Ik zal geen uitspraken doen in het openbaarquote:
lange dag..en heeeele lange nacht...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
whehehHeb ook al een lange dag gehad lieverd
Is het zo erg?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik zal geen uitspraken doen in het openbaar
quote:
Ja JULLIE!quote:
Dat ook ja..quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lange dag..en heeeele lange nacht...![]()
![]()
vanaaf dus wel vroeg naar bed....![]()
Wat is er met ONS???quote:
oeh...spannend....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ook ja..![]()
alhoewel ik niet denk dat ik vanaaf wel vroeg in bed lig
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja maar wij zijn geen echte combi......wij vinden elkaar gewoon lief....
![]()
Jij bént die rare date, schatquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Kuukske het volgende:
Nou JD, schop al die rare dates het huis uit. De vrouw des huizes is on her way
Het heeft iets te maken met nijmegenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oeh...spannend.......vertel....
![]()
Ohquote:
Hm. Goed punt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
OhIk ben niet raar. Ik ben blond, lief en euh sportief!
Jullie wonen toch samen?quote:
quote:
Nah, Kuuk is sort of bij mij ingetrokken. Maar die zit nu nog bij d'r oudjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:29 schreef crossover het volgende:
Jullie wonen toch samen?
Hoe moet ik dat zien, zitten jullie naast elkaar met een pc ofzo?![]()
hey Konijn....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb een x zin in thee na de training
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef JDude het volgende:
Nah, Kuuk is sort of bij mij ingetrokken. Maar die zit nu nog bij d'r oudjes.
Verder heeft het te maken met een leuke dame ...quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wordt steeds leuker......en verder...?
![]()
je maakt me wel er nieuwschierig.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Verder heeft het te maken met een leuke dame ...
of eigenlijk meerdere zelfs
Ja, maar het is ijstheequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Konijn....![]()
...nou lekker toch...?
![]()
Wheheh... gezelschap waar ik afgelopen donderdagavond/nacht/vrijdagochtend mee verkeerdequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
je maakt me wel er nieuwschierig.....![]()
Dat maakt toch niet uit? Desnoods hou je er ff een vuurtje onderquote:
owkey..ga je naar Nijmegen....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... gezelschap waar ik afgelopen donderdagavond/nacht/vrijdagochtend mee verkeerde
ZEKERS....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef crossover het volgende:
Volgens mij is koffie goed voor je sociale leven ofzo
De nijmeegse dame is in Baarlo (bij Venlo.. @parentes), de andere twee zijn weer naar hun kamer in Groningen.. maar er bestaat nog zoiets als MSNquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
owkey..ga je naar Nijmegen.......komen de Nijmeegse dames naar je toe....
..WAT??????
maar als je toch in Nijmegen ben...![]()
Dat eer-ik, MPG én ik bijna aan de vrouw zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo?
Jij begrijpt mequote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ZEKERS....![]()
![]()
![]()
![]()
vooral dat "enzo"....![]()
![]()
Het is iig lekker ja :Jquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ijsthee....smaakjes thee...maak niet uit........als het maar lekker is...
![]()
![]()
![]()
Ja, goed bezigquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
Dat eer-ik, MPG én ik bijna aan de vrouw zijn
Ik bijna aan de vrouw????quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat eer-ik, MPG én ik bijna aan de vrouw zijn
[..]
Jij begrijpt me![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |