaktertrekjes wat beter te leren kennen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...ik zei het al...jij slet...
![]()
![]()
Whehehquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
yeah right....in your dreams baby...![]()
De onschuldigheid straalt er af. Echt waar.quote:
mmhh..vraag me dan af met wat voor vrouwen jij omgaat....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG... ik dacht dat alleen mannen zulke opmerkingen maken![]()
![]()
Ik ben ook onschuldig en lief hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmhh..vraag me dan af met wat voor vrouwen jij omgaat....![]()
maar voor de rest ben ik heel onschuldig en lief hoor.....![]()
![]()
Met hele lieve onschuldige meisjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmhh..vraag me dan af met wat voor vrouwen jij omgaat....![]()
maar voor de rest ben ik heel onschuldig en lief hoor.....![]()
![]()
Nee, zeg ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
heb nooit het tegendeel beweerd....![]()
Maar jij denkt wel aan orgiesquote:
ikke lief..quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Met hele lieve onschuldige meisjes![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar, ik was al bang dat je nog meer verborgen karaktereigenschappen hebt. En toch blijf je lief
Nee hoor. Ik doe niet mee, maar ik ben wel fan van een band die Orgy heet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:55 schreef MPG het volgende:
Maar jij denkt wel aan orgies
Wou je stiekem meedoen ofzo?
Heb ik mezelf nu verraden?quote:
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke lief......jij lief...
.....wij samen dus lief...
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ben ik ook.... plaanetjes wil niet zeggen dat ze ook uitgevoerd wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo duidelijk als wat....![]()
en ik maar denken dat jij ook heel onschuldig was....![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij hebt een......meer dan ik....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...zo...die zit...
![]()
ja maar alleen het idee al dat jij zulks ideeen hebt....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ben ik ook.... plaanetjes wil niet zeggen dat ze ook uitgevoerd worden
Whehehquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij hebt een......meer dan ik....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
...zo...die zit...
![]()
Wie zegt dat het MIJN ideeën zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar alleen het idee al dat jij zulks ideeen hebt....![]()
Welja, geef de vrouwen maar weer de schuldquote:
Ja maar... Ja maar.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welja, geef de vrouwen maar weer de schuld
Ik kan me er echt niet uitlullen hequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jij vroeg of Kuukske mee wilde doen...![]()
geef maar toe dat je met het idee heb gespeeld.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja maar... Ja maar.....
Ik werd wel door een van hen uitgenodigd![]()
Nou ehm.... Tja... ehm... wat zal ik zeggen....?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geef maar toe dat je met het idee heb gespeeld.....![]()
![]()
mja...en dat moet ik geloven....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou ehm.... Tja... ehm... wat zal ik zeggen....?
Ik kan me natuurlijk niet zomaar gewonnen geven
Het idee kwam in een slechte bui bij me op, maar ik heb het al snel weer verworpen als zijnde: "zoiets doe je toch niet? foei MPG!"
Jup.. zo is hetquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...en dat moet ik geloven......nou vooruit dan....
...omdat jij het bent...
![]()
![]()
![]()
![]()
hey buzz....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:08 schreef buzzer het volgende:
Godsamme, ik moest even echt aan het modwerk
Brand geblust, en weer vrolijk verder
niet te lang weg blijven he....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Jup.. zo is hetGeluukig weet je dat het zo is
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu ekkes een bakje koffie drinken, ben zo terug lieverd![]()
Neenee, ik kan toch niet zp lang zonder jou gekkiequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet te lang weg blijven he....![]()
![]()
![]()
dit is al veeeeeel te lang.....MPG...KOM TERUG....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Neenee, ik kan toch niet zp lang zonder jou gekkie
Tot zo
nou iig profi....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef Samcali het volgende:
Omdat ik zwanger ben lust ik nu geen koffie meer....
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef Samcali het volgende:
ja...euhhhh...mhhh....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:11 schreef Samcali het volgende:
Dat mag ik hopen ja!quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:03 schreef Kuukske het volgende:
Kuukske wil niet.
Ohquote:
In dat geval moet je ff je geslacht veranderen in je profiel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Samcali het volgende:
Het is gewoon een feit dat je smaak en geur veranderd tijdens de zwangerschap. Bij mij beinvloed het echt een heleboel. Ik lust een aantal dingen echt niet meer (moet er echt van kokhalzenals ik het toch probeer) en andere dingen die ik normaal nooit at en dronk vind ik ineens heel erg lekker! Augurken bijvoorbeeld...
![]()
ok...je mag ook een operatie ondergaan hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Samcali het volgende:
Het is gewoon een feit dat je smaak en geur veranderd tijdens de zwangerschap. Bij mij beinvloed het echt een heleboel. Ik lust een aantal dingen echt niet meer (moet er echt van kokhalzenals ik het toch probeer) en andere dingen die ik normaal nooit at en dronk vind ik ineens heel erg lekker! Augurken bijvoorbeeld...
![]()
bewijzen hebben we nu dus echt nodig he...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:19 schreef Samcali het volgende:
Oh, heeft mijn vriend weer zitten klooien. Ik ga het meteen veranderen. Dank voor de hint.![]()
Nee hoor liefie.. ik ben er weer... kreeg alleen ook nog een stuk appeltaart waar ik niet op gerekend hadquote:
maar ok...ik moet je wel gelijk geven...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:16 schreef Samcali het volgende:
![]()
gelukkig lust ik geen appletaart....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor liefie.. ik ben er weer... kreeg alleen ook nog een stuk appeltaart waar ik niet op gerekend had
Dat verklaart waarom jij el eens thee straffen uitdeeltquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ok...ik moet je wel gelijk geven......tijdes mijn 2 zwangerschappen vond ik dus thee zoo lekkerrrrrr..terwijl ik het eigenlijk nooit drink...
![]()
Shit.. daar gaat mn excuusquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
gelukkig lust ik geen appletaart.......anders had je het mogen brengen...
![]()
je hebt me door....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom jij el eens thee straffen uitdeelt... Jij hoopt dan dan wij daar net zoveel last van hebben als dat we van een zwangerschap zouden hebben
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is niet erg....koffie mag je wel kmen brengen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whehehquote:
Weet nog niet....quote:
tijd kun je maken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet nog niet........ Altijd weer die overvolle agenda..
bah
oehquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:41 schreef juon_jacket1 het volgende:
MPG en ik hebben em warm gehouden....![]()
![]()
das ook weer zo.... hmmmquote:
Oh, het valt nog wel meequote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oehgezellig.
Hoeveel nog?
Ik heb nog steeds geen TT inspiratie, dus ik wil geewn nieuwe maken...
ik had al en nieuwebedacht..cross hefft em genoteerd...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oehgezellig.
Hoeveel nog?
Ik heb nog steeds geen TT inspiratie, dus ik wil geewn nieuwe maken...
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik had al en nieuwebedacht..cross hefft em genoteerd...
WAAR WE DE LENTE LEKKER INKOFFIEEEN...zoiets....![]()
msn+fok!+roken+koffie leuten+bellen....dat kan ik dus allemaal tegelijk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef buzzer het volgende:en een MSn gesprek later zijn we gewoon weer een pagina verder
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef buzzer het volgende:
ik heb de koffie ingeruild voor een flesje witte wijn
meestal lukt me dat ook wel, maar sommige msn gesprekken vragen volledige aandachtquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
msn+fok!+roken+koffie leuten+bellen....dat kan ik dus allemaal tegelijk...![]()
![]()
![]()
zolang er niemand in dit topic is die het van mij wint als het om koffie gaat ben ik zonder berouwquote:
Ik doe alleen aan msnnen, fok!, mailen, documentje doorlezen en muziekje luisteren atmquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
msn+fok!+roken+koffie leuten+bellen....dat kan ik dus allemaal tegelijk...![]()
![]()
![]()
and herequote:
overigens ligt het bij mij niet op relationeel vlak (ben 11 jaar getrouwd) maar wel zoiets als: vrienden voor het leven, en dat is mij ook goud waardquote:
dat was dus ook ff vergeten..muziek luisteren en tv kijken....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doe alleen aan msnnen, fok!, mailen, documentje doorlezen en muziekje luisteren atm
Maar dat doe je niet actief, die dingen staan gewoon aan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dat was dus ook ff vergeten..muziek luisteren en tv kijken....![]()
toevallig zei ik dus net op msn...dat niets of niemnd tussen mijn vrienden en ik kan komen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
overigens ligt het bij mij niet op relationeel vlak (ben 11 jaar getrouwd) maar wel zoiets als: vrienden voor het leven, en dat is mij ook goud waard
* MPG zoekt nog driftig naar de agenda.. klein rotdingquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dus...?![]()
JJ heeft agenda op schoot...![]()
ja maar op mijn leeftijd....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet actief, die dingen staan gewoon aan.
Je bent toch niet bejaard...quote:
OA....quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef OA het volgende:
Goedenavond!![]()
Dit nummertje is weer hard gegaan!![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA....![]()
![]()
...mijn avond kan dus echt niet meer stuk....
![]()
![]()
![]()
![]()
JJ wacht...en wacht...en wacht...quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zoekt nog driftig naar de agenda.. klein rotding
Maar ik heb zoeen idee dat elk kind dat ooit wel tegen zn ouder(s) zegt...quote:
quote:
* MPG heeft agendaquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:59 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
JJ wacht...en wacht...en wacht...![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik maak de nieuwe dus niet......maar kunnen jullie mijn TT wel gebruiken...?
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]... Je bent juist nog jong hoor
... Je hebt zelfs koffievrienden van begin 20
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |